H Megan Ashton είχε μια μεγάλη επιθυμία. Να πάει στα σκαλιά της εκκλησίας την ημέρα του γάμο της με μια Porsche 356. Ανήμπορη όμως να έχει στη κατοχή της μια, έκανε κάτι καλύτερο και φθηνότερο. Ξόδεψε έξι χρόνια από τη ζωής της για να κατασκευάσει ένα χειροποίητο πιστό αντίγραφο από ένα διαλυμένο Volkswagen Beetle.

Μετά την αγορά του Beetle του 1969 για περίπου 300 δολάρια, η Ashton πέρασε τα επόμενα έξι χρόνια κάνοντας τις απαραίτητες εργασίες στο εξωτερικό αλλά κ εσωτερικό του για να ταιριάζει όσο περισσότερο με την πρωτότυπη Porsche 356. Η όλη μετατροπή της κόστισε 6.300 δολάρια(€4.500) αλλά το αποτέλεσμα ίσως αξίζει πολύ περισσότερο από το να λέγεται μια ακόμα ρεπλίκα. Περισσότερες πληροφορίες στο άρθρο.

[Πηγή: Daily Mail]

  • hellboy

    μπραβο η κοπελια!!!!!!!

  • kopela moy iparxei kai to greek way!!!!!
    alla kai afth ekane kalh ddoyleia!!!!!
    http://gr.greekreporter.gr/2011/01/23/porsche-made-in-greece/

    • hellboy

      ρε συ αυτοι ζητανε 35χιλιαρικα και η κοπελα το εκανε μονη της με 4,5χιλιαρικα, και μεγαλο μερακι!!!!!!!
      ασχετο αλλα αυτοι φτιαχνουν και φεραρι 360 ρεπλικα και λαμποργκινι μοσιελανγκο ρεπλικα.

    • απλα αυτη η8ελε και 6 χρονια…ενω οι αλλοι 2 μηνεσ!!!! :-)

    • sofokles5 (ex sofokles)

      EIXE deleastiki timi omos !! 37.000 giati original kanei 300.000! re tha mas trelanoyn edelws!

    • kai einai kai elliniko!!!!!!!!kai oyte to anaferoyn!!!!
      ayto einai anaptyksi!!!!!!!! kai den dinoyn egrisi gia ellada!!!!!!
      kirioi apla skiste ta ptixia sas!!!!!!!!!!

    • hellboy

      ποτε?!εχουν παρει εγκριση και βγαζουν και ελληνικες πινακιδες!!!!!

  • sofokles5 (ex sofokles)

    adras: agapi moy..thes na me padreyteis se kana 6mhno?
    -gynaika:se kana 6mhno??? TI LES AGORI MOY! PERIMENW TA KAINOYRIA PISTONIA APO GERMANIA! FORGET IT!

  • Xtravaganzagold

    ..χρυσοχερα η νυφη παντως.
    Ελπιζω ο γαμπρος να ξερει να μαγειρευει 

  • GEORGE_M

    Ας συμπληρώσω την είδηση που ξεκίνησε ο babinos1983 (αν συμφωνεί ο ΑΒ ας το διαχωρίσει σε ξεχωριστό θέμα γιατί έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον)
     
    Θα θέλατε μια Porsche; Μα φυσικά θα απαντούσατε μόνο που τα λεφτά δεν φτάνουν. Κι όμως. Πολυτελή αυτοκίνητα, αντίγραφα πολυτελών μοντέλων, κατασκευάζονται σε ελληνική βιοτεχνία που έχει ήδη κερδίσει διεθνείς διακρίσεις
    Χειροποίητο, νοσταλγικό, γρήγορο αλλά ακόμη χωρίς την επίσημη ελληνική ταυτότητα. Λίγα χιλιόμετρα έξω από την Κατερίνη δραστηριοποιείται μια από τις μόλις τρεις ευρωπαϊκές βιομηχανίες, γιατί στην χώρα μας είναι βιοτεχνία ακόμη, κατασκευής αυτοκινήτων ρεπλίκα. Αμαξιών δηλαδή που είναι σχεδόν- και έχει τη σημασία του- πανομοιότυπα και αρκούντως λειτουργικά αντίγραφα σημαντικών, ιστορικών και συνήθως αρκετά γρήγορων αυτοκινήτων μεγάλων εταιρειών και «βαριών» σημάτων της αυτοκίνησης.
     
    Μόνο που αυτά τα αυτοκίνητα δεν έχουν ακόμη την τυπική αναγνώριση κατασκευής από το ελληνικό Δημόσιο, προκειμένου, όπως λέει στο “Βήμα της Κυριακής”, ο εμπνευστής της προσπάθειας, μηχανικός Ηλίας Γαγανέλης, «να διαπιστώνει η αλματωδώς διευρυνόμενη αγορά αυτοκινήτων ρεπλίκα ότι υπάρχουν τέτοιου είδους αμάξια, αποκλειστικά ελληνικής κατασκευής και προέλευσης, να τα αναζητεί, να τα εκτιμά και να τα επιλέγει».
     
    Ο κ. Γαγανέλης έχει βρεθεί μπροστά σε ένα μεγάλο δίλημμα. Δέχεται προτάσεις από την Ελβετία- που αναδεικνύεται ανάμεσα στις πρώτες αγορές της Ευρώπης αυτοκινήτων ρεπλίκα να μετακινήσει, όχι χωρίς κόστος ή επιβαρύνσεις, τη βιοτεχνία του εκεί. Και όπως επισημαίνει ο ίδιος, «στην Ελβετία, όπως και στη Γερμανία, μέσα σε επτά ημέρες μια επιχείρηση του είδους που δραστηριοποιούμαστε λαμβάνει πιστοποίηση και έγκριση τύπου, ενώ στην Ελλάδα, μιας και δεν υπάρχει η απαιτούμενη νομοθεσία κατοχύρωσης αυτοκινήτων ρεπλίκα, η διαδικασία για μια απλή διατύπωση και διαπίστωση τύπου των εργασιών μας βρίσκεται ήδη σε πεντάμηνη εξέλιξη στο υπουργείο Μεταφορών».
     
    Παρ΄ όλα αυτά, η βιοτεχνία αυτοκινήτων ρεπλίκα δέχεται- και από ελληνικής πλευράς- συγχαρητήρια, κερδίζει διακρίσεις και έδαφος στην ευρωπαϊκή και διεθνή αγορά και οι άνθρωποι της προσκαλούνται να παρουσιάσουν τη δουλειά και τα μοντέλα τους σε διεθνείς εκθέσεις όπως θα συμβεί τον προσεχή Μάρτιο, στη Στουτγάρδη και την Εσση της Γερμανίας.
     
    Τι είναι όμως ένα αυτοκίνητο ρεπλίκα; Και θα μπορούσε ίσως μια βιοτεχνία τέτοιας δομής και παραγωγής να αποτελέσει αφορμή για την προώθηση ελληνικών αυτοκινήτων ακόμη και με οικολογικά αποδεκτό αποτύπωμα; «Την τεχνογνωσία για να προσαρμοστούν τα αυτοκίνητά μας σε φιλικότερης προς το περιβάλλον μορφής καύσιμα και κίνηση τη διαθέτουμε. Το θέμα όμως είναι να υπάρξει κατ΄ αρχάς η κρατική αναγνώριση του τι ακριβώς διαθέτουμε στην αγορά. Η ReplicarΗellas (η ονομασία της βιοτεχνίας) αυτή τη στιγμή διαθέτει ρεπλίκες, δηλαδή σχεδόν πανομοιότυπα αντίγραφα δύο δημοφιλών μοντέλων της Ρorsche της δεκαετίας του 1950, ακολουθώντας τις προϋποθέσεις κίνησης με βενζίνη, το σασί του πρωτοτύπου και τον αερόψυκτο κινητήρα. Από εκεί και πέρα υπάρχουν ορισμένες διαφοροποιήσεις που επιβάλλονται από τη νομοθεσία και τα δικαιώματα χρήσης σημάτων και κατοχύρωσης μοντέλων, αλλά αυτές είναι τόσο επουσιώδεις ή μικρές που ο επίδοξος οδηγός δεν τις αντιλαμβάνεται απαραίτητα και σε κάθε περίπτωση δεν επηρεάζουν την οδηγική συμπεριφορά και την “καρδιά” του αυτοκινήτου».
     
    Ολα τα μηχανικά μέρη, το σασί, το σαλόνι και το αμάξωμα κατασκευάζονται στην Κατερίνη. Τα τελευταία τρία χρόνια που ο κ. Γαγανέλης άνοιξε τη βιοτεχνία η παραγωγή αγγίζει τα 35-40 αυτοκίνητα τον χρόνο «και οι σκέψεις μας λόγω της αυξημένης ζήτησης είναι να υπάρξει η επέκταση εκείνη που θα αποδίδει ετησίως τα τριπλάσια». Και αυτός όμως ο σχεδιασμός εξαρτάται από την «τυπική αναγνώριση και ενίσχυση του κράτους, καθώς το κόστος δεν είναι ευκαταφρόνητο».
     
    Οι παραγγελίες της βιοτεχνίας προέρχονται κυρίως από το εξωτερικό, τη Γερμανία, την Ελβετία, την Πορτογαλία, αλλά και τις ΗΠΑ και την Αυστραλία. Πριν από την αποστολή τους στους πελάτες-παραλήπτες, τα αυτοκίνητα ρεπλίκες υπόκεινται σε έλεγχο από γερμανό ανεξάρτητο μηχανολόγο ελεγκτή προκειμένου αφενός να διαπιστωθεί αν όντως πληρούν τις προϋποθέσεις για να θεωρούνται απολύτως λειτουργικά αυτοκίνητα ρεπλίκες και αφετέρου ότι δεν ταυτοποιούνται σε καμιά περίπτωση με το αυθεντικό πρωτότυπο της εταιρείας. Γι΄ αυτό και όπως επαναλαμβάνει ο κ. Γαγανέλης «υπάρχουν πάντα ορισμένες διαφοροποιήσεις, αμελητέες για τον οδηγό, αλλά ουσιώδεις σε σχέση με τα μοντέλα της κατασκευάστριας εταιρείας προκειμένου να μην τίθεται θέμα παραβίασης πνευματικών δικαιωμάτων, εμπορικού σήματος και ευρεσιτεχνιών».
     
    Η ζήτηση πάντως είναι ήδη αυξημένη και εντός συνόρων. Μόνο το τελευταίο τετράμηνο από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη έχουν ζητήσει πληροφορίες ή έχουν επισκεφθεί την ιστοσελίδα της βιοτεχνίας για τα μοντέλα ρεπλίκες πάνω από 800 επίδοξοι πελάτες και οδηγοί που πρέπει όμως και αυτοί να περιμένουν να αρθούν τα γραφειοκρατικά εμπόδια προκειμένου να αποκτήσουν, για περίπου 30.000 ευρώ, στην παρούσα και πρώτη φάση μια ρεπλίκα Ρorsche 356 Speedster ή μια 550 Spyder, που στις αυθεντικές τους εκδοχές κοστίζουν πλέον πάνω από 300.000 ως 340.000 ευρώ.
     
    Πηγή: Το Βήμα 7/11/2010
     
     
    Και η συνέχεια…
     
    Πως το ελληνικό κράτος “σαμποτάρει” την αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας
     
    Πριν από δύο ημέρες ο βουλευτής της ΝΔ Σάββας Αναστασιάδης κατέθεσε ερώτηση στους υπουργούς Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Περιφερειακής Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας με θέμα την «Ενίσχυση της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας».
     
    Η ερώτηση αφορούσε ουσιαστικά το πρόβλημα απουσίας στήριξης της ελληνικής πολιτείας προς την ελληνική εταιρεία “Replicar Hellas”, η οποία κατασκευάζει με 100% γνήσια εργοστασιακά ανταλλακτικά, αντίγραφα (ρεπλίκες) πολυτελών αυτοκινήτων, στην Κατερίνη.
     
    Η συγκεκριμένη εταιρεία βασιζόμενη σε δική της χρηματοδότηση κατασκευάζει εδώ και τρία χρόνια σχεδόν εξ’ολοκλήρου χειροποίητα (με εξαίρεση τον κινητήρα και ορισμένα μηχανολογικά τμήματα του αυτοκινήτου) αντίγραφα πολυτελών αυτοκινήτων και πιο συγκεκριμένα αντίγραφο (ρέπλικα) των μοντέλων Porsche 356 Speedster και Porsche 550 Spyder.
     
    Η εταιρεία διαθέτει εγκαταστάσεις παραγωγής 1.000 τετραγωνικών μέτρων με δυνατότητα επέκτασης κατά 1.000 τετραγωνικά μέτρα και αποθηκευτικούς χώρους επίσης 1.000 τετραγωνικών μέτρων. Στην παρούσα φάση, η εταιρεία κατασκευάζει 40 αυτοκίνητα ανά έτος, με δυνατότητα, όμως αύξησης της παραγωγής στα 300 αυτοκίνητα, σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες της.
     
    Για την παραγωγή και πώληση αυτών των αυτοκινήτων η εταιρεία έχει λάβει εγγυήσεις και πιστοποίηση από την Γερμανία, διότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει η κατάλληλη νομοθεσία για τον έλεγχο και τη δοκιμή αυτοκινήτων που κατασκευάζονται εξ’ολοκλήρου στην Ελλάδα, καθώς και η σχετική υλικοτεχνική υποδομή για την πραγματοποίηση των δοκιμών.
     
    Η ποιότητα της κατασκευής της ελληνικής εταιρείας είναι τέτοια ώστε οι Γερμανοί κατέταξαν τα αυτοκίνητα της “Replicar Hellas” σε ανώτερη βαθμίδα από τα αντίστοιχα που κατασκευάζονται στην Καλιφόρνια των Η.Π.Α., αλλά και στη Λειψία της Γερμανίας. Επισημαίνεται ότι το σύνολο σχεδόν (95%) της ετήσιας παραγωγής της εταιρείας (40 αυτοκίνητα) πωλείται στο εξωτερικό φέρνοντας στην Ελλάδα συνάλλαγμα.
     
    Η επιτυχία της εταιρείας στο εξωτερικό είναι τόσο μεγάλη που αντιπρόσωποι από 10 χώρες (Αίγυπτος, Καναδάς, Ελβετία, Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία, ΗΠΑ, Δανία, Βέλγιο, Γαλλία) έχουν ήδη ζητήσει την αγορά 168 αυτοκινήτων για το 2012. Υπολογίζεται ότι από την πώληση αυτών των 168 αυτοκινήτων στο εξωτερικό το ελληνικό Δημόσιο θα εισπράξει φόρους 750.000 ευρώ το 2012, ενώ θα δημιουργηθούν και 10 νέες θέσεις εργασίας οι οποίες θα προστεθούν στους υπάρχοντες 5 υπαλλήλους της εταιρείας.
     
    Επιπλέον με την κατάλληλη χρηματοδότηση η εταιρεία μπορεί να αυξήσει την ετήσια παραγωγή της στα 300 αυτοκίνητα με το σύνολο από αυτά να προορίζεται για το εξωτερικό.
     
    Όμως παρά τη διεθνή αναγνώριση και έγκριση, και τις πολύ καλές εξαγωγικές προοπτικές της εταιρείας, το ελληνικό κράτος απουσιάζει από αυτή την αξιέπαινη προσπάθεια, αφού το αίτημα για ένταξη της επιχείρησης σε ένα από τα αναπτυξιακά προγράμματα αντιμετώπισε την ελληνική πραγματικότητα, δηλαδή μεγάλα λόγια και μικρή οικονομική συμμετοχή του κράτους με άγνωστο χρονικό ορίζοντα καταβολής της οικονομικής βοήθειας.
     
    Από την άλλη πλευρά οι ελληνικές τράπεζες φάνηκαν διστακτικές να χρηματοδοτήσουν την επιχείρηση, παρά το διογκωμένο βιβλίο παραγγελιών της “Replicar Hellas”. Σύμφωνα δε με την εταιρεία η χρηματοδότηση της εταιρείας θα της επέτρεπε να επεκτείνει τις δραστηριότητες της και στην σχεδίαση και κατασκευή ανταλλακτικών για τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει και τώρα αναγκάζεται να εισάγει.
     
    Επιπρόσθετα η εκστρατεία δυσφήμισης της Ελλάδας στο εξωτερικό και η συνεχόμενη φημολογία περί χρεοκοπίας της χώρας προκαλεί νευρικότητα στους πελάτες της εταιρείας, οι οποίοι φοβούνται να πληρώσουν τις προκαταβολές αρκετών εκατομμυρίων ευρώ, αφού η μέση τιμή για κάθε ένα από αυτά τα 40 αυτοκίνητα που μπορεί ετήσια να κατασκευάζει η εταιρεία και προορίζονται για εξαγωγή είναι 26.000 ευρώ.
     
    Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι ο ιδιοκτήτης της εταιρείας να σκέπτεται να μεταφέρει την έδρα της επιχείρησης του στο Λουξεμβούργο όπου ο ΦΠΑ είναι 15% και όχι 23% όπως στην Ελλάδα, κατόπιν πρότασης που έχει δεχτεί. Αν τελικά υλοποιηθεί αυτό ο επιχειρηματίας θα χρειαστεί να αφαιρέσει από την ονομασία της εταιρείας του το “Hellas”.
     
    Έτσι παρά το γεγονός ότι η παραγωγή θα συνεχίσει να γίνεται στην Κατερίνη τα αυτοκίνητα αυτά δεν θα είναι ελληνικά και το ελληνικό κράτος δεν θα εισπράττει τους φόρους που θα μπορούσε να έχει από την εταιρεία.
     
    Το πλέον όμως εντυπωσιακό είναι ότι ήδη και άλλες μικρές ελληνικές εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται στον τομέα κατασκευής εξαρτημάτων αυτοκινήτου έχουν ζητήσει την συνεργασία της “Replicar Hellas” για την περαιτέρω αύξηση της ελληνικότητας των 12 συνολικά μοντέλων αυτοκινήτων που μπορεί να κατασκευάσει η εταιρεία δεδομένου ότι η κάθε άδεια για το κάθε μοντέλο επιτρέπει στην “Replicar Hellas” να κατασκευάσει μέχρι και 1.000 αυτοκίνητα, δηλαδή συνολικά 12.000 αυτοκίνητα το χρόνο, εφόσον φυσικά υπάρχει ζήτηση, γεγονός που θα έφερνε στα ταμεία του ελληνικού κράτος δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.
     
    Όμως από ότι φαίνεται τίποτα από αυτά δεν θα συμβεί διότι η “Replicar Hellas” πιθανόν να χρειαστεί να φύγει από την Ελλάδα ολοκληρωτικά όπως έπραξαν εκατοντάδες άλλες ελληνικές επιχειρήσεις που δεν μπόρεσαν να αντέξουν όχι τόσο τον ανταγωνισμό αλλά την ανικανότητα του ελληνικού κράτους που κάνει ότι μπορεί για να αποτρέψει αυτή η χώρα να παράγει κάτι.
     
    Πηγή: Tiguan.gr 4/06/2011
     
     
    Δείτε παρακάτω τη δουλειά που κάνουν κάποιοι ρομαντικοί στην Κατερίνη στο επίσημο site τους.
     
    http://www.replicarhellas.com/pages_gr/index.htm
     

    • hellboy

      πρωτη σελιδα στην σφραγιδουλα δες.καθως στο car.gr γραφουν οτι κυκλωφορουν κανονικα στην ελλαδα με ελληνικες πινακιδες!!!!!!!!

  • adele91

    patheeeeetic!!!! ασχολειστε ολοι με το αμαξι… μπραβο της που γυναικα εκατσε και εφτιαξε αμαξι αλλα θα την παραδεχομουν αν το εφτιαχνε για την κ**λα της, επειδη το γουσταρει!!! οχι επειδη ειχε ψωνιο να παντρευτει με αυτο… δειχνει απλα ποσο εμπορικος θεσμος ειναι ο γαμος!!! προφανως ηταν ερωτευμενοι, ηθελαν να παντρευτουν και σφραγιουν τον ερωτα τους και αλλες τετοιες μαλακιες… οσο και αν διαφωνω το δεχομαι, αλλα αν θελεις να παντρευτεις παντρεψου για ολους αυτους τους γλυκαναλατους ρομαντικους λογους που λενε τα αμερικανακια στους ορκους τους… οχι επειδη θες να πας στην εκκλησια  με το νυφικο τουρτα μεσα σε μια “porsche”! τι ψευτια και υποκρισια;;; περισσοτρο αγαπαει το αμαξι παρα τον αντρα της…. αλλιως θα τον παντρευοταν στο 6μηνο το πολυ!!!

    • hellboy

      λογικα θα το ειχε το μικροβιο(αγαπη για το αυτοκινητο) δυσκολα και αν,καθετε ο καθε ενας να φτιαξει  ενα αυτοκινητο μονος του,και δουλεια τοσων ετων.αμα το ηθελε για την μερα του γαμου μονο θα μπορουσε πιστευω να το νοικιασει για 1-2 μερες!!