H Mercedes-Benz μετά την παρουσίαση της νέας SLK 55 AMG στη Φρανκφούρτη, έδωσε και ένα video που μας παρουσιάσει τον νέο V8 5.5-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού με κωδική ονομασία M152 ο οποίος βασίζεται πάνω στον Μ157 twin-turbo V8 5.5-λίτρων που έχει τοποθετηθεί στα CL63, S63, CLS63 και E63 AMG.


Αποδίδει 422 άλογα με 540 Nm ροπής και διαθέτει νέα εισαγωγή αέρα, νέα κυλινδροκεφαλή, νέο σύστημα βαλβίδων, νέο σύστημα λίπανσης, νέο στρόφαλο και αποδίδει 422 άλογα με 540 Nm ροπής εκπέμποντας 199 γρ/χλμ CO2. Είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο και διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων ώστε να μειωθεί η κατανάλωση. Το σύστημα αυτό ενεργοποιείται μέσα σε 30 ms από τις 800 έως τις 3.600 σ.α.λ κάνοντας τον κινητήρα να έχει μέση κατανάλωση μόλις 8.5 λίτρα/100 χλμ (εκπληκτικό νούμερο για έναν κινητήρα 5.5-λίτρων).

Η μείωση στη κατανάλωση σε σχέση με τον κινητήρα που αντικαθιστά (V8 -360 ίππων) είναι της τάξεως του 30% ή αν το προτιμάς σε αριθμούς 3.5-λίτρων/100 χλμ.

[Πηγή: Mercedes-Benz]

  • nikxan1

    κοιταξτε ποσο ζωα και κολλημενοι ειναι οι γερμανοι:
    επενδυουν τοσα εκατομμυρια στην αναπτυξη τεχνολογιας, σκαρφιζονται ενα σωρο νεες τεχνολογιες, τελικα φτιαχνουν τα πιο καλα μοτερ, και πανε και κολλανε τα κωλο-αυτοματα κιβωτια, και χαλανε ολη την καυλα. θυμαστε την κουβεντα που καναμε προχτες με τα αυτοματα?? ΑΝ ΕΙΧΑ λεφτα, σαν μερσεντακιας που ειμαι, θα κοιμομουν με την σκεψη ενος τετοιου κινητηρα, αλλα τελικα δεν θα το επαιρνα λογω αυτοματου σαζμαν. ελεος πια!!!!

  • Monder

    sorry filos ta kalutera moter einai sthn japan