Το 1992 η Ferrari παρουσίασε στο κοινό την Grand Tourer πρόταση της, την 456 GT. Η παραγωγή της και μετά από ένα ελαφρό facelift το 1998, διήρκεσε για 12 χρόνια και μέχρι το 2004 όπου και αντικαταστήθηκε από τη 612 Scaglietti. Εκτός όμως από την επίσημη coupe έκδοση της, το 1996 ο πρίγκηπας του Brunei, Jefri Bolkiah, σήκωσε το τηλέφωνο του και πήρε τη Ferrari ζητώντας της να του να σχεδιάσει και κατασκευάσει ο οίκος Pininfarina 7 station wagon της 456, γι’αυτόν και την οικογένεια του. Η Ferrari δεν αρνήθηκε και τις κατασκεύασε, ώσπου ο πρίγκηπας αποφάσισε τελικά ότι θέλει 6 αυτοκίνητα, αφήνοντας την τελευταία να πωληθεί ελεύθερα στην αγορά.
Μηχανικά δεν είχε διαφορές από την coupe απλά μόνο το σασί του είχε επιμηκυνθεί κατα 20 εκ. και είχε ενισχυθεί η πίσω ανάρτηση. Φορούσε έναν V12 5,5 λίτρων με περιεχόμενη γωνία 65 μοιρών και απόδοση 442 άλογα, ο οποίος κινητήρας είχε βραβευτεί το 2000 και 2001 με το βραβείο του Performance Engine of the Year. Το τίμημα που πλήρωσε για κάθε μια ο πρίγκιψ ήταν $1,5 εκ. Αρκετά λεφτά αλλά σίγουρα το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό. Thanks for the tip, Άκη.