Να κάτι ακόμα που δείχνει ότι η McLaren έφερε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή το νέο πίσω μέρος της MP4-26 στην Αυστραλία. Ο διαχύτης είχε ένα περίεργο χρώμα αφού ήταν κατασκευασμένος από τιτάνιο! Οι μηχανικοί του Woking δεν γινόταν να επιλέξουν το κλασσικό ανθρακόνημα, γιατί χρειάζεται περισσότερος χρόνος για να “δέσει”. Έτσι, αν γινόταν αυτό, η MP4-26 δεν θα είχε τον νέο διαχύτη.


Το κενό που μεσολαβεί μέχρι τον αγώνα στην Μαλαισία στις 10-4, δίνει στην ευκαιρία στους μηχανικούς να φτιάξουν έναν κανονικό διαχύτη που θα ελαφρύνει και θα βελτιώσει την MP4-26. Ο Martin Whitmarsh, πρόεδρος της ομάδας, τόνισε:

Έπρεπε να κατασκευάσουμε τα κομμάτια για την εξάτμιση σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Γι’ αυτό έπρεπε να κατασκευάσουμε τον διαχύτη εξ’ ολοκλήρου από τιτάνιο, και αυτό μας κόστισε σε βάρος.

[Πηγή: thef1times | Photos copyright: Vodafone McLaren Mercedes/hoch-zwei.net]

  • Monder

    opa auto den to gnwriza fantasou na meiosoun k piso to varos ti 8a ginei 8a mporoun na petuxoun kalutero stisimo sto au/to….

  • stadi

    Σίγουρα το μονοθέσιο θα γίνει πολύ καλύτερο.το τιτάνιο είναι πολύ πιο βαρύ από το ανθρακόνημα ειδικά όταν το βάρος είναι τόσο πίσω όπως είναι ο διαχύτης επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό το ζύγισμα. Το μονοθέσιο τελικά ήταν καλό απλά δεν είχαν το χρόνο και την αξιοπιστία να το οδηγήσουν στα όρια στις δοκιμές (το είχε πει και ο button).

  • parsikmclaren

    Ρε παιδια τελικα πρεπει να ειναι καλο το μονοθεσιο μας. Αντε να δουμε…. Go mclaren

  • REDBULLMANIAC

    ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ Η ΜΑΛΑΙΣΙΑ….ΚΟΝΤΗ ΓΙΟΡΤΗ..

  • johnnyxp64

    σας το ειπα αυτο αμεσως μετα τον αγωνα, το σχολιασε ο τυπος του bbc στο video που ειδα λιγο πριν την εκκινηση.