Αναλυτικές λεπτομέρειες από τον ολοκαίνουργιο V8 κινητήρα της έδωσε στην δημοσιότητα η AMG. Ο Μ 157, είναι ένας biturbo κινητήρας 5.5 λίτρων τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού και μέση κατανάλωση 10.5 λίτρα/100 χλμ. Η Mercedes είχε ανακοινώσει εδώ και καιρό ότι σκοπεύει να μειώσει την χωρητικότητα των θηριωδών κινητήρων και να τοποθετήσει turbo με τον M157 να είναι ο πρώτος κινητήρας με τα νέα χαρακτηριστικά. Αντικαθιστώντας τον ατμοσφαιρικό V8 6.2 λίτρων, ο νέος κινητήρας αποδίδει 544 άλογα με 81.6 κιλά ροπή στην στάνταρ έκδοση και 571 άλογα με το προαιρετικό πακέτο βελτίωσης με την ροπή να αγγίζει τα 91.8 κιλά.

Το πρώτο μοντέλο που εφοδιάζεται με τον καινούργιο κινητήρα είναι η S63 AMG Sportcar που εκθέτεται αυτές τις ημέρες στη Γενεύη. Ο κινητήρας συνοδεύεται από το νέο 7-τάχυτο SpeedShift MCT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει ήδη τοποθετηθεί στις E63 AMG και SL63 AMG καθώς και σύστημα start/stop και Controlled Efficiency το οποίο στο eco-mode ξεκινά το αυτοκίνητο με δεύτερη ταχύτητα και κάνει όσο ποιο γρήγορα μπορεί τις αλλαγές των ταχυτήτων κρατώντας την μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο για όσο περισσότερο μπορεί. Όλα τα παραπάνω έχουν φέρει μείωση στην κατανάλωση του καυσίμου κατά 25% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο αφού ο νέος κινητήρας χρειάζεται μόλις 10.5 λίτρα βενζίνης /100 χλμ. (14.4 είχε ο 6.2 V8) ενώ εκπέμπει 246 γρ/χλμ CO2.

Από πλευράς επιδόσεων ο καινούργιος κινητήρας κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.5 δευτερόλεπτα στην έκδοση με τα 544 άλογα με την τελική τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Στην έκδοση με τα 571 άλογα τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 4.4 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 300 χλμ/ώρα.

Τα πρώτα αυτοκίνητα που θα εφοδιάζονται με τον καινούργιο κινητήρα θα βρίσκονται στην αγορά το καλοκαίρι του 2010. Περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες του κινητήρα μπορείτε να βρείτε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.


[Πηγή: Mercedes – Benz]

Δελτίο Τύπου (κάντε κλικ για να το διαβάσετε)