Την προηγούμενη Παρασκευή είδαμε το teaser video και σήμερα η Renault ανακοίνωσε επίσημα το Megane R.S. Trophy, μια συλλεκτική έκδοση του Megane το οποίο φορά τον 2.0-λιτρο turbo κινητήρα που αποδίδει 265 άλογα με 360 Nm ροπής (380 Nm ροπής στην λειτουργία overboost). Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6.0 δευτερόλεπτα (0.1 γρηγορότερα από την απλή έκδοση RS) με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 254 χλμ/ώρα.

Ο κινητήρας για να αποδίδει αυτά τα άλογα διαθέτει πλέον νέα εισαγωγή ενώ η πίεση στην τουρμπίνα αγγίζει τα 2.5 bar. To Renault Megane R.S. Trophy έχει αναλογία κιλών ανά ίππων 5.09kg/hp και 132.5 ίππους/λίτρο. Το 1000αρι το κάνει σε 25.4 δευτερόλεπτα (0.3 δευτ. γρηγορότερα από την απλή έκδοση RS). Η μέση κατανάλωση του ανέρχεται στα 8.2 λίτρα/100 χλμ (0.2 λιγότερο από το απλό RS) με εκπομπές CO2 190 γρ/χλμ (5 γρ λιγότερα από το απλό RS).

Φορά όλες τις βελτιώσεις στο σασί με την έκδοση Cup, πολυπίστονα φρένα Brembo, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης καθώς και ελαστικά Bridgestone Potenza RE050A asymmetric που προσφέρουν κορυφαία κρατήματα τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο οδόστρωμα.

Στιλιστικά η οροφή του είναι βαμμένη μαύρη, φορά ειδικά αυτοκόλλητα, LED φώτα ημέρας, νέα πίσω αεροτομή και 19αρες μαύρες γυαλιστερές ζάντες STEEV με κόκκινες ρίγες R.S και ειδικό ταμπελάκι με αύξων αριθμό. Θα είναι διαθέσιμο σε 4 χρώματα κίτρινο (Sirius Yellow), λευκό (Glacier White), μαύρο (Etoile Black) και γκρι (Cassiopee Grey).

Στο εσωτερικό έχουνε τοποθετηθεί bucket καθίσματα της Recaro (δερμάτινα ή υφασμάτινα, ανάλογα με την αγορά) καθώς και η R.S. Monitor η οποία δείχνει σε πραγματικό χρόνο μηχανικές παραμέτρους του αυτοκινήτου, ένα χαρακτηριστικό που θα το εκτιμήσουν ιδιαιτέρως οι λάτρεις των track days.

Η παραγωγή του θα περιοριστεί σε μόλις 500 μονάδες με την τιμή σε Γαλλία να ξεκινά από τις €35.500. Οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν από τις 20 Ιουνίου, ωστόσο δεν προβλέπεται να έρχεται Ελλάδα αφού το δελτίο τύπου αναφέρει ότι το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο στις αγορές της Γαλλίας, Αγγλίας, Γερμανίας, Βελγίου, Πορτογαλίας, Ισπανίας, Ιταλίας, Ελβετίας, Αυστρίας και Σλοβενίας.

Περισσότερες λεπτομέρειες στις φωτογραφίες και στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Renault]

Δελτίο Τύπου

Mégane R.S. Trophy: benchmark performance and versatility

Renault unveils an even hotter version of Mégane R.S..

  • With a power output of 265hp and peak torque of 360Nm, Mégane R.S. Trophy delivers unrivalled efficiency for its class. A new tyre fitment and an increase in power make the very most of the Cup chassis’ potential, without detracting from the car’s acclaimed versatility and ride comfort.
  • A production run of 500 cars is planned, and Mégane R.S. Trophy’s specific styling features put it at the very top of the Mégane R.S. range.
  • Order books open on June 20, 2011, and the newcomer will be marketed in France, the United Kingdom, Germany, Belgium, Portugal, Spain, Italy, Switzerland, Austria and Slovenia. Prices in France will start from €35,500.

Technical evolutions for the existing, exceptional performance package

With maximum power of 265hp (up 15hp), peak torque of 360Nm (+20Nm) available across a particularly broad rev-band (3,000 to 5,000rpm), a power-to-weight ratio of 5.09kg/hp and specific power of 132.5hp/litre, the car boasts an exceptional performance package. Even so, Renault Sport’s engineers have worked hard on the specification of the Mégane R.S.’s 2.0-litre turbocharged engine to take driving enjoyment and response to even higher levels. Maximum turbo pressure has been uprated to 2.5 bar (up 0.2 bar), while the air intake design has been revised to take the higher pressure and higher running temperatures into account.

Performance has been enhanced in the process, and the result is a 0-to-100kph time of just 6.0s (down 0.1s), a top speed of 254kph (up 4kph) and the 1,000km standing start in 25.4s (down 0.3s). Beyond these statistics, however, the experience of driving Mégane R.S. Trophy is a constant source of enjoyment and satisfying sensations. In addition to the finely-tuned set-up of the Cup chassis and the standard limited slip differential, a new tyre fitment contributes to the car’s exceptional road-holding on dry roads, especially through tighter turns, as well as in the wet. The design of the Formula 1-inspired Bridgestone Potenza RE050A’s asymmetric, directional tread pattern and the form of its tread blocks provide outstanding grip, stability and acoustic comfort, whatever the conditions. Last but not least, Mégane R.S. Trophy’s fuel-efficiency has been carefully optimised to return combined-cycle fuel consumption of just 8.2 litres/100km, equivalent to 190g of CO2/km, which represents a saving of 0.2 litres/100km and 5g/km over Mégane R.S. at the time of the latter’s launch.

Assertive yet seductive R.S. styling cues

Mégane R.S. Trophy is recognisable at a glance thanks to its black roof, specific decals, new rear lip spoiler, 19-inch Gloss Black STEEV wheels with red piping and R.S. valve caps (optional or standard, depending on market) and numbered plaque. The LED daytime running lights also play a part in its striking looks. Mégane R.S. Trophy marks the introduction of a new Sirius Yellow finish, an emblematic metallic paint that will be particularly appreciated by Renault Sport fans. This specific body colour is available as an alternative to Glacier White, Etoilé Black and Cassiopée Grey.

Inside, the Recaro bucket seats (fabric or leather, depending on market) add to the cabin’s unmistakably sporty feel, as does the central display which shows the data provided by the R.S. Monitor. This innovative onboard data-logging system records performance and displays a range of mechanical parameters in real-time, a feature which owners will especially appreciate during track days, an exercise to which the Mégane R.S. Trophy lends itself particularly well. Indeed, the car will be on show at the Renault Sport Day which forms part of the Renault Sport Enthusiasts Day programme at the Nürburgring, Germany, on June 17, 2011.

  • Η κανονικη εκδοση ποσα αλογα εχει; ;)

  • runner

    μα ηδη ειναι focus rs killer…

  • Theodoros

    Είσαι σίγουρος ότι η πίεση στο τουρμπο είναι 2,5 bar ????? Είναι πολύ μεγάλη….!!

    • τόσο σηκώνει! το απλό RS σηκώνει 2.3 ;)

  • Mika

    Tipota to spoudaio,perimena pio polla,na pw thn alhtheia..Den exei allages sto sthsimo se sxesh me to Cup para mono 15 alogakia kai kati aytokollhta..oi 19ares den apoteloun allothi,oute ta tampelakia..
    :-(
    Mpa…

    • όμορφο είναι πάντως, δεν μπορείς να πεις!

    • mika

      Kalo einai,den lew,alla den exei tipota special se sxesh me to aplo..Akoma ki oi zantes xanontai giati einai mayres..Oi 19ares tou aplou kanoun pio mpam…Na to doume ki apo mesa,an ki ekei to idio me to Cup tha einai,pera apo ta tampelakia..
      ;-)

  • thymios

    Σκέτη λιγούρα είναι…

  • παιδια ΛΟΓΙΚΑ η πιεση ειναι 2.5 ΜΑΖΙ με το 1 bar της ατμοσφαιρικης (αρα ουσιαστικα πιεση υπερπληρωσης ειναι στα 1.5). το MPS με 2.3 λιτρα κινητρα και KKK03s τουρμπινα, βγαζει τα ιδια αλογα με 1.3 bar… δεν παιζει με μολις 300 λιγοτερα κυβικα να βγαζει τα ιδια αλογα με σχεδον 1 bar παραπανω..! εκτος κι αν η τουρμπινα του ειναι απο smart!!!!!
     
    ξερω κοντραδικο Polo με τον 1.8Τ του γκρουπ vag που με 1.9 πιεση βγαζει 450 αλογα με 28αρα τουρμπινα…δν παιζει με 200 κυβικα και 0.6 bar εξτρα να βγαζει τοσο λιγοτερα ατια!!

    • στο δελτίο τύπου δεν αναφέρει πάντως τίποτα άλλο πέραν του ότι σηκώνει 2.5 bar !

    • δε σου φαινεται παντως λιγο ακυρο το νουμερο βρε αουτομπλογκερ;

  • gazokiller

    θα κανει μανάδες εταιριών να κλαίνε

  • runner

    ρε παιδια δεν υπαρχει περιπτωση ουτε μια στο εκατομμυριο να σηκωνει 2,5 μπαρ πιεση,θα εβγαζε 500 αλογα τοτε…ουτε ενα μπαρ δεν σηκωνει και το παλιο megane rs με τα 225 αλογα ηταν λιγοτερο απο 1 μπαρ.

    • δεν έχουμε κάποιο κάτοχο ενός megane να μας πει με σιγουρια;;;;;

  • Theodoros

    2.5 bar είναι παρα πολλα. 110% δεν έχει τέτοια πίεση το τούρμπο.
    τo 2λιτρα tsi με τα 265 άλογα που φοράει το Leon Cupra R έχει 1.9 max.

  • georgeiapwnas

    2.0 μπαρ σηκωνε το subaru ενος φιλου που ηταν 350-380 αλογα…αποκλειεται να σηκωνει τοσα…ωραιο παντος…αλλα βρισκω λιγο υπερβολικες τις 19αρες πρωτον τα δισοφρενα και οι δαγκανες φενονται λιγο πιτσιρικια και δευτερον το αμαξι δεν παταει τοσο καλα για εμενα το καλητερο νομερο ειναι 17αρες θα εδειχνε και το δισκοφρενο γαματα και ειναι και το καταλληλο νουμερο για σπορ αμαξι…19αρες ειναι πιο μουρατες…

  • scirocco r με 2λιτρο 265 δουλεύει στα 1.5 bar υπερβολικό μου φαίνεται το 2,5 bar σε παρόμοιο κινητήρα εκτός και αν είναι υπερβολικά μικρο το turbo αλλά θα σκάσει με τόση πίεση αν είναι μικρο! μάλλον για λάθος προκειτε! πάντως ειναι πιο αργό απο scirocco r και πιο ακριβό