H Volkswagen ανακοίνωσε ότι από την αρχή του έτους, παρέδωσε 390.000 επαγγελματικά οχήματα (+25.5%) σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους (Ιαν – Σεπτ  2010 : 310.700). Το πιο επιτυχημένο μοντέλο της μάρκας ήταν το Caddy με 118.400 πωλήσεις σε όλο τον κόσμο έναντι 94.300 πωλήσεων πέρυσι σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 25.6 %. Πολύ καλή είναι και η πορεία του T5 που με τις εκδόσεις Transporter, Caravelle, Multivan και California, σημειώνοντας αύξηση πάνω από 9,6 % με 115.700 έναντι 105.600 πωλήσεων το προηγούμενο έτος. Το Crafter με 26.700 πωλήσεις έναντι 26.400 το 2010 επιβεβαίωσε τη δυναμική του παρουσία στην παγκόσμια αγορά.


Το Amarok με 47.000 αυτοκίνητα τριπλασίασε τις πωλήσεις του μέχρι τα τέλη του Σεπτέμβρη και το Saveiro απέδειξε την επιτυχία του ως ελαφρύ φορτηγό στη Νότια Αμερική με 62.100 πωλήσεις (αύξηση 18.5%) έναντι 52.400 το 2010.

Στη Δυτική Ευρώπη, οι πωλήσεις όλων των μοντέλων της μάρκας ήταν αυξημένες με ποσοστό 17.5% μέχρι το τέλος Σεπτέμβρη με 211.900 οχήματα (180.300 το 2010) ενώ η μεγαλύτερη σε όγκο αγορά παραμένει η Γερμανία με 91.200 έναντι 84.700 οχημάτων (αύξηση 7.6%). Στην Ανατολική Ευρώπη οι πωλήσεις των ελαφρών φορτηγών αυξήθηκαν κατά 43.5% φτάνοντας τις 24.900 μονάδες έναντι 17.300 το 2010. Η πιο σημαντική περιοχή μετά την Ευρώπη ήταν για μια ακόμη φορά η Νότια Αφρική η οποία παρουσίασε αύξηση 30% με πωλήσεις 105.000 αυτοκινήτων έναντι 80.600 τον προηγούμενο χρόνο.

Στην Ελλάδα η μάρκα το πρώτο εννεάμηνο του 2011 έχει αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά φθάνοντας το 10% από 4,6% (+117,7%) το ίδιο διάστημα του 2010, βελτιώνοντας έτσι την θέση της σε 4η από 6η. Η επίδοση αυτή έχει προέλθει από αύξηση μεριδίου σε κάθε κατηγορία της αγοράς που συμμετέχει συμπεριλαμβανομένου και της επίδοσης του Νέου Amarok. Πιο αναλυτικά το Caddy παραμένει στη δεύτερη θέση της κατηγορίας του με μερίδιο 22,2% έναντι 15,1% του 2010.

Το Transporter διευρύνει την ηγετική 1η θέση του στην κατηγορία με μερίδιο 31,2% από 23,7%, ενώ το Crafter με μερίδιο 5,1% έναντι 1,7% το 2010 βρίσκεται στην 6η θέση της κατηγορίας του από την 10η το 2010. Το Νέο Amarok με μερίδιο 7,6% βρίσκεται στην 5η θέση της κατηγορίας του έχοντας όμως στη γκάμα του μόνο την 4πορτη διπλοκάμπινη έκδοση ενώ αναμένεται σημαντική βελτίωση της επίδοσης αυτής με το λανσάρισμα της μονοκάμπινης έκδοσης το 2012. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο ελληνικό δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Kosmocar]

Δελτίο Τύπου

Θέμα: «Συνεχής ανάπτυξη των Επαγγελματικών Οχημάτων»

– Παγκόσμια αύξηση των πωλήσεων πάνω από 25.5 % στο διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2011

– Συνεχόμενη ανάπτυξη στις μεγάλες αγορές

Η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα κατόρθωσε να πετύχει τη μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων στο διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2011, με παραδόσεις 390.000 Επαγγελματικών Οχημάτων στους πρώτους 9 μήνες του 2011 με ποσοστό πάνω από 25.5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους (Ιαν – Σεπτ  2010 : 310.700).

“Η μάρκα δεν είχε ποτέ πουλήσει τόσο μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων στο παρελθόν σε διάστημα 9 μηνών και αυτή μας η προσπάθεια θα συνεχιστεί και για τους υπόλοιπους μήνες του χρόνου”, τόνισε ο κ. Harald Schomburg Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και Υπεύθυνος για τις Πωλήσεις και το Marketing των Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα.

Το πιο επιτυχημένο μοντέλο της μάρκας ήταν το Caddy με 118.400 πωλήσεις σε όλο τον κόσμο έναντι 94.300 πωλήσεων πέρυσι σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 25.6 %.

Πολύ καλή είναι και η πορεία του T5 που με τις εκδόσεις Transporter, Caravelle, Multivan και California, σημειώνοντας αύξηση πάνω από 9,6 % με 115.700 έναντι 105.600 πωλήσεων το προηγούμενο έτος.

Το Crafter με 26.700 πωλήσεις έναντι 26.400 το 2010 επιβεβαίωσε τη δυναμική του παρουσία στην παγκόσμια αγορά.

Το Amarok με 47.000 αυτοκίνητα τριπλασίασε τις πωλήσεις του μέχρι τα τέλη του Σεπτέμβρη και το Saveiro απέδειξε την επιτυχία του ως ελαφρύ φορτηγό στη Νότια Αμερική με 62.100 πωλήσεις (αύξηση 18.5%) έναντι 52.400 το 2010.

Στην Βραζιλία, το Transporter classic T2 διατήρησε τον όγκο πωλήσεων σε σχέση με το προηγούμενο έτος με 19.500 μονάδες (20.200 το 2010).

“Η συνεχιζόμενη αύξηση των πωλήσεων το 2011 καταδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο ότι τόσο εμείς όσο και το δίκτυό μας διερευνούμε κι εκμεταλλευόμαστε όλες τις δυνατότητες της αγοράς” λέει ο κ. Shomburg τονίζοντας ιδιαίτερα ότι “το Amarok εκπληρώνει όλες τις προσδοκίες μας στην ολοένα αυξανόμενη αγορά της Νότιας Αμερικής σκοράροντας ψηλά, καθώς επίσης και στην Δυτική Ευρώπη στην οποία αύξησε τις πωλήσεις του 5 φορές πάνω”.

Στη Δυτική Ευρώπη, οι πωλήσεις όλων των μοντέλων της μάρκας ήταν αυξημένες με ποσοστό 17.5% μέχρι το τέλος Σεπτέμβρη με 211.900 οχήματα (180.300 το 2010) ενώ η μεγαλύτερη σε όγκο αγορά παραμένει η Γερμανία με 91.200 έναντι 84.700 οχημάτων (αύξηση 7.6%).

Στην Ανατολική Ευρώπη οι πωλήσεις των ελαφρών φορτηγών αυξήθηκαν κατά 43.5% φτάνοντας τις 24.900 μονάδες έναντι 17.300 το 2010.

Η πιο σημαντική περιοχή μετά την Ευρώπη ήταν για μια ακόμη φορά η Νότια Αφρική η οποία παρουσίασε αύξηση 30% με πωλήσεις 105.000 αυτοκινήτων έναντι 80.600 τον προηγούμενο χρόνο.

“Η επίτευξη των πωλήσεων με ανάπτυξη μεριδίων και διπλασιασμό των πωλήσεών μας επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά την σωστή επιλογή της στρατηγικής μας για σταθερή ανάπτυξη και στις αγορές εκτός Ευρώπης, με νέα μοντέλα προσαρμοσμένα στο μέλλον κι ένα δίκτυο το οποίο λειτουργεί πάντα με επίκεντρο τον πελάτη” τόνισε ο κ.Schomburg.

Στην Ελλάδα η μάρκα το πρώτο εννεάμηνο του 2011 έχει αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά φθάνοντας το 10% από 4,6% (+117,7%) το ίδιο διάστημα του 2010, βελτιώνοντας έτσι την θέση της σε 4η από 6η.

Η επίδοση αυτή έχει προέλθει από αύξηση μεριδίου σε κάθε κατηγορία της αγοράς που συμμετέχει συμπεριλαμβανομένου και της επίδοσης του Νέου Amarok.

Πιο αναλυτικά το Caddy παραμένει στη δεύτερη θέση της κατηγορίας του με μερίδιο 22,2% έναντι 15,1% του 2010. Το Transporter διευρύνει την ηγετική 1η θέση του στην κατηγορία με μερίδιο 31,2% από 23,7%, ενώ το Crafter με μερίδιο 5,1% έναντι 1,7% το 2010 βρίσκεται στην 6η θέση της κατηγορίας του από την 10η το 2010.

Το Νέο Amarok με μερίδιο 7,6% βρίσκεται στην 5η θέση της κατηγορίας του έχοντας όμως στη γκάμα του μόνο την 4πορτη διπλοκάμπινη έκδοση ενώ αναμένεται σημαντική βελτίωση της επίδοσης αυτής με το λανσάρισμα της μονοκάμπινης έκδοσης το 2012.

  • pariah

    1η θέση το trasporter;;;Εγώ παιδιά μόνο mercedes (vito) και ford (transit) βλέπω κατά κύριο λόγω και έπειτα τα berlingo και σια….

    Όσο για το amarok είδα να κυκλοφορεί λίγο αλλά 1ον πρέπει να δείξει αξιοπιστία και 2ον οικονομία στα πετρέλαια μαζί με δύναμη όμως…