Να κάτι ακόμα που δείχνει ότι η McLaren έφερε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή το νέο πίσω μέρος της MP4-26 στην Αυστραλία. Ο διαχύτης είχε ένα περίεργο χρώμα αφού ήταν κατασκευασμένος από τιτάνιο! Οι μηχανικοί του Woking δεν γινόταν να επιλέξουν το κλασσικό ανθρακόνημα, γιατί χρειάζεται περισσότερος χρόνος για να “δέσει”. Έτσι, αν γινόταν αυτό, η MP4-26 δεν θα είχε τον νέο διαχύτη.

Το κενό που μεσολαβεί μέχρι τον αγώνα στην Μαλαισία στις 10-4, δίνει στην ευκαιρία στους μηχανικούς να φτιάξουν έναν κανονικό διαχύτη που θα ελαφρύνει και θα βελτιώσει την MP4-26. Ο Martin Whitmarsh, πρόεδρος της ομάδας, τόνισε:

Έπρεπε να κατασκευάσουμε τα κομμάτια για την εξάτμιση σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Γι’ αυτό έπρεπε να κατασκευάσουμε τον διαχύτη εξ’ ολοκλήρου από τιτάνιο, και αυτό μας κόστισε σε βάρος.

[Πηγή: thef1times | Photos copyright: Vodafone McLaren Mercedes/hoch-zwei.net]