Η Toyota εργάζεται πάνω σε μια νέα τεχνολογία μπαταριών η οποία θα μπορεί να έχει αυτονομία 1.000 χλμ, 5 φορές μεγαλύτερη από αυτή των σημερινών ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η Toyota σε συνεργασία με τα TIT (Tokyo Institute of Technology) και Hearo (High Energy Accelerator Research Organization) για την κατασκευή της νέας μπαταρίας, η οποία διαθέτει έναν νέο συμπαγή πυρήνα με απλοποιημένη δομή και δεν χρησιμοποιεί πυρίμαχα υλικά αφού εξαλείφει τα μειονεκτήματα των μπαταριών ιόντων λιθίου, οι οποίες μπορούν να θερμανθούν και να εκραγούν λόγω του εύφλεκτου υγρού πυρήνα του διαθέτουν.

Η Toyota σκοπεύει να βγάλει την μπαταρία αυτή στην αγορά μέσα στην 5-ετία 2015 και 2020 με το κόστος παραγωγής της να μειώνεται από 1/5 έως 1/10 σε σχέση με τις σημερινές τιμές έως το 2020. H Mazda έχει ήδη αναπτύσσει νέα ηλεκτρόδια τα οποία διπλασιάζουν την χωρητικότητα της μπαταρίας, ενώ η NEC έχει ήδη παρουσιάσει μια μπαταρία ιόντων λιθίου η οποία έχει διάρκεια ζωής 20 ετών.

[Πηγή: Chosun]