To τμήμα R GmbH της Volkswagen φαίνεται ότι θα είναι πετρελαιοκίνητο και τετρακίνητο. Αυτό δήλωσε ο διευθυντής του τμήματος Ulrich Riestenpatt gt. Richter και ο διευθυντής marketing Hendrik Muth στο Autoblog.com, στο περιθώριο της έκθεσης του Los Angeles.

Τι να περιμένουμε στο άμεσο μέλλον από το R τμήμα; Την πετρελαιοκίνητη έκδοση του Golf R, ενώ στο μέλλον θα δούμε της R εκδόσεις του Passat CC και του Beetle R, με το πρωτότυπο να έχει κάνει ήδη την εμφάνιση του σε Φρανκφούρτη και Los Angeles.

Το καλό της υπόθεσης είναι ότι δεν θα δούμε ποτέ υβριδικό R μοντέλο ενώ η προσθήκη carbon και άλλων εξωτικών υλικών, είναι ακόμη πολύ νωρίς να μπούνε στα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας, αφού κοστίζουν ακόμη ακριβά. Ωστόσο η τοποθέτηση περισσότερου αλουμινίου είναι το επόμενο βήμα, αφού η Audi έχει κάνει σημαντικά βήματα στον τομέα αυτό.

[Πηγή: Autoblog.com]

  • eixe που ειχε και πριν ροπη….τωρα ανετα 8α παμε στα 50 κιλα μαμα!!!!! 
    αλλα το πετρελαιο μεξενερωνει……

  • nikxan1

    και 8κινητο να γινει, ανθονερο να καιει, 500 κιλα ροπη να βγαζει, τα φβ δεν θα αποτελεσουν ποτε επιλογη μου. και δεν το λεω για να πειραξω τον μπαμπινο, αλλα εχω βαρεθει να ασχολουμαι με τα φβ, και τα πανακριβα μοντελα τους!!!!

    • VanPerseF1

      το ειδα και αυτο…επιτελους καποιος που δεν του αρεσουν τα VW και το λεει σε δυο γραμμες και οχι σε ολοκληρο αρθρο,ετσι ειναι δεν σου αρεσουν και τελος!(εγω ειμαι φαν μην παρεξηγηθω).
      Νικο σημερα ημουν στα μερη σου!

    • Nikxan1

      ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΣ????
      ΚΑΛΑ ΡΕ, ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΤΕ ΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΛΕΤΕ???
      ΧΑΖΑ ΕΙΣΤΕ???
      μην μαθω, οτι ηρθε κανεις χανια και πληρωσε και ξενοδοχειο να μεινει, θα τον μαμησω!!!!
      και αν ηρθες για μια ωρα, γιατι δεν μου μιλησες να γνωριστουμε ρε????
      :))))))))))))))))))))))

    • VanPerseF1

      Εγω ειμαι απο Ηρακλειο και ηρθα για δουλεια για πολυ λιγο δεν προλαβαινα με τιποτα…την επομενη φορα ομως δεσμευομαι να ειδοποιησω!!!

    • nikxan1

      ρε πατριδα, ντροπη……
      ειναι δυνατον να το λες και να μην ντρεπεσαι ????

    • VanPerseF1

      ντρεπομαι……αλλα σου μιλαω ειλικρινα δεν προλαβαινα με τιποτα!

    • nikxan1

      πατριδα, δεν πειραζει, σε συγχωρω. ειμαι στο κρεββατι με 38 και κατι.
      αλλα θα ερχομουν!!
      την αλλη φορα ομως….
      ΚΑΝΟΝΙΣΕ!!!!

    • nikxan1

      δεν τα γουσταρω, ξερεις γιατι??
      πρωτον και κυριοτερον, ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ σε σχεση με οτι προσφερει.
      δευτερον, δεν ειναι μονη λυση, οπως προσπαθουν να μου το πασαρουν.
      τριτον, εχω παθει OVERDOSE. ειλικρινα την εχω σιχαθει την φβ.
      τεταρτον, ειχα γκομενα με γκολφ 4 επι 2 χρονια, ειλικρινα ηταν ο διαολος μου να το οδηγαω.
      διοτι ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ αμαξι του 21ου αιωνα, να ξεφτιζει στην κονσολα και στις πορτες.
      ασε που εχει ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ανταλλακτικα.
      γενικα, δεν μ’αρεσει να με αντιμετωπιζουν λες και εχω πορσε αντι για φβ.
      και τελευταιο, μου ειναι ειλικρινα αδιαφορο τι θα παρουσιασει, πως θα παρουσιασει, κτλ.
      ειλικρινα. γενικα αμαξια του γκρουπ δεν τα βλεπω καθολου.
      συγγνωμη αν απογοητευω ή εκνευριζω μερικους. αλλα ειναι αποψη μου.

    • VanPerseF1

      λογικο ειναι ο καθενας εχει τη γνωμη του
      οπως ειπα και πιο πανω απλα και καθαρα δεν μου αρεσει τελος….

    • nikxan1

      δεν μπορω να απαντησω στο αλλο σχολιο σου για την μαζωξη, σου απανταω εδω:
      οποτε θελετε μαζωξη, εγω ειμαι μεσα!!!!

    • VanPerseF1

      Καποια στιγμη πρεπει να κανονιστει.

    • Iceman_Kimi

      nik απο που εισαι απο Ξανθη???

    • nikxan1

      oxi xania!!!

    • ierosilia!!!!!! kai oi petres kseroyn pos einai apo xania!!!  :-)

  • funster

    γιατι ομως ” Το καλό της υπόθεσης είναι ότι δεν θα δούμε ποτέ υβριδικό R ” ?Γιατι σχολιαζεται ως καλη ειδηση αυτο ?

    Μια αλλη απορία, αν ξερει κανεις εμπεριστατωμενα να απαντησει:
    Γιατι τα οχηματα με κινητηρες diesel ειναι ακριβοτερα ? Αφου υποτιθεται πως η τεχνολογία τους και η περιπλοκοτητα τους ειναι πιο απλη. Γιατι να κοστιζει ο κινητηρας ακριβοτερα ?

    • cfu

      Hybrid kalytera na mi doume prospika miso ta hybrid,ta hybrid einai gia to tous ithopious tou Hollywood OXI GIA PETROHEAD

      ta Diesel edo kai mia 10 etia einai pio sygrona kai polyploka apo tous benzinokinitires
      gia ayto einai akribotera

    • γιατί είναι. Αν οι γρήγορες εκδόσεις των εκάστοτε αυτοκινητοβιομηχανιών, γίνουν υβριδικές, τότε το χάσαμε το κορμί πατριώτη, όπως έλεγε και η γνωστή διαφήμιση!

      τα στελέχη του VW το λένε εξάλλου, ότι όλα τα κέρδη που σου προσφέρει ένα υβριδικό σύστημα, τα κερδίζει και με το παραπάνω, αν απλά μειώσεις το βάρος του αυτοκινήτου κατά 100 κιλά.

  • Mika

    Proswpika den nomizw pws to mellon twn R einai petrelaiokinhto,apla tha bgaloun kai dynata kai sporty diesel R montela, pou den exoun twra..
    Oxi omws pws tha afhsoun th benzinh sthn akrh…

  • Constantine

    Νικο εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου . Εχω Golf 4 εδω και 10 χρόνια και πριν είχα το Golf 2 . Καλύτερη επιλογή αυτοκινήτου τότε δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε . Το έχω πάω παντου , απο κατσάβραχα μέχρι βουνήσια στροφιλίκια και το αμάξι είναι σκυλί . Εχει βγάλει που και που κάτι ηλεκτρονικα μικροπροβλήματα αλλα είναι τα φυσιολογικά . Ασε που πλέον το βασικό σέρβις και τα λάδια του τα κάνουμε σπίτι με τον πατέρα μου …

    Απο μέσα δεν έχει παθει σχεδόν τίποτα αλλα το προσέχω , και το μόνο που σκεφτομαι είναι πως αντι να αλλαξω αμάξι αυτην την δύσκολη περίοδο να δώσω 2-3000 ευρώ να του κάνω ενα γενικό λίφτιγκ , αμορτισέρ , ζαντολάστιχα , φρένα και να βάλω 1.8 τουρπο κινητήρα απο gti . Φυσικά θα κρατηθεί δηλωμένο 1,4 ……Θα αντέξει αλλα 3-5 χρόνια χαλαρα μέχρι αν είμαι πιο ανετος για να πάρω μια Μερσεντες !! ΛΟΛ!!!!

    • φιλοσ επειδη και εγω πρι 2 χρονια ειχα ψαχτει λιγο για μετατροπη(εχω γκολφ 5)…τροπετο στα λεφτα που λεσ λιγο δυσκολο….το πιο φτηνο που ειχα βρει εγω ηταν στα 5.000ευρω αλλα να μου πεισ ηταν για το 2.000cc to gti με την προυποθεση οτι τα δικα μου ανταλακτικα θα τα κρατουσε το συνεργειο(μηχανη κιβωτιο ανατρησεισ φρενα)…τωρα αν σκεφτεισ οτι το αυτοκινητο σου οπωσ ειναι δεν πιανει ανετα 3000ευρω??? αρα εχεισ ενα μπατζετ χρηματων 5000(μπορει και λιγο παραπανω) για μετατροπη και 3000 το αμαξι αν το πολυλησεισ στα 9000….με αυτα πλεον σημερα αν το ψαξεισ και 8ελεισ γκολφ εχεισ πολλα gt 170ps και εχεισ και γκαζι και το κεφαλι σου ησυχο απο το αν πετυχει η μετατροπη και απο φορολογικη μερια αλλα και απο αλλεσ εταιρεισεχει αρκετα γρηγορα!!!!μη σου πω οτι 8α περρισεψουν κιολασ χρηατα!!!! παντωσ πρωτου κανεισ καμια κινηση ψαξ΄το πολυ….αν θελεισ να το κανεισ για “μοναδικοτητα” μαζι σου!!! αν ειναι για το γκαζι σκεψου οτι πλεον σημερα αξιζει να το παρεισ ετοιμο!!!!! :-)

    • Constantine

      Σε ευχαριστώ Μπάμπη για τις πληροφορίες . Και εγώ το σκέφτηκα να το δώσω για 3-4000 και να πάρω ένα έτοιμο με αλλα 3000 . Αλλά απο την αλλη να πουλήσεις το δικό σου και να πάρεις ενα αλλο ίδιο απλά πιο δυνατό ….ίσως θα με χαλούσε . Για την ώρα ίσως προβώ σε εξωτερικές και εσωτερικές μετατροπές και ανανεώσεις και για τον κινητήρα αν δεν με συμφέρει να τον αλλάξω ή  να του βάλω τουρπο , ίσως απλά του κάνω ένα πολύ καλό σέρβις

      Σε ευχαριστώ και πάλι 

    • tipota filos!!!! nasai kala!!!  :-)