Δύο αδέρφια, ο Κώστας και ο Τάσος Κόρακας από την Μυτιλήνη, μετατρέπουν βενζινοκίνητα αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά. Σε συνεργασία με το ΕΜΠ (Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο) και την Περιφέρεια Αττικής, τα δυο αδέλφια έχουνε μετατρέψει στο παρελθόν ένα smart και ένα Fiat Panda από συμβατικά σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το οποία φοράνε μπαταρίες μολύβδου, αλλά το νέο τους δημιούργημα, ένα Citroen Saxo το οποίο φορά μπαταρίες λιθίου

Η μπαταρία μολύβδου είχε διάρκεια ζωής γύρω στα 80.000 χιλιόμετρα, ενώ η λιθίου έχει διάρκεια 300 με 500.000 χιλιόμετρα, ουσιαστικά ξεπερνά το χρόνο ζωής ενός αυτοκινήτου, ζυγίζοντας μάλιστα το μισό. Το αυτοκίνητο έχει αυτονομία 100 χλμ και έχει κόστος μόλις 1,5 ευρώ.

Από την αρχή του έτους, αναμένεται να υπογραφεί το Προεδρικό Διάταγμα το οποίο α δίνει κίνητρα για τη μετατροπή των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά, με τα αδέρφια Κόρακα να έχουνε θέσει ως στόχο να λειτουργήσουν στη Μυτιλήνη το πρώτο πιστοποιημένο κέντρο μετατροπής βενζινοκίνητων αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά.

Το κόστος μετατροπής του αυτοκινήτου υπολογίζεται από τα 7.000 με 10.000 ευρώ με τη χρήση μπαταριών λιθίου, με τα αδέρφια Κόρακα να δηλώνουν ότι όσο θα αυξάνεται η παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων τόσο θα μειώνεται και το κόστος των μπαταριών.

[Πηγή: Enet]