Η αντιπροσωπεία της Nissan στην Ελλάδα ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του Nissan Qashqai 1.6 dCi Pure Drive όπου φορά τον νέο οικονομικό 1.600αρη turbo πετρελαιοκινητήρα ο οποίος αντικαθιστά 2.0-λιτρο πετρελαιοκινητήρα. Ο κινητήρας αποδίδει 130 άλογα με 320 Nm ροπής, 20 λιγότερα από τον 2.0-λιτρο dCi που αντικαθιστά. Η Nissan υποστηρίζει ότι με το downsizing προσφέρει στο μοντέλο μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, μικρότερες εκπομπές CO2 με την ροπή να παραμένει στα ίδια επίπεδα με τον κινητήρα που αντικαθιστά.

Η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 4.9 λίτρα/100 χλμ, (- 1 λίτρο σε σχέση με τον 2-λιτρο κινητήρα) με τις εκπομπές CO2 να ανέρχονται στα 129 γρ /χλμ (-26 γρ. από τον 2.0 dCi). Μέσα στο 2012 η Nissan θα προσφέρει και το σύστημα Start/Stop το οποίο θα μειώνει την μέση κατανάλωση τα 4.5 λίτρα/100 χλμ με τις τις εκπομπές CO2 να ανέρχονται στα 119 γρ /χλμ. Ο νέος πετρελαιοκινητήρας εναρμονίζεται με την νεότερη οδηγία καυσαερίων EURO V και θα διατίθεται στις 5-θέσιες (QASHQAI) αλλά και στις 7-θέσιες (QASHQAI+2) εκδόσεις, με κίνηση στους εμπρός (4Χ2) ή στους 4 τροχούς (4Χ4) και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο ελληνικό δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Nissan]

Δελτίο Τύπου

Νέος εξαιρετικός κινητήρας 1.6 Diesel για το Nissan QASHQAI 4X2 & 4X4.

Σε μία περίοδο όπου το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού προς στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα αυξάνεται με έντονους ρυθμούς, η Nissan συμπληρώνει ιδανικά την οικογένεια των QASHQAI με την εισαγωγή σε αυτήν ενός νέου υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα 1.600 κ.εκ.

Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 1.6 Diesel επιτυγχάνει εντυπωσιακές επιδόσεις, λόγω της προηγμένης τεχνολογίας και των τεχνικών χαρακτηριστικών που διαθέτει. Με απόδοση 130 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή που αγγίζει τα 320 Nm στις 1.750 σ.α.λ., επιτυγχάνεται μια μέση κατανάλωση καυσίμου μόλις 4.9lt/100km για τις 5-θέσιες εκδόσεις 4Χ2 και 5.1lt/100km για τις 7-θέσιες εκδόσεις 4Χ2.

Ο νέος πετρελαιοκινητήρας εναρμονίζεται με την νεότερη οδηγία καυσαερίων EURO V και θα διατίθεται στις 5-θέσιες (QASHQAI) αλλά και στις 7-θέσιες (QASHQAI+2) εκδόσεις, με κίνηση στους εμπρός (4Χ2) ή στους 4 τροχούς (4Χ4) και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.

Τώρα, με την έλευση αυτού του νέου εξαιρετικού κινητήρα 1.6 Diesel, η γκάμα του QASHQAI γίνεται ασυναγώνιστα πλήρης. Οι υποψήφιοι αγοραστές του QASHQAI μπορούν πλέον να επιλέξουν ανάμεσα σε κινητήρες 1.5, 1.6 και 2.0 Diesel, καθώς και τους γνωστούς ασυναγώνιστους κινητήρες βενζίνης 1.6 & 2.0 λίτρων.

Οι εκδόσεις diesel του QASHQAI προσφέρονται σε άκρως ελκυστικές τιμές, με ιδιαίτερα αυξημένες εκπτώσεις. Χαρακτηριστικά, οι τελικές τιμές για τα QASHQAI 1.5 & 1.6 Diesel, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης, ξεκινούν από τις 19.130€ & 21.330€ αντιστοίχως, με εκπτώσεις που αγγίζουν τα 1.500€.

Τις άκρως δελεαστικές προσφορές για το σύνολο της γκάμας του Nissan QASHQAI, συμπληρώνει το επαναστατικό προαιρετικό πρόγραμμα επέκτασης της πλήρους εργοστασιακής εγγύησης στα 6 έτη, γεγονός που προσδίδει ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα σε εκείνους που θα αποφασίσουν να αγοράσουν σήμερα ένα νέο αυτοκίνητο. Σχετικές πληροφορίες παρέχονται σε όλες τις εκθέσεις της Nissan ανά την Ελλάδα.

  • funster

    Λουκουμι ! Πανω που καταργηθηκε και η πετρελαιοκινηση !
    Πουλαει που πουλαει τρελλα αυτο το αμαξι, με αυτην την καλη τιμη αναμενεται να ξεπουλησει !
    Εγω θα το αγοραζα αν ανηκα στο target group του ..

  • georgeiapwnas

    m aresei polu to qashqai to palio pro facelift dn itan k polu wraio!!twra afto exei liga aloga alla dn peirazei gia auto p einai kala einai kai polu ligo kaiei kai tin douleia tou tin kanei!!tha borousa na exei toulaxiston kamia 170aloga tha epeze polu wraia ston antagonismo!!alla ti na kanoume..

    • funster

      βαζεις προγραμματακι  και το πας ευκολα στα 140-150 ! ;-)

    • Mika

      Swsta,an kai Galloi-Giapwnezoi,den to exoun toso me ta programmata, oso oi Germanoi-Italoi pou tou dinoun na katalabei…
      Alla kai pali, mporeis na pareis 20 aloga akoma kai 20-30 Nm rophs,opote tha einai mia xara!!

    • georgeiapwnas

      mn to les ka apo programatakia kati kanoun entaksei oxi asn tous germanous pou i revo exei bgalei ton kolo tis!!!alla p.x thimamai otan piga na parw to navara me ton patera m eixame dialeksi auto me ta 171hp kai mas leei mporeite na b lete programa me 600eurw na paei 200aloga!!ta 200aria ta navara me programa einai kai stin arxi oi malakes foragan kai sta automata programa kai spagane!!gia auto dn balame k emeis gt to pire automato!!

    • pariah

      H revo πάντως δεν είναι γερμανική αν εννοείς αυτό…Αγγλική είναι…;)

      Απλώς τα γιαπωνέζικα θέλουν παράλληλους για να δουλέψουν σωστά χωρίς λαμπάκια…Τώρα δεν ξέρω αν έχει αλλάξει αυτό…

    • Mika

      Egw pantws den ennow mono th Revo, ena swro etairies yparxoun, kai omoetheis twn montelwn alla ki aneksarthtes..Ki h APR einai amerikanikh nomizw, ki apo tis koryfaies tou eidous…
      Ennow pws sta turbata germanika kai italika montela, h aykshsh sta ps kai Nm einai shmantikh, se sxesh me alla gallika h giapwnezika montela…To trabane to pousarisma pws to lene..Isws kai gi ayto pou les ki esy…

    • pariah

      Κατάλαβα τι εννοείς για αυτό και το quote δεν το κανα σε σένα αλλά στον Γιώργο για να του κάνω την επεξήγηση…Άλλος ένα λογος για το πουσάρισμα είναι ότι βελτιώνοντας τον 20vt βελτιώνεις το ibiza , leon, toledo, octavia, tt, A6, A4, A3, golf, bora, passat δεν θυμάμαι αν ξεχνάω άλλο…

      Σε αυτά τα μοντέλα πρόσθεσε και τις παραλλαγές τους…150-180-210-225-240Ps τετρακίνητα δικίνητα….

      Tώρα αρχίζει να γίνεται περισσότερο και με το fiat group που σταμάτησε να δίνει άλλα μοτέρ στα fiat lancia και άλλα να χει η alfa romeo…

    • georgeiapwnas

      αληθεια ?δεν το ηξερα οτι ηταν Αγγλικη δεν ειχα ασχοληθει κιολας και νομιζα οτι ηταν Γερμανικη!!παντος οι Αγγλοι ρε πουστη μου εχουν λιγες αυτοκινητοβιομηχανιες και οχι ιδιαιτερα σημαντικες αλλα εχουν τους πιο πολλους και καλητερους βελτιωτικους οικους..αν κανω λαθος διορθωσε με!!!

    • pariah

      Αυτοκινητοβιομηχανία μεγάλη που να ανήκει σε Άγγλο δεν ξέρω αν έχουν πια…Έχουν όμως τρομερά μηχανολογικά τμήματα…που συνεργάζονται με αυτοκινητοβιομηχανίες…

      Και για την ακρίβεια ήταν πρώην εργαζόμενοι της apr που έφτιαξαν μετά την revo…

    • Phaethon

      Τα Diesel δεν χρειάζονται πολλά άλογα, καθαρίζει η ροπή.

      και 1.6 με 130 δεν τα λες και λίγα..

  • Κώστας

    το μοτερ ειναι της Renault και κυκλοφορει ηδη στο Scenic εδω και μερικους μηνες,σαφως θα μπει και σε αλλα μοντελα

  • synzeus

    Τι λίγα άλογα ρεεε! 130hp με 320 ροπή ΣΕ 1600cc και δεν είσαι ευχαριστημένος; Είσαι απαράδεκτος..

    • georgeiapwnas

      καλα με φαγατε ολοι αμεσως…χαχα:P θα μπορουσε ανετα να εχει τουλαχιστον 150 ρε φιλε για να παιζει στον ανταγωνισμο και να ειναι και παραπανω speedατο!!!ξερω πως η ροπη καθαριζει πετραιλεο ναβαρα εχει ο πατερας μου με 45 κιλα ροπη και 170 αλογα!!!τι να πω κατε με θα ηθελα μερικα αλογακια παραπανω..:P

  • pariah

    Βλέπω ανταγωνισμό με asx….Και θα επέλεγα το asx λόγω εμφάνισης και μοτέρ….

    • georgeiapwnas

      koita logo moter nai to asx alla apo emfanisi m aresei polu to nissan kai i zanta tou einai kai gamo dn pezetai!!!

  • synzeus

    Ήδη είναι πολλά τα άλογα σε 1600cc. Γύρω στα 110 έπρεπε να είναι..

    • georgeiapwnas

      μπαα εδω εχουν φτασει τα 1.200 να ειναι 105 αλογα αν ηταν και αυτο 110 τιν @@@ που και το juke εδω που τα λεμε με τον 1,500αρι νομιζω βγαζει 110 αλογα και 1,600αρι 117 αλλα εχει και τον τουρμπατο με τα 190 και ερχεσαι στα ισα σου!!!αν εβγαζε και εδω κατι τετοιο αυτο το qashqai θα κοντραριζοταν ανετα με tiguan!!που εγω το θεωρω πιο ομορφο αυτο το qashqai απο το tiguan!!

    • synzeus

      Μην μπερδεύεσαι με την βενζίνη ρε συ. Εγώ σου μιλάω για πετρέλαιο…