Drag Reduction System ή DRS, το σύστημα που έχει βοηθήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό στην αύξηση του αριθμού τον προσπερασμάτων. Γνωρίζουμε ότι για κάθε αγώνα η FIA ορίζει μία ή δύο ζώνες DRS, όπως και ένα ή δύο σημεία ανίχνευσης. Ωστόσο, την Παρασκευή και το Σάββατο, οι οδηγοί μπορούν να σηκώνουν οποιαδήποτε στιγμή θελήσουν το πάνω flap της πίσω πτέρυγας, έτσι ώστε να μειώσουν την αντίσταση της στις ευθείες, με σκοπό την αύξηση της επιτάχυνσης και την τελικής ταχύτητας, ακόμα και σε πολύ μικρές ευθείες. Βέβαια, εκεί το κάνουν κυρίως για την επιτάχυνση.


Κατά της ελευθερίας αυτής είναι ο Mark Webber, ο οποίος θέλει να μπουν περιορισμοί στη χρήση του DRS και τις ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές, αφού η ενεργοποίηση μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια του ελέγχου από τον οδηγό, με αποτέλεσμα να έχει κάποιο ατύχημα.

Ο Bruno Senna της Renault είχε ατύχημα στη Suzuka, είχα κι εγώ ένα την Παρασκευή στην Ουγγαρία κι ένα ο team-mate μου, Sebastian Vettel, το ατύχημα του οποίου έγινε εξαιτίας αυτού. Έτσι, σχεδόν όλοι οι οδηγοί θα προτιμούσαν να περιοριστεί η χρήση του DRS εκτός από τον αγώνα. Απλά να έχουμε DRS μόνο για μερικές βασικές ευθείες, καθώς και το σημείο που μπορούμε να το ενεργοποιήσουμε, ώστε να μην είναι πολύ κοντά στην έξοδο της στροφής.


[Πηγή: GMM | Photo Copyright: Mark Thompson/Getty Images/Red Bull Racing]