Φαίνεται ότι υπάρχει ένα είδος εσωτερικής διαμάχης μεταξύ της Suzuki και Volkswagen. Σύμφωνα με το The Truth About Cars, η VW είναι αναστατωμένη σε ότι αφορά με τη συνεργασία της με την Suzuki αφού αυτή δεν επέφερε μέχρι στιγμής τα επιθυμητά αποτελέσματα. Μην νομίζεις ότι πρόκειται για κάποια φήμη που κυκλοφόρησε στο internet, αλλά η ίδια η VW μέσω του Γερμανικού τύπου δηλώνει ότι η συνεργασία με την Suzuki είναι μια μεγάλη απογοήτευση αφού η Suzuki θέλει να έχει πλήρη πρόσβαση στην τεχνολογία της VW, χωρίς να θέλει να το ανταποδώσει. Από τη μεριά της η Suzuki δηλώνει ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι.

Ο ίδιος ο Osamu Suzuki στο blog της εταιρίας, αναφέρει ότι η συνεργασία που έχουνε συνάψει με την Volkswagen, τους αναφέρει ως ισότιμους εταίρους και ότι η Volkswagen δεν έχει λόγω για το πως η Suzuki διεξάγει τις δραστηριότητές της. Μάλιστα δηλώνει ότι οι μηχανικοί της Suzuki δεν έχουνε χρησιμοποιήσει μέχρι στιγμής καμία τεχνολογία της VW και ότι αν κάποια στιγμή χρειαστούν βοήθεια θα κοιτάξουν να την βρούνε από άλλους κατασκευαστές.

Παρότι οι δύο πλευρές δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν την μεταξύ τους συνεργασία, προσωπικά το βλέπω απίθανο να γίνει αυτό. Απλά θα τελειώσει άδοξα.

[Πηγή: The Truth About Cars | Kazuhiro Nogi/AFP/Getty]

  • gazokiller

    πορνη VW που νομίζεις ότι όλοι θα δουλεύουν για σενα…

  • Δημητρης

    α ρε φαταλιτι που θελει αυτος ο ομιλος! :P

  • mika

    Outws h allws,pio polla exei na xasei h Suzuki apo th dialysh ths synergasias,para h VW…. ;-)
    H VW phre meridio sth Suzuki gia na ekmettaleytei th texnognwsia ths sth tetrakinhsh mikrwn offroader, typou Jimny kai Vitara..Pera aytwn,den exei kai kamia sygklonistikh texnologia,apo oso kserw…

  • ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να εχει αδικο ο Ιαπωνας. Οσοι εχουν συνεργαστει μαζι τους καταλαβαινουν. Δεν υπαρχει πιο αξιοπρεπης και τιμιος λαος.
    Η VW εχει καταστρεψει την ποικιλια στην αυτοκινηση (δεν ειναι η μονη αλλα ειναι η πρωτη)
    και θα ηθελα παρα πολυ να την δω να το πληρωνει.
    Οσο για την τεχνολογια που αναφερει ο φιλος, να ξερεις οτι τεχνολογια στο αυτοκινητο δεν ειναι τα φωτα και τα πορτμπαγκαζ που ανοιγουν μονα τους, αλλα το euro4 και 5 χωρις ηλεκτρογκαζο που εχει ο real ιαπωνας
    με επεξεργαστες, χαρτογραφηση και μπεκ που τα βλεπεις και κλαις.
    στην ευρωπη ειναι λιγα πλεον τα αυτοκινητα που ειναι πραγματικα Japan και ετσι οπως παει το γιεν θα φυγουν και αυτα. 

    • mika

      Giati milhsa egw gia fwta kai portmpagkaz klp,pou ta blepoume se diafhmiseis sth TV?Sobara twra les,einai breakthrough texnologies to Euro 4-5 kai ta mpek???Ok, einai sigoura shmantikes alla really,this is the best you can do???Einai logos aytos na parei h VW th Suzuki????Tha mporouse eykola na agorasei th Bosch h th Siemens h th Magnetti Marreli akoma…
      Paw paso tote..

  • ναι θα μπορουσε, αλλα ολες οσες ανεφερες μαζι την Denso δεν την κανουν. The best i can do δεν χωράει εδω, ρωτα και κανεναν παλιο που να τα εχει δουλεψει τα αυτοκινητα και να εχει δει και τι παθαινουν, και θα σου πει τι ειναι ενα γιαπωνεζικο (Made in Japan το τονιζω) και τι ενα VW.
    Αν ο απλος καταναλωτης και χρηστης ειχε πραγματικη γνωση του αντικειμενου ο παγκοσμιος χαρτης των πωλησεων θα ηταν πολυ διαφορετικος. Επισης θα ηθελα να σου τονισω οτι ΟΛΟΙ οι κατασκευαστες ξερουν να φτιαξουν και αξιοπιστα και γρηγορα και ποιοτικα αυτοκινητα. Απλα ειναι θεμα επιλογων, και εγω δεν κρινω τις ικανοτητες, αλλα τις επιλογες τους.

  • mika

    Katalabame pws mallon eisai fan twn giapwnezikwn..
    Den tha mpw kan sto trypaki twn paliwn kai twn synergeiwn pou anafereis,nomizw pws den exei kanena ofelos allwste sth koubenta edw…Den amfisbhtw th aksiopistia twn Made in Japan, paliotera omws,oxi toso poly pia..Kai epishs,den thewrw pws ta germanika einai toso zhmiarika oso oi Japan lovers theloun na pisteyoun pws einai.. ;-)
    To thema epilogwn ths kathe etaireias omws,antiproswpeyetai kai sto pinaka twn pwlhsewn ths,dikaiologhmena pisteyw..Tipota den einai tyxaio,o kosmos den einai pia toso xazos oso nomizeis pws to marketing ths kathe etaireias ton kanei na einai…Diabazei pia sto internet,blepei,sygkrinei ki apofasizei..Kai pisteyw,pws an den meinei eyxaristhmenos se genikes grammes apo to germaniko,ki as baloume edw th VW sto paixnidi,tha strafei allou..Kai poly kala tha kanei..
    Apo thn allh,an basizesai mono sth fhmh sou gia aksiopistia sto xrono kai den exeis na dwseis tipota dhmiourgiko na trabhkseis to endiaferon tou pelath,den pas kai den tha pas pouthena…Kapoies etairies,blepe Nissan,exoun arxisei estw ki arga na to pairnoun xampari..Dinontas diaforetika sxedia kai epitelous turbo kinhthres..Kapoies alles traboun to diko tous dromo..O kairos tha deiksei poioi kai poso dikio exoun…
     
     
     
     

  • Συμφωνω απολυτα με οσα ειπες. Δεν ειμαι γιαπονεζοφιλος, και γενικα καμιας σχολης φιλος. εχω παρει απο ολα, αλλα επειδη ειμαι του χωρου μιλαω για την αντιμετωπιση των πελατων απο τις εταιριες, και θα σου δωσω ενα παραδειγμα να μου πεις εσυ αν ειναι αποδεκτο.
    Οταν πεφτανε τα παραθυρα στα VW και εμεναν ανθρωποι με μωρα στα χιονια να ψαχνουν σακουλες και ταινια σε 3ων και 6 μηνων αυτοκινητα, τα πηγαιναν πισω και η VW τους ξαναεβαζε τον ιδιο πλαστικο γρυλο μεχρι εξαντλησεως των αποθεματων… και φυσικα τους ξαναεπεφτε. εγω δεν θα σου πω οτι του ιαπωνα δεν πεφτει, γιατι και αυτοι εχουνε παθει στραπατσα αναλογα, αλλα αυτοι το αντιμετωπιζουν με υπευθυνοτητα και πραγματικο ενδιαφερον για τον πελατη. Οταν ειμουν στην Daihatsu για ψιλου πηδημα ερχοταν ιαπωνας και μας επινε το αιμα στις δοκιμες και στις αναλυσεις μεχρι να βρεθει λυση και λυση οχι του τυπου αλαξε το να φυγει, αλλα και να μην ξανασυμβει ΠΟΤΕ! οχι μονο σε αυτον αλλα σε κανεναν.
    Στα 8000 τεριος πανελαδικα σπασανε 3 μοτερ και αυτα απο λαθος στο μονταρισμα, τα οποια εφυγαν με μεταφορικα 3500ευρω το ενα για ιαπωνια, κι ας ειχε ερθει ηδη καποιος να τα δει.
    Η ιδια αντιμετωπιση υπαρχει σε ολα τα σταδια παραγωγης και κατασκευης ΕΚΕΙ.
    γι αυτην την νοοτοπια σου μιλαω, γι΄αυτο και απο την φωτο που εχει το αρθρο, εξ’ορισμου σεβομαι τον κυριο Suzuki και θελω να φτυσω στα μουτρα τον χλεχλε κοκινομουρη μανατζαρεο CEO-ΠΕΟ που του δινει το χερι να τον λερωσει.

  • ΙΑΠΩΝΑΣ

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΑ SUZUKI.Η VW ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ SUZUKI ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΙΝΔΙΑΣ ΠΟΥ Η SUZUKI ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΤΙ ΜΕ ΤΡΕΛΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ.ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΖΗΛΕΨΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ VW.ΕΔΩ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑ ΑΛΟΓΑ ΑΠΟ 1000 ΚΑΙ 1300 ΚΥΒΙΚΑ ΜΕ ΤΡΕΛΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.ΤΙ ΝΑ ΤΗΣ ΠΕΙ Η VW.

    • nonos

      ontws ta mhxanakia ths suzuki einai kalutera apo ths vw…plaka mas kaneis?? kai pragmatika pisteueis oti h suzuki den exei tpt na zhlepsei apo th vw?? tote einai mlks sth suzuki pou kanane th sunergasia efoswn eksarxhs den eixan tpt na kerdisoun…

  • αλλα τι νονε? ειναι μαλακες στην VW? γιατι ετσι οπως το λες εσυ ενας απο τους 2 θα πρεπει να ειναι το κοροιδο..
    δεν παει ετσι.

    • nonos

      egw lew oti kai oi duo 8a eixan kerdos apo auth th sunergasia alla o ka8enas apo th pleura tou h8ele na exei to megalutero kai ekei stravwse to 8ema, de mporei twra na vgainoun oloi kai na vrizoun tous germanous les kai oi iapwnes einai tpt a8woi kai tous koroidepsan eleos ligo mualo…mporeis na ksegelaseis eukola oikonomikous kolossous me tosous analutes kai ta loipa, ti einai tpt vlaxadera?? emeis edw xwris na kseroume de mporoume na kanoume tous dikastes…p.s fantazomai enas logos pou de xreiazetai na skeftomaste kai poly prin milhsoume einai kai oti einai ths modas na vrizeis to ka8e ti germaniko…