Η πίστα του Interlagos προσφέρει αρκετό θέαμα σχεδόν κάθε χρόνο, καθώς όταν ένας οδηγός είναι ταχύτερος από τον προπορευόμενο, μπορεί σχεδόν πάντα να τον προσπεράσει αρκετά γρήγορα, χωρίς να χάσει πολύ χρόνο πίσω του. Το καλύτερο σημείο για προσπέρασμα είναι η πρώτη στροφή, όταν οι οδηγοί από τα περίπου 320 Km/h, πέφτουν στα 100 Km/h.

Ίσως γι’ αυτόν τον λόγο η FIA επέλεξε να μην ορίσει την ευθεία εκκίνησης-τερματισμού ως ζώνη ενεργοποίησης της πίσω πτέρυγας. Αντίθετα, η μοναδική ζώνη έχει οριστεί για τη δεύτερη μεγαλύτερη ευθεία της πίστας. Συγκεκριμένα, ο οδηγός που βρίσκεται εντός του ενός δευτερολέπτου από το προπορευόμενο μονοθέσιο λίγο πριν από τη δεύτερη στροφή, εκεί όπου θα βρίσκεται το σημείο ανίχνευσης, θα έχει τη δυνατότητα να πατήσει το “φτερωτό κουμπάκι”, το οποίο θα του επιτρέψει να το πλησιάσει ή και να το προσπεράσει, αν είναι αρκετά κοντά.

Αυτό, όμως, σημαίνει ότι αν ένας οδηγός προσπεράσει στα φρένα για την πρώτη στροφή, μπορεί να χάσει τη θέση του από τον οδηγό που δέχθηκε πριν από λίγο το προσπέρασμα. Η στροφή 4 είναι ένα, επίσης, καλό σημείο για προσπέρασμα, το οποίο, φυσικά, θα γίνει ακόμα καλύτερο έπειτα από την απόφαση της FIA.

Όλα τα παραπάνω ισχύουν μόνο για τον αγώνα της Κυριακής. Όπως ξέρουμε, την Παρασκευή και το Σάββατο, οι οδηγοί μπορούν να σηκώνουν το πάνω flap όποτε αυτοί θελήσουν, παρά τα παράπονα που υπάρχουν από τους ίδιους.

[Πηγή: FIA]