Όπως αναμενόταν η Volkswagen θα παρουσιάσει στη Φρανκφούρτη το πολυαναμενόμενο μικρό αυτοκίνητο της, το up! το οποίο θα καλύψει το κενό που άφησε το Lupo.


Έχει μήκος 3.54 μέτρα, πλάτος 1.64 μέτρα, ύψος 1.48 μέτρα και 2.42 μέτρα μεταξόνιο. Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 251 λίτρα ενώ μετά την την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αυτός ανέρχεται στα 951 λίτρα. Σύμφωνα με τη VW, το up! μπορεί να μεταφέρει με άνεση και ασφάλεια τέσσερις ενήλικες και στο εσωτερικό ξεχωρίζει το σύστημα πλοήγησης το οποίο μετατρέπεται σε ένα φορητό PID (Personal Infotainment Device). Το PID βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σύστημα πλοήγησης, ως τηλέφωνο, ως σύστημα ψυχαγωγίας αλλά και ενημέρωσης. To εσωτερικό του θα είναι διαθέσιμο σε 5 χρώματα.

Το Volkswagen up! έρχεται με μια νέα γενιά τρικύλινδρων κινητήρων βενζίνης 1.000 cc απόδοσης 60 και 75 ίππων. Ο μέσος όρος εκπομπών CO2 ανέρχεται στα 105 γρ/χλμ για τον κινητήρα με τα 60 άλογα και 108 γρ/χλμ για τον κινητήρα με τα 75 άλογα και έχουν μέση κατανάλωση 4.2 λίτρων/100 χλμ αντίστοιχα και 4.3 λίτρων/100 χλμ αντίστοιχα.

Επιπλέον υπάρχει και η έκδοση BlueMotion η οποία διαθέτει σύστημα Start/Stop, σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα κάνοντας το αυτοκίνητο να έχει μέση κατανάλωση 3.2 λίτρων/100 χλμ και εκπομπές CO2 μόλις 79 γρ/χλμ, τις μικρότερες εκπομπές συμβατικού αυτοκινήτου στην αγορά. Η ηλεκτρική του έκδοση θα παρουσιαστεί μέσα στο 2013. Για όποιον το επιθυμεί υπάρχει και έκδοση με φυσικό αέριο η οποία αποδίδει 68 άλογα, έχει μέση κατανάλωση 3.8 κιλά/100 χλμ και εκπέμπει μόλις 86 γρ/χλμ CO2.

Για πρώτη φορά αυτοκίνητο της κατηγορίας διαθέτει αυτόματο σύστημα φρεναρίσματος πόλης (City Emergency Braking στον επιπλέον εξοπλισμό). Το σύστημα σκανάρει τον δρόμο μέσω λέιζερ και “προβλέπει” καταστάσεις ατυχήματος ενεργοποιώντας αυτόματα τα φρένα. Λειτουργεί σε ταχύτητες έως 30 χλμ/ώρα και είναι παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιούν το νέο Ford Focus και Volvo S60 (του οποίο λειτουργεί και σε μεγαλύτερες ταχύτητες).

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν τον Δεκέμβριο και θα είναι διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις (Take up!, Move up! και High up!). Μόλις βγει στην αγορά η Ηigh έκδοση θα είναι διαθέσιμη με 2 μοντέλα το up! black και το up! white.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Volkswagen]

Δελτίο Τύπου

Initial facts: The new up! – a small Volkswagen with great potential

  • up! offers maximum space and superb functionality over 3.54 x 1.64 metres
  • up! debuts as first car in its class with City Emergency Braking

Wolfsburg, 21 August 2011 – Volkswagen has redrawn the map of the small car world. The goal: to develop a small car with charisma, a small car with maximum space on a minimal footprint, a small car with the most fuel-efficient engines or an electric drive, a small car with intuitive infotainment and operating systems, a small car with the safety of a large car. The result is the new up! It measures a short 3.54 metres and is a specialist for everyday urban living that was thought through to the last detail. This car – like the larger Polo and the even larger Golf – will appeal to people of all ages and mobility wishes.

Affordable for everyone. In launching the up!, Volkswagen is not only putting a new car in motion; it is also redefining the parameters of customisation and financing. This means that along with clearly delineated equipment lines on the up!, new features will be offered such as up! boxes – e.g. box sets for shopping, long trips or for children on board. The up! will have an infotainment system that owners can tailor to their personal profiles using apps. And because a small car needs to be affordable, a new financing model known as AutoCredit2 that is exclusively tailored to up! buyers will offer greater financial freedom thanks to its flexible configuration options. And for many people, this will make the goal of driving a safe and economical new car more attainable than ever. Like the Beetle back in the 1950s, one could say that the up! is once again “democratising” car driving.

Launch in December. The up! will first be launched in the European market. It all starts in December. There are 3 versions for different budgets and needs: take up! is the entry-level car, move up! the comfort-oriented one and high up! the top version. Directly at the car’s market launch, there will also be 2 independent models based on the high up!: the up! black and the up! white.

New generation of engines

4.2 l/100 km with petrol engine. Debuting in the up! is a new generation of three-cylinder petrol engines. They output 44 kW / 60 PS and 55 kW / 75 PS. Combined fuel consumption as a BlueMotion Technology version (including a Stop/Start system): 4.2 l/100 km (60 PS) and 4.3 l/100 km (75 PS). Both of these 1.0-litre engines emit less than the 100 g/km CO2 limit. A natural gas engine with 50 kW / 68 PS with the same basic configuration will follow. Its combined fuel consumption of 3.2 kg/100 km (natural gas) is equivalent to a CO2 value of 86 g/km; as a BlueMotion Technology version the natural-gas powered up! even attains a low CO2 value of 79 g/km. There are also definite plans for an up! with an electric drive for the year 2013.

First small car with City Emergency Braking

Stops automatically. An important new safety technology system is the optional City Emergency Braking. It is automatically active at speeds under 30 km/h, and it uses a laser sensor to detect the risk of an imminent collision. Depending on the vehicle’s speed and the driving situation, City Emergency Braking can reduce accident severity by initiating automatic brake interventions – and possibly even avoid a crash. So far, the up! is the only vehicle in the segment to be offered with an emergency braking function for city driving.

Dimensions and styling for the world’s metropolitan areas

Extremely long wheelbase. With its noted 3.54 metre length and 1.64 metre width, the up! is one of the smallest four-seat cars. The Volkswagen is 1.48 metres tall. Its overall length consists of conspicuously short body overhangs and a very long wheelbase (2.42 metres) – a body layout that fully utilises the space available in the new design. Klaus Bischoff, Head of Design for the Volkswagen Brand says: “If the goal is to maximise space, the ideal form for a small car would be a rectangular box. In the up! we were able to sculpt such a box with a clean and powerful design that does not lose sight of space utilisation.” The front end of the up! reveals much about the car’s character. Klaus Bischoff: “The face is unmistakably that of a genuine Volkswagen, but with a very independent personality. Naturally, the familiar styling characteristics of our brand face can also be found on the up! – the emphasis of horizontal elements and the connection of the grille and headlights to form a band, the accents created by small angles and the characteristic light signature of the headlights. But more than on any of the other models, the up! definitely shows a smile. The up! is simply appealing, and it appeals in a simple way!”

Uncompromisingly good use of interior space

Small giant. Space utilisation in the car is exceptionally good, because of its wheelbase – one of the longest in the segment – combined with an engine that is mounted well forward. Although the driver, front passenger and 2 rear passengers are travelling in a small car, it is by no means a cramped vehicle. On the contrary. Consider the boot: 251 litres are significantly more than is typical in the vehicle class of the up! When the rear seat is fully folded, cargo space even increases to 951 litres. These two values show that in its interior the up! will be a giant among small cars.

An interior design that is fun

Lots of interior colour. Essentially, the up! interior has a very clean and well-organised layout. The new Volkswagen also offers numerous clever and detailed solutions, fun styling and a level of quality that will enhance the market segment. Especially high-end is the Dash Pad, an instrument pad extending crosswise in front of the driver and front passenger. Depending on the equipment line, either decor paint or one of the 5 body colours is used in the interior.

up! boxes – small things that make a big difference

The developers of the up! asked themselves whether everyday living with the car could be structured in a simpler and friendlier way. Their answer was a decisive yes! Because it is often the small things that make a big difference. And that is how the idea of the up! boxes came about. Small, lightweight boxes for a wide variety of situations and needs. Take the “kid box”, for example, that was designed for parents with small children; it includes a bag for the thousand small items that are essential with small children; and of course a toy to cuddle with and a lunch box for the obligatory snacks. Other up! boxes will be called the “city box” and the “travel box”. And their names are their agendas.

maps + more – the Portable Infotainment Device (PID)

Mobile Information. For the first time in a Volkswagen, the maps + more system is now being offered, a mobile Portable Infotainment Device (PID). In the economically priced up!, this is a system that is equally economical and was developed to organise the navigation, telephone, information and entertainment areas. In cooperation with Navigon, one of the world’s leading suppliers of navigation systems, a special solution was tailored to the up! which is affordable for all buyers – maps + more. The user simply snaps the PID into place above the centre console. Unlike many other similar systems of this type, maps + more melds with the car’s network of systems much better: navigation, telephone and infotainment can now be controlled and viewed via the PID touchscreen, and the touchscreen can also be used to view important vehicle information, such as the visual display of the ParkPilot (controls the car’s distance to the next vehicle). Apps specially developed for the up! also let users extend maps + more to meet their specific needs. Note: Features and technical data apply to models offered in Germany. They may differ in other countries. All fuel economy and driving performance data are forecast values as of August 2011.

  • μετα την αποτυχια του l-up-o….μασ το επανφερε σαν up!!!
    περιμενω πωσ και πωσ καυτο σχολιο απο helboy!!!! :-P

  • VanPerseF1

    ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ μην το παρετε…εχω πληροφοριες οτι οι Γερμανοι εχουν βαλει μεσα του το διαολο και μολις μπει μεσα καποιος δαιμονιζεται!!!!!!!!!

    Παρακαλειτε οποιος το πλησιαζει να κρατα μαζι του σκορδα ενα μπουκαλι αγιασμο και ενα ασημενιο καρφι!!!!!!!!!!!!!

    • μόλις έρθει ελλάδα θα προσπαθήσω να το πάρω για test drive. Για καλό και για κακό θα πάρω μαζί μου και έναν παπά :P :D

    • hellboy

      δεν  σωζει μονο ενας!!!!!!!!!καλυτερα 2 παπαδες!!!ετσι για ασφαλεια!!!!και ο ενας να ειναι εξορκιστης!!!!!!!!

    • οκ!!! θα το κοιτάξω! αλλά πως θα χωρέσουμε τόσα άτομα μέσα το up!

    • hellboy

      να προτιμησεις κοντους παπαδες ειναι κομπακτ!!!

    • που να τους βρω; θα γυρνάω σε εκκλησίες για να βρω κοντούς παπάδες;;;; :P

    • hellboy

      οταν θα το παρεις για test-drive θα σου τους βρω εγω!!!εχω αποθεμα 2-3 εδω γυρω!!!!!

  • hellboy

    κατι απο κραμα c1(εμπρος)-yago(πισω πορτα ιδιαιτερα)σε ενα body του λουπο(διαφημηστικο video lupo 2001: http://www.youtube.com/watch?v=D5vh9w-PS5A για ομοιοτητες το εβαλα).στην ουσια ειναι ενα λουπο ανα διαμορφομενο.οχι τωρα αληθεια ποιος θα επερνε αυτοκινητο πολης με βαμενο εσωτερικο στο χρωμα του αυτοκινητου,ημαρτον το θεωρουν νεανικο!!!!!?!?!μοδα απο τα ’60s.σοβαρα πιστευουν οτι με το  pdi θα πουλησουν?το i10 ειναι ποιο ανετο-ανετα 5 ατομα οχι 2+2-και κοστιζει λιγοτερα.τωρα για το συστημα emergency breaking 30χλμ…οκ.ειναι το συστημα που θα εκτωξευσει την τιμη του αυτοκινητου,απο τα 9 στα 13 χιλιαρικα.οι κινητηρες και οι 2 χιλιαριδες και διαφορα 15 ιππων,λιγο παραξενο.
    καλα αυτοι εκει στην γερμανια παλευουν να φανε τα λεφτα ολου του κοσμου σε τομεις που εχουν χασει παταγωδως τα προηγουμενα χρονια!οπως λεει ο μπαμπινος,την αποτυχια του λουπο,θα συνεχισω και θα πω και την αποτυχια του φοξ!μυαλο δεν βαζουν,ο κοσμος θελει για την πολη το ποιο φτηνο!!!το θελει για 2ρο οχι για 1το(αν και πολλες κοπελες μικρα οδηγουν).τελος παντον μιλαμε για ενα μικρο που τωρα το θυμομαστε τωρα το συζηταμε αλλα θα ξεχαστει πολυ συντομα,δεν εχει κατι νεο να επιδιξει στην κατηγορια αυτη,οπου οι ιαπωνες ειναι μαστορες πανω απο 30 χρονια(cuore,maruti,κ.α.)
    παντως δεν μπορω να καταλαβω γιατι τα φωτογραφιζουν στον ιδεατο κοσμο και οχι στον πραγματικο?!!!dude δεν πλασαρεις την νεα maclaren ενα (πολυ)μικρο πολης πλασαρεις,ενα αμαξι για πολυ κοσμο οχι για 100 ατομα!!!!!!!!

    • αυτό του να μου παίρνεις τα λόγια απο το στόμα για την VW…πρέπει να το κοιτάξουμε!!!
      συμφωνούμε!!!

    • takis

       To Λούπο για πιο λόγο το θεωρείς αποτυχία? Λογω των πωλήσεων (θεμα τιμής κυρίως και 0 εξοπλισμού) ή σαν αυτοκίνητο?
      Περα απο βλακέίς προβλήματα με το παράθυρο και κακή ποιότητα πλαστικών κατα τα άλλα το αυτοκίνητο για χρήση ΣΤΗ ΠΟΛΗ (οχι για ποζεράδες στο μπουρνάζι ούτε σε πίστα) ειναι ιδανικό και θα σου πώ γιατί (μιλάμε για αυτοκίνητο 10ετίας ε… σίγουρα σε τομεις πια δε μπορέι να συναντήσει τον ΤΩΡΑ ανταγωνισμό όπως ποιότητα ηχομόνοση εξοπλισμό και ασφάλεια.. πριν 10 χρόνια όμως σε κάποιους τομεις ήταν απλά μπορστά).
      Το Λουπο 1.4 είχε κοντες σχέσεις 1η 2α πράγμα που με΄σα στη πόλη το έκανε σπίρτο. Για έξω απο τη πόλη δε το συζητάμε.. αραμπάς και κουραστηκό.
      Τεράστιες γυαλινες επιφανειες πράγμα που το έδινε εξαιρετική ορατότητα. Σημερα τα αυτοκίνητα πόλης εχουν πολεμίστρες και όχι τζάμια.
      Μικρο πορτ-μπαγκας αλλά λόγω του τετράγωνου σχήματος το αυτοκίνητο είχε πολυ καλούς χώρους μέσα.

      Προσωπικά ακόμα δεν έχω βρει άλλο αυτοκίνητο για να το αλλάξω.

    • twingo ή panda ή cuore!!
      κατα τη γνώμη μου πολύ καλύτερα κ ποιοτικότερα κ φθηνότερα!!

    • hellboy

      το λουπο ειναι αποτυχια για τον λογο οτι ηταν τελειος κακο χρονικα βγηκε και βιαστικα(και ενοουμε φτιαχτικε ενα κακο εως πολυ μετριο αυτοκινητο) να χτυπισει και να παρει μεριδιο απο τα μικρα αυτοκινητα των αλλων εταιριων που ειχαν χρονια στο κουρμπετι και γενικα ειχαν υποστιρηξη,καθως και κανενας δεν ασχολιθηκε ιδιετερα απο την στιγμη που με μισα χρηματα επερνε το 600ρι σειτσεντο και με τα ιδια χρηματα με το λουπο επερνε το γιαρις που μολις ειχε κυκλοφορισει.καθως επισης να σου θυμισω σουζουκι μαρουτι σουμπαρου 600 και σμαρτ αποκλειστικα πολης.τωρα για το οτι ηταν σπιρτο δεν νομιζω να στροφαρε καλυτερα απο το σταρλετ του 1996 που σε 1τη 2ρα και 3τη δυσκολα το επερνες με 1,3 μοτερ(απειραχτο).ενοητε στο ταξιδι θα ηταν κουραστικο με τους νοχελικους γερμανικους κινητηρες και γι αυτο σε πιστευω.τωρα για αυτοκινητο να το αντικαταστησεις υπαρχουν πολλα (ο φιλος gazokiller γραφει μερικα).να θες σπιρτοζικο δες το twingo τουρμπο,αν θες για να κανεις την δουλεια σου δες το κια picanto ειναι τεραστια η γκαμα με τα αυτοκινητα τα μικρα,τα μικρα της σεβρολετ(3 μοντελα εχει)το νισαν μικρα που ειναι σχετικα καινουργιο το σιτροεν c2,φορντ κα,φορντ φιεστα .υπαρχουν πολλες πολυ καλες προτασεις
      φτανει να πας ψαχνωντας πολυ καλα.
      και γενικα οι μισοι που πηραν το λουπο το ειχαν μετατρεψει(κυκλοφορουσε ενα εκει που εμενα)μεχρι και λαμπες απο κατω του ειχε!

    • takis

      hellboy,

      Φιλικά πάντα και δεν έχω και κανένα λόγο να υποστηρίζω τις επιλογές μου σε αυτοκίνητα. Αλλωστε σημείωσα και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.
      Απλα, κατα κάποιο τρόπο αναφέρεσαι στην εμπορική αποτυχία του αυτοκινήτου λόγω τιμής και όχι λόγω άλλων παραμέτρων (η ποιότητα σε κάποια σημεία θα μπορούσε να ειναι για παράδειγμα μιας και δεν ήταν/ειναι εφάμιλη με άλλα αυτοκίνητα του γκρουπ).
      Οσο για τα άλλα αυτοκίνητα που ανέφερες όπως και ο gazokiller , καθως τα είχα δοκιμάσει (οχι το κουόρε της εποχής αλλά μπήκα σε σύγχρονο φίλου) δεν είχαν καμία σχέση σε θέμα αίσθησης, ηχομόνωσης και παθητικής ασφάλειας..

      Τέλος πάντων πια όλα τα αυτοκίνητα ανήκουν στην ιστορία. Πάμε για άλλα.

      Ειμαι πια μόνιμα στο εξωτερικό αλλά ίσως να γίνει αλλαγή μιας και (ενα άλλο κακό) το Λουπο, δεν είχε αιρ κοντισιον, και είχα βάλει απο τη Ντιάβια μιας και η Καρεντα τότε είπε οτι θα έπρεπε να περιμένω 6 μήνες (το Ντιάβια ποτέ δε δούλεψε σωστά)!!! Τελος πάντων, μάλλον ήταν το τελευταίο καλοκαίρι με αυτό. Το twingo τουρμπο έχεις δίκιο μάλλον στα χαρτιά ειναι η πιο κοντινή πρόταση για ενα σβέλτο αυτοκίνητο (είχα δει και το 1.4 500 αλλά δεν μου άφησε καλή αίσθηση ο κινητήρας.. πιο πολύ για κρουζινγκ ήταν… δε λέω  βέβαια οτι θέλω να κάνω κόντρες.. απλα ένα σβέλτο αυτοκίνητο). Απλα, ίσως λαθεμένα έχω μια κακή γνώμη για την αξιοπιστία των γαλλικών αυτοκινήτων. Το έχω όμως στη λίστα αν ειναι να γίνει η αγορά.

    • hellboy

      φιλε μου αν σου δινετε η δυνατοτηρτα για τεστ ντραιβ εκει που βρισκεσε κανονισε με ολα οσα σε ενδιαφερουν να εχεις καλυτερη αποψη!!αν σου βγενει το μπατζετ δες και το κολτ ραλλυαρτ και αουντι Α1..το φιατ 500 εχει βγει σαν μικρο “κυριλε” χτυπωντας το “μινι” και για κοπελιες που θελουν κατι με στυλ(δεν το λεω γυναικειο) γι’αυτο τον λογο το βρηκες λιγο κρουζινγκ-η αμπαρθ εκδοση ισως να ειναι αρκετα διαφορετικη.για τα γαλικα νομιζω εχουμε πεσει θυμα ολοι των πατεραδων μας που λεγαν το γνωστο γαλικο δεν ειναι καλο βγαζει ζημιες-νομιζω οτι διορθωθηκαν μετα το ρενο 19(η ρενο μονο)ενα παλικαρι γνωστος αγοραζει μονο ρενο και ει την καλυτερη γνωμη(του ανηκει το μεγκανε του 2007 και ο αδερφος του πηρε twingo τουρμπο το οποιο το εχουν λιωσει!).το θεμα ειναι παντως να παρεις ενα αυτοκινητο που να σε βολευει(οχι τι θα πω εγω και ο καθε εγω).καλη επιλογη σου ευχωμαι!!!!

    • takis

      Εχεις δίκιο, το 500 Αμπαρθ σαν κινητήρας ειναι αυτό που θα ήθελα αλλά για τα γούστα μου ειιναι σχεδιαστικά πολύ καφρίλα… Το Α1 μου αρέσει (και ιδίως που θα το βγάλουν 5θυρο βολεύει) αλλά πάει πάαααρα πολύ για κάποιο καλό κινητήρα. Θα δούμε. Δε βιάζομαι.
      Βρίσκομαι σε χώρα της Νοτιο Ανατολικής Ασίας πράγμα που σημαίνει οτι εδώ έχουν ψιλοδιαφορετικά αυτοκίνητα. Θα με πιστέψεις όμως αν σου πώ (πράγμα που μου έκανε τρομερή εντύπωση) πως, στη κυριολεξία, κάθε 3ο μικρό αυτοκίνητο εδώ (που δεν έχουν και πολλά καθώς προτιμούνε σεντάν και γενικά μεγάλα) ειναι Λούπο?????? Πραγματικά δε το πίστευα! Χεχε.. πληροροφοριακά απλά το αναφέρω..

  • cfu

    arketa endiafero mou aresi para poly eidika to mayro

  • Επισκέπτης

    se anti8esi me to polo kai to scirocco exo na po oti einai ena polu asxhmo autokinito…kalutera na min to vgaloun ka8olou…

    • hellboy

      dude σου αρεσει το πατιμενο γκολφ(σιροκο)??!!!

    • όχι!!!

    • Επισκέπτης

      nai file mou to vrisko polu oraio eidika h mouri tou…mesa dn me trelenei toso…

    •  και εγω  like σιροκο!!! απλα σαν κατοχοσ golf v δεν 8α το επαιρνα αφου στην ουσια ειναι ενα γκολφακι που εφαγε σφαλιαρα απο πανω!!!! πιστευω στην κατηγορια του παιζει χωρισ αντιπαλο σε ολυσ τουσ τομεισ!!!!

  • Panos

    Αν και ξεφεύγει από από την κλασσική γραμμή των vw δεν μου πολυαρέσει ειδικά πίσω σαν επαγγελματικό βανάκι είναι από μπροστά κάτι λέει , η vw στηρίζει πολλά και δεν έχει καμία σχέση το βραζιλιάνικο fox που υπήρχε μόνο για να κλείσει το κενό στην γκάμα νέοι τρικύλινδροι tsi καλή εκμετάλευση χώρων και η εικόνα της εταιρίας που στη χώρα μας νομίζουν ότι είναι mercedes βλέπω νέο best seller για τη vw .

  • Mika

    Thelei mia swsth timh kai tha paei mia xara..Kamia sxesh me to Fox kai Lupo,pou htan tragika se ola tous..Ayto fainetai fresko kai poly konta sto prwtotypo..
    Ypothetw ki apo to deltio typou pws oi kinhthres einai atmosfarikoi????Xmm, den pairnw VW an den einai TSI..Telos..
    LOL!!!!

    • VanPerseF1

      TSI?????????
      οοουυυυυυυυυυυ…666!!!οοουυυυυυυ…666!!!

    • Mika

      axaxaxaxxaxaxaxa….

    • δε πιστέυω να έχεις αμφιβολία ότι θα προστεθεί στο μέλλον έναν κινητήρας TSI για να “αναθερμάνει” τις πωλήσεις!!!
      τα εχουν προσχεδιάσει όλα…
      θα το βγάλουν έτσι τώρα….θα πουλήσουν ότι ειναι να πουλήσουν…κ μετα θα βάλουν κ τους άλλους κινητηρες…
      πανέξυπνη στρατηγική τι να σου πω!!

    • hellboy

      κλασικοι γερμανο απατεωνες…

    • billaros

      Οχι ολοι…. Μην τους βαζουμε ολους στο ιδιο καζανι! Ειπαμε οι του VW group ειναι απατεωνες και υποκριτες αλλα οι τις BMW τι φταινε οι ανθρωποι που δουλευουν τοσο σκληρα για να δημιουργουν αυτα τα αριστουργηματα????

    • pariah

      Ρε παίδες δεν σας αναγκάζουν να τα πάρετε…αν θέλετε τα αγοράζετε…Και μην ξεκινήσουμε συζήτηση με το ποιος ξεκίνησε την συνήθεια να βγαίνει facelift μοντέλο στα 3 χρόνια και στα 6 να έχει βγει ήδη το νέο…

    • hellboy

      δεν θα σου πω αυτο αλλα περναγα απο μια bmw σειρα 1 προχτες καινουργια και δεν μου αρεσε καθολου το φινιρισμα της λαμαρινας σαν να ηταν πλαστικο.και ειπα εδωσε καποιος λεφτα γι αυτο.σε σχεση με τα φινιρισματα της bmw του ’94 που ξερω

    • nikos

      ότι να ναι…ξέρεις η τεχνολογία έχει εξελιχθεί από το ’94 και πλέον δεν υπάρχει η λογική να κάνουμε το αυτόκινητο όσο πιο τανκ γίνεται για ασφάλεια, αντιθέτως κοιτάνε όσο το δυνατόν η λαμαρίνα να απορροφά τον κραδασμό και όλα τα υπόλοιπα ο κλωβός του αυτοκινήτου, οπού εκεί είναι τα βαρυά και ποιοτηκά μέταλλα…( απ’ότι είδα είσαι ιταλόφιλος, είμαι και γω, όμως δεν πρέπει να υποτιμάς τα γερμανικά ειδικά στην παρούσα φάση που φτιάχνουν αριστουργήματα και ειδικά η BMW…)

    • Mika

      Sto aggliko autocar pantws milane hdh pws prokeitai gia turbocharged kinhthres….
      Kratw amfibolies giati mono ekei to exw diabasei..Oute sto press kit anaferei tipota gia turbo..

  • Downfall

    To τρολαρισμα παει συννεφο απο οτι βλεπω,μαλλον οι κυριοι gazokiller και hellboy οποτε βλεπουν στο autoblog.gr θεμα VW βγαζουν σπυρια σε ολο τους σωμα…Τα κλασσικα που ακουμε ξανα κ ξανα δηλαδη,το κουτι tiguan,το πατημενο γκολφ σιροκο,οι αχρηστοι κινητηρες τσ(α)ι,το αργο DSG7, το up που ειναι μαπα και εχει ηδη αποτυχει πριν βγει στη κυκλοφορια κοκ.
    Παντως εγω προτιμω οταν δεν μου αρεσει μια εταιρια για τον Α/Β λογο απλα να μην ασχολουμαι καθολου,ειναι η τακτικη μου αυτη,το να μπαινω στη διαδικασια να τρολαρω,να ειρωνευομαι,να κριτικαρω συνεχεια αρνητικα και τα σχετικα,δεν μου αρεσει και γιαυτο δεν το κανω.

    Το up δεν μου πολυαρεσε,ειδικα πισω η σχεδιαση δεν ειναι καλη,απο μπροστα τρωγεται καπως.

    • δεν ειμαι καθόλου εμπαθής φίλτατε!!
      το οτι δε μου αρέσει το Α ή το Β δε μου απαγορεύει κανεις να το σχολιάζω!!
      εξάλλου το autoblog.gr αυτό έχει την λογική του να συζητάμε κ να ανταλλάζουμε απόψεις!!!
      κ σπυρια μπορει να μη βγάζω αλλά τουλάχιστον έχω άποψη κ την λέω!!!
      εσυ κράτα την για τον εαυτό σου!!
      δε μπορουν να αρέσουν σε όλους τα σχόλια μου, τεκμηριωμένα ή μη!!!!
      καλώς ή κακως!!!

    • Downfall

      Να σχολιαζεις οτι θελεις φιλε gazokiller,δεν μιλαω γιαυτο το πραγμα,προς θεου δηλαδη εννοειται οτι κανενας δεν σου απαγορευει να σχολιαζεις,αλλο πραγμα σχολιαζω ομως και λεω την αποψη μου ετσι,και αλλο πραγμα οποτε βλεπω να σκαει θεμα VW η μιας X Ψ οποιασδηποτε εταιριας που δεν γουσταρω για διαφορους λογους,να ριχνω μπινελικια ,να κραζω συνεχεια,να βγαζω ολα τα αυτοκινητα κουτια,η δεν ξερω και γω τι ακριβως γιαυτο το λογο,επειδη αντιπαθω ας πουμε την toyota η την vw η την citroen κοκ.Ειναι κουραστικο δεν το καταλαβαινεις?

    • δεν έχω βρίσει ποτέ, ούτε έχω ρίξει μπινελίκια!!!
      κ για τον αν σχολιάζω κάθε θέμα, τυχαίνει ή καλυτερα, επειδή μ’αρεσει το blog κ το έχω ως μεσω έκφρασης των απόψεων μου σχολιάζω κάθε θέμα…
      αλλά μάλλον έχω κουράει να βλέπουν συνέχεια το όνομα μου, θα το περιορίσω τον σχολιασμό!!

    • hellboy

      φιλε μου το τρολαρισμα μολις το εκανες εσυ γιατι κριτικαρεις ανθρωπους
      και το να κριτικαρεις τους αλλους ειναι ασεβεια το να κριτικαρεις ενα
      αυτοκινητο και μια εταιρια δεν ειναι απο την στιγμη που λεμε την αποψη
      μας και δεν πληρωνωμαστε(να θαβουμε/λεμε γλυκολογα) γι αυτο.ελευθερη χωρα ειμαστε!δεν καταλαβα!υπαρχουν και διαφωνιες δεν μπορει ομος ενα τρολ (εσενα λεω)να μας την λεει χωρις κανενα λογο.αιντε.υπαρχουν και ανθρωποι που εχουν vw και δεν μας εχουν μιλησει ετσι.

    • Downfall

      Κανεις λαθος φιλε hellboy, δεν κριτικαρω ανθρωπους,κριτικαρω την συμπεριφορα τους σε συγκεκριμενο πραγμα,οχι και χωρις κανενα λογο αδερφε,autoblog παρακολουθω συχνα  ετσι,ειναι παρατηρημενο οτι καποιοι(και εσεις οι δυο μεσα σε αυτους) οποτε θα βγει καποιο θεμα σχετικο με VW,θα μπειτε,θα κραξετε,θα θαψετε,θα πειτε τα τετρημενα και μη εξαιρεταια του στυλ ελα μωρε τωρα το σιροκο,ενα πατημενο γκολφ ειναι,το tiguan,ενα κουτι με 4 ροδες ειναι,ποιο τουρμπο tsi,αυτα σπανε,παρτε ατμοσφαιρα κλπ.Το πολυ το κυριε ελεησον το βαριεται και ο παπας,δεν νομιζεις?Νομιζω οτι οταν δεν σου αρεσει κατι δεν ειναι απαραιτητο να το δειχνεις συνεχεια και καθε φορα,απλα μπορεις να μην ασχοληθεις,τοσο απλο.

      Κοιταξε,και εγω αντιπαθω την lancia ας πουμε,αλλα δεν μπαινω σε καθε θεμα της lancia να γραφω συνεχεια ποσο ασχημη ειναι η νεα lancia ypsilon,οτι μοιαζει σαν ενα κουτι με 4 ροδες,οτι θα αποτυχει εμπορικα η οτι ειναι αυτοκινητο που θα το παρουν κυριως γυναικες.

      Και για να μην υποθεσεις λαθος,μην νομισεις οτι ειμαι κανενας φαν της γερμανικης σχολης η οτι εχω vw και μου θιγεις την εταιρια ,ισα ισα ημουν απο αυτους που σχολιασα αρνητικα την βαρετη μεχρι αηδιας εμφανιση του νεου polo,την αντιστοιχη του νεου passat,του golf που εχει γινει σουπα παντου.

      Πρεπει να διαχωριζεις και να ξεχωριζεις την αποψη και το σχολιαζω κατι που μου αρεσει η δεν μου αρεσει,με το παιρνω σβαρνα ολα τα θεματα μιας εταιριας που αντιπαθω και γραφω ειρωνιες,μπινελικια,κραξιματα και ολα αυτα,εμενα αυτο προσωπικα δεν μου αρεσει γενικως γιαυτο και σας το τονιζω,δεν ειναι θεμα διαφωνιας,φυσικα κ θα υπαρχουν διαφορετικες αποψεις,η ισοπεδωση και ο μηδενισμος ειναι το κακο.

      Προσφατα ,συζητουσα με ενα φιλο που μου ελεγε για το ποσο πολυ του αρεσει η gullieta και οτι ειναι πανεμορφη,εγω δεν συμφωνουσα μαζι του 100%,τη βρισκω μετρια στο εσωτερικο,με οχι καλα καθισματα και με χαλαει η μουρη της καπως,δεν γυρισα ομως να του πω φιλε επειδη δεν μου αρεσει η gullieta oσο αρεσει σε εσενα,ξερεις,ειναι κουτι,η να του πω προκατειλλημενη αποψη του στυλ ομορφη αλλα μην παρεις ιταλικο γιατι χαλανε.

    • Mika

      Eimai konta sth logikh sou kai symfwnw me polla apo ayta pou les..Opws blepeis, panta ta themata me VW exoun ta pio polla sxolia,einai proven fact…Oxi mono sto diko mas blog alla kai opou yparxei xwros gia comments…Thymamai omhrikes maxes paliotera sta comments sto periodiko Drive,epeftan xontra mpinelikia…
      Kai ta pio polla den einai apo group fans,alla apo haters….Kai syxna einai oi prwtoi pou grafoun..Einai pragmati aporias aksio..
      Antithetws, se alles giapwnezikes h italikes h gallikes markes,mporei na mhn deis kan sxolio sto arthro…Akoma kai apo aytous pou tous aresoun ta montela!
      Den katakrinw kamia logikh, o kathenas mporei na leei oti nomizei ki aytos einai o skopos tou blog..Apla ki egw eimai ths apopshs,oti mou einai adiaforo, to afhnw na pernaei etsi..Katanow omws oti kapoios allos, thelei na pei th mphxth tou h th kakh tou empeiria..Pou omws den tha allaksei th dikh mou apopsh gia to proion…
      Ki opws ola ta pragmata sth zwh, oxi mono ta aytokinhta, otan syzhtas kati, otidhpote, paei na pei pws exei mia aksia, kalh h kakh, analogws pws to blepei o kathenas.Otan den anaferesai kan s auto,paei na paei pws einai anousio kai oxi idiaitero shmantiko,wste na spatalhseis melani gia etouto..
      That’s the way of life, to dexomaste kai pame parakatw, ki as kourazei merikes fores na diabazeis ta idia kai ta idia, opws les ki esy…Den peirazei..

    • hellboy

      αν πραγματικα παρακολουθουσες θα εβλεπες οτι δεν σχολιαζουμε μονο θεματα της vw αλλα και των περισοτερων θεματων αλλα εσυ θες να πεις αυτο που ειναι να πεις.δεν με αφορα αν αντιπαθεις την λαντσια.αν προσεξες εκανα ενα σχολιο και ειπα την γνωμη μου.εσενα αν σε πειραζει να μην το διαβαζεις.απλα!!αλλα να ερχεσε και να μας την λες χωρις λογο δεν το δεχωμαι.οσο λαθος ειμαι εγω σε αυτα που λεω τοσο λαθος εισαι και εσυ με την κινηση αυτη που εκανες.

    • Tsou Kostas

      εμενα με ξεχασατε λογω διακοπων ε???
      τρικυλινδρο χιλιαρι εχει η daihatsu απο το 1821 και το 2005 ειχε περισσοτερα αλογα με λιγοτερους ρυπους (χωρις να ειναι ηλεκτρογκαζο) απο το τεχνολογικο διαμαντι του 2012 της εταιριας που θαυμαζετε…

    • VanPerseF1

      οχι ακριβως ετσι…σχεδον τα ιδια ειναι
      ο κινητηρας των Daihatsu(Toyota δηλαδη) εβγαζε μεγιστη αποδοση 71 αλογα και οι ρυποι ηταν 109g/km

      σε αυτο ειναι 75 αλογα με 108g/km αντιστοιχα.

    • Tsou Kostas

      oxi toyota file, ο κωδικος ειναι 1KR και πρωτο τον φορεσε το sirion του 2005, τα 109g ειναι σε sirion που ειναι βαρυ, σε cuore ειναι 101. το μοτερ ειναι 100% daihatsu και τα βραβεια επι 4 χρονια του καλυτερου κινητηρα τα επαιρναν οι toyota-peugeot-citroen, ακομα και η subaru περσυ… και αυτο γιατι η Daihatsu ειναι το ακριβως αντιθετο της VW, εχει τεζα ποιοτητα και 0 marketing.

    • VanPerseF1

      Μπορεί τον 1ΚR να τον φορεσε πρωτο το Sirion αλλα ειναι ανεπτυγμενος απο την Toyota…
      Οσο για το Cuore μεχρι το 2009 (καπου εκει τελοσπαντων) εβγαζε 55 αλογα και αν δεν κανω λαθος 116g/km,τωρα βγαζει 70 αλογα με 104g/km

    • Tsou Kostas

      στο εργοστασιο της Daihatsu που πηγα το 2006 ειχαν διαφορετικη αποψη απο την δικη σου…

    • Downfall

      Δεν θαυμαζω καμια VW,απλως οπως ειπα και στα παιδια απο πανω το πολυ κυριε ελεησον κατανταει καπου προβλεψιμο και κουραστικο.

    • Tsou Kostas

      Σε αυτο εχεις δικιο, αλλα εχει γινει λιγο μοδα να κανουμε τζερτζελο με την VW, θα μας περασει, και να σου πω κατι, στην τελικη, ολα χαλανε και ολα δεν χαλανε, ακρη δεν βγαζεις, ακομα και εγω που τα κραζω πιο πολυ απο ολους, αν καποιο μοντελο μου αρεσε πολυ θα το επαιρνα.

    • Mika

      Na to doume kai ayto!!!
      LOL!!!
      Mh masas Kosta, pame gera!!!!

    • Mika

      Pantws s ayto pou les kai exeis dikio,exei ginei moda na krazoume th VW, den katalabainw giati mono ayth ki oxi px thn Alfa Romeo h th Fiat,opws htan paliotera?????
      Aytes tis ksexasame kai ta xwnoume twra sth VW…
      Periergo pantws, gia mena….
      Xmm…

    • Tsou Kostas

      κατσε να σκασει κανενα αρθρο για opel να την πεσουμε και σε αυτους, εκει να δεις απλυτα…

    • Mika

      Panagia mou, tremw hdh sthn idea!!!!
      Xaxaxaxa

    • χοχοχο! κάτσε όλο και κάτι θα βγει!

    • Tsou Kostas

      και Renault και Renault και Renault……. χιχιχι…

    • δεν θα σε αφήσω παραπονεμένο :D :D

    • VanPerseF1

      οχι ρε παιδια…το corsaκι μου ειναι πενα,δεν εχει παρουσιασει απολυτος τιποτα τα 5 χρονια που το εχω!!!!!!….(πλακα κανω ετσι…ολες οι εταιριες εχουν προβληματα)

    • pariah

      Δεν είναι περίεργο…απλώς πάντα ασχολείσαι με αυτόν που είτε είναι ο καλύτερος ή πουλάει περισσότερο κοκ….Αν την alfa την εξαγόρασε το vag να δεις πόσος κόσμος θα βγαινε να βγάλει χολή….Και επειδή λέτε για την ψυχή των alfa στην γενιά που μας περάει αυτό δεν υπήρχε 157, brera δεν νομίζω να τα θεωρεί κάποιος σοβαρός, αυθεντικά alfa αυτοκίνητα…..

    • το θεμα ειναι οτι ουτε η καλυτερη εταιρία ειναι η VW με βαση τις λίστες αξιοπιστίας απο αναγνωρισμένους φορείς αλλα ουτε πουλάει τα περισσοτερα αυτοκίνητα παγκοσμίως(για Ευρώπη ok ειναι πρώτη!!)
      κ δε σου λεω για ελλαδα που δεν εχει παει παραπάνω απο τη τριτη θεση κ αυτα τα τελευταια 2-3 χρονια!

    • pariah

      Δεν είπα ότι είναι η καλύτερη…αλλά στην Ευρώπη αν βάλεις τις πωλήσεις όλου του group πρέπει να ναι πρώτη…Το vag άρχισε να γίνεται της μόδας όταν βγήκαν οι 20vt και επειδή ήταν και εύκολοι στο πείραγμα και ανθεκτικοί το πήρε κόσμος…Τότε ήταν που το psa είχε μείνει με τα 106 saxo και η fiat με το ατμοσφαιρικό hgt….Έγιναν κηδείες στα κοντροστέκια και μπήκε άλλη μια φυλή αυτή των vagiτων….Το θέμα είναι ότι μπροστά στην αντιπάθεια μέχρι μένος πολλές φορές γράφονται είτε ανακρίβειες είτε απίστευτα μονομερείς απόψεις….

      Τέλος αναφέρθηκαν τα βραβεία του μοτέρ της κοινοπραξίας psa-toyota και ότι είναι από ποιότητα τέζα και οι marketing…Δλδ τα τελευταία χρόνια δεν έχει πάρει το vag κανένα βραβείο;;;Ή μήπως έχει πάρει και σε πιο σημαντική κατηγορία από αυτή του 1lt;;;;

    • Tsou Kostas

      εχει παρει φανταζομαι, και μπραβο της, αλλα εγω δεν το ειπα για την vw αυτο, το ειπα για την αλλη την ακομα πιο σιχαμενη, την Toyota.

    • Leto21

      157??
      to mito diladi kai h guillietta dn einai gnhsies alfa romeo? gia na mn anaferw thn 8c kai thn mellontikh 4c?
       

    • pariah

      Είδες να τις αναφέρω αυτές φιλαράκι;;;;;Την 157 την θεωρείς γνήσια alfa όταν ζύγιζε πόσους τόνους και οι επιδόσεις της ήταν χειρότερες του ανταγωνισμού και ελέω βάρους οδηγικά χώλαινε πάρα πολύ;;;;;Είπα γενιά που μας πέρασε/περνάει και το πιο παλιό είναι το mito που δεν ανήκει όμως σε εκείνη την εποχή….Οπότε άραξε…..

    • Leto21

      vasika dn iparxei alfa romeo 157? 
      dn eipa pote oti alfa dn exei kanei la8h, kai h brera mia malakia einai, paroth einai panemorfh kai kalista 8a mporouse n prwtagwnistei thn ekanan 8eovaria xwris logo, kai h spider mia apo ta idia alla siga siga h alfa anakamptei

    • Επισκέπτης

      dn tn vlepo na anakamptei tin alfa etsi opos ta exei kanei h fiat…

    • pariah

      Aν συνεχίσει με την ιδια πολιτική θα μπορέσει να κοντραρίζεται σαν αντίπαλο δέος των 3 γερμανικών γιατί ως τώρα παίζει και με άλλους…H brera ήταν πολύ όμορφη μπροστά πίσω λίγο ιδιόμορφη αλλά θεόβαρη χωρίς μοτερ της προκοπής για το βάρος της…Τώρα όμως ξεκίνησε από τα χαμηλά (mito) ανέβηκε με την gullieta και το πιο δύσκολο βήμα είναι ο αντικαταστάτης της 159 για αυτό και το λανσαρισμά της μεταφέρθηκε για πιο μετά για να βελτιώσουν και άλλο την επόμενη γενιά

      Καταλαβαίνεις όμως ότι μπορείς εν μέρη να δικαιολογήσεις γιατί η 159 δεν είναι τόσο alfa αλλά η brera θα έπρεπε να είναι όπως και η alfa gt που λόγω εσωτερικού ανταγωνισμού δεν της έβαλαν κανά βαρβάτο μοτέρ πάνω γνήσιες alfa ως προ τις επιδόσεις ήχο στήσιμο……

      Τέλος λάθος έκανα εννούσα 159…

    • Tsou Kostas

      εγω εχω 159 tbi, και αν και βαρυ, στην εθνικη παει μια χαρα. Μονο στην εθνικη ομως… εντος πολης δεν την βγαζω καν, ειναι εκνευριστικη. Στις καμπες ομως φιλε ειναι πολυ καλο, σχεδον οσο το rx8 που ειχα πριν, κατι που δεν παιζει σε αλλο οικογενοιακο. Παντος σαν κατασκευη ειναι πιο romeo απο το mito-punto-corsa.

    • pariah

      Μάλιστα…τι οικογενειακό άλλο έχεις οδηγήσει;;;Ελεω μεταξονίου το λογικό είναι στις ανοιχτές καμπές να είναι μια χαρά…Και εγώ με mercedes μια χαρά τις παίρνω τις καμπές….

    • Tsou Kostas

      τα εχω οδηγησει σχεδον ολα μεχρι το 2006 που δουλευα συντακτης στην option press. δεν λεω οτι ειναι καλο επειδη το αγορασα, δεν ειμαι τετοιος τυπος, ειναι οντως καλο, οπως και το mondeo, οπως και τα Merc και τα ΒΜW, μονο που κανουν αλλα 20 χιλιαρικα…

    • Mika

      An ki einai xronia sto kourbeti,einai wraia h 159 tbi..Poia exeis,th distinctive h th kalh Ti??Exoun pesei oi times pia kai kanoun kales prosfores nomizw…
      Mou kanei entypwsh pou les pws einai spastikh sth polh??Giati???
       

    • Tsou Kostas

      giati einai baria, den ksekinaei eykola logo hlektrogazou-symplekth-vasewn kai den kobei to timoni, exv kai thn sportpack2 pou einai ti xvris ta dermata kai me 18ares 8c, kai vriskei h muth ths pantou… ase mes thn polh einai drama sou lew, alla an perasei ta diodia se apozhmiwnei.

    • Mika

      …an perasei ta diodia,leei…
      Eliwsa…Xaxaxa…
      Einai alhtheia telika pws den kobei to timoni,genika stis Alfa,oxi mono sthn 159…

  • pariah

    Βγάλανε ένα αμάξι απλώς για να συμπληρώσουν την γκάμα με σκοπό να πουλήσει ότι πουλήσει από όνομα….Τα περιθώρια κέρδους είναι μικρά και δεν ασχολούνται και πολύ…Βέβαια και τον αγοραστή δεν τον ενδιαφέρει και σε αυτή την κατηγορία κοιτάς το πιο φθηνό και αξιόπιστο και όχι να πουλήσεις μούρη. Αλλιώς πας σε smart.

  • Mika

    An den ftasoun ta 100 posts se thema VW den hsyxazw!!!
    Synexiste!!!!
    LOL!

    • hellboy

      ποσα θελουμε ακομα????ειμαστε κοντα?????

    • Mika

      32 akoma,xwris ayto!!!
      LOL!!!

    • hellboy

      ela re to exoyme!!!!!!!!!!!!!

    • Mika

      Xalara sou lew…Xwseeeee…
      Ti alla nea mana mou??H Katina???Ta paidia????
      LOL!!!!

    • hellboy

      μωρε διαολε με εκανες και εσκασα στα γελια!!!!!!!!!!!!!

    • trollll!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • pariah

      Μου αρέσει που για να μην χαλάσετε το κλίμα αφήνετε το site να γίνεται παιδική χαρά….Βλέπω οι συνηθειες δεν κόβονται…..

    • θα ήταν καλύτερα δηλ να τσακωνόμαστε κ να υπάρχουν γραπτές αντιδικίες κ γραπτομαχίες???
      δεν εχει αυτο σαν σκοπό το autoblog!
      γιατί να χαλάσει το κλίμα!!!
      για τις προτιμήσεις ή για τις αρέσκιες του καθενός σε αυτοκίνητα??
      υπάρχουν κ πιο σοβαρά πράγματα να χαλαστεί ο κόσμος σήμερα!

    • pariah

      Το να φτάσεις τα 100 μηνύματα και να έχει ένα κάρο δημοσιεύσεις άσχετες έχει σχέση με τσακωμό και αντιδικίες;;;;Όσο για το ποιος είναι ο σκοπός του site, αυτός είναι για ενημέρωση…Τέσπα όποιος ασχολείτε ξέρει τι εννοώ…

    • λογοκρισία στο autoblog δεν θα γίνει ποτέ. ότι θέλει ο καθένας γράφει. στην τελική άμα δεν θέλει να διαβάσεις τα σχόλια αυτά που λές απλά μην τα διαβάζεις. πλέον υπάρχει και κουμπί που μπορείς να τα κρύψεις http://grab.by/aM1q

      Καλημέρα

    • Mika

      Xioumor kanoume,to opoio adynateis na katalabeis..Oute paidikh xara ginetai etsi,oute nhpiagwgeio..
      Den peirazei..As einai…
      ;-)

    • hellboy

      φιλε το συνεχισες αρα πηρες μερος στην παιδικη χαρα….

    • pariah

      μάστορα είδες να γράφω πουθενά τι κάνει η κατίνα τα παιδιά και τα σκυλιά;;;;Τώρα ναι πήρα μέρος….

    • hellboy

      :ΡΡΡΡ

    • τα ξεπεράσαμε ρε boy!!!
      108 γράφει!!!
      να τ’αφήσω??

    • Mika

      Mporeis kai kalytera, to kserw!!!!
      LOL!!!!

  • anonymos

    Για να βοηθησω να φτασουν τα σχολια το μαγικο νουμερο 100, θα πω πως ειναι το πρωτο φα-βε που μου αρεσει(ενταξει προτιμω το 500 αλλα ειναι κομματακι ακριβο σαν καινουριο).Αν και θυμιζει εντονα αλλα μικρα ,η εταιρια επιτελους αποφασισε να φτιαξει κατι ενδιαφερον εξωτερικα και να δωσει χρωμα στο εσωτερικο.Για τα μοτερ δεν ξερω αλλα αν οντως ειναι τοσο οικονομικα,εγω τα βρισκω μια χαρα γιατι η οικονομια καυσιμου ειναι βασικος πλεον παραγοντας αποκτησης αυτοκινητουΑπο σερβις και λοιπα δεν εχω ιδεα για τις τιμες της φα-βε, οποτε δεν μπορω να εκφερω γνωμη.

  • loeb

    Αυτο το συστημα που σκαναρει τον δρομο και που χρησιμοποιειται και στα volvo και ford εσας σας αρεσει? Εμενα μου φαινεται  επικινδυνο παντως. Και μονο ανετος δεν θα αισθανομουν με ενα τετοιο συστημα. Ειδικα αν μπει σε παραπανω απο 30 χιλιομετρα. Στο δρομο δεν γινεται να μην σου τυχει κατι που αντι για φρενο θα πρεπει να πατησεις γκαζι και να κανεις ελιγμο. Τι γινεται τοτε απο αυτο το πανεξυπνο συστημα? Αυτοι σε λιγο θα καταργησουν τον οδηγο! Ελεος…

    • Επισκέπτης

      an den exeis odhghsei autokinito pou to exei pano auto to susthma mn to katakrineis…dokimase to prota kai meta pes tin apopsi sou…energopoieitai kato apo orismenes sun8hkes file mou…

    • loeb

      μπορεις να μας εξηγεισεις αυτες τις συνθηκες αν γνωριζεις? Γιατι εγω απο κατι βιντεο που ειχα δει στο μπλοκ με συστηματα που ετοιμαζει η WV και μονο που τα ειδα σκεφτηκα 2-3 περιπτωσεις που δεν θα λειτουργουσαν. 

    • Επισκέπτης

      http://autocarnet.blogspot.com/2011/05/volvo-adac.html    diavase auto to ar8ro kai 8a katalaveis…den milao gia ti vw milao gnk giauto to susthma to opoio einai hdh stis arxes tou kai poso xrhsimo 8a einai otan ekselix8ei k allo…h volvo to exei ftasei se ena polu ikanopoihtiko epipedo…kai an exeis oikogeneia na metafereis auto pou koitas einai h asfaleia…

    • loeb

      Παρολο που το ειδα ειμαι αρκετα επιφυλακτικος για την λειτουργια του. Μονο στο Volvo λειτουργησε καλα. Θελει πολλα ψωμια ακομα για να εξελιχθει γιατι δεν υπολογιζει ασταθμητους παραγοντες που ενας πολυ καλος οδηγος θα τους λαμβανε υποψην. Ομως επειδη στην Ελλαδα ειδικα απο οδηγους καλους πασχουμε ισως να ηταν πολυ χρησιμο.
       Αλλα το να μπαινει σε ενα αυτοκινητο πολης ενω δεν εχει εξελιχθει σωστα σε μεγαλυτερα μοντελα ειναι λιγο περιεργο. Θα τρεξει η καθε σαρα και μαρα να το παρει οπως τα αλλα που ειχαν βγαλει που παρκαρουν μονα τους. Ελεος αν δεν ξερεις να παρκαρεις τι το θελεις το αυτοκινητο? Δεν ξερεις οτι δεν ειναι για μοστρα και για απλη μεταφορα γιατι εκει μεσα παιζετε η Ζωη σου αλλα και των αλλων.

    • Επισκέπτης

      exeis dikio se auta file mou apla as min eimaste arnhtikoi as to doume prota kai sto mikro vw kai meta na to krinoume se ka8e periptosi einai kalo na uparxei antagonismos metaksu ton etairiwn gt an h vw tis agorasei oles tin katsame :P

    • hellboy

      προφανος δεν κατοικεις σε επαρχιακη περιοχη,ποιο επικυνδινοι δεν ειναι αυτοι που τρεχουν σαν λυσασμενοι ουτε αυτοι που πανε στα ορια(100-120) ποιο επικινδυνοι οι ειναι οι παπουδες με τα αγροτικα που πανε με 50 τα τρακτερ,τα λεοφορια που τα φορτιγα.μετα οταν μπεις στη πολη(επαρχιακη)δεν ξερεις απο που θα σου σκασει,το μηχανακι το ταξι ο 40ρης με το αρχαιο αυτοκινητο.5-6 φορες με χουν αγνοησει(τον εχεις δεξια στον κεντρικο και χωρις φλας κατι μπενει σιγα σιγα-μουλοχτα- χωρις να ελενξει) και εχω βρισει απιστευτα.πριν απο 3-4 χρονια ισως να ελεγα το ιδια….

    • Επισκέπτης

      sto proto epic fail pou esteiles htan la8os tou odhgou pou den to energopoihse apo kei kai pera peiramatiko susthma tha uparksoun kai la8h den mporoun ola na einai teleia…to exei veltiosei omos para polu apo tote kai pleon eftase kai stin paragogi…den phre tuxaia to vraveio giauto to susthma…kai na mhn petuxaine shmasia exei h prospa8eia na gineis kaluteros…

    • εγώ πάντως δεν ξέρω κατά πόσο θα εμπιστευτώ ένα τέτοιο σύστημα. Σε μερικά χρόνια οκ, αλλά ακόμη τα θεωρώ σε υπερβολικά πρώιμο στάδιο

    • Επισκέπτης

      nai den sou eipa na to pareis tora alla mhn to krineis arnhtika gt vlepeis oti pleon leitourgei kai 8a ekselix8ei akoma perissotero…opos egrapsa kai parapano to exei ftasei se ena ikanopoihtiko epipedo se sxesh me tis upoloipes etairies, den to eipa teleio alla aksizoun sugxarhthria opws kai na to kanoume…http://autocarnet.blogspot.com/2011/05/volvo-adac.html

    • hellboy

      εγω δεν βλεπω τον λογο να φρεναρει μονο του το αυτοκινητο.ειναι λιγο λαθος..

    • Επισκέπτης

      eisai ligo apolutos se auto pou les…ekshghse mas to logo pou to vlepeis la8os

    • hellboy

      οχι απολυτος απλα δεν συμπαθω καθολου ολα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα,1 αστοχια του συστηματος οταν δεν το χρειαστεις και καταληγεις σε ατυχημα.καθως επισης δεν υπαρχει η σωστη εξελιξη για τα συστηματα αυτα.μετα το αυτοκινητο και η οδηγηση δεν ειναι παιχνιδι στον υπολογιστη(στο shift 2 υπαρχει σχετικη επιλογη-αυτοματο φρεναρισμα)μην τα κανουμε ολα ουτοπια,να φρεναρει ενα αμαξι σωστα ναι αλλα οχι μονο του για κανενα λογο.

    • loeb

      Απλα οταν κατι δεν λειτουργει 100% τοτε οι πιθανοτητες ατυχηματος απο ασταθμητους παραγοντες μεγαλωνουν. Το συστημα εχει μονο μπροστα αισθητηρες και μια καμερα. Στο πλαι ομως δεν εχει. Εμενα μου εχει τυχει περιστατικο στην Εθνικη Τριπολης- Κορινθου μετα το τουνελ σε μια τυφλη στροφη στο σημειο που εχει κεραιες. Κατεβαινα με 110 χιλιομετρα περιπου και μεσα στην στροφη βλεπω τον μπροστινο μου με ενα Passat να πεφτει στις μπαρες προσπαθοντας να κανει ελιγμο. Απλα τον εκανε αποτομα επειδη πανικοβληθηκε. Εγω ανοιξα την πορεια μου καθως ο λογος που εφυγε ο μπροστινος ηταν γιατι ενας ειχε μεινει πανω στην στροφη ακινητοποιημενος. Δεν γνωριζω για ποιον λογο. Σκεψου λοιπον αυτο το συστημα πως θα λειτουργουσε εκει. Οταν θα εμπεινες στην στροφη δεν ξερεις αν θα φρεναρε η οχι? Γιατι αυτοι το δοκιμαζουν στην ευθεια. Κι αν δεν φρεναρε καλως. Αλλα αν φρεναρε φαντασου εσυ εκεινη την ωρα να θες να στρειψεις. Θα σου εκοβε ταχυτητα και αν ερχοταν ενας αλλος οδηγος πισω σου δεξια δεν θα προλαβαινες να χωθεις και θα επεφτε επανω σου. Η σκεψου το αλλο να ειχε βρεξει στο σημειο και το φρεναρισμα να μεγαλωνε την αποσταση πεφτοντας με πολυ μεγαλυτερη ταχυτητα. Πολλες φορες δεν χρειαζεται το φρενο αλλα το συστημα δεν το ξερει γιατι δεν εχει αυτη την επιλογη του να μην φρεναρει! οταν θα αποκτησει πολλαπλες επιλογες και προς ολη την περιμετρο του αυτοκινητου τοτε ισως φανει χρησιμο.

    • καταρχήν είμαι σθεναρά υπέρμαχος των τεχνολογιών που βοηθούν την παθητική ασφάλεια των επιβατών!!!
      μικρός έλεγα τι να το κάνω το σύστημα ευστάθειας, ότι κ να γίνει θα το κρατήσω(μυαλό 18-20χρονου) μέχρι που το ESP με έσωσε!!
      όμως τετοια συστηματα τα βρίσκω λίγο ανούσια γιατί όπως είπε κ πιο πάνω ο φίλος η πρώτη αντίδραση είναι να κόψεις το τιμόνι κ ταυτόχρονα φρενο!
      σε μια τετοια κατάσταση ποιο θα υπερσιχύσει?
      δεν είμια προκατειλημένος αλλά προσπαθουν οι εταιρίες εκτός απο ασφαλή να κάνουν την οδήγηση όσο το δυνατόν πιο “εύκολη” ώστε να πουλάνε περισσότερα…κ αν κ αντιλαμβάνομαι τις προσπάθειες τους για την εξάλειψη του ανθρώπινου λάθους άποψη μου έιναι ότι με την αποξένωση του απο την οδήγηση κ το ότι βασίζομαι στα συστήματα είναι πιο επικύνδυνο!!
      ελπίζω να γίνομαι αντιληπτός!

    • Επισκέπτης

      auto to les esi pou eisai leo ego enas polu kalos odhgos…otan omws vlepo ton ka8e ellhna odhgo pou kavalei to amaksi tou kai nomizei oti
      einai o shumacher kai odhgaei epikundina kanontas diafora prosperasmata kai
      vlakeies sto dromo etoimos na dhmiourghsei atuxhma nomizo oti tetoiou eidous susthmata pou provlepoun to kinduno einai polu xrhsima ( gt mn ksexnas to logo pou xrhsimopoiuoume ta autokinhta stin ka8hmerinh mas zoi gia na mas metaferoun me
      asfaleia ekei pou 8eloume na pame).Mhn ta sungxeeis loipon me tous agones kai ta agonistika autokinita(profanos dn tha valeis se mia FERRARI to sugkekrimeno susthma).KAi akou kai kati teleutaio…ego eixa tetoia themata otan protoevgala to diploma ekana diafores vlakeies me to autokinhto, sta 20 mou omos otan eixa parei to amaksi tou patera mou(lancia delta) eixa piasei 165 stin ethniki a8hnwn lamias kai ekeinh ti stigmh mou eskase to piso deksi lastixo(katalavaineis loipon ti emepeiria eixa :P) apo keinh thn mera apofasisa oti den mou ftaine oi upoloipoi pou odhgane dipla mou kai phgaina se diafores erasitexnikes pistes kai etrexa mexri pou mou psiloefuge h mania me tin taxuthta.Giauto loipon epeidh dn exoun oloi tin idia antilipsi stin odhghsh einai kalo na uparxoun kai auta ta susthmata gia na voh8oun autous pou dn odhgoun kala( opos ta automata pou vlepeis oti ta pernoun diafora atoma megalhs hlikias pou 8eloun mia ksekourasth odhghsh) 

  • Mika

    8riambos!!!Me anesh, panw apo 100…
    Keep up the good work guyzzzzzz!!!
    :-)

    • Tsou Kostas

      Εγω εχω καλυτερο σεναριο για το συστημα…
      Ξεκινασ χειμονιατικα να πας στην δουλεια και εχεις και ποτηρι με ζεστο καφε στο χερι, βγαινεις απο το γκαραζ και επιταχυνεις προσπαθωντας να αναψεις και το τσιγαρο με τον ρημαδοbic που τελειωνει, και εκεινη την ωρα πεταγεται μπροστα το κοπροσκυλο….
      Απολογισμος- τσιγαρο σβησμενο στο ματι, κεφαλι σφηνομενο στην στεφανη του τιμονιου, και καυτος καφες στα @@… ετσι για να γουσταρεις.