Και μόνο που την είδα, πόνεσα. Μια μαύρη Ferrari 430 Scuderia, διαλύθηκε στην Autobahn, όταν ο 41-χρονος οδηγός της, έχασε τον έλεγχο της. Ο δρόμος ήταν μουσκεμένος και έτσι αν πήγαινε με 300+ χλμ/ώρα, το παραμικρό λάθος, οδήγησε σε αυτό που βλέπεις στις φωτογραφίες. Ο οδηγός δεν τραυματίστηκε, αλλά ο 17-χρονος γιος του που βρισκόταν στη θέση του συνοδηγού, τραυματίστηκε ελαφρά στο χέρι. Οι ζημιές της 430 ανέρχονται στις €150.000. Προσωπικά πιστεύω ότι δεν πρόκειται το αυτοκίνητο να επισκευαστεί ποτέ. Οι ζημιές είναι αρκετά μεγάλες.

[Πηγή: Wochenblatt]

  • ποναω μονο που την βλέπω έτσι …:( 

    ευτυχώς ζουνε οι επιβατες .

  • κ μετά μου λέτε οτι ειναι καλό που δεν υπάρχουν όρια στην autobahn….
    όσο παιδεία κ να έχουν εκεί, ένας θα βρεθει που θα την κάνει τη μαλακία κ θα πάρει στο λαιμό του ανθρώπους και αυτοκίνητα!!

    Υ.Γ.: μπορώ να έχω το μοτεράκι σε περίοπτη θέση στο σπίτι μου?

    • loeb

      Για μενα ειναι καλο που δεν υπαρχουν ορια. Σκεψου και το αλλο στην Γερμανια οπου εχουν ορια πρεπει να τα τηρεις αυστηρα οποτε τους εδωσαν και κανα 2 δρομους ασφαλης αρκετα ετσι ωστε να ξεδινουν. Γνωστη η τακτικη γιατι με τετοιες αμαξαρες εκει αν δεν ειχαν και καπου να τις ανοιξουν θα τις ανοιγαν σε δρομους που δεν θα ειναι και τοσο ασφαλεις. Δεν μπορω να πιστεψω οτι φταιει μονο η ταχυτητα αλλα η ανικανοτητα. Για παραδειγμα εγω μπορω να πηγαινω στην εθνικη με 200 και να ειμαι πιο ασφαλης απο την κοπελα μου που θα πηγαινει με 120. Αρκει να ξερουν ολοι το ποσο μπορουν να πανε και ποσο ασφαλες ειναι το αυτοκινητο τους σε τετοιες ταχυτητες. Αλλες φορες μπορει να γλιτωσεις απο την ταχυτητα και αλλες να μην γλιτωσεις. Φαντασου καποιον να αλλαξει λωριδα χωρις να ελεγξει και να περασεις στον τσακ επειδη πηγαινες 40χιλ παραπανω ενω αν πηγαινες λιγο πιο σιγα να μην προλαβαινες να περασεις. Ολα ειναι θεμα ικανοτητας και timing

    • nikxan1

      ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΤΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΠΤΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ??????
      ειναι καλο που ΔΕΝ εχει ορια φιλε κιλλερ.
      απλα ξερεις που διαφωνω?? οταν βρεχει, (αν και οι δρομοι εκει ΔΕΝ ξερουν και πολλα απο υδρολισθηση) καλο θα ηταν να αναβουν φωτεινες πινακιδες με οριο εστω στα 200 χαω.
      εκει ο δρομος δεν ειναι λειος οπως τον δικο μας, ειναι λιγο σαγρε, για να μην χανει προσφυση το αμαξι οταν εχει χιονι. δεν παιζουν με την οδικοι ασφαλεια οι φλαχτενφλουχτεν γερμανοι.

  • Panos

    ποοο δενμπορω να το βλεπω :(

  • Sokratis13

    Αγιο ειχανε και οι δυο.Μη το πουνε ουτε του Παπαδημιου γιατι θα τους φορολογησει για υπερβολικη τυχη! Παντως το μοτερ δεν πρεπει να επαθε και μεγαλες ζημιες….

  • manos

    Αουτςςς σφυχτικε η καρδια μου πραγματικα κομματια εγινε.Παντως μπραβο απο μια τετοια συγκρουση τραυματιστικε μονο στο χερι nice well done Ferrari για ενα ακομα πραμα που αγαπαω αυτην την εταιρια

  • marios_7

    k aytos,me ton gio tou mesa,an pigaine me ypervoliki  taxitita(gt dn blepw na dieykrinizeis kapou me poso etrexe) prepei na einai poly megalos stokos..

  • panos_zonda

    Συζήτηση μέσα στ αυτοκίνητο λίγο πριν το ατύχημα:
    – Γιε μου μόλις μεγαλώσεις λίγο ακόμα αυτό τ αμάξι θα γίνει δικό σου…
    – Δε μ αρέσει, εγώ θέλω υβριδικό.
    – ΤΙ ΠΕΣ???ΥΒΡΙΔΙΚΟ???

    Και να τα αποτελέσματα…