Μια συνεργασία που ξεκίνησε με όνειρα και φιλοδοξίες αλλά έχει πάρει μια παράξενη τροπή μιας και πριν από μερικές ημέρες, κυκλοφόρησε η είδηση, ότι και οι δύο πλευρές έχουνε παράπονα από την μεταξύ τους συνεργασία. Η Suzukiείχε δηλώσει ότι η συνεργασία που έχουνε συνάψει με την Volkswagen, τους αναφέρει ως ισότιμους εταίρους και ότι η Volkswagen δεν έχει λόγω για το πως η Suzuki διεξάγει τις δραστηριότητές της. Μάλιστα ο πρόεδρος της εταιρίας, ο Osamu Suzuki, είχε γράψει ότι οι μηχανικοί της Suzuki δεν έχουνε χρησιμοποιήσει μέχρι στιγμής καμία τεχνολογία της VW και ότι αν κάποια στιγμή χρειαστούν βοήθεια θα κοιτάξουν να την βρούνε από άλλους κατασκευαστές.

Η Volkswagen από την μεριά της σε δηλώσεις στον Γερμανικό Τύπο δήλωνε ότι η συνεργασία με την Suzuki είναι μια μεγάλη απογοήτευση αφού η Suzuki θέλει να έχει πλήρη πρόσβαση στην τεχνολογία της VW, χωρίς να θέλει να το ανταποδώσει. Από τη μεριά της η Suzuki δηλώνει ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι.

10 ημέρες σχεδόν μετά το Reuters αναφέρει ότι η Volkswagen έχει καταστήσει σαφές ότι δεν έχει καμία πρόθεση να συμμετέχει στις λήψεις αποφάσεων της Suzuki. Οι φήμες μιλούν ότι η VW ίσως θέλει να προχωρήσει σε ενοποίηση με την Suzuki, με στελέχη της Ιαπωνικής φίρμας να δηλώνουν ότι οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες έχουνε μια εταιρική σχέση, η οποία θα συνεχίσει με την τωρινή της μορφή, παραμένοντας δύο ανεξάρτητες εταιρίες. Η Suzuki αυτή την περίοδο, νοιώθει την ανάγκη να επαναδιαπραγματευτεί την αρχική συμφωνία, συμπεριλαμβάνοντας τα ποσοστά εκχώρησης των μετοχών των δύο εταιριών.

[Πηγή: Reuters]

  • ggarfe

    Αγαπητή SUZUKI έκανες ΜΕΓΑΛΟ λάθος που επέλεξες να συνεργαστείς με τη VW. Θα έπρεπε να ξέρεις ότι η μισητή φάουβε δεν έχει καμία δική της τεχνολογία. Βασικά δεν έχει τίποτα το επαναστατικό καί το πρωτοποριακό. Ο TWINCHARGER είναι μια τεχνολογία που πρωτοχρησιμοποίησε η LANCIA πριν καμιά 35αριά χρόνια στα ράλλυ (στην αγωνιστική S4 των 1800 κυβικών καί των 600 ίππων, δυναμή υπεραρκετή για να αντιμετωπίσει το 5κύλινδρο μοτέρ των 2.300 κυβικών του αγωνιστικού audi 80 quattro) καί ο άμεσος ψεκασμός του πολυδιαφημισμένου TSI(ο …μιζαδόρος των βραβείων) είναι κάτι που έκανε την εμφάνιση του το 1963 στην FERRARI 156 καί σε πιό προσιτά αυτοκίνητα στους κινητήρες JTS της ALFA ROMEO. Καλά κάνεις καί προμηθευεσαι diesel κινητηρες από την FIAT(ΜΠΡΑΒΟ που εκτός από τον πολυβραβευμένο 1.3 multijet καί τον εντελώς νέο 2.0 multijet έκανες συμφωνία για να προμηθευεσαι καί τον 1.6 multijet). Η VW δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ δικό της. Όλες της τις “πρωτοποριακές τεχνολογίες” της προμηθευεται από την BOSCH καί την BORG WARNER. Αυτά προς γνώση καί συμμόρφωση.

    • thenoone

      Συμφωνώ απόλυτα..

    • hellboy

      1000000000000000000000 like!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      e ma me thn psefto eteria pou einai kai  kainotoma barethika na to lew oti den einai kainotoma h vw den yparxei sto leksilogio toys h leksi  opws h leksi kainoyrgio !!!!!!!!!

  • Terry

    Αυτά ακριβώς που λέει ο ggarfe τα τονίζω σε όσους λένε πχ. ότι τα Ιταλικά έχουν καθιερώσει πολλές καινοτομίες και τεχνολογίες. Όμως κανένας δεν τόλμησε καν να επαναπροσδιορίσει αυτές τις τεχνολογίες, άρα λοιπόν η VW φταίει που οι πειρσσότεροι περιορίστηκαν στον πολλάπλό ψεκασμό και τα μονά τούρμπο?? Δεν υπάρχει λόγος να εχθρεύεσαι μία εταιρία που τόλμησε και τα κατάφερε, τα τούρμπο ξαναμπήκαν στην μόδα, μόνο και μόνο από την VW και αυτό ωφείλουμε να τα παραδεχτούμε όλοι. Τέλος, αυτά που λέγονται για την VW μόνο πιο δυνατή την κάνουν παρά να της χαλάσουν την φήμη.

  • ggarfe

    Terry: Αυτά ακριβώς που λέει ο ggarfe τα τονίζω σε όσους λένε πχ. ότι τα Ιταλικά έχουν καθιερώσει πολλές καινοτομίες και τεχνολογίες. Όμως κανένας δεν τόλμησε καν να επαναπροσδιορίσει αυτές τις τεχνολογίες, άρα λοιπόν η VW φταίει που οι πειρσσότεροι περιορίστηκαν στον πολλάπλό ψεκασμό και τα μονά τούρμπο?? Δεν υπάρχει λόγος να εχθρεύεσαι μία εταιρία που τόλμησε και τα κατάφερε, τα τούρμπο ξαναμπήκαν στην μόδα, μόνο και μόνο από την VW και αυτό ωφείλουμε να τα παραδεχτούμε όλοι. Τέλος, αυτά που λέγονται για την VW μόνο πιο δυνατή την κάνουν παρά να της χαλάσουν την φήμη.
     

    Φίλε Terry, δεν νομίζω ότι η VW επαναπροσδιόρισε το οτιδήποτε. Η ίδια η VW έχει ανακοινώσει ότι θα εγκαταλείψει τον TWINCHARGER λόγω πολυπλοκότητας (όποιος κατάλαβε, κατάλαβε τι σημαίνει αυτό, οι ιδιοκτήτες αυτοκίνητων του ομίλου VW έχουν βιώσει στο πετσί τους την αναξιοπιστία του twincharger). Όσο για τον κινητήρα άμεσου ψεκασμού τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα όσο πιστευεις. ΟΚ,ένας κινητήρας άμεσου ψεκασμού έχει το πλεονέκτημα της μικρότερης κατανάλωσης(το τίμημα είναι ότι χρειάζεται βενζίνη 98+ οκτανίων καί άριστης ποιότητας για να αποδώσει-καθόλου τυχαίο ότι όλα τα TSI-TFSI-FSI, κυκλοφορούν με το CHECK ENGINE αναμένο),καί αντιμετωπίζει καλύτερα τις εκπομπές CO2. Όλα καλά μέχρι τώρα, σωστά;;; ΛΑΘΟΣ! Οξείδια αζώτου, υδρογονάνθρακες, μονοξείδιο του άνθρακα καί σωματίδια είναι οι κυριότεροι ρύποι που εκπέμπουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, σε ποσότητες που εξαρτώνται από το καύσιμο καί την κατασκευή τους. Κι αν ο καλό μας τριοδικός καταλύτης μπορεί επιτυχώς να οξειδώσει CO καί HC σε CO2 καί υδρατμούς καί να αναγάγει το NOx σε N2 στον κλασικό βενζινοκινητήρα, τα πράγματα περιπλέκονται όσο η τεχνολογία εξελίσσεται καί θεσπίζονται αυστηρότερα όρια εκπομπής. Τα οξείδια του αζώτου δημιουργούνται, όταν το άζωτο αντιδρά με το οξυγόνο σε υψηλές θερμοκρασίες στο θάλαμο καύσης.Όσο μεγαλύτερη είναι η θερμοκρασία καύσης τόσο μεγαλύτερη είναι η έκλυση NOx.Η αναλογία αέρα-καυσίμου, η πίεση καί η ταχύτητα καύσης επίσης επηρεάζουν τη δημιουργία των οξειδίων του αζώτου.Ωστόσο, οι βενζινοκινητήρες δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την εκπομπή τους. Ο τριοδικός καταλύτης έχει αποδειχθεί ικανός να εκμηδενίζει τις, ούτως ή άλλως, χαμηλές εκπομπές, καί αυτό ισχύει τόσο στον κινητήρα έμμεσου όσο καί άμεσου ψεκασμού(με αποδοτικότητα που φτάνει, μάλιστα, το 99%), μόνο όμως σε στοιχειωμετρική αναλογια αέρα-καυσίμου.
    Διαφορετικά ειναι τα πράγματα στον βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού φτωχού μείγματος, αφού -όπως στον κινητήρα diesel- η περίσσεια οξυγόνου στην εξάτμιση ΔΕΝ επιτρέπει στον τριοδικό καταλύτη να λειτουργήσει αποδοτικά.
    Η ανάλυση προχωράει σε μεγάλο βάθος καί δεν είναι σωστό να καταχραστούμε το χώρο που μας δίνουν οι κυριοι του autoblog.Κράτα πάντως ότι η VW δεν είναι η έξυπνη της παρέας καί οι άλλοι κατασκευαστές ΔΕΝ είναι οι χαζοί. Απλά τα ξέρουν αυτά τα πράγματα καί προσπαθούν να τα αντιμετωπίσουν, ενώ η VW παίζει παιχνίδια MARKETING αδιαφορώντας για τα πάντα.

    • babinos1983

      filos like!!!!!! poli enimeromenos!!!! etsi einai ta pramata!!!!!
      edo kai ena xrono kikloforo me to check engine anameno!!!!!!  gia defteri fora sta 6 xronia!!!!!
      exo golf v 1.6 fsi…. katatala to golfaki skizei!!!!  :-)

    • mika

      Mhpws einai kairos na to pas kana synergeio????
      :lol:
      Yparxoun 1000 logoi pou mporei na anapsei to lampaki,o pio syxnos omws exei na kanei me th poiothta kaysimou..
      An bazeis 95ara,pou kati mou leei pws ayth bazeis,einai apolytws logiko pou anabei to lampaki..Edw kai me notheymenes 100ares,pou ypotithetai pws ayto kaiei,pali anabei….

  • ggarfe

    Καί λίγα πράγματα για να μαθαίνουμε τι παέι να πεί πρωτοπόρος καί καινοτόμος. Ας πάρουμε τον όμιλο FIAT για παράδειγμα.

    1980: Το πρώτο στον κόσμο Σύστημα Μεταβλητού Χρονισμού Βαλβίδων(VVT).
    (Πάει καί ο μύθος περί Ιαπωνικης επανάστασης).Εφαρμόστηκε στην 2λιτρη SPIDER του 1980.

    1985: Κινητήρας FIRE(FULLY INTEGRATED AND ROBOTIZED ENGINE).
    Οι κινητήρες FIRE εξελίχθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του ’80 υιοθετώντας την πιό προηγμένη τεχνολογία υγροδυναμικής καί καύσης ενώ παράλληλα ήταν σχεδιασμένοι για να κατασκευάζονται με χαμηλό κόστος σε πλήρως ρομποτοποιημένες γραμμές παραγωγής. Η τεχνολογία θεωρείται ακόμη καί σήμερα η καλύτερη στην κατηγορία της καί με την ευελιξία σχεδίασης της ενσωματώνει όλες τις σύχρονες τεχνολογίες(multiair)

    1987: Ο πρώτος πετρελαιοκινητήρας άμεσου ψεκασμού για χρήση σε επθβατικό αυτοκίνητο (FIAT CROMA)

    1990: Panda elettra, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.

    1997: Τεχνολογία common rail.Εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στην ALFA ROMEO 156.

    1999: Το πρώτο ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ μηχανικό κιβώτιο(selespeed):

    2003: Τεχνολογία multijet καί SDE(SMALL DIESEL ENGINE). Το 2003 η FIAT δημιούργησε τη δεύτερη γενιά multijet.

    2003: FLEX FUEL. Στη βραζιλία η FIAT POWERTRAIN TECHNOLOGIES δημιούργησε την τεχνολογία flex fuel με την οποία συο διαφορετικά είδη καυσίμου (βενζίνη καί αιθανόλη) μπορούσαν να αναμειχθούν στο ίδιο ρεζερβουάρ.

    2006: TETRA FUEL. Η FIAT σε μια κίνηση που αποδείκνυε το τεχνολογικό της υπόβαθρο κατασκεύασε τον κινητήρα TETRA FUEL. Τοποθετώντας τον στο FIAT SIENA, το αυτοκίνητο μπορούσε με αιθανόλη, βενζίνη σε οποιαδήποτε αναλογία ή καί μόνο με ένα από τα δύο καύσιμα καθώς καί με φυσικό αέριο.

    2009: Η εμφάνιση της τεχνολογίας MULTIAIR.

    2010: TCT(TWIN CLUTCH TRANSMISSION). Είναι το μόνο του είδους του που μπορεί να διαχειριστεί 350Nm ροπής, το μόνο που συνδιάζεται με start and stop καί hill holder.

    2010: Κινητήρας TWINAIR.

    Νομίζω πως γίνεται αντιληπτό ποιος κατασκευαστής έχει το μικρόβιο να το ψάχνει καί να βρίσκει νέες τεχνολογίες.                                   

  • kikaros

    oloi gnwstes ginate..keftedes..k pou kserete ti ginetai mesa se ka8e etairia?gi ayto h ellada einai pisw se ola..gt oloi nomizoume pws ta kseroume ola k de kseroume tipota

  • babinos1983

    pantos px to twincrarged mporei na to ekane proti i lancia sto teras tou group B paidia…. alla min ksexnate oti i vw einai i eteria pou mporese na to vgalei se evria paragogi!!!!
    i kai o kinitiras vankel….ton ekane o vankel apo monos tou….kai meta i mazda katoxirose ta dikeomata tou mexri kai to 2020….apla afti einai pou ton ekselikse edo pou einai simera….
    tora gia tin xronologia tou 2020 den eimai sigouros alla mexri ekei kapou einai ta dikeomata…kai o logos pou k oi alles eteries den asxolounte me afton ton kinitira….
    mexri kai to 2005 legame gia hot hatch tsepis me 135ps…kai meta ta tsi ftasame simera na leme ta 160 ps liga…
     

  • Δεν κυκλοφορουν μονο τα FSI & TSI με το check engine αναμενο, κυκλοφορουν ολα τα VW ετσι απο τοτε που εφευρεθηκε το λαμπακι. Τα 1.4 απο EGR, τα 20VT απο την Ν75, κλπ κλπ…
    Οπως ειπα και στο προηγουμενο σχετικο αρθρο, δεν μπορω να πιστεψω οτι υπαρχει εταιρια που δεν μπορει να βγαλει αξιοπιστα αυτοκινητα, απλα για την VW δεν ειναι προτεραιοτητα. για την VW προτεραιοτητα ειναι οι ηλεκτρικες ανεσεις που σου κανουν την ζωη πιο ευκολη μεχρι την ημερα που θα στην γαμισουν, το Marketing του κολου και τετοια πιασαρικα. Και οπως βλεπετε κερδιζουν! γιατι? γιατι ο απλος καταναλωτης ειναι Α-ΣΧΕ-ΤΟΣ και αγοραζει αυτοκινητο οπως αγοραζει πλυντηριο. Τοσο απλο. 

    • hellboy

      swsta.vw transporter 2009 eixe h eteria pou douleya kai apo thn mera pou to pirame mexri thn hmera pou efyga to aytokinhto me 3 serbis kai 2 anakliseis eixe probloma sthn 2ra eprepe na thn bazeis prosektika gia na mhn spasei to sasman!!!!!!!!!!bebai to melima ths eterias htan to kerdos ths(fortigaki me 19xiliarika!!!kainourgio me minimoum eksoplismo)..pantws apo oti kserw ta vw  1 na xalasoun gia panta xalasmena tha einai.

  • hellboy

     

    kikaros: oloi gnwstes ginate..keftedes..k pou kserete ti ginetai mesa se ka8e etairia?gi ayto h ellada einai pisw se ola..gt oloi nomizoume pws ta kseroume ola k de kseroume tipota

     keftes eisai.kai me anthropoys san esena h ellada menei pisw,,oxi me ta palikaria pou lene thn gnwmh toys swsth h lathos,twra den kserw an sou anhkei h vw kai ksereis ta pragmata apo mesa….ASXETE.KATHWS EISAI O MONOS POY LEEI AMASITA AFTA POY LENE OI DIAFTHWREIS THS XWRAS.pws kai den mas eipes kai tempelides axairefte.

    • takis

      re paidia oloi lete oti ta vw einai gia petama ego exo tsi me ta 140 aloga 5 xronia to skizo oli mera kai den exei vgalei to paramikro oute ladi kaiei

  • giannis1304

     

    ggarfe: Καί λίγα πράγματα για να μαθαίνουμε τι παέι να πεί πρωτοπόρος καί καινοτόμος. Ας πάρουμε τον όμιλο FIAT για παράδειγμα. 1980: Το πρώτο στον κόσμο Σύστημα Μεταβλητού Χρονισμού Βαλβίδων(VVT). (Πάει καί ο μύθος περί Ιαπωνικης επανάστασης).Εφαρμόστηκε στην 2λιτρη SPIDER του 1980. 1985: Κινητήρας FIRE(FULLY INTEGRATED AND ROBOTIZED ENGINE). Οι κινητήρες FIRE εξελίχθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του ’80 υιοθετώντας την πιό προηγμένη τεχνολογία υγροδυναμικής καί καύσης ενώ παράλληλα ήταν σχεδιασμένοι για να κατασκευάζονται με χαμηλό κόστος σε πλήρως ρομποτοποιημένες γραμμές παραγωγής. Η τεχνολογία θεωρείται ακόμη καί σήμερα η καλύτερη στην κατηγορία της καί με την ευελιξία σχεδίασης της ενσωματώνει όλες τις σύχρονες τεχνολογίες(multiair) 1987: Ο πρώτος πετρελαιοκινητήρας άμεσου ψεκασμού για χρήση σε επθβατικό αυτοκίνητο (FIAT CROMA) 1990: Panda elettra, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής. 1997: Τεχνολογία common rail.Εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στην ALFA ROMEO 156. 1999: Το πρώτο ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ μηχανικό κιβώτιο(selespeed): 2003: Τεχνολογία multijet καί SDE(SMALL DIESEL ENGINE). Το 2003 η FIAT δημιούργησε τη δεύτερη γενιά multijet. 2003: FLEX FUEL. Στη βραζιλία η FIAT POWERTRAIN TECHNOLOGIES δημιούργησε την τεχνολογία flex fuel με την οποία συο διαφορετικά είδη καυσίμου (βενζίνη καί αιθανόλη) μπορούσαν να αναμειχθούν στο ίδιο ρεζερβουάρ. 2006: TETRA FUEL. Η FIAT σε μια κίνηση που αποδείκνυε το τεχνολογικό της υπόβαθρο κατασκεύασε τον κινητήρα TETRA FUEL. Τοποθετώντας τον στο FIAT SIENA, το αυτοκίνητο μπορούσε με αιθανόλη, βενζίνη σε οποιαδήποτε αναλογία ή καί μόνο με ένα από τα δύο καύσιμα καθώς καί με φυσικό αέριο. 2009: Η εμφάνιση της τεχνολογίας MULTIAIR. 2010: TCT(TWIN CLUTCH TRANSMISSION). Είναι το μόνο του είδους του που μπορεί να διαχειριστεί 350Nm ροπής, το μόνο που συνδιάζεται με start and stop καί hill holder. 2010: Κινητήρας TWINAIR. Νομίζω πως γίνεται αντιληπτό ποιος κατασκευαστής έχει το μικρόβιο να το ψάχνει καί να βρίσκει νέες τεχνολογίες.

     
    σχετικά με το TCT! Δεν είναι το μοναδικό κιβώτιο που μπορεί να συνδιαστεί με start stop και hill holder! powershift(ιμηαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη) από την ford με κινητήρες ecoboost. ενδεικτικά το φοράει το mondeo τουλάχιστον …8 μήνες στην έκδοση των 2.000cc σε βενζίνη και πετρέλαιο! το κιβώτιο powershift το συναντήσαμε πρώτη φορά στα focus ΜΥ2009,5 αν θυμάμαι καλά.

    • dimitris

      to TCT anhkei se diaforetikh kathgoria.Einai kshrou tupou kai anwtero texnologika apoti kukloforei sthn agora se autes tis kathgories..

  • ε οχι ολα ρε Τακη. Το δικο σου βγηκε καλο, σαν τα καρπουζια ενα πραμα…

    • Mika

      Nai,o Takis exei to magiko rabdi kai kata tyxh phre to kalo..
      Ti allo tha akousoume Thee mou…
      :-(

  • γιάννη (ggarfe) αν επιτρέπεται, τι δουλειά κάνεις;;; τρελές γνώσεις φίλε :D

    • mika

      An den douleuei gia th Fiat wste na exei access se yliko,h den ta exei katebasei apo to internet,tote respect…
      ;-)

  • mika

    Eilikrina den katalaba pote giati asxolhthike kan h VW me th Suzuki,in the first place..Den exei na ths prosferei sxedon tipota ousiwdes…

  • Ρε Mika παλι τα ιδια? αφου σου ειπαμε την προηγουμενη φορα οτι στις αγορες τις ασιας η Suzuki ειναι μεγαλυτερο ονομα απο την VW και τωρα εκει ειναι το ψωμι. Επισης μην λες δεν εχει να της προσφερει τιποτα γιατι δεν ξερουμε τι εχει πατενταρισμενο η καθε εταιρια. Μπορει η Suzuki να εχει εξελιξει super μπαταριες πχ…  

    • mika

      Ayth einai h apopsh mou kai kakws kollas m aythn…An htan h Toyota h ki h Honda,tha elega pws einai exei nohma mia kai exoun megalh ypodomh se ybridikh texnologia,px..Den kserw ti krymeno exei h Suzuki,pou mporei kai na exei kiolas…Apla den pisteyw pws einai kati pou den tha mporouse ki apo monh ths h VW na exei,me ton ena h ton allo tropo..Oso gia tis agores ths Asias pou les,h VW arxizei kai mpainei dynamika ki ekei,ki hdh exei shmantiko meridio sth Kina..Oso gia thn India klp,pou mallon ekei anaferesai, einai nwris akoma…Se liga xronia,tha doume ki ekei… ;-)

  • Ξερεις τι ειναι το περιεργο ρε φιλε. Εσυ που εισαι τοσο φαν αυτης της κοπριας της αυτοκινησης, παω στοιχημα οτι σου εχει κανει το μπουρδελλο σου τα πανδεινα, αλλα εσυ εκει….
    Αυτο το χαρακτηριστικο οφειλω να της το αναγνωρισω τησ κοπριας… ειναι σαν να μην την επιλεγουν οι πελατες της, αλλα να τους επιλεγει.

    Εσυ ασχοληθηκες πρωτος με την αποψη μου.

    “Nai,o Takis exei to magiko rabdi kai kata tyxh phre to kalo..
    Ti allo tha akousoume Thee mou…

    • takis

      xaxaxaxa tha mas trelaneis teleios esi me tin kali enia panta akou file gia na se euxaristiso psemata sou eipa mou espase to moter sta 20.000 xiliometra opos lete eseis oi apekso,an den exeis to kathe sigkekrimeno autokinito den mporeis na fereis apopsi an itan toso mpourdela opos les tha eixe kleisei opos ekleise kai h rover pou itan mpourdela, ti eime dieuthinths tis vw gia na sou leo psemata imarton

    • Mika

      Tsou Kostas,exeis mayra mesanyxta file…Eilikrina..Zhse me tis prokatalhpseis kai tis pepoithiseis sou,den tha stis sterthsei kanenas…An thes na pisteyeis pws ola ta germanika einai kopries, zhse to oneiro sou…Giati na sto xalasoume????Yparxei logos?Kapoia stigmh,mporei na peiseis kai tous trygyrw sou kai na stamathsoun na agorazoun tis apextheies sou..
      Ase ti exei o kathenas kai ti blabes tou exei bgalei..Pera isws apo tous kollhtous sou pou ta lete sto kafe,idea den exeis ti exei o kathenas edw mesa kai poso eyxaristhmenos einai…Rwta kai mathe,kai meta bgale symperasmata..
      Ektos an esy ta ksereis ola,pou mallon ayto fainetai,opote ekei paw paso..Exeis apolyto dikio..

      Oso gia to allo, ti na sou pw????Stis blakeies,mono blakeies xwrane gia apanthsh…Stis eksypnades,mono eksypnades..Sta asteia,kalampouria..Dialekse oti goustareis esy…Den nomizw pws otan kapoios petaksei mia mparoufa,o allos prepei na tou apanthsei sobara…H mhpws prepei????
      Giati apo oti fainetai,oute aisthish xioumor den exeis..
      :lol: 

  • hellboy

     

    takis: re paidia oloi lete oti ta vw einai gia petama ego exo tsi me ta 140 aloga 5 xronia to skizo oli mera kai den exei vgalei to paramikro oute ladi kaiei

     file mou me synxwreis alla etyxe na perasei apo ta xeria mou ena subaru e 12 fortigaki/oikogeniako(full extra eksdosh)me 200xiliades xiliometra kai mhden serbis apo tous prohgoumenous odhgous pou to anelaban,exw metaferei ta panta apo akri se akrh mesa sthn attikh to eixa termatisei (150xlm me 0%aerodynamikh kratima kai ta loipa!)to eixa kyriolektika spasei kai den mashse,ena 1000ari fortigaki toy 1992 pou pigene spasmeno gia na prolabei na paei sta 4 shmeia tou kosmou.mono 1 service tou ekana kai ligo ladaki tou ebaza.apo ta poio aksiopista aytokinhta ever.boxter kinhthras epilektikh kinhsh mprwsta pisw kai 4×4,to eixa monima stis pisw thn kinhsh(gia eynohtous logous!eidika sous gllisterous dromous h me broxh+elaxista parapanw gkazi).kai shmantiko den mou anhke kai gia ayto to kseskiza….

  • Δεν ειπα για ολα τα γερμανικα, για τα vw ειπα. Τα ford πχ ειναι καλα.
    Εγω δεν το παιζω ξερολας ουτε ειμαι, και παντα ρωταω για να μαθω. πες μου λοιπον τι εχεις και ποσο ευχαριστημενος εισαι?
    Σε καφετερια εχω να παω 5 χρονια.

    Τακις σε εσενα εκανα humor, δεν το ειπα σοβαρα για το καρπουζι…
    αυτη ειναι η πλακα που δεν καταλαβε ο Mika.

    • Mika

      Isws giati ta Ford,den einai amigws germanika, alla global.To oti exoun bash sth Germania gia kapoia montela tous se sxediash kai kataskeyh,den leei tipota..Analogws poious tha rwthseis,mporei na einai mexri kai agglika, blepe Fiesta Mondeo Galaxy, paliotera Escort klp..
      To oti ola ta montela ths VW einai kopries, kykloforoun panta me anamena lampakia klp, mou dinei thn entypwsh enos an8rwpou pou exei sxhmatisei apopsh apo kapoious gnwstous tou kai ta analoga forums pou mpainoun oloi oi kahmenoi na poun ton pono tous. Den thewrw pws oi dikoi mou gnwstoi htan tyxeroi h kwlofardoi kai phran ta kala aytokinhta,ki oloi oi alloi ta sapia..Den pisteyw se tetoia tyxh
      Ola ta aytokinhta exoun problhmata,alla pio poly ki alla pio ligo..H VW epeidh kanei megales pwlhwseis thewrw pws exei faei th megalyterh katakraygh, gia ta proionta ths, polles fores ki adikaiologhta…Alles pali, oxi…Kai kala ekane kai thn efage..Ki oi Alifisti exoun problhmata,alla aytoi einai sxetikoi ligoi kai gnwrizontai metaksy tous…
      :lol:
      Proswpika den tha akousw kanenan apo aytous, etsi exw mathei..Tha akousw omws 1 h 2 mhxanikous pou na empisteyomai..Ki oi idioi,pote den arnhthikan pws den yphrksan themata mhxanika, apla ta panta exoun na kanoun me th synthrhsh pou kaneis,kai to tropo pou tou feresai…Ki oi perissoteroi pou phran TSI ekanan egklhmata otan ta skalisan, ki etsi tous afhsan..
      Pote den m arese o apolytarxismos…Pws ta giapwnezika den spane..Spane,alla poly ligotero..Nai..Pws ta italika xalane…Eixa italiko sto parelthon 2 fores,kai to latrepsa, parolo pou eixa ginei filos me to synergeio,idiws ta teleytaia xronia..Otan omws ebgazan meta adiafora koutia typou Tipo,Stilo,Delta klp, ta parathsa..Mporei kai na gyrisw pali kapoia stigmh..Pote den ksereis..Ypotithetai exoun ftiaksei twra,apla den exei tyxei na to diapistwsw..Den exw meinei omws stis emmones mou kai tis syxna kakes mou anamnhseis..

      Den eimai fan ths VW, eimai fan tou group h mallon pio swsta,kapoiwn montelwn, oxi olwn..Den exw kan VW..Exw A3, eimai poly eyxaristhmenos sta 7 xronia pou to exw, kai den metaniwsa oute stigmh pou to dialeksa se sxesh me ena antistoixo full extra Golf..Ta parapanw lefta pou edwsa tote,fainontai shmera,pou to amaksi einai tou koutiou..Allaksa mono katalyth sta 4 xronia,giati htan kakhs poiohtas kai eskase,den exw kapsei stagona ladi sta tosa xronia,exw balei monos mou kata diasthmata 1 1/2 mpoukali pou einai anaksio logou, kai den eixa kanenos eidous problhma me triksimata se tamplw kai kolwnes, kai spasmena parathyra…Bazw panta 100ara from day 1, kai trexei mia xara..Mou anapse sta tosa xronia to lampaki 2 fores,ki ayto htan fysika apo notheymenh benzinh, kai tipota allo..Ekei den mporeis na kaneis tipota..Apla allaksa prathrio ki eipa se osous kseroun na mh pathsoun ekei.
      Den briskw kanena logo na mh ksanaparw kati paromoio,idiws twra pou oi kinhthres einai pio dynatoi kai katharoi,kai kaine 95ara, ki oxi 98, opws lanthasmena leei o filos parapanw..
      Den thewrw pws eimai tyxeros, apla thewrw aytonhta ayta ta pragmata gia thn etaireia pou dialeksa na exei mia poiothta..Alliws,den tha koitaza ksana ekei…
      Ayta ta liga,giati den nomizw na endiaferei kai kanena na akousei gia to amaksi mou..Opoios filos thelei feedback,an mporw tha tou th dwsw..

  • Τι σχεση εχει ρε φιλε το Audi με το VW? Αν πας στο εργοστασιο της Audi και τους πεις “ειστε VW” θα σε σαπισουν στο ξυλο. Μπορει να χρισιμοποιουν κοινα εξαρτηματα αλλα μεχρι εκει. Σε ολα τα αλλα η Audi ειναι αλλου. Ακομα και στην Skoda ο κοσμος που δουλευει στο εργοστασιο ειναι περηφανος για το προιον του και το προσεχει περισσοτερο απο τους μπεκρηδες του Volfsburg που ειναι πολη φαντασμα γεματη δυστηχισμενους εργατες, και αυτες ειναι πληροφοριες απο μεσα… δεν τα βγαζω απο το μυαλο μου, απο μεσα-μεσα…

    • Mika

      A, pali kala pou to paradexesai ki ayto…Giati exei malliasei h glwssa mou na to lew, pws Audi kai VW DEN einai idies, ki as exoun para polla koina mhxanika merh…Oloi oi VW haters lene pws h Audi einai apla VW me 4 kyklakia…

      Pantws,oti eipa pio panw isxyei kai gia to Golf 5 tou aderfou mou, m eksairesh ta triksimatakia sto tamplw kai to deksi parathyro…Alla ayto einai typiko gnwrisma twn Golf, opote den anhsyxei,sthn arxh nomize pws einai mono aytos.. :lol:

  • mmmmmm… καποιος ερχετε στα λογια μου σιγα-σιγα…

    • Mika

      Mpa…Kamia sxesh….
      Bebaia,pote mh les pote…Alla mallon argei poly akoma ekeinh h mera!!
      Keep on dreaming…
      :lol:

      Sou ekana kai like,prin!!!
      :D

  • ggarfe

    Mika: A, pali kala pou to paradexesai ki ayto…Giati exei malliasei h glwssa mou na to lew, pws Audi kai VW DEN einai idies, ki as exoun para polla koina mhxanika merh…Oloi oi VW haters lene pws h Audi einai apla VW me 4 kyklakia… Pantws,oti eipa pio panw isxyei kai gia to Golf 5 tou aderfou mou, m eksairesh ta triksimatakia sto tamplw kai to deksi parathyro…Alla ayto einai typiko gnwrisma twn Golf, opote den anhsyxei,sthn arxh nomize pws einai mono aytos..
     

    Τυπικό πρόβλημα των VW είναι τα τριξίματα, τυπικό πρόβλημα είναι οι καμμένοι πολλαπλασιαστές, τα προβληματικά παράθυρα, τα γρανάζια 2ας, οι βαλβίδες Ν25,75 καί όσες άλλες έχει, η κατανάλωση λαδιού(μέχρι καί 1 λίτρο ανά 1000χλμ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ αυτή η μεγάλη φιρμα με τα “κορυφαίας ποιότητας σαράβαλα” καί ακόμη δεν έχουν σηκωθεί τα πόδια να βαρέσουν το κεφάλι), όλα τυπικά προβλήματα είναι.
    Για να μην ξεχνιόμαστε να θυμίσω ότι το νέο AUDI Q3 θα κατασκευάζεται στο εργοστασιο της SEAT στο martorell. Θέλω να δω αν θα καταφέρουν να ξεπεράσουν την ελεεινή ποιότητα των SEAT. Μεταξύ μας πιστευω ότι θα τα καταφέρουν. Έτσι κι αλλιώς ο πήχης είναι πολύ χαμηλά. Ένα με το πάτωμα!

  • ggarfe

    Καί όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει καί φωτιά. Η SUZUKI θέλει να προχωρήσει περαιτέρω τη συνεργασία της με τη FIAT, η οποία όλα αυτά τα χρόνια που υπάρχει βασίζεται σε αμοιβαία εμπιστοσύνη καί σεβασμό. Λέξεις άγνωστες στους Γερμαναράδες…

    http://finance.ninemsn.com.au/newsbusiness/aap/8277484/suzuki-frustrated-with-vw-considers-fiat

    • μάλιστα!, έτσι εξηγούνται οι δηλώσεις

  • george31

    Ρε Παιδιά δεν μπορω να καταλάβω τόσο μισος για την vw.τυχαίο ειναι οτι σε λίγα χρόνια θα γινει η πρώτη εταιρια σε πωλησεις στον κόσμο;τυχαιο ειναι οτι την προτιμούν τοσοι ανθρωποι;δεν νομιζω.σιγουρα μπορει να πάσχει σε σχεδιαση ειδικά στο Golf αλλα οχι οτι ειναι και ρημαδια.εξαλλου δεν υπάρχει η τελεια εταιρια.όλοι βγαζουν προβλήματα.αυτο δεν σημαινει πως θα την καταδικασουμε κιολας.τωρα στα ηλεκτρικα της ο.κ δεν ειναι τελεια αλλα απο θεμα συναρμογης,ποιοτητας και ασφαλειας δεν παίζεται.

  • pariah

    Mάλιστα….ωραίο είναι να παραθέτουμε απλώς στοιχεία….ο άμεσος ψεκασμός σε αυτοκίνητα ξεκίνησε με πρώτη εφαρμογή την w196 mercedes… Και σε παραγωγή μπήκε πρώτη φορά στην 300sl. Η mitsubishi ήταν η πρώτη που το έβγαλε βασισμένη σε ηλεκτρονικα και όχι μηχανικά συστήματα. Ιταλός δηλαδή δεν υπάρχει.
    Η vw πήρε τα εύσημα ότι το έβγαλε σε ευρεία παραγωγή και δούλεψε καθώς πριν από αυτήν είχε βγει χρόνια πριν αντίστοιχα το Micra. Και η τετρακίνηση στα αμάξια της audi είναι που δούλεψε και έγινε ευρέως γνωστή και στα κοινά επιβατικά οχήματα.

    Όσο για την λίστα που έβγαλες με το ποιος έχει το μικρόβιο να εξελίσσει νέες ιδέες τότε αν της fiat είναι μόνο αυτή δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν πολλές άλλες….

    Aν το πάμε έτσι αν βγει σε αμάξι παραγωγής κανονικά κινητήρας που συνδυάζει χαρακτηριστικά λειτουργίας πετρελαίου και βενζίνης θα πιστωθει η επιτυχία στην εταιρία που τον έβγαλε στην παραγωγή ή σε αυτή που τον ανακάλυψε;;;;

    Το μοτέρ αυτό υπάρχει ήδη και δοκιμάζεται….

  • pariah

    Tέλος να συμπληρώσω ότι το 1η εταιρία στον κόσμο δεν μου λέει και πολλά.
    Α)Παλιά στην πρώτη τριάδα ήταν general motors, ford motor co, chrysler…..
    Β)Αν είναι να έχω 50 εταιρίες κάτω από τα πόδια μου δεν έχει να λέει τίποτα…

    οι πωλήσεις είναι η μια πλευρά του νομίσματος.