Η ακόλουθη διαφήμιση, με τίτλο Legend, είναι μέρος της «Δεν οδηγάμε, όταν πίνουμε» καμπάνιας από τον Οργανισμό Μεταφορών της Νέα Ζηλανδία. Είναι ένα από τις λίγες τέτοιου είδους διαφημίσεις που δεν χρησιμοποιούνται τακτικές εκφοβισμού αλλά είναι αρκετά τολμηρή ώστε να κάνει κάποιον (και όχι μόνο έφηβους) να σκεφτεί δύο φορές να μην πάρει τα κλειδιά του αυτοκινήτου υπό την επήρεια αλκοόλ.
Ένας άλλος στόχος του συγκεκριμένου σποτ, σύμφωνα με το διαφημιστικό πρακτορείο, είναι για την αντιμετώπιση της ευρέως διαδεδομένη πεποίθηση μεταξύ των νεαρών ανδρών, “ότι αν οδηγείς μεθυσμένος και την γλυτώσεις θα έχεις να το λες σαν εμπειρία μοιράζοντας την με τους φίλους σου για πολλά χρόνια σαν επιτυχία”.
Δε ξέρω αν πετυχαίνει το σκοπό της, αν και εγώ προσωπικά βρήκα δυσκολία να καταλάβω την προφορά τους, αλλά αυτό που όλοι πρέπει να έχουμε σαν πεποίθηση είναι να μην πιάνουμε το τιμόνι αν έχουμε πιει.
http://www.youtube.com/watch?v=dIYvD9DI1ZA&feature=youtu.be
[Πηγή: YouTube]