Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές στους φετινούς κανονισμούς είναι το Drag Reduction System, δηλαδή το DRS. Ως γνωστόν, στον αγώνα, ο οδηγός έχει το δικαίωμα να σηκώσει το πάνω flap της πίσω πτέρυγας σε μία ή δύο προκαθορισμένες ζώνες ενεργοποίησης, αλλά για να το κάνουν, θα πρέπει να απέχουν λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο από το προπορευόμενο μονοθέσιο, όταν περνάνε από ένα ή δύο σημεία ανίχνευσης. Η μείωση της αντίστασης μπορεί να αυξάνει την τελική ταχύτητα, επιτρέποντας στον οδηγό να πλησιάσει το μονοθέσιο-στόχος, αν δεν μπορεί να το προσπεράσει.

Μεγάλος οπαδός του συγκεκριμένου συστήματος δηλώνει ο Michael Schumacher. Ο Γερμανός εκθειάζει το DRS, διότι χωρίς αυτό, το θέαμα και οι μάχες που θα βλέπαμε θα σε πολύ μικρότερο βαθμό.

Προσωπικά, νομίζω ότι είναι πολύ προφανές ότι έχει βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό. Είχαμε απίστευτους αγώνες φέτος. Παίρνω ένα συγκεκριμένο παράδειγμα και νομίζω ότι είναι ακόμα αρκετά φρέσκο, και είναι αυτό της Κορέας. Αν σκεφτείτε τη μάχη του Mark Webber και του Lewis, ήταν συνέχεια κοντά. Χωρίς το DRS, δε θα ήταν τόσο κοντά, δε θα βλέπαμε τίποτα. Θα ήταν ένα κανονικό είδος ενός παραδοσιακού είδους αγώνων και απ’ αυτή την άποψη, ίσως να μην λειτουργεί τέλεια, υπάρχει ένα μικρό περιθώριο να βελτιωθεί η κατάσταση, αλλά γενικά, έχει συμβάλει πολύ στο να έχουμε εξαιρετικούς αγώνες.

Ο Jenson Button, από την άλλη, θεωρεί ότι η σημασία του KERS είναι η ίδια με αυτή του DRS. Να θυμίσω ότι σε κάθε γύρο, ο οδηγός έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί επιπλέον 82 ίππους για 6,68 δευτερόλεπτα, μέσω της ενέργειας που συσσωρεύεται στις μπαταρίες κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος.

Νομίζω ότι το DRS είναι καλό από μόνο του, αλλά, προσωπικά, αισθάνομαι ότι το KERS είναι μια πραγματική βοήθεια για εμάς. Πιστεύω ότι μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε πραγματικά για να αποκτήσουμε πλεονέκτημα, να προσπεράσουμε και, προφανώς, να προσπαθήσουμε να κρατήσουμε μία θέση, έτσι, για μένα, είναι τόσο σημαντικό όσο και το DRS.


[Πηγή: ESPNF1]