Η Lamborghini Aventador LP700-4 παρουσιάστηκε φέτος στη Γενεύη αντικαθιστώντας την Murcielago μετά από 9 χρόνια ζωής. Είναι σίγουρο ότι οι Ιταλοί θα βγάλουν ειδικές εκδόσεις της, όπου ανάμεσα σε αυτές θα βρίσκεται και η έκδοση Super Veloce. Το θέμα είναι πότε θα παρουσιαστεί αυτή αλλά και πόσα άλογα θα βγάζει ο V12 6.5-λίτρος κινητήρας της.

Το Top Gear κάνει ένα συγκριτικό με το πότε παρουσίασε η Lamborghini της αντίστοιχες SV εκδόσεις των Diablo και Murcielago. Η Diablo SV παρουσιάστηκε το 1995, 5 χρόνια μετά την παρουσίαση της Diablo και απέδιδε 517 άλογα, 18 περισσότερα από την απλή. Κοντά στο τέλος της παραγωγής της Diablo παρουσιάστηκε η δυνατή Diablo SE30 Jota με τα 604 άλογα. Από την άλλη, η Murcielago LP670-4 SV παρουσιάστηκε 8 χρόνια μετά την απλή έκδοση και απέδιδε 670 άλογα, 90 περισσότερα σε σχέση με την απλή Murcielago.

Παίρνοντας τα παραπάνω και εφαρμόζοντας την ίδια λογική, η Aventador SV θα αποδίδει κοντά στα 800 άλογα και θα παρουσιαστεί μέσα στα επόμενα 5 με 8 χρόνια. Φυσικά θα διαθέτει μειωμένο βάρος και νέο bodykit με τεράστια πίσω carbon αεροτομή. Όσο για τις επιδόσεις της; Απλά σκέψου ότι η απλή Aventador LP700-4 με τα 700 άλογα και τα 690 Nm ροπής κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2.9 δευτερόλεπτα με την τελική του ταχύτητα να ανέρχεται στα 350 χλμ/ώρα. Το αφήνω στην φαντασία σου το τι μπορεί να κάνει.

[Πηγή: Top Gear]

  • gazokiller

    έχει ανακοινωθέι ότι ο κύκλος ζωής του αυτοκινήτου είναι 10 χρόνια…
    άρα να περιμενουμε πολλες εκδόσεις να βγουν στο δρόμο!!

  • ego skutomai oti simera paraligo gia 30ekatosta na xtipiso ena skilo se high way, doxa to theo ta antanaklastika mou kai to amaxi me voithisan oxi omos kai ton parapiso apo mena pou ton mazepse.
    krima itan san arosto.

    giati to leo auto, giati koitao ta rendering an tixos autoto amaxi me tetia mouri xtypisi Anthromo tha ton kopsei stin mesi! toulaxiston tha ton paralisi teleios!

    pleon einai aeroplano oxi amaxi!
    exei arage pathitiki asfalia?
    den exo dei pote mou lambo crash test

  • Konstantinos

    Pisteuw pws h kampina 8a einai kati antistoixo opws se agwnistika autokinhta…Oxi roll bars alla san kouvouki. Kati san auto pou exei to smart px…Etsi nomizw diladi…Gt 8umamai to Zonda pou to eixe stoukarei kapoios me polla xiliometra k dn epa8e tpt… https://www.autoblog.gr/wp-content/gallery/pagani-zonda-f-clubsport-roadster-crash/pagani-zonda-f-clubsport-roadster-crash-1.jpg

  • Achilleas

    Etsi kai alliws h kampina twn epivatwn ths “aplhs” Aventador einai ena anthrakonhmatino monocoque  Konstantine, akrivws opws kai to trakarismeno Zonda F tou idiokthth ths Gemballa pou anafereis , epomenws otan emfanistei h SV Aventador tha exei kati analogo.

  • MP4-18

    ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ”Κ@ΥΛ΄@@@@@@@”!!!!!!!

  • Μετά από 5-8 χρόνια που θα παρουσιαστεί που ξέρουμε τι ελαφριά υλικά θα υπάρχουν!! σίγουρα θα είναι ελαφρύτερη!

    @johnnyxp64 δεν ξέρω και εγώ τι παθητική ασφάλεια έχει αλλά δεν νομίζω να μην περνά τα τεστ του euroncap και nhtsa

  • mika

    Fysika tha einai ki asfales, ti leme twra…Me tetoia aysthra standards se NCAP kai NHTSA,einai dynaton na mhn ikanopoiei tis prodiagrafes???Alimono…Pou phge omws h koubenta..
    To amaksi tha einai apisteyto…opws einai ki h aplh Aventador..