Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα είναι φθηνότερα απο τα συμβατικά πριν το 2030

Σχετικά άρθρα

Μια πρόσφατη έρευνα που έγινε από την συμβουλευτική εταιρία Element Energy και ανατέθηκε από το δημόσιο-ιδιωτικό Low Carbon Vehicle Partnership (LCVP) στην Αγγλία, έδειξε ότι το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας των φιλικών προς το περιβάλλον ηλεκτρικών οχημάτων είναι σήμερα περίπου €6.000 περισσότερο από αυτά που καίνε βενζίνη και πετρέλαιο.

Το Ηνωμένο βασίλειο για να επιτύχει τους στόχους του στις εκπομπές άνθρακα στην ατμόσφαιρα, θέλει να δει 11 εκ. ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα στους δρόμους μέχρι το 2030.

Αλλά ακόμα και αν οι τιμές των καυσίμων διπλασιαστούν από τις σημερινές, το συνολικό κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα εξακολουθεί να είναι υψηλότερο από τα συμβατικά αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Όπως ξέρουμε τα σημερινά ηλεκτρικά αυτοκίνητα κοστίζουν γύρω στα £30.000(€35.000), χωρίς την κρατική επιχορήγηση της τάξης των £5.000(€5.500) – σχεδόν τα διπλάσια από τα αντίστοιχα βενζίνης και ντίζελ. Αλλά είναι φθηνότερα ανά χλμ, με ένα Nissan Leaf να κοστίζει περίπου 2 pounds/χλμ σε σύγκριση με τις 14 pounds/χλμ για ένα Ford Focus.

Ο διευθύνων σύμβουλος της σπουδών του LCVP, Greg Archer, δήλωσε ότι η μείωση του κόστους των μπαταριών θα βοηθήσει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να είναι ανταγωνιστικά τα επόμενα 15-20 χρόνια.

Μετά το 2020 η γκάμα των νέων τεχνολογιών θα είναι πιο εμπορικά διαθέσιμα στο κοινό. Είναι προφανές ότι πρέπει να υπάρξει μείωση της τιμής των μπαταριών και των κυψελών καυσίμου για να επιτευχθεί το ζητούμενο μερίδιο αγοράς και να γίνει ανταγωνιστική η πώληση υβριδικών. Μένει να δούμε εάν οι μειώσεις στο κόστος επιτευχθούν και αν οι εκτιμήσεις επαληθευτούν

Πρόσθεσε ότι είναι πολύ μικρή πιθανότητα, 5%, για τα ηλεκτρικά και τα άλλα εναλλακτικής ενέργειας αυτοκίνητα να γίνουν ανταγωνιστικά μέχρι το 2020 γιατί οι σημαντικές τεχνολογίες χρειάζονται μερικές δεκαετίες, προτού ισοσταθμιστούν με την τρέχουσα τεχνολογία. Τέλος ο Archer, δήλωσε ότι μπορεί τα εναλλακτικά αυτοκίνητα να παράγουν λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά τη διάρκεια ζωής τους σε σύγκριση με τα αντίστοιχα βενζίνης και πετρελαίου είναι όμως απίθανο τέτοια αυτοκίνητα θα συμβάλλουν σε μεγάλο βαθμό στους στόχους της κυβέρνησης για μείωση του CO2. Για να γίνει αυτό πρέπει να προτιμηθούν τα βιοκαύσιμα. Thans for the tip, bambino.

[Πηγή: Guardian]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Genesis G80 EV Magma Concept

Στο περίπτερο της Genesis στην έκθεση του Πεκίνου βρίσκεται το G80 EV Magma Concept, με το πρωτότυπο να ξεχωρίζει από το νέο bodykit κατασκευασμένο...

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου η Nissan, πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Dongfeng Motor. Πρόκειται...