Τους λάτρεις του περιστροφικού κινητήρα σίγουρα θα τους στεναχωρήσει αυτή η είδηση μιας και ο Kiyoshi Fujiwara, επικεφαλής για τον σχεδιασμό και ανάπτυξη κινητήρων της Mazda, σε πρόσφατη συνέντευξη του στο Ward’s Auto δήλωσε ότι έχει γίνει μεγάλη συζήτηση σχετικά με το μέλλον του εν λόγω κινητήρα.
Επίσημα, ο κινητήρας ακόμη δεν έχει τερματιστεί, αλλά οικονομικοί λόγοι έχουνε οδηγήσει την εταιρία να αναπροσαρμόσει τα πλάνα της για τον περιστροφικό κινητήρα και έχει βάλει στο συρτάρι την ανάπτυξη του. Οι Ιάπωνες αυτή τι περίοδο έχουνε ρίξει όλο το βάρος τους στην ανάπτυξη νέων SKYACTIV τεχνολογιών.
Ο Fujiwara αφήνει όμως ένα παράθυρο ανοικτό για το μέλλον του κινητήρα αφού δηλώνει ότι ο Wankel κινητήρας είναι ένα μέρος της ψυχής της εταιρίας του, αφού η Mazda έχει λύσει τα 2 από τα 3 προβλήματα που ταλανίζουν τους κινητήρες τέτοιου τύπου από την πρώτη μέρα που σχεδιάστηκαν. Τέλος δηλώνει ότι αν οι SKYACTIV τεχνολογίες πάνε καλά από πλευράς πωλήσεων, τότε η Mazda θα βρει τα χρήματα για να επενδύσει στην ανάπτυξη ενός νέου περιστροφικού κινητήρα.
[Πηγή: Ward’s Auto]