Με τους μισθούς να μειώνονται λόγω των μέτρων της κυβέρνησης, αλλά και την τσουχτερή τιμή της βενζίνης δεν είναι λίγοι εκείνοι οι οδηγοί της πρωτεύουσας οι οποίοι έχουνε μειώσει τις μετακινήσεις τους με τα Ι.Χ. Τα επίσημα στοιχεία έδειξαν ότι η μέση ωριαία ταχύτητα στους δρόμους της Αθήνας έχει αυξηθεί έως και 20%, ενώ η μείωση στην Αττική οδό έχει μειωθεί έως 10%. Οι μετρήσεις του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας του υπουργείου Υποδομών έδειξαν ότι το τρίμηνο Απριλίου – Ιουνίου 2011:

  • Η αύξηση της ταχύτητας κυμάνθηκε μεταξύ 5% – 20% και συνοδεύτηκε από μειώσεις στον κυκλοφοριακό φόρτο. Η τάση μείωσης του κυκλοφοριακού φόρτου και αύξησης της μέσης ταχύτητας κίνησης συνεχίστηκε έως και το τελευταίο τρίμηνο (Απρίλιος – Ιούνιος 2011).
  • Η μείωση της κυκλοφορίας ήταν λιγότερο αισθητή στο ιστορικό κέντρο με εξαίρεση τον Ιούνιο του 2011, όταν παρατηρήθηκε σημαντική μείωση του φόρτου (π.χ. Σταδίου – 17%, Πανεπιστημίου – 32%) κατά τις ώρες 18.00 – 06.00 κυρίως λόγω των καθημερινών συγκεντρώσεων στο Σύνταγμα.
  • Στη λεωφόρο Κηφισού (στο ύψος Πέτρου Ράλλη, λεωφόρου Αθηνών και Ιεράς Οδού), για κάθε έναν από τους μήνες Ιούλιο 2010 έως Μάρτιο 2011 παρατηρήθηκε μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου σε σχέση με τους αντίστοιχους μήνες του προηγούμενου έτους κατά 2% – 5% και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας με παράλληλη αύξηση της ταχύτητας κατά 3% – 10%. Το τελευταίο τρίμηνο, ωστόσο, παρατηρήθηκε αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου στο ρεύμα προς Λαμία (στο ύψος της Ιεράς Οδού – κατά 4% τον Απρίλιο και τον Ιούνιο) και μείωση στο ρεύμα προς Πειραιά (3 – 4% τον Μάιο και τον Ιούνιο).
  • Σημαντική μείωση καταγράφει το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας και σε διαδρομές στο κέντρο της πόλης. Για παράδειγμα, ο μέγιστος χρόνος που απαιτείται για να διανύσει ένας οδηγός τη λεωφόρο Κηφισίας από το ύψος της Κατεχάκη έως το Πεδίον του Αρεως (μέσω Λ. Αλεξάνδρας) μειώθηκε κατά 7 λεπτά (από 40 σε 33). Αντιστοίχως, κατά 8 λεπτά μειώθηκε ο μέγιστος χρόνος που χρειάζεται για να διανύσει κανείς τη Λ. Βουλιαγμένης από το Ελληνικό έως τον Αγ. Δημήτριο (από 23 σε 15 λεπτά).
  • Σταθερά πτωτική πορεία της κυκλοφορίας δείχνουν και τα στοιχεία της Αττικής Οδού. Τον Σεπτέμβριο, η μέση ημερήσια κυκλοφορία οχημάτων στον δρόμο ήταν 266.190 οχήματα, έναντι 287.992 πέρυσι και 323.553 οχημάτων πρόπερσι. Γενικά, το 2011 κυκλοφορούν ημερησίως στην Αττική Οδό 252.665 οχήματα, έναντι 281.329 το 2010 και 307.300 το 2009. Η μεγαλύτερη μείωση στην κυκλοφορία φέτος (σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2010) καταγράφηκε τον Μάρτιο (-17,7%), ενώ η μικρότερη τον Ιούλιο (-6%). Τhanks for the tip, Μπάμπη.

[Πηγή: Καθημερινή]

  • hellboy

    ας μην ξεχναμε οτι εχουν κλεισει πολλαααααα μαγαζια στο κεντρο και στα περιξ και τα ποσοστα αεργιας ειναι στο 20%!!!!!!

    • σωστοσ φιλοσ!!!
      αμα τα βαλεισ κατω…..για ενα απλο 1.600…που κανει 1000χλμ το μηνα..8εσ πανω κατω 150 ευρω…αρα τον χρονο μονο οι βενζινεσ 1800ευρω….με το που μπει ο χρονοσ  και 260 τα τελη!!!!
      και μια απλη ασφαλεια για ολον το χρονο 480….ε και ενα σερβισ ολον το χρονο δεν 8α το κανεισ???? ε αλλα 200…συνολο???? πανω κατω 2700!!!!!!! (και δεν βαζω τισ δοσεισ αμα εχεισ…)
      οποτε επεδη λεφτα ΔΕΝ υπαρχουν λογικο ειναι πρωτα να κοψεισ απο το αυτοκινητο που πλεον αρχιζει να φανταζει πολυτελεια!!!!!

    • pariah

      Bασικά δεν έχεις κόψει το αυτοκίνητο…Το αυτοκίνητο είναι το τελευταίο που χει κοπεί…Αν κοβόταν το αυτοκίνητο ενώ παράλληλα τα άλλα εξακολοθούσαν να υπάρχουν τότε για τις μετακινήσεις θα υπήρχε μια τεράστια αύξηση στα ΜΜΜ….

      Απλώς κόπηκαν οι βόλτες, όπου έπαιρνες αμάξι για να πας. Παλιά για να πας για φαί πήγαινες και μακριά ενώ τώρα μια χαρά είναι και το σπίτι ή της γειτονιάς το ταβερνάκι κοκ….

      Έχουν μειωθεί συνεπώς οι μετακινήσεις με το αμάξι, αλλά πιο πολύ σαν συνέπεια άλλων περικοπών…

    • ta M.M.M  δεν εχουν αυξηση στισ μετακινησεισ επειδη απλα οπωσ ειπε ο Hellboy (τωρα που το σκεφτομαι εισαι ρε τιποτα ανψιοσ του Bernie??? :-P ) τα μαγαζια κλεινουν το ενα πισω απο το αλλο!!!! αρα γιατι να κατεβω στο κεντρο αφου δεν 8α εχω δουλεια????κα8ομαι σπιτι…….

    • hellboy

      οχι!!!!!!!!!!!!!!!!μην με μπλεκεις με αυτον!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • loeb

    Παιδες δεν ειναι μονο η ανεργεια και η οικονομια τα αιτια. Ειναι οτι γενικα εχει φυγει αρκετος κοσμος απο την παραγκουπολη. Αρχιζουν και φευγουν προς εξωτερικο και χωρια για δουλειες. Κι εμενα καπως ετσι με κοβω για εξω μερια δυστηχως:P  Παντως υπαρχει και ενα καλο σε ολα αυτα τα επωδυνα. Δεν σου σπανε τα νευρα απο τα μποτιλιαρισματα και πας ηρεμος οπου ειναι να πας και στην ωρα σου. Μην σας πω και πιο νωρις.

    • pariah

      Bασικά ηρεμία δεν υπάρχει….Δες πόσα νεύρα έχει γενικά ο κόσμος…

    • loeb

      Συμφωνω για αυτο το ειπα κιολας! Γιατι αν ειχαμε και την κινηση θα σκοτωνομασταν στους δρομους!
      Ειδικα σε ενα συστημα αναξιοκρατιας να εχω το καθε ξυπνιο να προσπαθει να χωθει με το ετσι θελω μπροστα μου, να περναει τα κοκκινα  και μαλιστα να σου αντιμιλαει κιολας?  Η να εχω το καθε στραβαδι να πηγαινει με το πασο του μιλωντας στο κινητο η ξεχνωντας να ξεκινησει στο φαναρι. Και μετα τι γινεται? ή ξεσπας στον αλλον ή στο αμαξι.

    • hellboy

      μεγαλωσα εκει εζησα εκει(απολυθηκα) εφυγα για το χωριο πριν 1,5 χρονο ακομα ψαχνω για δουλεια…

    • loeb

      Φιλε μου γουσταρω την Ελλαδα μας και δεν θελω να την αφησω αλλα τα πραγματα μαλλον εκει θα με οδηγησουν. Κι εγω ανεργος ειμαι και ξερω οτι εδω δεν θα εχω τις ευκαιριες μου. Μια λυση ειναι το εξωτερικο και η Κυπρος για να μου θυμιζει το Ελληνικο στοιχειο. Αυτο που με στεναχωρει ειναι οτι εχουμε χασει τις αξιες μας σαν εθνος. Αν υπηρχε τουλαχιστον Αξιοκρατια τα πραγματα θα ηταν πολυ καλυτερα. Αντιθετως εχουμε μια στημενη Δημοκρατια και μια αναρχια που μας παει χρονια πισω. Κατα τα αλλα θελουμε να καταγομαστε απο τον Σωκρατη. Μεγιστε φιλοσοφε θα τριζουν τα κοκκαλα σου. Οπως και να χει και μονο λογο DNA ολο και κατι θα κανουμε στο τελος απλα δεν ηρθε η ωρα μας ακομη.