Η Ferrari ανακοίνωσε ότι πλέον θα προσφέρει αρχικά στους Ευρωπαίους πελάτης της, 7 χρόνια δωρεάν σέρβις στις 458 Italia, California και FF οι οποίες έχουνε αγοραστεί από επίσημο αντιπρόσωπο της Ferrari μετά τις 15 Μαρτίου του 2011. Το πρόγραμμα δεσμεύεται με το αυτοκίνητο και όχι με τον ιδιοκτήτη και έτσι σε περίπτωση που το αυτοκίνητο πουληθεί μέσα στα 7 χρόνια, το δωρεάν πακέτο μεταβιβάζεται και στον επόμενο ιδιοκτήτη.

Το πακέτο καλύπτει το κόστος της εργασίας αλλά και των ανταλλακτικών όπως τα λάδια, τα φίλτρα αλλά και τα υγρά των φρένων. Τα σέρβις είναι προγραμματισμένα να γίνονται είτε κάθε 20.000 χλμ είτε κάθε χρόνο σε περίπτωση που δεν συμπληρωθούν τα διανυθέντα χιλιόμετρα.


[Πηγή: Ferrari]

Δελτίο Τύπου

Ferrari provides the ultimate customer care package with a 7-year “Ferrari Genuine Maintenance” programme for all new Ferrari models

Maranello, Tuesday 26 April 2011 – Ferrari is taking the lead in the luxury supercar segment with the introduction of the innovative Ferrari Genuine Maintenance programme that covers all the scheduled maintenance for the first seven years, regardless of vehicle mileage. The programme covers all new Ferrari California, 458 Italia and FF models and is provided at no additional cost to the client, ensuring that Ferrari owners have ultimate peace of mind and an enhanced ownership experience.

The Ferrari Genuine Maintenance programme covers all standard maintenance items, as outlined in the service schedule, and is transferable to a new client in the event of a change of vehicle ownership. The programme has been designed to anticipate one annual service each year during the seven years, but, as there is no mileage restriction, clients who reach the service intervals by mileage (every 20,000km or 12,500miles) will be able to have their car serviced more than once per year.

The Ferrari Genuine Maintenance programme will be supplied as standard with all Ferrari California, 458 Italia and FF models delivered from 15 March 2011 and is only available through the official Ferrari service centre network. The programme ensures:

  • cars are maintained in accordance with Ferrari’s recommended schedule
  • safety and environmental standards are maintained thoughout the period
  • enhanced residual values for the original and subsequent owners

With the introduction of the Ferrari Genuine Maintenance seven-year programme, the Prancing Horse continues to set the standard throughout the industry for customer care and innovation.

  • gazokiller

    η Ferrari, η Kia και η Toyota…
    χαχα!!
    θα ξανα πω οτι δε μου αρέσουν αυτες οι τακτικες της Ferrari αλλα τι να κανουμε…
    μρος στα έσοδα…δυστυχως θυσιάζει λίγο απο την “μοναδικοτητα”!!
    πάντως δε πιστεύω οτι κάποιος θα είχε πρόβλημα να πληρώσει το service…
    μάλλον τυχεροί θα ειναι οι δευτεροι κάτοχοι, που θα το αγοράσουν σε χαμηλοτερη τιμή κ θα έχουν δωρεάν σερβις!

  • Επιτέλους!!! αυτό περίμενα και δεν ψώνιζα μια ολοκαίνουργια 458, τώρα μάλιστα, πάω να κλείσω ραντεβού με τον επίσημο αντιπρόσωπο της γειτονιάς μου

  • Κωστας

    εγινε και η Ferrari Toyota…σε λιγο θα δινουν δωρο και τον συναγερμο μαζι με τα πατακια και το park assist…ξεφτιλικια…τελικα ολα θυσιαζονται στον βωμο του χρηματος.

  • Mika

    To service to kalypsame!!!Pali kala.Kati einai ki ayto!
    Twra menei na broume ta lefta na agorasoume mia…
    :D :D

  • Monder

    xaxaxaxaxaxaxaxa sta xnaria tis iapwnias oloi kapote oi iapwnes antigrafan twra antigrafete eseis tous iapwnes are klotses pou 8elete….

  • Giannis1304

    καλά αυτό που λέτε μερικοί, ότι το έκαναν οι Ιάπωνες μάλλον το εννοείτε σε εισαγωγικά. επειδή το ξεκίνησε η Τοyota …Hellas δεν σημαίνει ότι γίνεται παντού! Εγώ πάλι στο μυαλό μου έχω την Hyundai του ομίλου Δάβαρη να εφαρμόζει μια τέτοια καμπάνια πολλά χρόνια πριν (με το σλόγκαν “δωρεάν σέρβις για πάντα”). Άλλο το target group της hyundai και άλλο της Ferrari. Δεν το συζητάμε. ¨ολοι καταλαβαίνουν την διαφορά.

    αυτό το “δωρεάν” κόστος του σέρβις  ο καταναλωτής το πληρώνει …στην τιμή! τίποτα δεν είναι τζάμπα! το πληρώνει χωρίς να το ξέρει. περιλαμβάνεται στην τιμή του αυτοκινήτου σου κύριε πελάτη. Ακριβώς το ίδιο που κάνουν με τα αυξημένά χρόναι εγγύησης. 6 χρόνια ο τουρκο-ισπανο-ιάπωνας, 10 ο αγγλο-ιάπωνας, 5 ο ισπανο-γερμανος κλπ. στην τιμή που πληρώνεις, περιλαμβάνεται και ένα κόστος που σου προσφέρει καλύψεις πέρα της εργοστασιακής εγγύησης.

    επιστρέφω στο θέμα σας…  

    και στην περίπτωση της Ferrari θα έχει αυξηθεί όσο πρέπει η τιμή και θα καλύπτεται το κόστος του σερβις! ίσως να έχουν συμμετοχή και οι έμποροι σ’ αυτή την καμπάνια.
    εγώ το βλέπω μόνο θετικά, αν και γνωρίζω τι περιλαμβάνουν τα δωρεαν σέρβις των εταιριών. σίγουρα το κόστος συντήρησης τους πέφτει πολύ με αυτή την ενέργεια. 
    είναι ενέργεια που πάντα φέρνει αποτελέσματα και πιστεύω ότι θα το ετμιμήσουν ακόμη και άραβες που θα φορτώσουν το αυτοκίνητό τους σε αεροσκάφος για να το πάνε για σέρβις στην Ιταλία! :)

    P.S.
    σημειώστε ότι σ αυτά τα αυτοκίνητα δεν γίνεται προγραμματισμένη αλλαγή λαδιού όπως στο δικό μας οικογενειακό κουβαδάκι. κατεβαίνει η μηχανή και ότι χρειάζεται αλλάζει! όποτε ότι καλύπτει αυτό το τρικ του μάρκετινγκ θα το εκτιμήσουν οι πλούσιοι κάτοχοι των supercars με το αλογάκι!

  • christos

    Αναρωτιεμαι αν υπαρχει πιθανη σχεση αναμεσα σε αυτη την αποφαση της Φεραρι και στα δημοσιευματα για 458 που επιασαν φωτια στα καλα καθουμενα και εγιναν καρβουνο.
    Στο Μαρανελο αντιλαμβανονται οτι στη σημερινη εποχη οι αγοραστες ειναι απαιτητικοι και δεν αρκει μονο η παραδοση και το σημα με το αλογακι.
    Ψιλιαζομαι οτι μετα τη ζημια στην εικονα της Φεραρι απο αυτα τα περιστατικα με την Ιτάλια, αντεδρασαν για να αποκαταστησουν, αρχικα, και μετα να δημιουργησουν ισως μια καλυτερη εικονα σε θεματα αξιοπιστιας γιατι δε θεωρουνταν και ποτε το δυνατο τους σημειο.
    Ισως να νιωθουν και την πιεση απο το μεγαλο τους εσωτερικο αντιπαλο, τη Lambo, που ως γνωστον εχει περασει σε Γερμανικα χερια…
    Μου φαινεται σωστη αποφαση και σε καμια περιπτωση δε βλεπω γιατι να ντρεπονται που χρησιμοποιησαν μια πρακτικη παρομοια με “ταπεινοτερους” κατασκευαστες.
    Δε ξερω ποσο ταπεινη ειναι η Χιουντάι και οι λοιποι, αλλα οι Κορεατες και η Φεραρι εχουν πολλα κοινα:Και των δυο τα αυτοκινητα θελουν σερβις, και των δυο χαλανε, και των δυο χρειαζονται λαδι μεσα στον κινητηρα για να λειτουργησουν.
    Η ανωτεροτητα ειναι αλλου.

    • gazokiller

      πολύ σωστός…
      ασχετα τι έχω πει παραπάνω!!!!

    • πολύ σωστός ο Χρήστος! +1

      σίγουρα οι καμένες 458 έπαιξαν τον ρόλο τους!