H Audi ανακοίνωσε ότι ο 48-χρονος Wolfgang Egger είναι πλέον επικεφαλής σχεδιασμού του Audi Group Design, και από πίσω του υπάρχει ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο το οποίο οι φήμες θέλουν να είναι το νέο ΤΤ. Οι γραμμές ταιριάζουν πάντως να είναι το νέο TT και μόνο τυχαίο δεν είναι που μπήκε στη φωτογραφία. Το πρωτότυπο TT το περιμένουμε να παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα στο 2012 με το μοντέλο παραγωγής θα έρχεται το 2014.

Ο Egger θα αναλάβει την θέση από την 1 Φεβρουαρίου του 2012 και θα αντικαταστήσει τον Stefan Sielaff, ο οποίος θα γίνει επικεφαλής σχεδιασμού του Volkswagen Design Center στο Potsdam και επικεφαλής εσωτερικού σχεδιασμού του Volkswagen Group. Ο Egger εκτός από τα μοντέλα της Audi, θα επιβλέπει και αυτά της Lamborghini. Δημιουργίες του Egger είναι το Audi quattro concept και το πρώτο Audi e-tron concept.

[Πηγή: Audi, Fourtitude]

Δελτίο Τύπου

Wolfgang Egger takes charge of Audi Brand Design

Wolfgang Egger (48), Head of Audi Group Design, will also be taking charge of Audi Brand Design on an operational level from February 1, 2012. He will be taking over this task from Stefan Sielaff, who is to become Head of the Volkswagen Design Center in Potsdam and Head of Interior Design for the Volkswagen Group.

Wolfgang Egger has been Head of Audi Group Design since April 2007. This function comprises overall responsibility for the design of the Audi and Lamborghini brands as well as all products that bear the Audi brand logo. In recent years, Audi Group Design has for example produced a large number of innovative design concepts in the automotive sphere, and has strategically redirected and repositioned the product design. Prior to joining Audi, Egger held a variety of posts including Head of Alfa Romeo Centro Stile and Head of Lancia Centro Stile.

The Audi quattro concept showcar, which was created with Wolfgang Egger as the lead designer, attracted considerable attention in 2010. In creating the first Audi e-tron concept, he gave visible expression to Audi’s progress towards electric mobility. Egger has been responsible for a large number of production projects since 2007.

  • nikxan1

    βαζω στοιχημα οτι θα ειναι ομορφο.

    • θελω να σε πιστεψω αδερφε αλλα βαζω στοιχημα οτι θα ειναι σαν χελωνα…δεν θα ξεχωριζεισ τη μουρη απο τον κολο…

    • nikxan1

      το πρωτο ΤΤ ηταν μια πατατουλα. οντως δεν ξεχωριζες μουρη με κωλο. το 2ο ομως, ηταν πολυ καλυτερο.
      εχω την αισθηση οτι αυτο θα ειναι πολυ πιο ομορφο!!!!

    • μακαρι να ειναι πιο καλο!!εμενα απο το τελευταιο μου αρεσει μονο το TT RS…το εχει ενα παλικαρι εκει που παω διακοπες και φοραει και δυο μπουρια πισω ποοο ολα τα λεφτα βγαζει καλο ηχο!!!

  • cfu

    come on baby,panta mou arese to TT,gia na doume ti tha einai kai ayto to neo

  • Constantine

    Για εμένα τα ΤΤ είναι πολύ υπερτιμημένα και με το νεο φορολογικό σύστημα ασύμφορα αφού καταργήθηκε ο 1800 τούρμπο και έγινε 2λιτρος .

    Οπότε αν έπαιρνα ΤΤ  που το γουστάρει τρελά η δικιά μου (γαμώτο) θα έπαιρνα το παλιο που είναι σαν χελώνα ….

    • pariah

      Πότε καταργήθηκε ο 1,8tsi στο ΤΤ;;;;;

    • Constantine

      1.8 με 160 ίππους έχουν πλεον μπροσθιοκίνητο και οχι με 225 τετρακίνητο . Μονο σε 2.0 βγαίνει quattro και με 200+ άλογα

  • Mika

    Opws grafei kai sto Fourtitude o ekdoths tous,den pisteyei pws ayto einai ontws to neo TT,alla kapoio arxiko prwtotypo apo phlo, pou eixe parousiastei gia evaluation, klp..Nomizw pws symfwnw mazi tou, an kai einai trabhgmena ta fwta tou, moiazei arketa me to twrino,opote den pisteyw pws einai h epomenh genia..