Δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που είδε σήμερα τις φωτογραφίες με το εσωτερικό του νέου Α3 και να μην πρόσεξε ότι ανάμεσα τους υπάρχουν και μερικές νέες φωτογραφίες/σκίτσα της 3-θυρης έκδοσης του αυτοκίνητου. Το νέο A3 διαθέτει παρόμοια φωτιστικά σώματα που αυτά των ανανεωμένων A4 και A5, επιθετικό προφυλακτήρα και μεγάλη γρίλια. Το νέο Audi A3 θα κατασκευαστεί πάνω στη νέα πλατφόρμα του ομίλου MQB “Modular Querbaukasten” στα Γερμανικά, “σπονδυλωτή αρχιτεκτονική” στα Ελληνικά, (την ίδια που θα φορά και το νέο Golf VII). Το αυτοκίνητο θα φορά μια μεγάλη γκάμα TSI και TDI κινητήρων από 1.200 cc έως 2.000 cc απόδοσης 85 έως 210+ ίππων. Θα υπάρχουν εκδόσεις S και RS αλλά αυτές θα παρουσιαστούν μερικά χρόνια αργότερα. Φυσικά θα υπάρχουν υβριδικές, plug-in και ηλεκτρικές προτάσεις.

Το νέο A3 θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο το οποίο θα φορέσει τον νέο 1.400αρη TSI με τα 140 άλογα με το σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων. Το σύστημα θα λειτουργεί σε μεσαία φορτία και με ταχύτητες έως 50 χλμ/ώρα. Όταν το A3 θα κινείται με 50 χλμ/ώρα με τρίτη ή τετάρτη ταχύτητα, θα εξοικονομεί περίπου στο 1 λίτρο/100 χλμ. Επίσης το A3 θα φορέσει και τρικύλινδρους κινητήρες καθώς και κινητήρες κατανάλωσης υγραερίου.

Το νέο A3 θα έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από αυτές της τωρινής γενιάς. H 3-πορτη έκδοση και η Cabriolet θα έχει μήκος 4.26 μέτρα με μεταξόνιο 2.595 μέτρα, ενώ η 4-πορτη sedan και η 5-πορτη Sportback θα έχει μήκος 4.44 μέτρα και μεταξόνιο 2.630 mm. Το νέο Α3 θα είναι φυσικά φαρδύτερο και κοντύτερο από την τωρινή γενιά. Οι πωλήσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν το φθινόπωρο του 2012, ως μοντέλο του 2013.

Στη Γενεύη θα παρουσιαστεί τόσο η 3-πορτη hatchback όσο και η sedan έκδοση ενώ στο μέλλον το A3 θα είναι διαθέσιμο σε ακόμη δύο εκδόσεις, 5-πορτη Sportback και cabrio, έτσι ώστε να ανταγωνιστεί τα BMW 1-Series, BMW 2-Series (η coupe Σειρά 1), Mercedes Α-Class και B-Class.

  • ggarfe

    Ένα σχέδιο αμαξώματος σε διαφορετικές διαστάσεις.
    ΕΛΕΟΣ!

    • axaxxaxxax sostos!!!
      ena A1 einai !!!!!

    • Tsou Kostas

      ναι ρε, ειπαμε να εχει εταιρικη ταυτοτητα να μην ειναι χιουνται που αν δεν δεις το σημα δεν ξερεις τι ειναι, αλλα αυτοι το παραχεσαν…

  • fatals

    haters gonna hate

  • cfu

    mia xara,ante epitelous na to doume kai pos einai to kanoniko

  • Kostas 1996

    oreo ine. alla opos panta.. idia fotistika me A4 A5 A7 A8 . . . 

  • sofokles5 (ex sofokles)

    PSSSSSSSSS AYTO EINAI OXHMA!

  • Γιώργος Μ.

    Τί μαύρο χάλι είναι ο εξωτερικός σχεδιασμός τα ίδια τα ίδια και πάλι τα ίδια τρείς γενιές  αν σας πω πως τώρα που είδα το απ’έξω είδικά απο πίσω μου αρέσει πιό πολύ το εσωτερικό θα με πιστέψετε; Αναμένω το Golf και το leon Ελπίζω να μην τα πάρει και αυτά η μπάλα διότι τσάμπα η αναμονή. Έχω Leon του 2001 και με αυτά που βλέπω δεν τ’αλλάζω με τίποτα!!!

  • μουφα…ειδικα αν βγει και το s3 με 400αλογα και το καταπληκτικο quattro ουυυ εχει να αγορασει χωραφιαα..

  • MitsosDaBest

    Κάτι σε Α1 και Α6…

  • nikxan1

    θα ηθελα να ρωτησω τους αουντακηδες και τους φοξβαγκενακηδες της παρεας, να μου πουν
    Ε Ν Α Ν
    λογο, εναν!!!!
    για να το αγορασουν. αλλα μιλαμε σοβαρα, οχι να επικαλεστουν την οθονη κτλ.
    διοτι αν εκφραστω οπως θελω, θα πω κακες κουβεντες, και δεν θελω.
    για να ακουσω.

    • cfu

      κοιτα εμενα μου αρεση,αλλα ως εκει.να το αγορασω με τιποτα,με τη καμια
      γιατί αν ηταν σε αυτη τη κατηγορια 1000 φορες Focus η Volvo C30,
      ειδικα με τους ecoboost του focus,τουλαχιστον για εμενα δεν εχει ελπιζα

      αλλα σαν σχεδιο ναι μου αρεση αλλα οχι για δικο μου αυτοκίνητο

    • hellboy

      εσυ δεν μετρας εισαι φορντακιας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!

    • cfu

      ναι ειμαι,αλλα στηριζω με δυναμη και Vw Group!!!!οκ μπορει να προτιμο περισσότερο ενα Μercedes-Bmw,Ford,Toyota(japan genika),Volvo-Saab αλλα εχω μαθει με τα Vw group τη να κάνω

    • hellboy

      να ξεφυγεις απο την πλυση εγκεφαλου που κανει το γκρουπ- να την ξεμαθεις!!! ευκολο ειναι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!κατα τα αλλα καλα εισαι!!!!!!!!!!!!!!!!!:))))))))

    • cfu

      ασε πηγα και ειδα σημερα το Golf ηταν στη βασικη εκδοση με μπεζ καθισματα,δεν μου αρεσε καθολου,δεν ξερω γιατι αλλα μου φάνηκε χαλια 1ο φορα το επαθα με Golf,μπαινω μετα στο δικο μου με το τρελο νεανικο εσωτερικο και λεω τη αμαξαρα εχω μπροστα στο Golf,
      to  beetle παντως ειναι πολυ ωραιο,αλλα πληρη απογοητευση με το Golf,σχεδιαση,πλαστικα,χρωμα καθισματων,

    • hellboy

      οριστε αποδιξη οτι αρχιζεις να ξεφευγεις!!!!!!!!!!!χαχαα!!!!!!

    • ilikeyourcar

      Εμφανισιακά μιλώντας… ειναι απλα ok, ουτε χειρότερο, ουτε καλύτερο.

  • nikxan1

    μαγκιτες μου, επειδη μιλαμε πολυ καιρο, και πραγματικα γουσταρω τρελα!!!
    προσπαθω ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ πιο πολυ, να ειμαι αντικειμενικος. αν και ολοι ξερετε οτι ειμαι μερσεντακιας, με εχετε δει κατα καιρους να κατακρινω μερικα μοντελα, οπως πχ το SLS και τα αυτοματα σασμαν της εταιρειας.
    οταν ομως η μερσεντες κανει FACE LIFT ή η BMW το κανει για τα καλα!!!
    βλεπετε ομως την αουντι, την οποια γουσταρω, οτι δεν εχει καυλα, ουτς φαντασια. δεν κανει μια αποφασιστικη και τολμηρη ανανεωση. μενει σε πολυ αυστηρο FAMILY LOOΚ!!!!
    δεν μιλαω για θεματα ποιοτητας ή αποδοσης, μιλαω ΜΟΝΟ για την εμφανιση.
    το Α1 εχει αισχρο κωλο, και ολοι το βλεπουμε.
    το Α3 που βλεπουμε, ειναι το ιδιο με το Α1 απλα λιγο ξεχειλωμενο.
    δηλαδη, ας ειμαστε λιγο αντικειμενικοι, σωστα ????

    • Killer88

      Έτσι όπως το θέτεις έχεις πολύ δίκιο, παρότι είμαι φαν και ιδιοκτήτης αυτοκινήτου του group. Πρέπει  να αλλάξουν λίγο την σχεδιαστική ταυτότητα τους, παρόλαυτα θα μιλάμε για ένα ακόμα καλύτερο αμάξι οδηγικά και ποιοτικότερο ( άσχετα με την σχεδίαση ) εσωτερικό.

    • Arch1t3kt

      Αν η Audi είχε ΚΑΙ φαντασία στην σχεδίαση η μισή αυτοκινητοβιομηχανία ανα τον κόσμο θα είχε κατεβάσει ρολά

    • ilikeyourcar

      Αν η Audi ειχε και σχεδιαση και πιο ευχαριστο στριψιμο – τιμονι (θα συμπληρωσω εγω) θα ηταν γαματη… αλλα θα σου πουλαγε 40000 ευρω ενα Α3. Με την ιδια λογικη αν και η Αλφα ειχε αξιοπιστια… ;)

  • ο όρος αδιαφορος σχεδιασμός βρίσκει απολύτη ερμηνεία σε τούτο εδώ το σχέδιο!!

  • Gerrard

    Ας πουμε οτι το μπροστινο μερος ειναι οκ,δηλαδη “τρωγεται”,ετσι οπως το βλεπω απο τη μεση και πισω απογοητευει.Ακομα και το νεο Golf VII,πιστευω οτι θα ειναι πιο ενδιαφερον σαν συνολο απο το νεο A3.

    Eιναι σαν ενα παζλ,οπου εχουν μοιραστει διαφορα κομματια απο τα αλλα Audi τα οποια προσπαθουν ντε και καλα να κολλησουν μεταξυ τους για να βγει ενα σχημα.

    Παντως το κραξιμο πρεπει να παει πρωτα στην φιλοσοφια του Group και οχι τοσο στους σχεδιαστες,αυτοι εντολες παιρνουν,βγαζουν καποια σχεδια και τους λενε,το θελουμε πιο συντηρητικο ,η σχεδιασε κατι που να δειχνει νεο αλλα παραλληλα να μην ξεφευγει απο την γνωστη ταυτοτητα των Audi.

    Eιμαι περιεργος,να δω καποια στιγμη,ολα τα μοντελα της Audi,το ενα διπλα στο αλλο σε μια φωτογραφια,απο μπροστα,απο το πλαι σαν προφιλ,και τα πισω μερη,για να φανει αυτο ακριβως που λεμε οι περισσοτεροι,οτι εχουν ενα βασικο σχεδιο,το οποιο το αυξιομειωνουν μεγεθος,του κανουν μικροαλλαγες για να δικαιολογειται οτι δεν ειναι ακριβως ιδιο.