Το Fiat Group ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει έναν νέο 1.800αρη turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού για την Alfa Romeo απόδοσης 300 ίππων, με την παραγωγή του να γίνεται στο εργοστάσιο της, στη πόλη Pratola Serra το 2013.

Ο κινητήρας θα είναι κατασκευασμένος εξολοκλήρου από αλουμίνιο και θα διαθέτει ένα σύστημα άμεσου ψεκασμού στα 200 bar, διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και μια υψηλής απόδοσης τουρμπίνα. Θα είναι διαθέσιμος σε πολλές εκδόσεις με την κορυφαία να αποδίδει 300 άλογα

Αναρωτιέσαι σε ποια μοντέλα της Alfa θα μπει ο κινητήρας; Σίγουρα στην 4C ενώ αρκετά πιθανό είναι να τοποθετηθεί και στην Giulia. Ο κινητήρας θα μπορεί να τοποθετηθεί τόσο εγκάρσια όσο και διαμήκη και θα πληροί τα στάνταρ του Euro 6 αλλά και αυτά του Tier 2 Bin 5 ώστε να πωλείται και στην Αμερική, αφού η Alfa θα ξεκινήσει να πουλά τα μοντέλα της και στην απέναντι μεριά του Ατλαντικού το 2013.

[Πηγή: Fiat SpA]

Δελτίο Τύπου

Παραγωγή νέου κινητήρα Alfa Romeo στην Ιταλία από τις αρχές του 2013

Την έναρξη της παραγωγής ενός νέου βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού της Alfa Romeo ανακοίνωσε ο Όμιλος Fiat Chrysler, από τις αρχές του 2013, στο εργοστάσιο FMA, στην Pratola Serra.

Ιδανικά σχεδιασμένος για εγκάρσια ή για διαμήκη τοποθέτησή του ως προς τον άξονα του αυτοκινήτου, ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας θα είναι 1.8 lt, με ιπποδύναμη 300 hp, θέτοντας νέα δεδομένα στην κατηγορία του. Επιπλέον θα είναι συμβατός με τα νέα ευρωπαϊκά και αμερικανικά πρότυπα εκπομπών ρύπων, Euro 6 και Tier 2 Bin 5 αντιστοίχως.

Κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, ο κινητήρας θα ενσωματώνει τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις, συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος άμεσου ψεκασμού βενζίνης 200-bar, διπλού συστήματος μεταβλητού χρόνου και μετά υπερσυμπιεστή.

Η αρχιτεκτονική αλουμινίου σε συνδυασμό με τις πλέον καινοτόμες τεχνολογίες θα προσφέρουν άριστη αναλογία βάρους–ισχύος, υψηλή αποδοτικότητα καυσίμου, άνεση από εξωτερικούς θορύβους και κραδασμούς καθώς και εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά, χαρακτηριστικά μοναδικά στην κατηγορία της Alfa Romeo.

«Αυτό αποτελεί ένα εξαιρετικά σημαντικό βήμα για την AlfaRomeo, καθώς συνεχίζουμε να επανατοποθετούμε τη μάρκα μας και να την προετοιμάζουμε για παγκόσμια διανομή. Οι Ηνωμένες Πολιτείες παραμένουν ο πρωταρχικός μας στόχος καθώς προετοιμάζουμε το λανσάρισμα των μοντέλων μας εκεί το 2013» σημείωσε ο Harald J. Wester, Chief Technology Officer της Fiat και Υπεύθυνος για την Alfa Romeo και τη Maserati. «Η αφοσίωση του Ομίλου στην ανάπτυξη κινητήρων για συγκεκριμένες ανάγκες της AlfaRomeo αντανακλούν την ανανεωμένη προσπάθεια που πραγματοποιούμε για την ανάπτυξη της μάρκας μας. Aυτό αποτελεί το πρώτο βήμα σε μια σειρά πρωτοβουλιών που θα πραγματοποιηθούν στο άμεσο μέλλον και θα επανασυνδέσουν την AlfaRomeo με τις ιστορικές της καταβολές ως την πρώτη Ιταλική μάρκα σπορ αυτοκινήτων».

  • όποιος δε μείνει με ανοιχτό το στόμα, να βγάλει τις παρωπίδες!
    κ μιας κ θυμάμαι μια συζήτηση για την 4C…κ τα λίγα άλογα της βασικής έκδοσης (200hp), να τι θα φοράει η GTA!!!!

    • Mika

      Fainetai poly endiaferon ontws…
      Akoma den bghke,den kykloforhse, kai ton theopoihsame kiolas??????
      Aytos dhladh pou tha einai 300 aloga den tha spaei???
      Giati skeftomai egw me to tapeino mou myalo:
      an h anakoinwsh htan pws ayton ton kinhthra ton bgazei p.x. h VW, tha eixame 1500 sxolia apo tous gnwstous gia th poiothta tou, ta ladia tou, ksydia tou, ta pistonia tou, ta spasimata tou klp..klp….
      As bgei loipon prwta, kai edw eimaste…Mh protrexoume…
      Makari na exei ayta ta specs kai na einai super..
      Proswpika,parwpides den exw….Kserw omws pws den mporw na exw thn apaithsh na mhn exoun ki oi alloi…Den bariesai omws…Ola kala…
      ;-)

    • πραγμτατικά σου λέω, ότι αν έβγαζε τετοιο μοτερ η vw θα της εβγαζα το καπέλο!
      κ επίσης δε θέλω να πιστεύεις ότι ήταν σπόντα αυτο που είπα για την 4C…
      ξέρω-ουμε πλέον πολύ καλά, ποιοι έχουν παρωπίδες κ ποιοι όχι…
      όσο για το μοτερ, ακριβώς όπως τα λες είναι…
      κανένα τεχνικο χαρακτηριστικό δε του εξασφαλίζει ποιότητα κ αξιοπιστία αλλά τουλάχιστον τα νούμερα ειναι εντυπωσιακά!!
      αν ειναι καλό εδώ είμαστε να το δούμε-κρίνουμε κ η ιστορία θα δείξει!!

    • Thavma

      o 1.6 tsi pou 8a vgalei h vw me ta 220 aloga den einai paraplhsiwn epidwsewn analogika panta…mporeis an 8es na vgaleis to kapelo ektos kai an se empodizoun oi parwpides…

    • αν δεν έχει κομπρέσορα κ ειναι μονο turbo
      θα τον πω τον καλό το λόγο μου
      μην αγχώνεσαι!
      άλλο παρωπίδες άλλο συμπάθειες-αντιπαθειες!!
      αν κ πάλι, αν το πάμε αναλογικά δε νομιζω να κέρδιζε 80 άλογα αν ειχε 200κυβικά παραπάνω!!

    • episkeptis

      mono pou o tsi me turbo kai compressor den einai apo alouminio alla apo xitosidero mantemi gia na antexei megales pieseis

    • Thavma

      enw einai polu aplo na sundiaseis turbo kai compressor swsta? ti 8es na m peis oti einai megaluterh magkia na vgaleis ta idia aloga mono me turbo? de nomizw oti an uparxei kati antistoixo me twincharger 8a 8ewreitai eukolh lush…mh koroideuomaste…ok vare8hka ama exeis provlhma 8a vreis polles dikaiologies na peis wste na apofugeis na paradexteis kati kalo ston allo…kai monimh antipa8eia xwris idiaitero logw, ektos kai an s exei kanei kati to group kai de to kseroume, legetai parwpides file m…

    • πες το όπως θες αφού ότι σε βολευει λες!!!

    • Mika

      Pote den ksereis, mporei na bgalei kati paromoio ki h VW, analogika, pio panw h pio katw, eite se 1.4 h 1.6, eite se 2.0 neas genias me Valvelift klp..Tha deiksei..
      Ta noumera einai ontws poly entypwsiaka kai makari na bgoun sth praksh, kai na mhn einai fhmes…Time will tell…
      Oso gia th 4C, epeidh einai h gnwmh mou kai den exw problhma na th pw, pisteyw pws nai, einai liga ta 200 ps, apo th stigmh pou exeis 235 aneta se ena sport GT opws h Giullieta…Kai den paizei gia mena to meiwmeno baros..Gnwmh mou einai,pws apo th stigmh pou bgazeis ena toso idiaitero montelo pou einai ki epideiksh texnologias kai sport katabolwn, bgale to toulaxiston me thn ekdosh tou kalou sou kinhthra….Oso gia to mellon kai th GTA, den exw thn apaithsh logw kostous kai allwn epoxwn na baloun ena poly special kinhthra V6 turbo h atmosfairiko, opws se dynates Alfa mias allh epoxhs (164 Q4, 147 kai 156 GTA)….Wraia tha htan,alla dyskolo na ginei..Ekei omws, isws paiksei enas tetoios pio tsitwmenos kinhthras,san ayto tou arthrou….Eipame, alles epoxes kai allh koultoura pia…

    • Tsou Kostas

      εχει δωσει δικαιοματα η VW για τετοια σχολια, δεν ειναι μονο εμπαθεια. οπως δινει δικαιοματα και με την πολιτικη της, τωρα που θα ανακατεψει και την porsche και την lambo με τις αλλες να δεις τι θα γινει… θανασιμους εχθρους θα εχει.

    • Thavma

      erwthsh mono h vw exei dwsei dikaiwmata h’ mhpws p.x kai h toyota kai alles polles ta teleutaia xronia exoun dwsei ki autes apla exoume faei skalwma me ena group kai asxoloumaste sunexeia…einai wraio na milame gia paropides pou kai pou…

    • Tsou Kostas

      ναι και η toyota και η GM… οι αλλες οχι τοσο.
      οπως και να το κανουμε ρε παιδια δεν αρεσει που τα κανουν ολα ισωμα για το κερδος. porsche και VW το ιδιο roadster.. δλδ εσενα σου αρεσει? αν βγει lambo SUV ιδιο με Α7-touareg-cayene θα σου αρεσει κι αυτο? μηπως να βγαλουν και αυτο το κουραδι το UP-yourass- σε lambo και bentley? 
      ειναι αναξιοπρεπεις σιχαμενοι και καταπτιστοι φλωροι.

    • λατρευω το λεξιλόγιο σου!

    • Thavma

      ola ta group se olo kosmo ta idia kanoun, exeis dei group na ftiaxnei gia ka8e etairia tou ksexwristh platforma, kinhthra, kivwtio ktl…8es na arxisw ta paradeigmata toyota-subaru-daihatsu, fiat-chrysler, gm, eleos twra ama den s aresei kati mh to pareis alla mh to les, les kai h vw einai h monadikh pou to kanei…kai kati allo apo pou to vw roadster 8a einai idio me to porsche mono kai mono epeidh 8a moirazontai thn idia platforma?? gt apo oti diavasa kinhthra 8a ftiaksei h porsche boxer eidika gi auto, kivwtio 8a exei pali ths porsche kai genika pws mporei na einai idio kati pou 8a kanei 3 fores panw apo oti to vw…otan to kanei h maserati me to grand cheroke den uparxei provlhma ekei den einai gia to kerdos ekei einai allo, esena h fhmh gia th lambo se evgale apo ta rouxa s…otan to kouradi iq to evgale h aston oute ekei pali eixame 8ema ee?? kata ta alla auta den sumvainoun pou8ena allou…

    • Tsou Kostas

      ειπα το κανουν και οι αλλοι. αλλο να ανακατευεις ομως toyota με daihatsu που ετσι κι αλλιως τα ιδια σκατα ειναι, και αλλο bentley με skoda. επισης εχω επανηλειμενα πει οτι σιχαινομαι την toyota περισσοτερο απο την VW, και οτι παρ’ολα αυτα αν μου αρεσε καποιο μοντελο της VW θα το επαιρνα. δεν ειμαι πολεμιος της οπως πολλοι αλλοι, απλα την κραζω για τα στραβα της οπως κανω και για τις αλλες. οχι οτι με νοιαζει να επιβαλω την γνωμη μου, ετσι κουβεντα να γινετε…

    • Thavma

      wraia kai s lew mexri twra ektos apo to cayenne pou allou exei mplextei to group me thn porsche, h bentley akoma monh ths de vgazei autokinhta, h lambo pera apo kati psila apo thn audi thn exeis dei na xanei katholou apo thn aiglh ths eidika meta to teleutaio diamanti pou evgale pragmatika akoma den exw dei kapoia etairia tou group na zhmiwnetai(den ennow oikonomika) apo tis kinhseis tou group oles pros to kalutero pane…twra an apo edw kai sto ekshs allaksoun ta pragmata edw tha eimaste na ta poume…kai fusika filika milame les kai exoume tpt na xwrisoume…

    • Mika

      Gia th politikh ths den mporw na apanthsw, h istoria tha deiksei an einai swstoi s ayta pou kanoun h oxi..Pantws, ta noumera einai mazi tous so far, oso ki an den aresei se pollous o dromos pou akolouthoun..
      Twra an ennoeis, an to epiasa swsta, pws ta dikaiwmata ta exei dwsei h VW se kinhthres pou spane kai kaine ladi… Nomizw oti an isxyei kati tetoio, kai gegonos einai pws exoun yparksei krousmata sigoura, h dikh mou gnwmh,apo osa gnwrizw apo mhxanikous, einai pws to thema exei parei terasties diastaseis xwris aytes na einai panta alhthines…Ennow,oxi pws den yparxoun peristatika,alla den exoun kamia sxesh me ta asyllhpta noumera pou akougontai kai th pepoithish pws oloi oi TSI kaine ladia kai spane…Ayta lew me epifylaksh, den kserw deksia kai aristera kosmo pou na einai sta synergeia synexeia…Exw rwthsei apo periergeia kai exw parei ayth thn apanthsh..
      Kalws h kakws,empisteyomai ena dyo an8rwpous pou kseroun to antikeimeno, mesa eksw,ki oxi ayta pou akouw sto kathe forum twn apogohteymenwn kai twn klammenwn….

    • Tsou Kostas

      δεν σπανε ρε, κατι χαζοβλαβες εχουνε συνεχεια αλλα και αυτο σπαστικο ειναι. ισα ισα, που μενουν με μισο κιλο λαδι μεσα και πανε ακομα… δεν ειναι λιγα ομως, ειναι αρκετα, δεν ειναι μονο τα tsi ειναι και τα 1.4 με τα 100 αλογα που κολαγανε τα ελατηρια, ειναι και τα 1.6 8V που βγαζεις την εισαγωγη για να αλλαξεις μπουζι και σε περνει το tsunami. τελος παντων σταματαω γιατι θα θυμωσετε παλι… 

    • pariah

      Kολλάγανε τα ελατήρια;;;;Στα 100άρια έτσι για να μην λέμε ότι θέλουμε μια παρτίδα ήταν που τα orings δεν συγκρατούσαν το λάδι και τσίμπαγαν….Σε polo είχα ακούσει ότι έκαιγε στα αλλά απλώς τσίμπαγε…Το πρόβλημα λύθηκε μετά…

    • Tsou Kostas

      ποια orings?

    • pariah

      Στα πιστόνια….

    • Tsou Kostas

      ελατηρια λεγονται στο χωριο μου.

    • pariah

      Στο δικό μου ελατήρια λέμε των βαλβίδων…

    • Tsou Kostas

      παρε ενα στο χερι και γυρνα οσα συνεργεια θες και ρωτα τι ειναι αυτο που κραταω??? και αν σου πει ενας oring εγω θα κατσω να… οποτε μην βιαζεσε να πεις οτι λεμε οτι θελουμε. orings ειναι λαστιχενια τσιμουχακια στην καθομιλουμενη των συνεργειων, τα piston rings λεγονται ελατηρια εμβολων, αλλα για να μην το ξερεις ηδη μαλον ουτε φωτογραφια τους δεν εχεις δει.

    • pariah

      To 100άρι έβγαινε πόσα χρόνια…Παρόλα αυτά το μόνο που είχε πρόβλημα ήταν μια παρτίδα πριν των facelift superimini της vw. Πριν και μετά δεν υπήρχε πρόβλημα και η κατανάλωση όπως είπα δεν ήταν σε τρελά επίπεδα…Εκεί πήγαινε το μην λέμε ότι θέλουμε…Όσο για τα ελατήρια πες τα όπως θες…

  • Monder

    erwthsh posous kinhthres 8a bgalei h alfa romeo 8a meta to anigma tous 8a mporeis na tous ksana xrisimopoieseis h 8a einai mias xrhshs dld gazia k kinhthras?

    • Bill Tr

      Όπως είπε και ο προιγούμενος φίλος μάλλον φοράς παρωπίδες..

    • Vvtl-i

      Monder,

      Άντε να ψάξεις ποιος έβγαλε πρώτος σε αυτοκίνητα παραγωγής σύστημα μεταβλητού χρονισμού και μετά μίλα.

      (Για τους υπόλοιπους: τον ξεφορτωθήκαμε για κάμποσο καιρό)

    • nikxan1

      φιλε, επειδη μαλλον αυτο που θα σου πω, δεν θα σου αρεσει, οφειλω να σου πω οτι κραταω ακομα το πρωτο μου αμαξι, ενα μικρο φιατακι, και το πιο ανθεκτικο αμαξι που ειχα, ηταν ενα PUNTO GT το οποιο ειχα κυριολεκτικα σκισει, και παρολο που ειχε 225 αλογα με εργοστασιακα πιστονια, δεν εκανε κιχ. αρα, εχω λιγη “ιταλοφιλια” ακομα μεσα μου, και ας εχω γερμανικο πλεον.
      μπορω να δεχτω αυτο που λες με τον μεταβλ.χρον. αλλα δυστυχως αν θυμασαι καλα, τα παλια αλφα ηταν απο ανακυκλωμενες λαμαρινες καραβιων, οι οποιες σκουριαζαν το πρωτο σαββατοκυριακο που αγοραζες το “καινουριο” αυτοκινητο.
      κατι ακομα. αν αναλογιστεις τα αλφα, απο εποχης 75, 155, 156, 166, 146+146, τα οποια προλαβα να ζησω μεσω φιλων μου, δεν νομιζω οτι εχεις πολλα επιχειρηματα να πεις υπερ της αλφα. οι κατοχοι των παραπανω οχηματων, ηταν ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ αλφιστι, αλλα εχουν καταληξει ΟΛΟΙ να εχουν πλεον ιαπωνικα, διοτι τα αλφα τους κατεστρεψαν με τις βλαβες…
      εχουν καταληξει σε κατι αχρωμα-αοσμα και χωρις ενδιαφερον κορολλακια και AURIS αλλα τουλαχιστον ειναι αξιοπρεπεστατα, και πολυ αξιοπιστα.
      δεν εχω παροπιδες, οσα πιο πολλα αλογα ακουω, τοσο πολυ μ’αρεσει, αλλα αν προκειται φια αλφα, τοσο πιο προκατειλλειμενος ειμαι. αστο να κυκλοφορησει, και μακαρι η πορεια τους και η ιστορια να με διαψευσει….
      με πολυ εκτιμηση, νικος απο χανια.

    • Tsou Kostas

      ητανε τα πετρινα χρονια τους αυτα… punto gt ειχα και εγω και γαμουσε κουκο!!!

  • hellboy

    θα ηταν ποιο ωραιο να εχει 1,6 τουρμπο η 1,8 ατμοσφαιρα και να παιζει γυρο στα 220-250 αλογα,θα ηταν ποιο πιασαρικο!!για τον αλουμινενιο κινητηρα δεν εχω θεμα καλος ειναι μπορει να δωσει πολλα..

    • μα θα έλεγαν μετα όλοι ρε boy…
      ααα 1,8 ατμόσφαιρα και 220-250hp…
      θα σπάει, θα χαλάει, δεν είναι στη μόδα της εποχής των turbo κλπ!!!
      άσε να δείξουν κ τα δόντια τους στα turbακια!

    • hellboy

      με προβληματιζει η μιξη αλουμινιο με τουρμπο..η ιστορια θα διξει!

  • georgeiapwnas

    ama foresoun auto to kinitira se kana fiat aneta tha to eperna se alfa romeo omws oxiiiiiiiii…

    • πρώτη φορά ακούω άτομο να προτιμάει FIAT απο Alfa Romeo!
      αλλά γούστα είναι τούτα!!

    • georgeiapwnas

      fisika kai tin protimo exoume fiat tou 2002 me molia 210.000 xiliometra kai eimastai polu euxaristimenoi gia fiat elaxista problimata kai o theios m p exei parei duo alfa romeo kiolas exei ginei kolitari me to mixaniko polla problimata to ta lew tosa xronia autos ekei fenetai einai palikaraki o mixanikos…:/

    • GnK

      Εμ … το ίδιο είναι …..

  • loeb

    Ειναι καλο να ακουγεται οτι θα βγει ενας τετοιος κινητηρας απο την Alfa Romeo. Θα ανεβασει πολυ τον ανταγωνισμο. Μην προτρεχουμε παντως γιατι ακομα θελει 2 χρονια για να βγει στην παραγωγη. Και ως γνωστον σε 2 χρονια γινονται πολλα. Παντως δεν μου φαινεται και τοσο δυσκολο να βγει ουτε ακατορθωτο ουτε επιτευγμα. Οταν θα εχει αξιοπιστια τοτε θα το παραδεχτουμε ολοι. Εξαλου θα ειναι ειδικη εκδοση του κινητηρα. Οπως ειδικη εκδοση ειναι και ο 1600 της Citroen στο DS3  που θα βγαζει 230 αλογα και μαλιστα αν δεν κανω λαθος μεσα στον χρονο. Σε 2 χρονια δεν νομιζω να απεχει πολυ απο τα νουμερα της Alfa ειδικα τωρα που εχουμε εξαρση στους τουρμπο κινητηρες.

    • Thavma

      + o 1.6 turbo pou 8a valei to vw group sto Polo R kai Audi RS1 me ta 220 peripou…

  • nikxan1

    ΑΚΟΥΓΟΝΤΕ πολλες αρνητικες γνωμες, ΜΑΚΑΡΙ η ιστορια να αποδειξει οτι πλεον, η αλφα ρομεο μπηκε στο κλαμπ των αυτοκινητων που δεν σπανε-δεν χαλανε-δεν πινουν-δεν καπνιζουν.
    αυτοκινητα που σε παθιαζουν να τα οδηγεις, πας σπιτι σου παντα απο τον πιο μακρινο δρομο, αλλα…..
    με αμαρτωλο παρελθον. ΜΑΚΑΡΙ ειλικρινα μακαρι να αποδειχτουν αξιοπιστα γαιδουρια, που να τους φτανει μονο λαδι-νερο-βενζινα, και οχι ακομα καθε 1η και 15η του μηνα, για επισκευη και ρεκτιφιε….

    • Alfavita1111

      H Alfa Romeo σίγουρα έχει βελτιώσει κατακόρυφα την ποιότητα κατασκευής και όσο μπορώ να κρίνω από το δικό μου αυτοκίνητο- AR159 – και την αξιοπιστία(78000km χωρις την παραμικρή βλάβη).Ελπίζω κι αυτός ο κινητήρας να βγάλει ασπροπρόσωπους τους Ιταλούς γιατί είναι εντυπωσιακός στα χαρτιά τουλάχιστον.Και ταιριάζει στην 4C αν και θα προτιμούσα έναν boxer για την συγκεκριμένη.

  • SevenDeuce

    Εγώ τον ονειρεύομαι τον κινητήρα αυτό σε ένα Alfa coupe style πισωκίνητο και σε μια Lancia 4κίνητη  σε στύλ evo,sti κλπ…Δυστηχώς το 2ο δεν θα γίνει ποτέ γιατί η μαμά FIAT την έχει σβήσει απο μάρκα εδώ και χρόνια,όσο για το 1ο απλά ανυπομονώ γιατί κάπου εκεί τον βλέπω να πηγαίνει…

    • Μέσα στο μυαλό μου είσαι φίλε…Δυστυχώς η FIAT την έχει ξεγράψει τη Lancia…
      Ο κινητήρας θεωρητικά πάντα, μοιάζει εξαιρετική περίπτωση και μακάρι να βγεί και να είναι αξιόπιστος..

    • Mika

      Asta, megalh pikra h Lancia..Pou einai oi endokses epoxes twn Intergrale…
      Ponaw kathe fora pou blepw pws exei katanthsei..Eixame Lancia Delta 1500 S kai to oneiro mou htan na kanoume tropeto gia Grale..Pote den egine,alla poso to eixa eyxarisththei ekeino to aytokinhto me ta 85 alogakia tou..
      Kai htan mia koukla, mesa eksw….

  • ggarfe

    Θέλω να δω τι απαντήσεις θα υπάρξουν στο ποιός έβγαλε πρώτος μεταβλητό χρονισμό.
    Τώρα για το αν θα έβγαζε η φαουβε τέτοιο κινητήρα θα είχαμε νέο ρεκόρ σε διάρκεια ζωής. Ακόμα λιγότερα από 5 χρόνια καί ακόμα μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού.
    Για όσους αντί να σχολιάζουν το θέμα “αυτοκίνητο” το ρίξουν πάλι σε προσωπικές επιθέσεις, ένα έχω να πω. Ούτε που θα μπω να ασχοληθώ με τα σχόλια τους.

    • episkeptis

      kala eisai asxetos teleios esi ama den tin peis tin m……. sou tha skaseis

    • θα σου ήταν μήπως εύκολο να χρησιμοποιείς κάποιο όνομα ή nickname προς αποφυγή μπλεξίματος κ παρεξηγήσεως!!
      φιλικά πάντα
      gazokiller

    • episkeptis

      re file sixnomi tou tin eipa mono kai mono epeidei kanei akrivos to idio pragma pou grafei prokali o sigkekrimenos

    • hellboy

      δεν ενοει αυτο ο gazokiller…
      ειναι ποιο σωστο για ολους να βαλεις ενα νικ.

    • takis-valter

      eimai misos ellinas misos germanos alla ellinaras goustaro

    • Valter

      sorry den egrapsa onoma

    • episkeptis

      den ksero mou to vgazei episkeptis valter legome

    • hellboy

      απ’εξω φαινετε απλα κανε υπομονη τακη,θα εμφανιστει!!!!!!!!!:)

    • Thavma

      kurie ggarfe me vash poies episthmonika tekmhriomenes me8odous katalhksate sto sumperasma oti o kinnhthras ths vw 8a htan toso xalia?? gt kata ta alla eseis pote den asxoleiste, oute fusika kanete proswpikes epi8eseis alla panta milate me krhthria pou exoun ws vash to autokinhto…kai ama evgale prwth metavlhto xronismo ti egine? dld na arxisei o ka8enas na leei ti patentes exei kanei h ka8e etairia? kai olo auto pou 8a katalhksei?

    • gia μενα σημασια δεν εχει ποιοσ το εκανε πρωτοσ…αλλα ποιοσ το εδωσε στον κοσμο ετοιμο και σωστο για χρηση!!!
      +1 φιλοσ!!!

    • hellboy

      honda v-tec(μεταβλητος χρονισμος βαλβιδων) 1987 μετα σιβικ.
      τωρα τι κερδιζω??????????????????????????????????? :P

    • ααχαχχ παρε +1like!!!!
      aλλα εγω εννοω πωσ ειτε μεταβλητοσ χρονισμοσ,ειτε τουρμπο ειτε κομπρεσορασ ειτε και τα 2 μαζι και και και…καρφι δεν μου καιγετε ποιοσ το εκανε πρωτοσ!!!!!  σημασια εχει αυτοσ που το βγαζει να το δινει σωστα!!!!
      πχ με το V-tec που λεσ…αν αυριο (που λεει ο λογοσ) βγαλει η αουντι ενα παρομοιο(η και καλυτερο) συστημα τι σημαινει ?? οτι επειδη η χοντα το βρηκε 8α μεινουμε κολλημενοι???αρκει παντα το συστημα που ‘δανειζεσαι’ ‘αντιγραφεισ’ να δουλευει!!!!  :-)

    • hellboy

      ωωω!!!!!σας ευχαριστω!!!!!!!!!!!!!!:))
      σωστα!!!

    • Vvtl-i

      Ένα χρυσόψαρο!
      Μπα, γράψε λάθος, τα χρυσόψαρα ξεχνάνε αυτά που ξέρουν, σε αντίθεση με σένα που δεν ξέρεις άρα δεν έχεις να ξεχάσεις και τίποτα.
      Το google είναι φίλος σου!

    • hellboy

      γιατι κανεις προσωπικη επιθεση??????????εχεις κανενα προβλημα???????να γραφω αυτο που πιστευω δεν μπορω.να γραφω κατι αλλο δεν μπορω εχω και επικριτες??????????
      ρε φιλε αν ψαχνεσε και την εχεις ακουσει να πας αλλου.
      αντε μαγκακο του πληκτρολογιου.
      για να ξερεις δεν ειμαι κολημενος ολη μερα στο γκοοκλ.ουτε ειμαι ασχετος.

    • Vvtl-i

      Δεν υπάρχει http://www.γκοοκλ.gr γι‘αυτό δεν το βρίσκεις.
      Όταν πρόκειται για γεγονότα δεν έχεις άποψη, καταγράφεις απλά αφού ψάξεις.
      Μαγκάκος είμαι με στοιχεία, δεν μπορώ;

    • hellboy

      οκ οκ τωρα ξεκολα.δεν μπορω τους εξυπνακιδες που μπενουν μονο και μονο να την πουν χωρις να ξερουν,χωρις να διαβαζουν βγαζωντας ενα συμπερασμα απο ενα σχολιο.”Μαγκάκος είμαι με στοιχεία” αφου εισαι τοτε παρε την παρτη σου και σε καμμια αθλητικη σελιδα να τραμπουκιστεις οσο θες.

    • hellboy

      σε ευχαριστω!!!!!!!!φιλε μπαμπη!!!!!!!!!!!!!Bασιλης rulz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • hellboy

      α και κατι ακομα καποια μην αποκλειεις να τα ξερει καποιος καποια πραγματα χωρις ψαξιμο.ψαξιμο που προφανως κανεις εσυ.

    • Vvtl-i

      Έλα, για να δεις ότι δε μιλάω τυχαία και θέλω να σε βοηθήσω:
      http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing#Implementations
      (Πάω να τραμπουκιστώ αλλού με στοιχεία.)

    • hellboy

      1το προφανως δεν καταλαβες την πλακα.2ρο ειχα γραψει κινητηρες αεροσκαφων στην αρχη(εχω λυσει Pratt&Whitney  R 1830-παραγωγης 1938- απο DC3 14 κυλινδος αστεροιδης).αλλα το εσβησα για να μην φανει τραβηγμενο.3το εγραψες εριστικα και πολυ ασχημα.και μετα το συνεχισες.αν δεν ηθελες να τραμπουκισεις θα εγραφες το παραπανω εξ αρχης.και 4το προφανως δεν εψαξα στο google οπως με κατηγορισες!!

    • Vvtl-i

      Μάλιστα, επειδή τουλάχιστον το έψαξα το θέμα λίγο και δε βρήκα σύνδεση του αεροπορικού κινητήρα που αναφέρεις μήπως να με διαφώτιζες αν είχε μεταβλητό;
      Ή θες να με πιάσεις γκόμενα; Σου πέφτω τριχωτός.

      Θες να μας πεις ότι όλα ξεκινούν από την αεροπορική βιομηχανία; Είναι γεγονός.
      Κάτι στο συγκεκριμένο θέμα έχεις να προσφέρεις;

    • hellboy

      “Aircraft

      Some versions of the Bristol Jupiter radial engine
      of the early 1920s incorporated variable valve timing gear, mainly to
      vary the inlet valve timing in connection with higher compression
      ratios.[2] The Lycoming R-7755
      engine had a Variable Valve Timing system consisting of two cams that
      can be selected by the pilot. One for take off, pursuit and escape, the
      other for economical cruising.”
      .το κομματι αυτο στο κειμενο του  wiki.καθως οτι παει στο αυτοκινητο κλεινει 20ετια στο αεροσκαφος(abs).καθως στην αεροπορια χρησιμοποιητε ο ορος Valve overlap

    • Vvtl-i

      ΟΚ, ο κινητήρας που έλυσες που κολλάει εννοώ γιατί βρήκα μόνο τον R4360.
      Συμφωνώ για την προέλευση της τεχνολογίας από την αεροπορική κλπ.

    • hellboy
    • ποιος σου είπε ότι δεν υπάρχει google.gr?

    • Vvtl-i

      Για βάλε http://www.γκοοκλ.gr και πάτα enter.
      Λες για πλάκα να αλλάζω γλώσσα γραφής;
      Το ξεχειλώσαμε το αστείο.
      Τώρα γελάς.

    • Η Μαζερατι εβγαζε πριν 20 χρονια μοτερ διλιτρο με 306 και πριν 15 με 326 ιππους σε αυτοκινητο παραγωγης. Και (σχετικα) αξιοπιστα. Καθως το σχετικα δεν αρκει για κινητηρα μαζικης παραγωγης, ιδου η Ροδος ιδου και το πηδημα…

    • italiko πριν 15-20 χρονια ειναι λογικο να λεμε ‘σχετικα’ αξιοπιστα!!!!  δεν συμφωνεισ???  :-P

  • georgeiapwnas

    και η νισσαν ρε παιδια στην δι των χρονων 90′-95΄ βρηκε το κολπο ετσι ωστε μεσα στα καλουπια για τουσ κινητηρεσ να μην διμηουργουνται φισαλιδες και ετσι να αποφευγουν το σπασιμο του κινητηρα..και αυτη την ανακαληψη λοιπον την πουλησε στην mercedes και σε αλλες ευρωπαικες αιτεριες που δν θυμαμαι τωρα…Επειδη λοιπον το εκανε η νισσαν αυτο δεν παει να πει οτι ειναι μονο αυτη και καμια αλλη απλα διευκοληνε τα πραγματα βρισκοντας λυση στο προβλημα..αν ηθελε τη δοξα θα κραταγε την συνταγη για παρτι της..Με αυτη την τεχνολογια λοιπον καταφεραν να προχωρησουν και οι αλλες αιτεριες στα σχεδια τους που πιθανον ειχαν αυτο το προβλημα…ετσι παει παντα υπαρχει καποιος που δινει λυση στο προβλημα και βοηθαει και τους αλλους…ποσες τεχνολογιες και ιδεες εχει παρει η μια αιτερια απο την αλλη πλεον..π.χ wankel rotor κινητηρες..καθαρα γερμανικο ονομα και ιδεα αλλα οι ιαπωνες καταφεραν να το κανουν αλιθηνο αυτο το σχεδιο και το πιο ωραιο ειναι οτι δεν αλαξαν καν το ονομα ενω θα μπορουσαν ανετα…

  • mother1russia

     Ποια Alfa Romeo ρε παμε καλα?? Ειναι μια απο τις χειροτερες εταιριες αυτοκινητων για μενα, στο συνεργειο θα την βγαλουν οσοι την αγορασουν. Παρτε καμια BMW ή κανα HONDA να σωθειτε

    • Bill Tr

      Αντικειμενικότατος. Μπράβο.

    • Panos

      e oxi h alfa romeo apo tis xeirwteres etairies mn leme oti 8eloume..

    • Tsou Kostas

      αν το κριτιριο σου ειναι μονο η αξιοπιστια και τιποτε αλλο παρε daihatsu. ειναι σαν την Ιζολα ενα πραγμα. αν παλι εισαι ρωσσος, παρε lada και ο θεος μαζι σου.

    • Κώστας

      ναι παρε honda που αλλου παταει και αλλου βρισκεται….και αμα χρειαστεις ανταλλακτικο απο τον Σαρακακη θα σου ερθει σε 6 μηνες.Για σερβις δεν το συζηταμε,120 ευρω τα μπροστινα τακακια και στην c 180 εχουν λιγοτερα….τι να λεμε τωρα….

    • nikxan1

      στην c200 φιλε, (ειμαι κατοχος) τα τακακια που γραφουν MERCEDES πανω, εχουν περιπου 80€ το μπροστινο σετακι. τα ΙΔΙΑ τακακια, αλλα χωρις το λογοτυπο, εχουν μολις 29. για τα υπολοιπα σερβις, πρεπει να πουλησεις τα νεφρα σου, ειδικα στο μεγαλο.
      ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΤΙ, ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΔΗΛΑΔΗ????
      συμφωνω με καποιους που λενε για παρωπιδες, αλλα ελεος πια. υπαρχει εταιρεια με τοσο αμαρτωλο παρελθον οσο η αλφα?? ναι, συμφωνω, σπορ αμαξια, με παθος, με ψυχη, αλλα ειπαμε, οσο οι αλλοι εχουν γιαπωνεζικα και δεν σπανε, οι ιταλοφιλοι δεν εχουν γιατι τα τρεχουν στα συνεργεια.
      αν ομως, εχουν λυσει το παρελθον τους, τοτε θα περασουν τα φοξβαγκεν και τα τουοτα, και θα πανε αμεσως στην κορυφη. ομως, δεν ειμαστε ουτε εμεις αρμοδιοι να το κρινουμε αυτο, ουτε και το σωστο μερος ειναι εδω μεσα. ΑΥΤΑ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙΑ ΜΟΥ, ΤΑ ΚΡΙΝΕΙ ΜΟΝΟ Η ΙΣΤΟΡΙΑ!!!!!

    • pariah

      Μια ερώτηση….Η αξιοπιστία πάει με το τακάκι που έγραψες;;;

    • nikxan1

      οχι οχι φιλε, εχεις δικιο για την παρατηρηση, το εξεφρασα λαθος, και με συγχωρειτε γιαυτο. το τακακι αφορουσε την πιο πανω παρατηρηση περι τακακιων, και η αξιοπιστια αλλο θεμα….:))))))))))))))))))))

    • Vvtl-i

      Στο AutoΣαββατοκύριακο γράφεις, έτσι;

    • mother1russia

       Καλυτερα Lada παρα alpha romeo, τουλαχιστον το lada θα το παρω τζαμπα

  • Monder

    ean 8elete na ma8ete gia tis vlaves exw filo sthn patra pou exei sunergeio fiat group dld alfa romeo klp tou lew aderfe me thn krish pos pas klp mou apantaei kanena provlhma egw ligh miosh alla doksa to 8eo xalane arketa…. opws k egw oti italiko exw parei dn kanei parapano apo 1 xrono k ean sto xrono dn sou bgalei provlhma eisai o kolofardos egw se scooter best seller ths piaggio 8a alaxtei 2h fora sto xrono h exatmish logo skourias ugeia mages parte eseis italika na pernw egw iapwnika 

    • Gypas

      Ok filos! Na ta xairomaste ta italika kai na xairesai ta iaponika.. Kalotaksida!

      Y.G Fhmes lene pos h oikonomikh krish sthn Ellada eftase ena vima prin epiluthei alla eksaitias tou business plan ths AR oi ellines metoxoi se iaponikes kai germanikes etairies xasan megalo meridio. Krima!

    • pariah

      Σε 1 χρόνο βγάζουν όλα ανεξαιρέτως πρόβλημα εκτός και αν είσαι κολόφαρδος…Μάλιστα……

      Προς το παρών πάρε “5” γιατί μπουχτίσαμε με τις μαλακίες που πετάτε σωρηδόν…

    • Vvtl-i

      Υπάρχει μια ποιοτική διαφορά.
      Όποιος παίρνει Alfa δεν την παίρνει για να πάει στην ετήσια συγκέντρωση του βελόνα & πλέξιμο.
      Την παίρνει για να της πιεί το αίμα.
      Έχεις δει πολλά Prius/Auris/Yaris να ουρλιάζουν στην Πεντέλη/Πάρνηθα;
      Αναλογικά λιγότερα γιατί άλλο προσανατολισμό έχουν κι αλλού απευθύνονται.
      Ε, αν πηγαίνεις γυρεύοντας….

  • Phaethon

    Όλοι έχουν από κάποιον ακούσει ή τους έχει πεί ότι οι Αλφά χαλάνε…….

    αφου δεν είχανε ποτέ τους οι ίδιοι Αλφα πως την κρίνουν; Οδηγήστε μία και μετά να κράξετε ελεύθερα….

    • hellboy

      εχεις δικιο.ενας κουμπαρος ειχε την 33,τραβαγε σαν διαολος,προβληματα δεν ανεφερε.

  • Achilleas

    Ωραία τα 300 ωραία και τα 240.Δεν με πειράζουν,αρκεί να είναι καθαρόαιμο γιατί πίξαμε στα νερόβραστα…Ως κάτοχος S2000 το 4C είναι η επόμενη επιλογή στο χαλαρό!