H BMW στη Φρανκφούρτη παρουσίασε το i3, το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Ο επικεφαλής μηχανικός της BMW, Ulli Kranz μιλώντας στο Consumer Reports φαίνεται ότι αποκάλυψε άθελα του ότι ίσως το i3 θα έχει και έναν μικρό κινητήρα βενζίνης, προερχόμενο από μοτοσυκλέτα της BMW. Ο Kranz δήλωσε ότι οι κινητήρες από τις μοτοσυκλέτες τους είναι οι ιδανικοί ώστε να επεκτείνουν την αυτονομία του i3. Πιθανότατα, αυτός ο κινητήρας θα είναι ο 652 κ.εκ. της GS απόδοσης 48 ίππων. Για να δούμε αν η είδηση επαληθευτεί.

[Πηγή: Green Car Reports]

  • Panos225

    Μηπως σε τετοια μικρα ηλεκτρικα αυτοκινητα να εφτιαχναν ή ακομα και να επερναν-δανειζονταν κινητηρες απο μοτοσυκλετες οι αυτοκινητοβιομηχανιες,αφου οπως φαινεται δεν ειναι ικανες ουτε να φτιαξουν ηλεκτρικα οχηματα με μεγαλη αυτονομια (με την σημερινη τεχνολογια) αλλα ουτε και κινητηρες που να εχουν μεγαλη αποδοση απο τοσο λιγα κυβικα και πολυ μικρες διαστασεις οπως αυτοι των μοτοσυκλετων;  

    Μπραβο στην BMW που αν το κανει θα ειναι αξια για μια ακομα φορα του ονοματος της.Το ιδιο θα μπορουσαν να κανουν και οι Honda & η Suzuki αλλα και ολες οι αλλες αφου εμεσως καποιες καποιες εταιριες μοτοσυκλετων παραγουν ή εξελισουν για λογαριασμο αυτοκινητοβιομηχανιων κινητηρες αυτοκινητων.Ενα παραδειγμα που θυμαμαι ηταν η Yamaha που μελετησε και κατασκευασε τον κινητηρα 2.5 λιτρων για το Volvo XC90 οταν ειχε πρωτοπαρουσιαστει.