Αφού είδαμε αρχικά την spy φωτογραφία του μέσα από το εργοστάσιο της Audi στο Βέλγιο, και το γράφημα από το ΕΤΚΑ με τους διαθέσιμους κινητήρες, ήρθε η ώρα η Audi να μας παρουσιάσει επίσημα το Audi A1 Sportback.

Η πεντάπορτη έκδοση του Α1 έχει σχεδόν ίδιες διαστάσεις με την τρίπορτη έκδοση (3.95 μέτρα μήκος, 1.42 μέτρα ύψος (+6mm), 1.75 μέτρα πλάτος (+6mm), 2.47 μέτρα μεταξόνιο) και στιλιστικά δεν υπάρχει καμία διαφορά εκτός από την βαμμένη σε διαφορετικό χρώμα οροφή (επιπλέον εξοπλισμός) και τη πίσω κολόνα να είναι πιο όρθια αφού η γραμμή της οροφής είναι ποιο επίπεδη και πιο ψηλή. Έτσι προσθέτονται 1 εκ. ύψος στους πίσω επιβάτες. Ο αεροδυναμικός του συντελεστής οπισθέλκουσας είναι 0.32 Cd.

Το βάρος του έχει αυξηθεί κατά 25 κιλά και αγγίζει πλέον τα 1.065 κιλά (1.040 η τρίπορτη έκδοση). Ο χώρος των αποσκευών ξεκινά από τα 270 λίτρα και μπορεί να φτάσει έως τα 920 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, τα οποία μπορούν να παραγγελθούν σε διάταξη 2 ή 3 θέσεων χωρίς επιπλέον κόστος. Στο εσωτερικό υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης του νέου συστήματος ψυχαγωγίας MMI με Bluetooth και δυνατότητα σύνδεσης με το internet.

Είναι διαθέσιμο σε 12 εξωτερικά χρώματα συμπεριλαμβανομένων του νέου πορτοκαλί Samoa Orange ενώ διαθέσιμο είναι και το S-Line πακέτο με αεροδυναμικό bodykit, ζάντες, σπορ ανάρτηση, νέο τιμόνι και πολύχρωμα αυτοκόλλητα.

Μηχανικά θα είναι διαθέσιμο με τους ίδιους TFSI και TDI κινητήρες που φορά και η 3-πορτη έκδοση οι οποίοι θα συνδυάζονται με 5-τάχυτα και 6-τάχυτα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων αλλά και με το 7-τάχυτα αυτόματο κιβώτιο S tronic. Συγκεκριμένα υπάρχουν 3 TFSI βενζινοκινητήρες και τρεις TDI πετρελαιοκινητήρες απόδοσης από 86 έως 185 άλογα. Όλοι οι κινητήρες εκτός από τον 1.600 TDI και τον 1.4 TFSI 185 hp διαθέτουν σύστημα Start/Stop.

Entry level κινητήρας είναι ο 1.200ααρης TFSI με 86 άλογα με μέση κατανάλωση 5.1 λίτρα/100 χλμ Ακολουθεί ο 1.400αρης TFSI με τα 122 άλογα και high-end βενζινοκινητήρας είναι ο 1.400αρης TFSI με τα 185 άλογα και 250 Nm ροπής. Συνδυάζεται με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Tiptronic και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 7.0 δευτ. και έχει τελική ταχύτητα 227 χλμ/ώρα.

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων. Entry-level είναι ο 1.600αρης σε δύο εκδόσεις, 90 και 105 ίππων που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο. Και οι δύο εκδόσεις καταναλώνουν 3.8 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπουν 99 γρ/χλμ CO2. Επίσης στη γκάμα βρίσκεται και νέος ο 2.0-λιτρος TDI με τα 143 άλογα και τα 320 Nm ροπής. Συνδυάζεται με το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 8.5 δευτ. και έχει μέση κατανάλωση 4.1 λίτρα/100 χλμ.

Αργότερα θα προστεθεί στη γκάμα και ο νέος 1.400αρης TFSI του ομίλου με τα 140 άλογα με το σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων.

Θα είναι ακριβότερο κατά €850 από τις αντίστοιχες τρίπορτες εκδόσεις και ντεμπούτο θα κάνει στην έκθεση του Τόκιο. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από τις αρχές του 2012 με αρχική τιμή €16.950 στη Γερμανία (1.2 TFSI) ενώ ο 1.6 TDI με τα 90 άλογα θα κοστίζει €19.050. Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον εξοπλισμό του μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Audi]

Δελτίο Τύπου

The compact Audi with five doors – The Audi A1 Sportback

Audi is extending the A1 family – the A1 Sportback is coming in early 2012. The five-door model is emotional and individual, communicative and youthful, sporty and efficient. The A1 Sportback hopes to build on the success of the three-door A1.

Audi extends the A1 family – A1 Sportback coming early 2012

Sporty and efficient, youthful and communicative, emotional and individual. A new member of the successful A1 family is scheduled to launch in early 2012 – the five-door Audi A1 Sportback.

The Audi A1 Sportback, which will be rolling into showrooms in early 2012, is the five-door compact Audi for a young, urban public. The close relationship with its three-door sister model is evident in the design, the structure of the lightweight body and the dimensions of the new model, which measures 3.95 meters (12.96 ft) in length. It is several millimeters taller and thus offers more space in the rear seats. The Audi A1 Sportback comes standard with four seats. A fifth seat is available on request at no extra charge.

Buyers can choose between three TFSI gasoline and three TDI diesel engines producing between 63 kW (86 hp) and 136 kW (185 hp). Audi pairs some engines with the lightning-fast, seven-speed S tronic transmission.

The A1 Sportback also features many high-end solutions in terms of controls and infotainment, including Audi connect. If the high-end media center MMI navigation plus is combined with the Bluetooth online car phone, the car can be connected to the Internet.

The A1 Sportback features a light and youthful interior that can be customized with fresh colors and many attractive design details to reflect the customer’s own personal style. The base price for the five-door model is €16,950.

Charismatic: the exterior design

The Audi A1 Sportback takes up the design of the three-door A1. The engine hood and the rear hatch wrap around the body, the shoulder line encircles the entire car and the elegantly flowing roof with its integrated spoiler transitions to a steeply sloped C-pillar.

The front end is dominated by the large single-frame grille with its beveled upper corners. The headlights are also available with xenon plus lamps, and LEDs give the daytime running lights a homogenous appearance. The sculpted tail lights are also equipped with light-emitting diodes – in this case SuperRed LEDs.

Upon request, Audi will paint the roof line – the roof arch, the roof and the roof spoiler – in one of three contrasting colors. A choice of 12 paint finishes are available, including the new color Samoa Orange, which is exclusive to the A1 Sportback. Another option is the S line exterior package with its smart, sporty details. The accessories program for the A1 Sportback will later include kits with aerodynamic add-on parts and colorful decal sets.

The Audi A1 Sportback is 3.95 meters (12.96 ft) long and has a wheelbase of 2.47 meters (8.10 ft), just like the three-door model. It is six millimeters (0.24 in) wider and taller than the three-door model, however, at 1.75 meters (5.74 ft) and 1.42 meters (4.66 ft), respectively. Its aerodynamics have been fine-tuned so that the base version boasts a coefficient of drag of just 0.32.

Lightweight and rigid: the body

High- and ultra high-strength steels comprise roughly two-thirds of the A1 Sportback’s body. The strongest of these are the hot-shaped steels, which are used primarily in the occupant cell. A large temperature increase during the shaping process lends them their extremely high tensile strength. Hot-shaped steels make thinner walls and thus a lower weight possible.

The lightweight body lays the groundwork for the low gross weight – the A1 Sportback 1.2 TFSI tips the scales at just 1,065 kilograms (2,347.92 lb). The body is also very rigid and impact-resistant yet quiet on the road. The product of these strengths is the outstanding driving sensation of the compact Audi. Sportily precise and free of vibrations and intrusive noise, it is reminiscent of cars from a larger class.

Spacious: the interior

The interior of the Audi A1 Sportback is spacious, bright and airy, with dramatically elegant lines. The instrument panel, whose front slopes gradually toward the cabin, resembles an airplane wing. The center console is inclined slightly toward the driver; the four round air vents are reminiscent of jet engines. The console on the center tunnel is reminiscent of the rear of a sailing yacht.

The intuitively simple controls are a classic Audi strength, as is the high-quality workmanship. Numerous lovingly designed details, such as the precise click of the knobs for the air conditioner or the stitching on the leather steering wheel, illustrate the premium character of the A1 Sportback.

The A1 Sportback comes standard with four seats; a fifth seat is optional. They provide a sportily low seating position and good support. Headroom and shoulder room have each been increased roughly one centimeter (0.39 in) compared with the three-door sister model. All four doors offer ample storage. Cup holders and a 12V outlet are standard, with a storage package available as an option.

The luggage compartment of the A1 Sportback has a capacity of 270 liters (9.53 cu ft). Folding down the split rear seat increases this to 920 liters (32.49 cu ft). The L-shaped, deeply retractable head restraints do not have to be removed to do this. The loading lip is a comfortably low 66 centimeters (25.98 in). The optional luggage compartment package makes loading even more practical, with usefully divided storage compartments under the loading floor and other amenities.

Powerful and efficient: the drivetrain

The Audi A1 Sportback is available with a choice of six four-cylinder engines: three TFSI and three TDI units. All of the engines follow the downsizing principle – they substitute forced induction for displacement and draw their fuel through direct injection units. All versions except the 1.6 TDI with S tronic and the most powerful gasoline engine are equipped with a start-stop system.

The base engine, the 1.2 TFSI, produces 63 kW (86 hp). Particularly effective thermal management contributes to its low fuel consumption of 5.1 liters per 100 km (46.12 US mpg). The two 1.4-liter TFSI engines produce 90 kW (122 hp) and 136 kW (185 hp). The top-of-the-line gasoline engine is supercharged and turbocharged, resulting in 250 Nm (184.39 lb-ft) of torque, a zero-to-100 km/h (62.14 mph) time of 7.0 seconds and a top speed of 227 km/h (141.05 mph).

Three TDI units round out the lineup. The 1.6-liter engine is available in two different versions, with 66 kW (90 hp) and 77 kW (105 hp). When paired with a manual transmission, both versions consume just 3.8 liters of fuel per 100 km (61.90 US mpg) on average, which corresponds to only 99 grams of CO2/km (159.33 g/mile). The 105 kW (143 hp) 2.0 TDI to follow later accelerates the A1 Sportback to 100 km/h (62.14 mph) in 8.5 seconds, yet its average fuel consumption is just 4.1 liters of fuel per 100 km (57.37 US mpg).

The transmission also underscores the high-tech character of the A1 Sportback and its special position in the compact segment. Audi offers the seven-speed S tronic as an option with the 1.4 TFSI with 90 kW (122 hp) and 1.6 TDI with 66 kW (90 hp); it comes standard with the top TFSI model with 136 kW (185 hp). The dual-clutch transmission shifts comfortably, extremely quickly and with no perceptible interruption to the flow of power. The two clutches do not need a separate oil supply, making the S tronic even more efficient.

The driver can let the seven-speed S tronic, which also includes a hill hold assist, shift automatically or control it manually. Shift paddles on the steering wheel are available as an option. The manual transmissions – with a five-speed or six-speed gearbox depending on the engine – also offer the perfect combination of sportiness and efficiency.

Sporty and stable: the chassis

Whether in the city, on an interurban road or on the highway – the A1 Sportback is always great fun to drive. The front suspension is a McPherson construction; a torsion beam axle is used in the back. The weight distribution is in perfect harmony with the front-wheel drive system. The sensitive and efficient electrohydraulic steering is very direct with a ratio of 14.8:1.

The chassis is tuned for agility. It is even sportier in the Ambition trim line and more dynamic again with the S line sport suspension.

The Attraction trim line includes 15-inch steel wheels, while the Ambition comes with 16-inch alloy wheels (1.4 TFSI with 136 kW (185 hp) comes standard with 17-inch wheels). Audi offers 17-inch cast aluminum wheels with 215/40-series tires as an option. The new seven-spoke design is exclusive to the five-door model. The optional 18-inch alloy wheels from quattro GmbH provide for an even sportier appearance.

The Audi A1 Sportback has powerful brakes, with internally ventilated front discs. The ESP stabilization program with electronic limited slip differential, which comes standard on all models, makes the handling even more precise while also enhancing driving safety. It minimizes understeer at the limit by braking the inside front wheel slightly, which also improves traction.

Individual: the equipment

The Audi A1 Sportback will debut with an extensive array of standard features. The base Attraction line already comes equipped with manual air conditioning, a split rear seat, a radio remote-controlled central locking system, power-adjustable side mirrors, power windows, the chorus radio and a height-adjustable driver’s seat. Safety equipment comprises two front airbags, two thorax/pelvic side airbags and two head airbags. Belt force limiters, the integral Audi headrest system and Isofix anchor points for child safety seats in the rear round out the program.

Exterior details identifying the Ambition line are 16-inch alloy wheels, high-gloss exhaust tailpipes and fog lights. The sport seats include lumbar supports, and the passenger seat is also height-adjustable. The shift lever, the steering wheel and the handbrake lever are covered in leather; some areas of the cabin are highlighted with aluminum-look trim and the air vents are in high-gloss black. The driver information system includes the on-board computer with efficiency program and gear-change indicator (with manual transmission). Special seat upholstery and interior color choices round out the Ambition line.

Many individual options reflect the high-tech expertise of the A1 Sportback. These include the xenon plus headlights with LED daytime running lights and LED tail lights, the high-beam assistant, the light and rain sensor, the panoramic sunroof, the convenience key, the alarm system, two different parking system versions and cruise control, to name a few.

Audi also offers deluxe automatic air conditioning, tinted windows, heated front seats and an easy-to-use leather multifunction sport steering wheel, which can also be equipped with shift paddles for the S tronic. From special colors for the air vents to fine leather upholstery – the price list offers nearly every customization option imaginable.

Two packages are available for both trim lines. The media package includes the concert radio system, the connectivity package, the leather multifunction sport steering wheel and the driver information system. The style package brings youthfully fresh color accents to the interior, including on the doors, the “yacht stern” and the air vents. The LED interior lighting package bathes the cabin in cool light. The aluminum-look trim visually underscores the A1 Sportback’s sporty potential. Additional exterior features are the contrasting roof line, the LED tail lights and the body-color side mirrors. quattro GmbH offers the S line exterior package, the S line sport package and the Audi exclusive line. Customers can order a variety of exterior and interior kits from the accessories range, even after the initial sale.

Communicative: infotainment and Audi connect

A modular range of infotainment systems with components taken directly from the luxury class is available for the Audi A1 Sportback.

The first component is the optional concert radio with its SD card reader. It serves as the foundation for the connectivity package, which includes the Audi music interface, a Bluetooth telephone preparation kit and a navigation preparation kit. The customer can activate the latter at a later time. Audi also supplies the connectivity package as part of the media package. The next step up is the navigation package, in which the navigation feature is already enabled.

At the top of the line is MMI navigation plus, which sets new standards in the small compact segment. It includes a large hard disk, the MMI operating principle, a DVD drive and powerful voice control. The 6.5-inch monitor, which folds out from the instrument panel, displays three-dimensional graphics in high resolution.

Examples of the additional high-end complementary features available include a digital audio tuner and the 465-watt Bose surround sound system with 14 speakers. The front woofers are illuminated with LEDs. Bluetooth and wired interfaces are available for cellular phones and external players.

Another novelty in the segment is the Bluetooth online car phone that brings Audi connect, the new online services from Audi, to the A1 Sportback. These include navigation with images from Google Earth and Google Street View, specially prepared news, weather and travel information, web radio and voice-controlled POI search. A WLAN hotspot connects mobile devices on board to the Internet. Audi traffic information online provides a precise and up-to-the-minute picture of traffic on the chosen route.

Price

The Audi A1 Sportback will debut at attractive prices. The 1.2 TFSI in the Attraction trim line costs €16,950, and the 1.6 TDI with 66 kW (90 hp) is priced at €19,050.

  • το ίδιο αδιάφορο…!!!

  • Αν εχει το ιδιο μηκος με το τριθυρο,λογικα θα ειναι το ιδιο στεναχωρο.

    • Mika

      Pano,legetai pws exei pio pshlh grammh orofhs pisw, gia na exei pio poly xwro gia ta kefalia twn pisw epibatwn…Se xwrous omws gia ta gonata tous,kai gia aposkeyes,tha einai paromoio..

  • Και φτου και απ την αρχη: Σε λιγο καιρο θα δουμε κατασκοπευτικες φωτογραφιες που θα το κανουν δοκιμη στο Nürburgring,δοκιμη του S line στο Nürburgring,δοκιμη της S εκδοσης στο Nürburgring,δοκιμη της RS εκδοσης στο Nürburgring,δοκιμη της RS+ εκδοσης στο Nürburgring,μια βολτα με την ταδε εκδοση στο Nürburgring,πως στριβει στο Nürburgring,τι τελικη πιανει στο Nürburgring,με καμερα μεσα απο το αυτοκινητο παλι στο Nürburgring,για καφε στο Nürburgring,μεσα και εξω απ την πιστα,πριν και μετα τον γρηγορο γυρο ……………………….

  • Mika

    5 door S-line 185ps….Yummy!!!Little pocket rocket!!!
    M aresei…An me th krish paw se kati mikrotero,tha to skeftw arketa sobara….

    Na ypothesw sth photo 15 einai o neos kinhthras 1.4 140ps TFSI tou group????Mallon..

    • ο 1.200αρης tsi είναι αυτός της φωτό

    • Mika

      Me ta 86 ps??Tou ebalan cover????
      Giati aytos opws kai o 105 ps, htan entelws tsonta!!!
       

    • ναι με τα 86. ενημέρωσα το κείμενο, κάθισα να διάβασα καλύτερα το ρώσικο. 

    • Mika

      Thanks AB!
      ;-)
      Mhpws oi Rwsoi hpian poly Vodka???
      7 speed Tiptronic den nomizw na paizei, S-tronic nai..Epishs 8-taxyto????Mou fainetai apithano gia toso mikro montelo..
      Telos, sigoura den exei 28cm parapanw xwro gia ta kefalia twn pisw epibatwn kale!!!
      LOL….

    • είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αύριο η audi θα δώσει και το δελτίο τύπου, αλλά μέχρι τότε μένουμε σε αυτά που μας λένε οι Ρώσοι

    • τι ήθελα και μίλησα. ήρθε επίσημο

    • Mika

      Xaxaxa, gatoni eisai!!!!
      ;-)

    • να κ οι multilingual γνώσεις του ab!!!!

    • επίσημο, έσκασε το δελτίο τύπου. κάτσε να ανανεώσω ξανά το άρθρο με νέες φωτό και video

  • loeb

    Ρε παιδες διαβαζω καλα? 16.950 Ευρω στην Γερμανια για ενα 1.2 με 86ps αρχικης τιμη χωρις πλουσιο εξοπλισμο! Δηλαδη εδω ποσο θα κανει? Φαντασου ποσο θα εχει το 1,4 με τα 140 ή 185ps. Το εχουν ξεφτυλισει πολυ το θεμα των τιμων εκει στην Audi. Και μετα Μικα θα μας λενε οτι εχει καλη αξια μεταπωλησης.

    • GiorgioValoValkanos

      +1.. Αλλά τίθεται και ένα άλλο θέμα.. Στην γερμανία και γενικά στις πιο ανεπτυγμένες χώρες οι μισθοί ανεβαίνουν εκτός του να είναι υψηλοί. Σε μας ίσως να φαίνονται μεγάλες τιμές. Το έχεις σκεφτεί καθόλου αυτό ? :/

    • Mika

      Swstos o George…+1
      kai na symplhwrsw,opws leei to arthro pws edw tha einai +850-1000 eyrw parapanw, analoga thn ekdosh fysika.
      To 140ari mporeis na to ypologiseis an deis tis times twn allwn, anamesa sta 122 kai 185 tha einai.
      Gia thn aksia metapwlhshs ta eixame pei kai paliotera, mh ta ksanaleme..Eksw pantws, to depreciation value tou einai sxetika kalo..Edw,sthn Elladitsa mas einai allo thema..

    • nikxan1

      οχι μικα. οι διαφορες ελλαδας-γερμανιας ειναι πολυ πιο πανω απο ενα χιλιαρικακι.
      δεν μου λες κατι??
      θα πληρωνες για να αποκτησεις αυτο το αρρωστημενη μυξα ??
      εγω θα του εκοβα τα κολωνακια, θα πεταγα ολον τον ουρανο, θα του εβαζα κοκκινοχωμα μεσα, και θα φυτευα φακες και πατατες.
      θα ειχα την πιο ακριβη γλαστρα του κοσμου!!!

    • Mika

      Parapanw apo to 3door A1 Niko edw, oxi sth Germania!!!
      ;-)
      Emena m aresei to A1, arketa, den to thewrw arrwsthmenh myksa,alla gia mena presbeyei ola ayta ths markas pou goustarw, se mikrh syskeyasia..En gnwsei mou pws einai akribo, nai tha to epairna…Mono to kalo omws me ta 185 ps, giati thewrw pws m ayta pou dinei einai kai sxetika kalo value for money, panta milwntas analogika me ta pio apla montela, blepe 1.4 122ps, alla kai to Cooper S pou epishs m aresei..An htan na parw ena aplo 1.2 gia na lew pws exw A1, den tha to kana, tha pairna kana Polo TSI..

      A, to TTS pou sou lega pou peftei h timh tou kathe ebdomada exei pesei sta 34 twra..!!Na to xtyphsw ayto kalytera???
      LOL…

    • loeb

      Καλα εννοειται οτι εμεις μιλαμε με τα δικα μας κριτηρια αλλα και παλι και μισθο Γερμανιας να επαιρνα και να μπορουσα να αγορασω με τιμες Γερμανιας θα επαιρνα στα λεφτα του μεταχειρισμενο ΑΜΑΞΑΡΑ! Φαντασου οτι οσο θα κοστιζει εδω το 1,4 θα παιρνεις εδω Ds3 με 156ps. Μιλαμε νυχτα με την ημερα αν θες να διαθεσεις περιπου 20.000

  • funster

    Για μενα αυτο το αμαξι ειναι απλα ακριβο. Διχως να λογαριαζω μεσους μισθους κλπ. Το λεω σε συγκριση με τον ανταγωνισμό του. Ειναι πολυ ακριβο για αυτο που προσφέρει. Δεν ειναι μοναδικο , αλλα μια ακόμη deluxe εκδοχη των fabia, ibiza, polo.
    Δεν εχει την απαραιτητη αισθητικη για να γινει διαχρονικό-ρετρο. Και πέρα απο τους τεσσερις κλυκλους δεν εχει κατι αλλο να προσθέσει στο lifestyle.
    Αν το καλοσκεφτεις δινωντας 1000€ περιπου παραπάνω παίρνεις ενα A3. Παίρνεις ενα ολοκληρο αμάξι δηλαδή.
    Για μένα αυτό είναι. Μια μικρή εκδοχη και ακριβη εκδοχη του Α3.
    Δεν εχει ταυτοτητα, οπως cooper, 500, mito …

    • Mika

      Fthno den einai sigoura Funster..Alla o antagwnismos tou den exei kamia sxesh m ayta pou les…
      To koino tou einai pio premium opws to Mini, h twrinh A class mexri na bgei h nea, kai h eperxomenh mikrh BMW..
      Kanenas pou koitazei na parei Polo, Fiesta Corsa, den tha dei to A1, opws fysika kai to antitheto..
      ;-)

      Oso gia th sygkrish me to twrino A3, einai oligon atyxhs..Nai, pairneis me 1000 eyrw ena megalytero amaksi se xwrous, an tous exeis anagkh, alla to A3 einai hdh pros antikatastash, opote molis bgei to kairourio tha megalwsei pali to keno…
      To twrino A3 symferei an wfelhtheis apo tis prosfores pou trexoun..Tote aksizei kai poly malista..

    • Mika

      Einai apolytws logiko file, mhn apologeisai..Etsi einai ta pragmata shmera, dystyxws..
      ;-)

    • loeb

      Συμφωνω μαζι σου οτι το Α3 συμφερει παρολο που θα ειναι προς αντικατασταση. Απλα προβληματιζομαι  μηπως  η Audi θελει να αυξησει αισθητα τις τιμες της στα καινουρια μοντελα που θα βγαζει απο εδω και περα. Γιατι αν κανει το Α1  17.000 αρχικη τιμη στα 1,2 δεν θελω να προβλεψω ποσο θα κανει το Α3 το καινουριο. Και μετα το ΤΤ rs και τωρα το Α1 φοβαμαι οτι θα ξεφυγουν πολυ προς τα πανω.

    • Mika

      Den sou krybw pws aytos einai ki o dikos mou fobos..Exw to twrino A3 se 3 door kai tha thela poly na to antikatasthsw me to kainourio, to perimenw pws kai pws…Tremw omws ki egw pws to neo tha ksefygei se timh, opote isws symbibastw telika me kati mikrotero se xwrous alla sfairato, an meinw telika sth firma..
      Kai twra pou bghke to Sportback,pou einai kai mia idea pio praktiko apo to 3door A1, ayto pou tha latreya exei to onoma 1.4 TFSI 185 ps…Akribo san agora,alla einai 1.4, exei gkazi,exei poly kalytero eksoplismo kai xwrous apo ena Cooper S kai tha mou einai mia xara gia kapoia xronia…
      O kairos tha deiksei, molis bgei to neo A3..Tote tha kseroume…Pantws nomizw den tha ksefygei para poly apo to twrino..Sigoura tha einai pio akribo apo twra,alla tha koitaksoun na to krathsoun konta stis antistoixes ekdoseis ths BMW 1…Opote kapou ekei tha kymanthei..

    • funster

      Αρχικα η Μιτο πιστευω οτι ειναι αμεσος ανταγωνιστης του Α1 ! Πιο αμεσος για μενα δε γινεται. Γιατι το cooper το θεωρω, μια, ισως και δυο κλάσεις, ανωτερο σε θεμα χαρακτηρα, κυρους, ποιοτητας και προφανως design! Για μενα δε τεθηκε ποτε συγκριση, παρα μόνο στη φιλοσοφία τους. 

      Το 500 απο την αλλη δεν το ανεφερα ως ανταγωνιστη του αλλα ως γνησιο εκπροσωπο της lifestyle αυτοκινητοβιομηχανιας. Κατι που θα ηθελε και το Α1 να ειχε αλλα περασε και δεν ακουμπησε.

      Προφανως και εγω και ολοι θα προτιμουσαν να ειχαν το Α1 από το  Polo, το fabia , το ibiza κλπ, (οπως πιο κατω αναφερει καποιος ), ομως οταν φτανεις σε αυτα τα λεφτα σκεφτεσαι εν τελη κατι αλλο, ειτε κατι μεγαλυτερο , είτε κατι με περισσότερο χαρακτηρα ( πχ cooper ).

      Οσον αφορα το αναμενομενο Α3, διορθωστε με αν κάνω λάθος αλλα η νεα BMW σειρα 1, ειναι φθηνοτερη από την απερχομενη και με καλυτερους κινητηρες. Παραδοσιακα η Audi ειναι φθηνοτερη απο τη BMW, οποτε εγω δε βρισκω λόγο γιατι το νεο Α3, να ειναι ακριβοτερο απο το τωρινο. Ειμαι σιγουρος οτι αν τυχον τολμησουν να το πουλησουν πιο ακριβα, τοτε θα δουν τις πωλησεις του σε σχεση με τη bmw να πιανουν τον απολυτο πάτο.
      Εκτος και αν το νεο Α3, ειναι κατι το τοσο ιδιαιτερο και καταφερει και ξεπερασει το κυρος της BMW !

    • Mika

      Tha mou epitrepseis na pw th gnwmh mou pws h Mito mono sta xartia einai antagwnisths tou A1 alla kai twn allwn, mia kai mono sta xartia einai premium..Den thewrw pws to design apo mono tou einai logos gia na anebei kai kala kathgoria..Mporei na exei mia sport symperifora,alla ayth sygkrinetai me tous antagwnistes ths sth kathgoria, typou Fiesta, Corsa, Clio, 207 klp..
      To Cooper sigoura den einai anwtero se poiothta se sxesh me to A1….Me tipota..Ta plastika tou Mini den exoun kamia sxesh me th timh tou…Oloi to exoun diapistwsei,periodika,typos,internet.Bazisetai sth sxediash para sth poiothta ylikwn.
      Apo ekei kai pera se thema design, nomizw den mporoume na sygkrinoume ena aytokinhto opws to Mini pou exei parelthon kai progono ,me ena entelws neo pou metra molis ena xrono zwhs kai einai mia mikrografia twn montelwn ths etaireias…Einai lathos antimetwpish ayth..Den sygkrinontai…To thema goustou poio mas aresei pio poly einai entelws ypokeimeniko ki ekei den mporei kaneis na pei tipota..

      Oso gia to neo A3, makari na kanw lathos kai na akolouthisei ki ayto to paradeigma ths seiras 1..Tha to hthela poly giati endiaferomai na to parw, opote makari na diapseystw!!Tha kseroume se ligous mhnes…

    • funster

      Προφανως και το mini ειναι υπερτιμημενο και σε ζυγαρια ακριβειας δεν αξιζει τα λεφτα του. Ναι, τα πλαστικα του δεν αντικατοπτριζουν την τιμή του. Οχι, οτι δεν ειναι ποιοτικα βεβαια. Και σε φινιρισμα παει πολυ καλα. 
      Απλα στο mini οπως  και σε αλλα, πληρωνεις και την εμπνευση ! Πως να το κανουμε , η “μοναδικοτητα” κοστιζει. Για μενα, η Μιτο ειναι η μονη αξιολογη αντιπαλος σαν fashion icon ή lifestyle οχημα, απεναντι στα mini και 500 που αποτελουν μια εμπνευσμενη αναγεννηση αυτοκινητων θρυλων και ειναι ρετρο εκ φυσεως. Και με το beetle προσπαθησαν αλλα αποτυχαν παταγωδως και νομιζω οτι και παλι θα αποτυχουν , λίγο.Το Α1, δε θα μπορεσει ποτε σχεδιαστικα να γραψει ιστορια. Ειναι ενα ακομη αυτοκινητο της εποχης του με την ταυτοτητα της Audi και οτι αυτη πρεσβευει. Το premium ναι, το ποιοτικο ναι, το τεχνολογικα προηγμενο ναι. Αλλα το σχεδιαστικα εμπνευσμενο οχι. Δε λεω οτι δεν ειναι ωραιο, προφανως. Αλλα ειναι οσο ωραιο ειναι και το Polo τηρουμενων και των αναλογιων.Αυτο που θελω να γινει αντιληπτο ειναι πως, δεν εχω κατι με το Α1 εν γενει. Απλα, μου τη δίνει που θελουν να το πλασαρουν σαν ενα fashion icon προιον, σαν ενα lifestyle οχημα, για το λογο αυτο το τιμολογουν σαν ενα τετοιο προιον, όταν ομως το προιον εκ φυσεως απεχει υπερβολικα από ολα τα χαρακτηριστικα που ειναι ικανα και αναγκαια ωστε να το χαρακτηρισουν ετσι ( εξαιρουμενης της τσουχτερης τιμής του).Δε θα με χαλαγε, λοιπόν, αν το πλασαραν σαν ενα καλύτερο και συναμμα ακριβότερο Polo, όπως κάνουν με τα υπόλοιπα Audi. Να είχε λοιπον την τύχη, την τιμή και την εμπορική πορεία που του αρμόζει.

    • nikxan1

      μ’αρεσει ο λογος σου, μ’αρεσει η σκεψη σου, συμφωνω 130% σε οτι λες, αρα εννοειται +1.
      με μονη την διαφορα, οτι ενα αμαξι, οταν το βλεπεις, πρεπει να κανεις “ΟΥΥΥΥΑΑΑΑΟΟΟΟΥΥΥ”
      διοτι αν δεν το κανεις, μαλλον δεν εχεις και θεση σ’αυτο το μπλογκ.
      θα μου πεις
      -ναι βρε μακακα, δεν εχουμε λεφτα να παρουμε ολοι αυτα που γουσταρουμε….
      και απαντω:
      με τα ιδια λεφτα που κανει αυτη η μαλακια, ποσα αμαξια μπορεις να παρεις να ειναι πιο ομορφα????
      ποσα αμαξια μπορεις να παρεις να ειναι πιο “ερεθιστικα”
      και πριν κλεισω, να πω οτι, εχω ακομα το πρωτο μου αμαξι, ενα fiat cinquecento sporting μοντελο του 96, το οποιο απεκτησα το 01. εχω αλλαξει 2 μερσεντες και ενα fiat punto GT σας πληροφορω, οτι το φιατακι μου προκαλει ακομα τον σεβασμο, διοτι με δαυτο περασα τα νεανικα μου χρονια, περασα πολλα, εγραψα 250.000 χλμ, πηδηξα γκομενες μεσα, στουκαρα, το σηκωσα στον αερα και ειναι και φορες που το κανω βολτα ετσι χωρις λογο, μονο και μονο για να το ακουμπησω.
      το Α1 μονο αν μου το χαριζαν μαζι με ενα καλο χρηματικο ποσο θα το ειχα. και ξερεις τι θα το εκανα μετα???
      ——-θα το χαριζα σε ενα παιδι 20 χρονων, που προσπαθει να παρει ενα αμαξι, οσο προσπαθουσα και’γω στα 20 μου. αλλα θα ειχα και τυψεις, διοτι του καταστρεφω τα αυτοκινητιστικα σου ονειρα με τετοια μαλακια αμαξι!!!

    • Mika

      H emporikh tou poreia opws diabazw einai poly kalh,kai den milaw fysika gia thn Ellada.
      Den mporw na se peisw gia kati ki oute exw prothesh na to kanw.Kathe aytokinhto pou parousiazetai, idiws an einai ena mikro premium polhs,prospathei na plasarei kai kala ena lifestyle, analogws pws to antilambanetai o kathenas..Kai to Smart lifestyle dinei kai kala, kai to neo Y etsi theloun na to deiksoun, kai to iQ, ki alla polla..Den nomizw pote h Audi na eipe pws thelei to A1 na grapsei sxediastika istoria..Pote den htan aytos o stoxos ths..O stoxos ths eksarxhs htan na dwsei ena mikrotero aytrokinhto me oles tis aksies ths firmas stous pelates ths se poiothta-asfaleia-eksoplismo ki ontas mikrotero kai fthnotero apo ta alla ths montela, na proselkysei kai neous pelates sth marka gia 1h fora…Profanws oxi ena foithth pou koitazei gia to 1o tou amaksi,alla kapoious pou exoun na diathesoun parapanw xrhmata gia na paroun kati pio poiotiko…Ayto einai to olo thema..Kai s ayto paei poly kala, poly kalytera apo to A2 pou htan poly kalo texnologika alla panakribo kai idiomorfo, gi ayto ki apetyxe…Kai kalws apetyxe gia mena…
      O logos pou to timologoun etsi den einai to lifestyle kai to icon,einai to poiotiko kai premium pou eipes. Kai th emporikh tou poreia tha th doume me to kairo fysika…An epiase h oxi..Ta deigmata einai kala pantws.. Twra an kollas se fraseis pou eides se diafhmiseis h den kserw pou, kakws to kaneis…

    • nikxan1

      μικα, ειναι Α Κ Ρ Ι Β Ο !!!!!
      και για τα λεφτα που κοστιζει, ειναι Α Σ Χ Η Μ Ο !!!!!
      ειλικρινα τωρα, χεσε την τιμη. εσυ το βρισκεις ομορφο??
      ειδικα ο κωλος του ειναι ομορφος??? πες την αληθεια.
      εγω ο φανατικος μερσεντακιας, παραδεχτηκα οτι το ML ειναι αισχος.
      και ειπα οτι και τα αυτοματα 5αρια, ειναι ακριβως τα ιδια με εκεινο που ειχε ο φρεντ φλιντστοουν στο αμαξι του.

    • Mika

      ME EIDES POUTHENA NA PW PWS DEN EINAI AKRIBO??????
      EIPA PWS DEN EINAI GIA OLA TA PORTOFOLIA, NAI NAI NAI, EINAI AKRIBO!!!!!!!!!!!
      Monos sou eipes pws h omorfia einai ypokeimenikh,opote tsampa xaliomaste..
      Mprosta kai sto plai m aresei poly..M aresei poly otan foraei to S line paketo opws to kokkino…
      Pisw, giati exeis fagwthei, tha mporouse na einai kai kalytero, alla den me apwthei kiolas…Na sou pw???Tha hthela ta fwta na mhn einai panw sto portmpagkaz opws sta Q7, Q5, Q3, klp…Oriste..An mporousa na to allaksw, ayto tha ekana..Tha ta ebaza spasta ki oxi eniaia na anoigoun me th pisw porta. Ayto pisteyw pws den tairiazei toso poly se mikro aytokinhto..Kata t alla se genikes grammes, me ikanopoiei arketa..Kai mesa, einai aploiko se sxediash alla poly poiotiko kai prosegmeno,thymizei aytokinhto megalyterhs kathgorias,opws kanei kai to A3, klp..Na eisai sigouros pws an htan metrio kai kostize toso, tha to tsakiza mia xara….
      Apo ekei kai pera, den mporw na peisw kanena giati na to protimhsei enanti enos allou..Einai thema goustou kai kyriws portofoliou, agaphte..Ki ekei kaneis den mporei na pei tipota…

      Apla,me thn eykairia thelw na pw pws o kathenas koitazei ti thelei kai ti tou aresei..Exw akousei polles fores na lene : eisai trellos me ta lefta ayta, px gia to A1 h to Mini, pairneis px, ena GOLF GTI…Ki oloi peftoun sth pagida ths timhs agoras, pw pw ti amaksi phra klp…Den einai etsi..
      Allos thelei xwrous,allos thelei styl, allos poiothta,allos xamhla pagia eksoda..Px, nai, anti gia A1 185 ps h Cooper S, pairnw, me ayta pou thelw na exei to amaksi,aneta ena Golf GTI…
      To thema einai omws,dialegeis ti thes..Mporei na eisai single, na thes compact diastaseis kai kales epidoseis apo xamhla kubika , 1.4, 1.6…Koitas ayta..Mporeis na thes xwrous omws, na mh se noiazoun telh kai asfalistra, na thes pio amaksi gia ta lefta sou..Pairneis ena GTI h mia Giullieta QV..
      Thelw na pw, to akribo einai sxetiko polles fores..To thema einai oi proteraiothtes kai oi anagkes tou kathenos,se syndyasmo me ta thelw tou..Oxi ti pairnei me ayta ta lefta..

      P.S. To ML den einai aisxos,apla to palio htan pio omorfo..
      :p

    • Mika

      Px, gia mena, thelw to epomeno amaksi mou, na exei gkazi, to exw apwthimeno,pws na sto pw..Twra exw 115 ps apo 1.6..Kai tou xronou, opws kai na exei, thelw na kanw mia kinhsh..
      Den thelw omws na plhrwnw san pousths kanena kratos se paralogous forous polyteleias ki alles paparies,alla m aresei to kalo ki akribo kiolas..
      An loipon paw se kainourio, mporw na dw kati se A1 185 h Cooper S, estw ki an pairnw GTI me ta idia xrhmata..To thema gia mena tha einai na apofasisw ti xwrous thelw na exw sto mellon,giati egw den allazw ki aytokinhta kathe mera….Otan omws pairnw,synhthws xwnw mpolika extra..LOL…
      An dw oti den bgainw, tha koitaksw kati pio fthno, blepe POLO GTI h DS3, pou ki emena m aresei poly opws kai sto filo LOEB..
      Alliws,tha dw kati mtx se kalh timh, 1-2 etwn to poly..Tha mporousa na dw mia wraiotath C class h ena A4 turbo, alla den exw kanena logo akoma na koubalaw ena sedan sth plath mou..
      Ki as mia full extra C class san th dikh sou, pou leei o logos..
      Gia na paw se ena entelws neo px A3 me antistoixes epidoseis, to kostos agoras kai xrhshs, tha anebainei poly..Ki an kai mou aresei trella to A5 kai tha paw na dw to FL molis erthei, h timh tha einai akoma megalyterh..
      Skepsou pws me ta lefta enos kalou A1 h Cooper S me liga extra, mporeis na pareis A5 1.8 2etias, me mpolika pragmata panw…
      To thema einai ti exeis sto myalo sou kai posa skopeyeis na plhrwneis meta sto kratos…
      ;-)

    • loeb

      φιλε μου ξεχασες για μενα το Ds3  παρα πολυ ομορφο σβελτο και πολυ ποιοτικο στο εσωτερικο του θυμιζοντας αυτοκινητο ανωτερης κατηγοριας. Βεβαια το Α1 μεσα μου αρεσει παρα πολυ. Γενικα τα audi παντα μου αρεσαν απο μεσα.

    • nikxan1

      απο μεσα, ειναι πανεμορφα!!!
      απ’εξω, σχεδον ολα ειναι ακομα πιο ομορφα.
      τα Α1 και Α2 ομως, μην μου πεις οτι ειναι και ομορφα, γιατι θ’αρχισω να απορω για τα ματια σου!!!
      που διαολο της βλεπετε την ομορφια ρε γμτ??

    • loeb

      Οχι φιλε Νικο δεν μου αρεσουν απο εξω τα Α1 και Α2 στην καμια. Γι αυτο και αν ηθελα να παρω μικρο αμαξακι και γρηγορο για μενα το DS3 θα ηταν η πρωτη επιλογη!
       

    • nikxan1

      θεωρεις οτι το Α1 ειναι πιο ομορφο απο το πολο σου???
      εγω θεωρω οτι ολα τα πολο, ειναι εξωτικης ομορφιας μπροστα σ’αυτην την πατημενη σερβιετα!!!!

    • nikxan1

      γιαννη μου:
      σημερα, ηρθε μια μπετονιερα στην οικοδομη, και εφερε μπετο.
      σταθηκα λιγο, και χαζευα τα μηχανικα μερη της βαρελας. μου τραβηξε το βλεμμα.
      το Α1, με ερεθισε πολυ λιγοτερο απο την μπετονιερα…..
      για να ειναι ειλικρινης, θεωρω οτι και η βασω παπανδρεου, ειναι πολυ πιο ομορφη απο το Α1

    • Mika

      Kala, to idio pragma eniwsa ki egw otan eida th nea B class..!!Apla den mphka kan sto kopo na to pw..
      LOL..
       

    • nikxan1

      τι σχεση εχει η β κλας ρε μικα???
      δεν το λεω για να πειραξω εσενα, αν ηθελα να πειραξω εσενα, θα ελεγα αστεια πραματα.
      τωρα μιλαω σοβαρα. μπορει και η β κλας να ειναι πατατα, αλλα μην μου πεις τωρα οτι σ’αρεσει αυτη η σκατουλα. ελεος, δηλαδη σε λιγο, και ντενεκε σκουπιδιων να βγαλει η αουντι, θα πεσετε απο κατω να προσκυνατε.
      δεν το βλεπεις οτι ειναι εκτρωμα?
      και μην μου πεις οτι θα εδινες ενα καρο λεφτα γιαυτην την μαλακια, μονο και μονο επειδη ειναι αουντι??
      και μην εχωντας τι να πεις, πιανεις και την β κλας. ε τι να πω τωρα.
      εχω προσκυνησει το Α5, λεγωντας οτι ειναι ενα απο τα ομορφοτερα αμαξια που εχουν περπατησει ποτε, αλλα το Α1 και το Α2, ειλικρινα θεωρω οτι η θεση τους ειναι σε ενα κουτι με ταμπον ή σερβιετες!!!
      τελειωνει η κουβεντα εδω, δεν μπορω να τσακωνομαι για το αυτονοητο. αν σ’αρεσει, με γεια σου με χαρα σου, πανε παρε το αν περνας καλα και σ’αρεσει.
      θεωρω, οτι ειναι ασχημο. οχι επειδη ειναι αουντι, αλλα επειδη ειναι ασχημο!!!!
      θεωρω επισης, οτι τα λεφτα για μια τετοια πεπονοφλουδα ειναι παρα πολλα.
      οχι επειδη ειναι αουντι, αλλα επειδη ειναι πολλα τα λεφτα για κατι που δεν αξιζει!!!

    • nikxan1

      δηλαδη μολις πω κατι και δεν αρεσει σε καποιον, πρεπει να κραζει τα μερσεντες για να απαντησει?

    • Mika

      Oxi.!
      O tropos sou omws merikes fores einai lathos, san na prospatheis na tou epiballeis pws epeidh den aresei se sena,einai swnei kai kala mapa..Den einai etsi…Kai mh kollas sto opoio A1, genika milame..
      ;-)

    • nikxan1

      κοιτα:
      η εμφανιση, ειναι θεμα υποκειμενικο.
      δεν παω να επιβαλλω σε κανεναν τιποτα, ουτε για τα αουντι, ουτε για τα αυτοματα κιβωτια, ουτε για τα μερσεντες.
      ισα ισα, εχω δηλωσει τρελα ερωτευμενος με το S5 και
      εχω δηλωσει ξενερωμενος με τα μερσεντες που εχουν αυτοματο σασμαν, αρα προσπαθω να ειμαι οσο μπορω πιο αντικειμενικος γινεται!!!
      δεν μπορω να φανταστω αυτο το αμαξι ομως και να κατεβασει το μυαλο μου την λεξη “ομορφο”
      δεν γινεται. μπορεις να πεις την βασω παπανδρεου ομορφη??? ή θα πεις οτι ειναι ομορφη απλα και μονο επειδη ηταν υπουργος?? σ’αρεσει κατι γιαυτο που ειναι, οχι επειδη κουβαλαει ενα ονομα ή ενα σημα. για το β κλας αν θυμαμαι, εχω σχολιασει ασχημα λογια. οπως και για την ML.
      αρπαχτηκα (και ξερεις οτι δεν το κανω συχνα, και ξερεις οτι εχουμε λογομαχησει πολλακις, αλλα παντα σε φιλικο υφος) διοτι εχει ξαναγινει πολλες φορες:
      οταν πω κατι αρνητικο για κατι, ερχεται ο αλλος και κραζει αμεσως τα μερσεντες, μονο και μονο για να με διαολισει. λες και ειμαι αντιπροσωπος ή δεν ξερω τι.
      εν πασει περιπτωσει, ξεχνα το, δεν εγινε τιποτα. και παλι φιλοι οπως και πριν.
      αλλα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΑΤΟ!!!!!!!!
      :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    • Mika

      Mhn arpazesai, tsampa xaliesai..Opws apla aneferes pws sou einai adiaforo to A1 apo mia mpetoniera,apla eipa to idio eniwsa ki egw gia ena olokainourio montelo pou parousiasthke prosfata…Baremara, nysta kai adiaforia,parolo pou sta xartia einai kalytero apo to prohgoumeno, pio ekseligmeno kai pio akribothwrhto..
      Den lew misos kai ahdia gia ena allo montelo opws h seira 1 ths BMW,giati ayth einai xeiroterh..
      H B-class omws me synerpase oso mia bradya sthn opera,gi ayto thn anefera, ki oxi kata anagkh epeidh einai Mercedes gia na sth pw.. Den exw tetoia themata egw..
      ;-)

      P.S. Re keratouklh den thelw ksana rakes apo sena giati mou th les….
      Ksanadiabase giati to eipa gia th B class, giati mou einai adiaforh, oxi gia na sth pw…
      H nea 1 einai xalia, to neo Civic ektrwma, to neo Yaris mia apo ta idia, to neo 208 nerobrasto, apo ta nea montela pou bghkan prosfata h B class mou ekane pio poly se nysta,gi ayto thn eipa..

    • nikxan1

      οοοοοοοοοοοοοοοοχι ΤΩΡΑ ειναι που θα τις πιουμε τις ρακες!!!!
      και μετα, εγω θα βαλω μπλουζα αουντι, και εσυ μπλουζα μερσεντες, και θα παμε και σε κανα κλαμπακι να τα σπασουμε!!!!
      εισαι μεσα ??

    • Mika

      Mesa…Thelw na forame kai kapelakia omws!
      LOL..
      Egw tha exw to Mclaren Mercedes mou, to idio einai!!!
      Xaxaxa

  • Petros Lappas

    παιδια μην τρελαθουμε κιολασ… ειναι πολα τα λεφτα για τοσο μικρο αυτοκινιτο… για να παρεισ ενα 1.4 140 η και 122 με καλο εξοπλισμο φευγεισ πανο απτα 20.000 με μεγαλι ευκολια… οκ ειναι audi εχει κυροσ ποιοτιτα και μεταπολικι αξια… αλλα ι τιμεσ ειναι πολυ πανο ακριωβος στα ιδια λεφτα παιρνεις golf με το ιδιο κινιτιρα… και με λιγοτερα απο 1000 ευρο οπως εκανα και εγω παιρνεις scirocco 160… και ποιοτικο και γριγορο και με καλιτερουσ χορουσ και πολυ καλιτερι οδικι συβεριφορα… μονο το μικρο μπορεισ να πεισ οτι οκ καλο ειναι αλλα μονο αθτο με τα 85 αλογα γιατι εαν εχεισ και αποσιρσι κανα 1000 πας στα λεφτα του polo 105 …ναι ειναι λιγο ποιο αργο αλλα οκ… καλυτερι ποιοτιτα κατασκυεισ ιματζ  και με μεγαλιτερο κυροσ… και μεταπολικι αξια… και ετσι λες δεν πειραζι ας καποια δεκατα πυσω μιας και το επιπεδο του κινιτιρα ειναι για αυτο πολις…  φυλικα παντα αθτι ειναι ι γνωμι μου…

  • nikxan1

    ρε παιδια ΕΛΕΟΣ!!!!!
    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    για ονομα της παναγιας.
    ασχημο ειναι!!!!!!!!!!!!!!!
    πανακριβο ειναι!!!!!!!!!!
    ειπαμε να υποστηριζουμε την μαρκα που γουσταρουμε, αλλα ακομα και εγω κατακρινω την μερσεντες καμια φορα.
    για ονομα του θεου, τοσα λεφτα για να παρεις ενα αμαξι που ειναι πιο ασχημο ακομα και απο την ντορα μπακογιαννη!!!!
    ρε παιδια, βαλτε λιγο μυαλο, γινετε λιιιιιιιιιγο πιο αντικειμενικοι!!!!!!
    ειναι πανακριβο, και εξωφρενικα κακασχημο!!!!

  • AlfaRomeoLover

    Παρόλο που απεχθάνομαι τα VW,  τα Audi μου αρέσουν.

    Το Α1 και το νέο Α6 μου αρέσουν πολύ. Στις φωτογραφίες ο πίσω χώρος στο Α1 μια χαρά φαίνεται…

    • Mika

      Phres like ki apo mena, enan Audi Lover!!
      LOL….

  • to kalitero 9a itan o ka9enas na leei ti gnomi tou kai telos oxi 3-5 na gemizoun 10000 comments kai o ka9enas na leei apo 10 fores to idio prama!