Ξέρουμε εδώ και καιρό ότι η Subaru θα κάνει τα επόμενα WRX και STI ξεχωριστά μοντέλα. Μέχρι σήμερα είχαμε μείνει ότι θα φοράνε έναν turbo 1.600αρη boxer κινητήρα ο οποίος θα αποδίδει 270 άλογα στην έκδοση WRX ενώ το WRX STI θα αποδίδει 304 άλογα. Νέες αναφορές μιλούν όμως ότι ο κινητήρας που θα φοράνε τα δύο μοντέλα, τα οποία θα παρουσιαστούνε το 2013 , θα είναι ένας 2.0-λιτρος τετρακύλινδρος turbo boxer με τις ιπποδυνάμεις να παραμένουν ίδιες με αυτές που κυκλοφόρησαν και παλαιότερα, 270 και 304 άλογα.

Φυσικά θα είναι τετρακίνητα και θα κατασκευαστούν πάνω σε μια ειδικά τροποποιημένη πλατφόρμα του Impreza. Τα δύο μοντέλα θα δανείζονται την ίδια πλατφόρμα, με το WRX να διαθέτει κοντύτερο μεταξόνιο ώστε να βελτιωθεί η οδηγική του συμπεριφορά. Το WRX θα διαθέτει και STI έκδοση πάνω στην οποία θα κατασκευαστεί και η WRC έκδοση της Subaru, αφού οι Ιάπωνες εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο να επιστρέψουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα rally.


[Πηγή: Car & Driver | Rendering Photo: Motor Trend]

  • nikxan1

    αν το βγαλουν ΕΤΣΙ στην παραγωγη, και δεν αλλαξουν ΤΙΠΟΤΑ, θα καψει καρδιες….
    πολλα παλλικαρια θα χασουν τον υπνο τους….
    μανα μου μια ομορφια!!!!!!!!!!
    ειναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!!!

    • έλα ρε συ!!!
      δε μ’αρεσει καθόλου!!
      σα καρικατούρα είναι!!
      δεν υπάρχει περίπτωση να μοιάζει η έκδοση παραγωγής σ’αυτό ούτε στο ελάχιστο!

    • nikxan1

      ε εμενα μ’αρεσει…..
      σε αλλους αρεσει το Α1, εγω την βρισκω μ’αυτο!!!!
      :)))))))))))))))))))))))))
      νομιζεις οτι ολοι νορμαλ ειμαστε εδω μεσα?????
      χωρις πλακα, εμενα μ’αρεσει!!!!!!

    • Mika

      Twra mas kaneis plaka etsi???
      Kala leei o Gazo, san kinoumeno sxedio gia paidia einai…Hmarton…

  • to impreza pou einai tora mou aresei pio poli oxi oti ayto einai asximo

  • Η φωτογραφία είναι rendering παιδιά. μην την υπολογίζεται

  • hellboy

    αντε μπας και δουμε καμια μερα δοξας με τα νεα ιμπρεζα μπας και μπει και η μιτσουμπισι και δουμε κανενα εβο να θεριζει αντε να μπουνε!!!!!!!!!!!!!!!!!καιρος ηταν να ακουσω κατι ευχαριστο!!!!!!!!!

  • aν και στο μυαλο μου το impreza ειναι 4πορτο …. τελικα και αυτο μου αρεσει!!!!!!
    θα προτιμουσα να μην το ονομασουν καν impreza…aλλα πχ wrx  coupe – sti coype….
    alla απο την στιγμη που και αυτο 8α ζωγραφιζει με 2.0λιτρο μοτερ…..8α το ανεχτω!!!! :-))))

    • nikxan1

      babino μου, εμενα μ’αρεσει πολυ λεμε!!!!!
      ας μην εχει και καθολου πορτες!!!!!

    • filos για να σε κανω να με νιωσεισ ..ειναι σαν να λεμε να βγαλει η merc pou τοσο αγαπασ….την επομενη C μπροστοκουνα με 1,6 ατμοσφαιρικο μοτερ και αυτοματο κιβωτιο!!!! :-P
      orismena πραματα δεν τα αλλαζεισ…αλλα στην προκειμενη περιπτωση μου αρεσει!!!!  :-)

    • nikxan1

      αν ποτε βγει αυτο το αμαξι που περιγραφεις, θα πουλησω το δικο μου, και ουτε καν σε ταξι μερσεντες δεν θα ξαναμπω!!!
      νομιζω, δεν υπαρχει χειροτερο αμαξι απο αυτο που ειπες, ασχετα αν ειναι μερσεντες ή οχι!!!
      ανατριχιασα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • αχαχαχαχαχαχαχχαχαχχαχχαχαχαχαχ
      ειδεσ φιλοσ??? παει κοντρα σε αυτο που εχεισ συνδιασει την merc!!!
      σκεψου τωρα πωσ και καπωσ ετσι μπορει να νιω8ουν οι φανατικοι τησ (im)prezas!!!! :-)

  • DOWNSIZING λεω εγω τωρα,μηπως να το ξανασκεφτουν;Αραγε ξερουν την εννοια της λεξης;Την εχουν ακουσει ποτε;Εχουν δει καποιο δειγμα της,την γνωριζουν;

    • ma απο τα 2.5L φιλοσ πηγαν στα 2.0!!!! ayto den einai downsizing???? aπλα καναν μικρο βημα!!! αλλα καναν!!!!  :-)

    • για ποιο λόγο downsizing???

  • εμένα κάτι μου λέει ότι το μοτέρ που θα φοράει θα είναι το ίδιο με το turbo BRZ (όταν με το καλό βγει)!!!!
    αλλά είδατε διαφορετική προσέγγιση οι “αιώνιοι”??
    πιστοί στο turbo η subaru…
    υδβριδικό πετρέλαιο η mitsubishi!!
    τι θα είναι καλύτερο???
    ο χρόνος θα δείξει!!

    • φιλοσ επειδη ειχα φτασει κοντα το 2008 stην αγορα ενοσ evo ix (kai eytyxvs o Θεοσ με φωτισε να μην το παρω) πιστευω πωσ την τελευταια 5-6ετια οι τησ μιτσουμπισι εχουν παει 1 βημα παραπερα!!!! οποτε κατι 8α ξερουν!!!!! τουσ εμπιστευομαι οσο και να με ξενερωνει το πετρελαιο…αλλα και οπωσ λεσ ο χρονοσ 8α δειξει!!!!!

  • Constantine

    Ψιλοαπογοήτευση η εγκατάλειψη του 1.600 κινητήρα θα ήταν τέλειος για την χωρα μας , αλλά απο την άλλη απο τα αδικαιολόγητα 2500 κυβικά κάτι είναι και αυτο….Μπορεί μέχρι τότε να αλλάξει η φορολογία ( λέμε τώρα ) . Είναι πιο εύκολο να εξελίξουν έναν ήδη υπάρχων κινητήρα στην Subaru 

    Πάντως 1 φορά να το κάνουνε όμορφο και άγριο όπως πρέπει και τι αλλο πια !!!