Ο Mark Webber κατάκτησε την δεύτερη φετινή του pole position μέσα από τον άστατο βρετανικό καιρό, που οι ψιχάλες και η βροχή έκαναν την εμφάνισή τους κατά διαστήματα. Ο Αυστραλός, ενάντια στις μέχρι τώρα εμφανίσεις του, έδειξε πολύ ανταγωνιστικός και κατάφερε να είναι για 32 χιλιοστά ταχύτερος από αυτόν του Sebastian Vettel, ο οποίος θα ξεκινήσει δίπλα του, ελπίζοντας σε μία καλή εκκίνηση για να του “κλέψει” την πρωτιά και πρώτη θέση και να μπορέσει να κάνει αυτό που κάνει πάντα, να ανοίγει τη διαφορά από τον δεύτερο.

Στην δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα βρίσκονται οι δύο Ferrari. Η 150° Italia είναι σαφώς βελτιωμένη και στη Scuderia θέλουν να φύγουν από το Silverstone με μεγάλη βαθμολογική συγκομιδή. Ο ρυθμός του ιταλικού μονοθεσίου είναι πολύ καλός στους τελευταίους αγώνες και αυτό τους κάνει να ελπίζουν ότι μπορούν να προσπεράσουν τη μία ή και τις δύο Red Bull. Ο Fernando Alonso ήταν και πάλι ταχύτερο από τον Felipe Massa. Ο Ισπανός ελπίζει σε μια εξαιρετική εκκίνηση, όπως κάτι τώρα τελευταία, για να κερδίσει θέση ή θέσεις.

Τα πράγματα δεν πήγαν καλά για τη McLaren. Η MP4-26 δεν είναι τόση γρήγορη στη βρετανική πίστα, με αποτέλεσμα ο Jenson Button να μην μπορέσει να κάνει κάτι περισσότερο από την 5η θέση. Χειρότερα πήγαν τα πράγματα για τον έτερο πιλότο της McLaren, Lewis Hamilton, ο οποίος θα ξεκινήσει από την 10η θέση του grid. Ο “Billion Dollar Man” δεν πήγε γρήγορα στον πρώτο γρήγορο γύρο του Q3, αλλά η βροχή που άρχισε να πέφτει μόλις οι οδηγοί βγήκαν για την δεύτερη τους γρήγορη προσπάθεια, δεν του επέτρεψε να βελτιώσει τον χρόνο του, όπως, φυσικά, και στους υπόλοιπους πιλότους.

Ο Στις θέσεις 6, 7, 8, βλέπουμε ονόματα που δεν τα περιμέναμε τόσο ψηλά. Πρώτος στην 3άδα των… εκπλήξεων είναι ο Paul di Resta, μπροστά από τους Pastor Maldonado και Kamui Kobayashi. Οι συνθήκες δε βοήθησαν ούτε τον Nico Rosberg, ο οποίος θα ξεκινήσει 9ος, 4 θέσεις μπροστά από τον Michael Schumacher.

Όλοι οι οδηγοί ήταν εντός του 107% του καλύτερου χρόνου στο Q1 και έτσι και τα 24 μονοθέσια θα ξεκινήσουν τον αυριανό αγώνα, τα κόκκινα φώτα του οποίου σβήνουν στις 15:00 ώρα Ελλάδος και θα μπορέσει να τον παρακολουθήσεις μαζί μας, μέσα από το Live Chat του AutoBlog.gr.

Ο γύρος που χάρισε στον Webber την pole position:

http://www.youtube.com/watch?v=Jg4KRaZcMug

[Photo Copyright: Red Bull Racing/Paul Gilham/Getty Images, Clive Mason/Getty Images]

Αναλυτικά οι χρόνοι των κατατακτήριων στη συνέχεια:

2011 FORMULA 1 SANTANDER BRITISH GRAND PRIX

Θέση No Οδηγός Ομάδα Q1 Q2 Q3 Γύροι
1 2 Mark Webber RBR-Renault 1:32.670 1:31.673 1:30.399 19
2 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:32.977 1:32.379 1:30.431 19
3 5 Fernando Alonso Ferrari 1:32.986 1:31.727 1:30.516 20
4 6 Felipe Massa Ferrari 1:32.760 1:31.640 1:31.124 16
5 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:34.230 1:32.273 1:31.898 21
6 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:34.472 1:32.569 1:31.929 14
7 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1:32.702 1:32.588 1:31.933 16
8 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:34.324 1:32.399 1:32.128 16
9 8 Nico Rosberg Mercedes 1:34.186 1:32.295 1:32.209 18
10 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:33.581 1:32.505 1:32.376 20
11 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:34.454 1:32.617 14
12 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:34.145 1:32.624 14
13 7 Michael Schumacher Mercedes 1:34.160 1:32.656 15
14 10 Vitaly Petrov Renault 1:34.428 1:32.734 14
15 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:33.532 1:33.119 12
16 9 Nick Heidfeld Renault 1:35.132 1:33.805 15
17 20 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1:34.923 1:34.821 9
18 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:35.245 7
19 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:35.749 7
20 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 1:36.203 7
21 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 1:36.456 4
22 25 Jerome d’Ambrosio Virgin-Cosworth 1:37.154 6
23 23 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 1:37.484 7
24 22 Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 1:38.059 6
Q1 107% Time 1:39.156

2011 FORMULA 1 SANTANDER BRITISH GRAND PRIX

Θέση No Οδηγός Ώρα Ταχύτητα
1 8 Nico Rosberg 13:10:32 314.3
2 7 Michael Schumacher 13:03:47 314.0
3 11 Rubens Barrichello 13:03:23 313.8
4 10 Vitaly Petrov 13:12:13 310.9
5 9 Nick Heidfeld 13:42:34 310.7
6 17 Sergio Perez 13:33:02 309.6
7 12 Pastor Maldonado 13:03:31 309.4
8 1 Sebastian Vettel 13:08:47 308.3
9 18 Sebastien Buemi 13:08:55 308.3
10 2 Mark Webber 13:10:43 308.1
11 4 Jenson Button 13:55:09 307.5
12 14 Adrian Sutil 13:09:34 307.4
13 6 Felipe Massa 13:10:00 307.4
14 15 Paul di Resta 13:06:12 306.9
15 3 Lewis Hamilton 13:54:47 306.9
16 5 Fernando Alonso 13:37:57 306.6
17 19 Jaime Alguersuari 13:04:33 303.2
18 25 Jerome d’Ambrosio 13:04:50 302.6
19 24 Timo Glock 13:05:47 302.6
20 20 Heikki Kovalainen 13:04:39 302.3
21 16 Kamui Kobayashi 13:41:02 301.5
22 22 Daniel Ricciardo 13:06:51 300.5
23 23 Vitantonio Liuzzi 13:05:07 299.2
24 21 Jarno Trulli 13:04:59 298.8
Sector #1
Θέση No Οδηγός Χρόνος
1 2 Mark Webber 28.525
2 5 Fernando Alonso 28.614
3 1 Sebastian Vettel 28.615
4 6 Felipe Massa 28.805
5 8 Nico Rosberg 28.912
6 4 Jenson Button 29.008
7 16 Kamui Kobayashi 29.011
8 3 Lewis Hamilton 29.013
9 12 Pastor Maldonado 29.144
10 15 Paul di Resta 29.178
11 7 Michael Schumacher 29.196
12 14 Adrian Sutil 29.290
13 10 Vitaly Petrov 29.296
14 9 Nick Heidfeld 29.392
15 11 Rubens Barrichello 29.415
16 17 Sergio Perez 29.443
17 20 Heikki Kovalainen 29.825
18 19 Jaime Alguersuari 29.924
19 18 Sebastien Buemi 29.964
20 24 Timo Glock 30.242
21 21 Jarno Trulli 30.412
22 25 Jerome d’Ambrosio 30.525
23 23 Vitantonio Liuzzi 30.553
24 22 Daniel Ricciardo 30.621
Sector #2
Θέση No Οδηγός Χρόνος
1 1 Sebastian Vettel 36.879
2 5 Fernando Alonso 36.897
3 2 Mark Webber 37.050
4 6 Felipe Massa 37.081
5 15 Paul di Resta 37.588
6 12 Pastor Maldonado 37.600
7 8 Nico Rosberg 37.604
8 4 Jenson Button 37.695
9 16 Kamui Kobayashi 37.748
10 17 Sergio Perez 37.833
11 3 Lewis Hamilton 37.919
12 10 Vitaly Petrov 38.005
13 14 Adrian Sutil 38.065
14 7 Michael Schumacher 38.118
15 11 Rubens Barrichello 38.216
16 9 Nick Heidfeld 38.567
17 20 Heikki Kovalainen 38.901
18 19 Jaime Alguersuari 39.184
19 21 Jarno Trulli 39.209
20 18 Sebastien Buemi 39.467
21 24 Timo Glock 39.515
22 25 Jerome d’Ambrosio 39.659
23 23 Vitantonio Liuzzi 40.164
24 22 Daniel Ricciardo 40.331
Sector #3
Θέση No Οδηγός Χρόνος
1 2 Mark Webber 24.824
2 1 Sebastian Vettel 24.937
3 5 Fernando Alonso 25.005
4 15 Paul di Resta 25.163
5 4 Jenson Button 25.179
6 12 Pastor Maldonado 25.189
7 8 Nico Rosberg 25.238
8 6 Felipe Massa 25.238
9 14 Adrian Sutil 25.262
10 17 Sergio Perez 25.312
11 3 Lewis Hamilton 25.326
12 7 Michael Schumacher 25.342
13 16 Kamui Kobayashi 25.369
14 10 Vitaly Petrov 25.433
15 11 Rubens Barrichello 25.488
16 9 Nick Heidfeld 25.743
17 20 Heikki Kovalainen 25.994
18 19 Jaime Alguersuari 26.076
19 18 Sebastien Buemi 26.230
20 24 Timo Glock 26.385
21 21 Jarno Trulli 26.757
22 23 Vitantonio Liuzzi 26.767
23 25 Jerome d’Ambrosio 26.819
24 22 Daniel Ricciardo 26.984
  • dr

    Pascal εχω αποθηκευμένο το blog στην υποκατηγορία F1 και παρότι στην αρχική σελίδα του blog εξελλισσονται κανονικά οι ειδήσεις, όταν πάω categories: motorsport: Formula1 έχει κολήσει στις 8 Ιουλίου. Έχει κάτι το blog ή ο υπολογιστής μου κόλλησε?

    • καθαρισε τα παντα απο cookies cache ktl και βαλε για DNS στην καρτα σου 8.8.8.8 να παρει τα ποιο προσφατα καμια φορα κολλα οι μαπα παροχοι.

      αν και τις μερες αυτες το site περνα προβληματα διαφορα σε ταχυτητες στην βαση απο οσο γνωριζω και τα παιδια κανουν τα παντα να φτιαχτει..

      btw και τα σχολια μακακιζοντε, οπος ειπα η χανετε η επεξεργασια και τωρα τελευταια πληκτρολογο και δεν βλεπω τιποτα να γραφεται! μετα απο μερικες λεξεις εμφανιζοντε τι γραφω!!!! 

    • Αλλάξαμε NS και προφανώς δεν εχουν γινει παντού propagate ακομα σωστά. Έχουμε αρκετά προβλήματα με το site αυτές τις μέρες και όπως βλέπετε το παλεύουμε δυνατά… την υπομονή σας χρειαζόμαστε και όλα θα ειναι ξανα όπως πρέπει…

  • kriakos29

    mauri ora kai tsigmi pou dimiourgithike i ferrari. gia na einai antagonistiki autoi eprepena katastrafoune ta mclaren. kaka ta psemata tin rbr perimena me na epireasteiperisotera alla i alitheia itan alli. telika to diko mas monothesio epireastike. krima giati telika kai stin formoula 1 uparxei kai ekei megaliteri vromia apo ta stimena sto podosfairo. ti italia? ellada? tourkia? kai pou den stinontai. alla den ksexname otan i ferrari den exei monothesio arxizoume kai koboume mesa stin xronia. dite to 94 pou kopsane tis energes anartiseis, to 2000 pou kopsane to birilio kai to 2006 pou kopsane to sistima tis reno mprosta sto rinxo mpas kai eperne o soumi to protathlima. kai to mpas kai vgei 2 giati diaforetika oute 3 den tha evgene. alla i fia mazi me ton zan todt kaane to kathikontous. ftousas kseftiles remalia.

  • @Dr καθάρισε την cache του browser σου ;)

  • dr

    τι ειναι η cache και το browser?

  • parsik

    Καλα χαμος και σημερα ε? Εβλεπα τα δοκιμαστικα το θυμο του Horner kai του Νewey και ελεγα οτι ισως παρει και καποιος αλλος την pole σημερα, αλλα…. Τελος παντων συμφωνα με αυτο (ριξτο μια ματια Pascal) http://www.autosport.com/news/report.php/id/92980 η FIA προτιθεται να αρει την απαγορευση απο τον επομενο αγωνα…. Τι να πω, λενε και ξελενε σαν μικρα παιδακια κανουν οι κυριοι. Οπως και να χει περιμενω με αγωνια τον αυριανο αγωνα. Αν και 5οι και 10οι, παντα ελπιζω. Go mclaren go

  • Προσωρινή μνήμη. Τι browser χρησιμοποιείς;

  • dr

    mozilla

  • dr

    thx Ab εφτιαξε

  • καλα ρε παιδια, πανω σε ραγες πατανε οι redbull? τι εχει κανει το παλικαρι ο Αντριαν?????!!!!!!

    οσο δεν θαυμαζω τον μικρο γιατι ειναι κορυφη στα χρονομετρημενα αλλα σε κοντρες δεν εχω δει τιποτα σοβαρο ακομα, αλλο τοσο θαυμαζω και ζηλευω το μονοθεσιο τους! βλεπεις τον γυρο τωρα του Μαρκ
    που καιτο εχασε λιγο ετσι οπως το παταγε, και ηταν κατω λιγο γλυτσα και το ριβαδι κρατουσε σαν βεντουζα!!!!!!!

    παραδεχομαι την RB7.

    υγ. και ακομα ενα προβληματα παιδια με τα αρθρα τα tabs με τους χρονους μου ειναι παντα αδεια!
    chrome 13. 

  • kon

    Περίεργα τα δοκιμαστικά σήμερα με εκπλήξεις……

    Η redbull πανίσχυρη για ακόμα μία φορα με τον Webber Να κάνει έναν φοβερό γύρο…..
    Επίσης  η ferrari είχε καλό ρύθμο, μένει να δούμε αν λύσανε εντελώς το πρόβλημα με τα ελαστικά και αν μπορούν να ακολουθήσουν αύριο.
    Οι mclaren πήγαν πολύ άσχημα οσο και η Mercedes……
    Για να δούμε αύριο.

  • Παιδιά, για τους διαχύτες ετοιμάζω θέμα. Λίγο υπομονή! :)

  • keil

    Μπραβο στη FIA για τα χαλια που βρισκεται η Formula 1.Ειστε αχρηστοι να φτιαξετε κανονισμους, αχρηστοι να διαχειριστειτε καταστασεις σε μαχες των οδηγων στην πιστα και εντελως μα εντελως αχρηστοι να διαχειριστειτε καταστασεις σαν τις σημερινες.Η ξεφτιλα του αθληματος εχει αρχισει εδω και χρονια ,με το παγωμα των κινητηρων και την απαγορευση των δοκιμων ,με αποτελεσμα οι τεχνικοι διευθυντες των ομαδων(βλεπε Horner) να μας λενε ”μην μας κοψετε το blown diffuser γιατι ο κινητηρας της Renault οταν φτιαχτηκε πριν 2 χρονια δουλευε με αυτο το συστημα και θα εχουμε προβληματα αξιοπιστιας”, ακου τωρα να δεις.Ο Ηorner δικαιο εχει και ας λεει παπαριες θελει να προστατεψει την ομαδα του.Η πατεντα του neway ειναι απιστευτη οπως απιστευτη ειναι και η αντιδραση της McLAREN να την αντιγραψει με επιτυχια στην αρχη της χρονιας και να την βαλει σε ενα κακο μονοθεσιο οπου τα αποτελεσματα χωρις αυτο φανηκαν σημερα.Απο την αλλη η Ferrari δεν μπορει να την αντιγραψει με επιτυχια(ειναι και το παγωμα των κινητηρων βλεπεις!!) και ετσι για αλλη μια φορα πρεπει να αλλαξουν οι κανονισμοι για αυτους.ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Η FERRARI ή καλυτερα οτι βολευει τη ferrari.Βριστεμαι βαλτε μου οσα dislike θελετε αλλα εγω δεν βλεπω κανενα λογω να απαγορευτουν αυτες οι διαταξεις ως παρανομες.Ξαφνικα εδω και κατι μερες δεν εχει μιλησει κανενας απο τη ferrari για ενα τοσο σοβαρο ζητημα.Το αστειο της υποθεσης ειναι οτι μετα τα δοκιμαστικα domenicalli,alonso και massa σε δηλωσεις προσπαθησαν να μας πεισουν οτι φερανε βελτιωσεις και η διαφορα μειωθηκε λογω αυτων και οχι γιατι η RB7 ειναι ”κουτση”.  Κυριε Todt εκτειθεστε. Η αεροδυναμικη της RB7 ειναι σε αλλο επιπεδο γιατι απο την αρχη της χρονιας εγω προσωπικα δεν εχω δει να φερνουν βελτιωσεις και μετα απο το χαστουκι της FIA σημερα ειναι ακομα μπροστα σε ρυθμο.Παρολα αυτα επειδη ο alonso ειναι μια κλαση πανω απο τους μπροστινους του νομιζω θα την παρει την νικη.Αντε να ηρεμησουν και οι ιταλοι και να πιασει και το ταμα ρε παιδι μου…..!Αν δεν τα καταφερει τζαπα η ξεφτιλα κυριε Jean Todt…

    • Dim

      Η FIA δεν έχει αυτοσκοπό να αλλάζει τους κανονισμούς για να κερδίζει η Ferrari.Είναι τραγικό να το λέει αυτό ένας άνθρωπος που υποστηρίζει πως παρακολουθεί F1 χρόνια…Αυτό που θέλουν τα μεγάλα κεφάλια είναι ανταγωνισμός μεταξύ διαφορετικών ομάδων και τώρα που βλέπουν την RBR να ξεφεύγει προσπαθούν να την φέρουν στα ίσια με τους άλλους δυο.Εξάλλου το θέμα με τις χαρτογραφίσεις το ξεκίνησε η McLaren,άλλο το ότι της γύρισε μπούμερανκ…Και να σου θυμίσω οτι οι μεγαλύτερες αλλαγές στην F1 έγιναν το 2004 ,για να σταματίσουν την παντοδυναμία της Ferrari και όχι για να την βοηθήσουν…

  • mitsos21

    simfwnw en merh me osa les, h ferrari panta htan apo tis agaphmenes omades ths FIA, alla min kathgoreis mono auth gia thn apagoreush twn xartografhsewn, kai h mclaren htan iper auths ths taktikhs, oso gia thn kakh apodosh ths mclaren dn fteei mono h apagoreush twn xartografhsewn alla to oti exei minei stasimh sthn e3eli3h kai dn riskarei,to idio me thn ferrari h opoia omws apo tn kanad kai meta exei megalh veltiwsh, parola auta an kai thn iposthrizw ta teleutea xronia exei to kako ths mauro xali, exei sinthritikh sxediasei, akolou8ei lan8asmenes stratigikes, krata ton massa xwris logo kai aitia, o monos p a3izei sthn ferrari fetos opws kai perish htan o alonso alla gia thn kakh apodosh ths mclaren mn kathgoreis mono thn ferrari,kirioi ipeu8inoi einai oi idioi sthn omada

  • Να το άρθρο! https://www.autoblog.gr/2011/07/09/fia-we-may-cancel-the-regulation-of-mapping/ 
    Ό,τι θέλετε μπορείτε να το γράψετε εδώ! ;)

  •  

    johnnyxp64: καλα ρε παιδια, πανω σε ραγες πατανε οι redbull? τι εχει κανει το παλικαρι ο Αντριαν?????!!!!!! οσο δεν θαυμαζω τον μικρο γιατι ειναι κορυφη στα χρονομετρημενα αλλα σε κοντρες δεν εχω δει τιποτα σοβαρο ακομα, αλλο τοσο θαυμαζω και ζηλευω το μονοθεσιο τους! βλεπεις τον γυρο τωρα του Μαρκ που καιτο εχασε λιγο ετσι οπως το παταγε, και ηταν κατω λιγο γλυτσα και το ριβαδι κρατουσε σαν βεντουζα!!!!!!! παραδεχομαι την RB7. υγ. και ακομα ενα προβληματα παιδια με τα αρθρα τα tabs με τους χρονους μου ειναι παντα αδεια! chrome 13.

     

    Γιάννη, σε μένα που χρησιμοποιώ Chrome 12 είναι μια χαρά!!

  • Υπαρχει σοβαροτατο θεμα με το server/ βαση δεδομενων.
    Προσπαθουμε να το λυσουμε μεσα στο σκ αν προλαβουμε γιατι την δευτερα που θα επανελθει η κινηση στα κανονικα επιπεδα θα “πεσει” παλι.
    Το κοιταμε και εμεις και οι υπευθυνοι του hosting να βγαλουμε ακρη.
    Το θεμα εντοπιστηηκε στα query της βασης. Σας ζαλιζω, το ξερω, απλα νοιωθω την υποχρεωση να ενημερωσω τους αναγνωστες. Λιγη υπομονη ακομη, θα λυθει το προβλημα.
    Ps: johnny: αδειασε κασε, κτλ. Δεν θπαρχει πλεον το θεμα με minify. Το εκανα χθες το βραδυ.

    • kala kaneis k mas enimeroneis, tnx :)
      btw to comment pou grafo Twra to vlepo, stin 7 lexi k meta.
      ta tabs oso ta queries exoun thema logiko na min ta vlepo panta.
      elpizo na lithoun ola oristika. :) 

    • mika

      Ki egw exw thema me to site,den douleyei kala,kollaei kai prepei na kanw refresh toses fores gia na dw ena thema..Eleipa kai 5 meres se taksidi kai gyrisa kai brhka 11 nees selides!!Hmarton re paidia!!!
      :lol:
      Pantws,den mas ta leei kala,to site..To kserw pws to koitate,elpizw na einai back on track soon!!!
      Thanks guys!

    • Eleipa kai 5 meres se taksidi kai gyrisa kai brhka 11 nees selides!!Hmarton re paidia!!!

      agree k ta perrisotera einai interviews tou hamilton :P 

    • mika

      Ela twra….Yperboles..
      :lol:
      Pantws,eixe poly pragma, trellathika na diabasw,alla logw tou site,den mporousa na kanw kai comments,epairne tosh wra!!!!
      :-(

  • Υπομονη λίγο ακόμα. Θα το φτιάξουμε το προβλημα.

  • mika

    Pisw sto thema twra,mia apo ta idia pali blepw gia tis RBR…Pane gia 1-2,den kserw akoma me poia seira,isws o Webber kanei to thayma tou, ektos an o Alonso,tous xalasei to party…
    Den eida ti egine me tis Mclaren,pantws einai xalia oi theseis aytes..H omada fainetai na exei meinei stasimh,idiws tous 2 teleytaious agwnes,opou symptwmatika (??) h Ferrari beltiwthike para poly..An den proseksei h den prospathisei pio poly,tha xasei kai th 2h thesh stous kataskeyastes…
    To melaxrino agori tha exei pollh douleia ayrio apo ekei pisw,kai elpizw na mhn odhgsei pali san kamikazi, me th kakh ennoia..Fysika,mporei ki oi alloi na xathoun mprosta tou ki otan tha exei perasei gia na ftasei sth 5h,6h thesh,tha einai pia arga..End of the game.Na dw omws kai to Button pou einai pio mprosta,an tha mporesei na meinei mazi tous h tha meinei pio pisw…Kati mou leei pws den tha einai enas kalos agwnas gia thn omada ayrio..
    Na doume pws tha symperiferthoun oi ekplhkseis Di Resta,Maldonaldo alla ki o Kamui, kai ti rolo tha paiksoun ston agwna..An riksei kamia broxh,mporei na doume anakatatakseis,alliws problepw bareto theama….
     
     

  • dr

    Η Ρενό πώς και τα πήγε τόσο χάλια?

  • keil

     

    Dim: Η FIA δεν έχει αυτοσκοπό να αλλάζει τους κανονισμούς για να κερδίζει η Ferrari.Είναι τραγικό να το λέει αυτό ένας άνθρωπος που υποστηρίζει πως παρακολουθεί F1 χρόνια…Αυτό που θέλουν τα μεγάλα κεφάλια είναι ανταγωνισμός μεταξύ διαφορετικών ομάδων και τώρα που βλέπουν την RBR να ξεφεύγει προσπαθούν να την φέρουν στα ίσια με τους άλλους δυο.Εξάλλου το θέμα με τις χαρτογραφίσεις το ξεκίνησε η McLaren,άλλο το ότι της γύρισε μπούμερανκ…Και να σου θυμίσω οτι οι μεγαλύτερες αλλαγές στην F1 έγιναν το 2004 ,για να σταματίσουν την παντοδυναμία της Ferrari και όχι για να την βοηθήσουν…

     
    Καθολου τραγικο.σκεψου αν στη θεση της rb ηταν η ferrari θα γινοταν αυτες οι αλλαγες στο ΜΕΣΟ της χρονιας;;;;Δε νομιζω.Σιγα τις αλλαγες το 2004.Απλα τα brigestone ηταν σε μαυρο χαλι με τους γελοιους κανονισμους το 2005.Και στο κατω κατω οτι εγινε εγινε πριν αρχισει η σεζον και οχι στο μεσο.Στη mclaren το περιμεναν το σημερινο χαλι.Να σου θυμησω τι ειπε ο Hamilton μετα τη Valencia.Αλλο αν μετα τα γυρισε.Καλο αγωνα αυριο.

    • Dim

      Είσαι εμφανώς προκατειλημμένος πάνω στο θέμα Ferrari.Αν έχεις όρεξη,βρές τις αλλαγές στους κανονισμούς του 2004,διάβασέ τες και μετά πέσμου οτι έφταιγαν τα brigestone στις αλλαγές ισορροπιών!Για τις αλλαγές στο μέσο της σεζόν συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και το έχω ξαναπεί,έπρεπε να γίνουν στο τέλος  και όπως σου είπα και στο πρώτο σχόλιό μου οι αλλαγές γίνονται για να έρθει πιο κοντά το grid ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ποιός κερδίζει και ποιός χάνει.Αν καταφέρεις να δείς σε βάθος χρόνου τις αλλαγές της FIA και χωρίς οπαδικές παρωπίδες,πιστεύω πως θα συμφωνίσεις μαζί μου.

  • keil

     

    Dim: Είσαι εμφανώς προκατειλημμένος πάνω στο θέμα Ferrari.Αν έχεις όρεξη,βρές τις αλλαγές στους κανονισμούς του 2004,διάβασέ τες και μετά πέσμου οτι έφταιγαν τα brigestone στις αλλαγές ισορροπιών!Για τις αλλαγές στο μέσο της σεζόν συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και το έχω ξαναπεί,έπρεπε να γίνουν στο τέλος και όπως σου είπα και στο πρώτο σχόλιό μου οι αλλαγές γίνονται για να έρθει πιο κοντά το grid ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ποιός κερδίζει και ποιός χάνει.Αν καταφέρεις να δείς σε βάθος χρόνου τις αλλαγές της FIA και χωρίς οπαδικές παρωπίδες,πιστεύω πως θα συμφωνίσεις μαζί μου.

     Πραγματικες αλλαγες στο Σπορ εγιναν το 2009(Στη συγχρονη F1) και τα αποτελεσματα τα ειδες.Τις ξερω τις αλλαγες το 2005.Πολλες φορες εχει ευνοηθει η Ferrari και αν αρχισω τωρα θα εχουμε πολεμο και θα ξεφυγουμε απο το θεμα.Κατσε να δουμε τη συνεχεια αυτης της παρωδιας φετος και το ξανασυζηταμε.