Η Audi επέλεξε την έκθεση ηλεκτρονικών CES στο Las Vegas, για να παρουσιάσει το εσωτερικό του νέου Audi A3 το οποίο το είδαμε πριν μερικούς μήνες σε spy φωτογραφίες. Η καμπίνα του νέου A3 διαθέτει καλύτερης ποιότητας υλικά με την κεντρική κονσόλα να είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό. Υπάρχει κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, ηλεκτρικό χειρόφρενο, MMI οθόνη 7″ στη κορυφή του ταμπλό η οποία βυθίζεται μέσα στο ταμπλό, με τον επιλογέα του να βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα πίσω από τον λεβιέ των ταχυτήτων, με το κεντρικό κουμπί να είναι τεχνολογίας αφής. Κατά τα άλλα οι αεραγωγοί και τα υπόλοιπα είναι παρόμοια με το εσωτερικό του πρωτότυπου A3 e-tron concept.

Η Audi περιγράφει το νέο σύστημα MMI ως “όταν η Γερμανική μηχανολογία, συναντά την Silicon Valley”. Έχει κατασκευαστεί με την βοήθεια της Nvidia και χρησιμοποιεί έναν διπύρινο επεξεργαστή Tegra 2 1.2 GHz και είναι μέρος του ΜΜΧ (Multi-Media eXtension) το οποίο δίνει την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να συνδεθεί στο internet, να χρησιμοποιεί το σύστημα πλοήγησης αλλά και το σύστημα τηλεφώνου. Αργότερα, το σύστημα θα αναβαθμιστεί με τον τετραπύρινο Tegra 3 στα 1.4 GHz. Το νέο A3 θα έχει επίσης Head-Up Display το οποίο μπορεί προαιρετικά, μπορεί να συνδεθεί με πολλά κινητά τηλέφωνα μέσω του πακέτου “Phone Box”.

Το νέο Α3 θα κάνει ντεμπούτο τον Μάρτιο στη Γενεύη και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν μέσα στο 2012. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

Ανανέωση: Προστέθηκαν μερικές φωτογραφίες.

[Πηγή: Audi]

Δελτίο Τύπου

Audi at the CES 2012 in Las Vegas

Audi is extending its leadership in the area of automotive electronics with a spectacular range of innovations. The company is now presenting its current and future solutions at the Consumer Electronics Show (CES) in Las Vegas, USA. These solutions relate to the key word Audi connect – intelligent networking of cars from Audi with the owner, the Internet, the transportation infrastructure and other vehicles.

Audi is presenting numerous innovations in seven technology fields related to Audi connect, several of which will soon enter series production.

Connectivity Audi is integrating the high-speed mobile communications standard LTE into its cars. In the future, the Audi Phone Box will couple all mobile phone types perfectly with the car.

Operating concept Audi is now introducing the intuitive touchpad in its compact vehicles as well. Advanced head-up technology with innovative gesture control system. Seamless integration of mobile apps into the intuitive Audi operation concept.

Voice control Audi is already the only manufacturer to offer its customers an online Google voice-activated POI search (point-of-interest search with voice control system).

Online services Integration of Google Earth/Google Street View online into navigation systems.

Mobile computing Infotainment architecture with the latest processors from Nvidia.

Assistance systems From lane assist systems all the way to the vision of piloted driving.

3D graphics Brilliant 3D graphics on an ultra-slim display.

The term ‘Audi connect’ spans the technical field of networked mobility, in which Audi has the global leadership role. At the CES, the world’s most important electronics trade show, the company is presenting its technologies of today and its developments for tomorrow.

Many model ranges, beginning with the compact A1, can optionally be connected to the Internet. Front and rear passengers can conveniently surf and e-mail from their smartphones and other mobile end devices via an integrated WLAN hotspot.

For the driver, Audi has developed customized Audi connect services – such as navigation with Google Earth images, Audi online traffic information, the POI search by voice control and Google Street View. In most models, three user control levels are provided for utilizing these services – the large rotary pushbutton, the touchpad MMI touch and a high-performance voice actuation system. In future vehicles an innovative gesture control system will be added to the range of input options.

The technologies that Audi is developing for the near future continue along these lines. The key expression “Data in the cloud” refers to data located on servers that enters the car, such as music and – for passengers – videos. Smartphone apps make it possible to configure the car remotely – this will be an especially attractive feature for electrically powered e-tron models.

Serving as the foundation for these new Audi connect services is the new LTE (Long Term Evolution) mobile radio standard, which can transport large amounts of data – Audi is implementing it in the automobile. LTE can also play an important role in future car-to-X communication. The new technology involves networking cars with each other and with the transportation infrastructure – it has the potential to make driving more economical and safer. Car-to-X communication also plays a role in what is known as the intersection assistant – one of several assistance systems that Audi is developing.

There is one core requirement for all new services of Audi connect: they should make driving more comfortable and therefore further relieve the driver. A prime example of this philosophy is the head-up display, which displays key information in the windscreen. Here too, Audi is driving progress – with innovative projection technologies and displays that appear to be located in the real environment.

The new A3, which will soon make its debut, already exhibits many user control innovations. Its touchpad is integrated in the round rotary pushbutton, making it a touchwheel. The monitor is also a new development and makes pin-sharp 3D graphics possible, while the electrically deploying 7-inch display is only 11 millimeters thick and looks as elegant as an iPhone. Another innovation is the Audi Phone Box, a universal interface between a cell phone and the car.

Audi is embarking on a new era of infotainment hardware in the A3 – and the vehicle marks the premiere of Audi’s modular infotainment platform. The central computer of the MMI system integrates what is referred to as the MMX board (MMX: Multi-Media eXtension), a plug-in module whose highlight is a powerful Tegra processor from Nvidia. Audi can always keep the modular hardware up-to-date by replacing the MMX board.

Audi will continue to use the latest and fastest chips from market leader Nvidia in its vehicles in the future. Its joint venture with this company, founded in 2005, is proving very successful. When it comes to software, the brand with the four rings turns to infotainment solutions from e.solutions GmbH, a joint venture between Audi and the Finnish company Elektrobit. The young company buys functional software on the global market for such functionalities as navigation and telephony, and integrates it into the e.solutions software suite.

The equipment, data and prices specified in this document refer to the model range offered in Germany. Subject to change without notice; errors and omissions excepted.

User control and display in the new Audi A3

In the new A3, Audi is further extending its classic strength – simple, easy-to-understand ergonomics. This compact car, which will be launched in many countries very soon, offers many advanced solutions.

One of these is an electromechanical parking brake, which replaces the mechanical component. Operation of the air conditioning system has been further enhanced. Many important functions can be controlled via the multifunction steering wheel – including a freely assignable button – and can be viewed in the driver information system display. The most interesting innovations, however, are in the area of infotainment – its hardware, software and user control.

Audi and Nvidia “German engineering meets Silicon Valley” – a fitting slogan to describe Audi’s partnership with the Nvidia Corporation. Utilizing the fast graphic processors that the company supplies for many car model series, Audi has attained a leading position in the infotainment area. These processors have enabled innovations such as the world’s first integration of Google Earth images in the navigation map.

Audi and Nvidia began their joint venture in 2005. The A4, which appeared in 2007, already used a chip from this producer, which is based in Santa Clara, California. Two years later, the A8 attained a new dimension of visual display using Nvidia technology. Now, Audi and Nvidia are launching the next stage of their partnership – the new modular infotainment platform utilizes Tegra processors.

The modular infotainment platform The Audi A3 is the first model of the brand to offer features from the modular infotainment platform. Audi is using this radically new architecture to solve a challenge that is becoming increasingly urgent – innovations in consumer electronics and rapid gains in computing power are being introduced at speeds that are much faster than the product cycles of automotive manufacturers.

The central computer in the modular infotainment platform, such as the one Audi currently uses, comprises two units – the Radio Car Control Unit and what is known as the MMX board (MMX: Multi-Media eXtension). The latter is a high-performance plug-in module which integrates – along with the working and flash memory – the latest Tegra processor from Nvidia; it is responsible for all voice control, online, media, navigation and telephone functions. The new modular layout makes it easy to update the hardware – the fact that the MMX board can be replaced keeps the system at the cutting edge of technology.

In the new A3, the T 20 processor of the Tegra 2 series from market leader Nvidia is used – it is a dual-core processor with 1.2 GHz clock frequency and a fast graphics card. It accelerates playback of many audio and video formats such as mp3 audio and mpeg4 video, which now dominate in the world of mobile entertainment.

The T 20 processor works together with a graphics program (what is known as a 3D engine) from the specialist Rightware – making Audi the first automobile manufacturer able to display three-dimensional graphics in a vehicle. The new A3 is saved as a data model in the system. Its drivers and passengers can view it virtually in detail and from many angles in the “Car” menu on the MMI navigation plus system. An all-new preview window has been integrated into the main menu.

In 2012, the next generation of processors will already be making its way into Audi cars – the Tegra 30, which Nvidia recently introduced. With built-in quad-core technology, it operates at up to 1.4 GHz clock frequency. As in the T 20, its power requirements are minimal – which fits in perfectly with Audi’s efficiency strategy. Nvidia is planning even more powerful chips for upcoming years, and Audi will introduce them in its cars soon after they appear.

e.solutions GmbH The software that runs on the MMX boards also has a modular structure, and Audi developed the software largely independent of the hardware. In mid-2009 e.solutions GmbH was founded – a joint venture between Audi Electronics Venture GmbH, a fully owned subsidiary of AUDI AG, and Elektrobit Automotive GmbH, a division of the Finnish IT company Elektrobit. Audi contributes its knowledge of automotive infotainment to the partnership, while Elektrobit contributes its competence as a globally active software company in the infotainment and system integration fields.

More than 150 software specialists at the young company’s facilities in Ingolstadt and Erlangen are working to develop new modular infotainment solutions. e.solutions GmbH purchases functional software on the global market, e.g. for navigation or telephony, and integrates it into the e.solutions software suite.

New MMI terminal with touchwheel Along with voice control, the MMI terminal is also used to control the many infotainment functions in the new Audi A3; it is located on the center tunnel console. Engineers designed a new interface from the ground up, giving special consideration to the slim center tunnel console compact Audi model.

The central component here is the touchwheel – which merges the touchpad and rotary pushbutton into a single part for the first time. The round pushbutton has a cap with a touch-sensitive surface that lets users enter characters by finger movement. The handwriting recognition system is of the highest quality, and the large touchwheel moves with high precision, and clicks precisely into place. The pad has a ring surround that is illuminated by an LED and a light conductor.

Two rocker switches in front of the touchwheel directly operate the most important areas of Telephone/Navigation and Media/Radio, while a Menu key and a Back key complete the key set. The four softkeys for navigating through the menus are also chrome, as are the two rocker switches that are used for direct operations. A volume control with integrated skip function completes the MMI terminal in the new Audi A3 and makes it possible to operate it intuitively.

Audi has completely revised not only the operation, but also the structure and many details of the menu. In the media area, for instance, the player and media center are clearly separated; titles, albums and artists can be located directly via free text search. The POI search in the navigation system has been simplified; traffic information can be called up via the map. The connect services have been grouped in their own menu; the Audi drive select control system is operated via the CAR menu, and many functions in the telephone area have been improved.

The new monitor The displays in the new Audi A3 can be viewed on a monitor with a 7-inch diagonal. Thanks to its very high contrast and resolution of 800 x 480 pixels, it delivers brilliant, very sharp 3D graphics; highly efficient LEDs supply its backlighting. The display extends electrically from the instrument panel in an elegant movement, and it is slightly angled towards the driver. It is just 11 millimeters thick and is therefore almost as thin as an iPhone.

The monitor’s look is also reminiscent of the Apple cell phone – its cover glass plate is mounted directly to the surface of the TFT screen in a special lamination process. No air remains between the two components, and this improves optical performance. The painted housing is produced from ultra-light magnesium, which saves about 50 grams in weight. High gloss and chrome accents lend it an elegant touch.

The Audi Phone Box Another option that is available in the new Audi A3 is the Audi Phone Box; it couples cell phones of any type to the vehicle perfectly. Its key component is a universal planar antenna, which is integrated in the center armrest’s phone storage tray.

The telephone utilizes near-field coupling to communicate with the flat planar antenna, which routes signals by wire to the vehicle antenna via an amplifier. The power supply for the cell phone runs via a USB port in the Audi Phone Box. Over the mid-term, Audi is working on a solution for contactless charging of cell phones.

The head-up display of the future There are many Audi display and control technologies that make driving more relaxed and under control. One of them is the head-up display, which lets drivers keep their eyes on the road. All key information from the areas of navigation, traffic signs, car and assistance systems appear to hover about 2.3 meters (7.55 feet) in front of the driver, in his or her direct field of vision.

The next generation of this technology will take a significant step forward. A type of display known as the contact-analogue head-up display positions symbols right in the real environment. As an Audi approaches an intersection with the navigation system activated, the driver sees a transparent route arrow outside of the vehicle, positioned precisely at the real intersection. As the intersection nears, the arrow becomes larger. At a distance of 10 meters (32.81 feet), it appears to be about the same size as a real physical arrow on the pavement.

That is not all that contact-analogue head-up displays will be able to do. In hilly terrain, the navigation arrow can show the direction the road will take after the hilltop. If the driver is driving with adaptive cruise control activated, the distance to the vehicle ahead is displayed conspicuously. If the night vision system is active, and a pedestrian steps out onto the street, the display precisely shows the direction the pedestrian is coming from and his or her distance from the car. In the contact-analogue head-up display, the projection window – which is referred to as the ‘eyebox’ – is located somewhat higher on the windshield than today and is about as large as an iPad. Audi’s work on head-up displays is driving progress in all technology fields. In the future, it will be possible to show information only to the driver, the front seat passenger or all occupants of the vehicle.

The solution that Audi is presenting at the CES takes up this idea. The driver and front passenger each have their own head-up display available to them; the driver’s is contact-analogue, while the passenger has a conventional head-up display. Both displays show digital travel guides, news and pictures from video telephone calls. In the interest of safety, the driver is shown only static images and simple animations. If the passenger uses a wiping motion to pull the applications into his or her line of vision, all video functions become available.

Visible to all occupants is a central third projection, whose image appears to lie on the windshield. The driver or front passenger can move contents they are currently viewing to this central field with an easy, quick movement so that they can view it together. A camera detects the movements and directs the appropriate signals to the system.

  • nikxan1

    μα ειλικρινα, θα βγει εστω και ενας να πει οτι τοιυ αρεσει??
    σκοτεινο και καταθλιπτικο σαν μαυσωλειο ειναι.
    χωρις φαντασια και καυλα.
    ειδικα ΚΑΥΛΑ δεν εχει καθολου!!!
    μπορει να εχει κορυφαια υλικα, αλλα ειναι μιζερο.
    οσο για τον μοχλο εκει στα δεξια που μοιαζει σαν δονητης, δεν σχολιαζω. τα αυτοματα σασμαν, ειναι περαν του ενδιαφεροντως μου

    • nikxan1

      εχει παραγινει με τα μαυρα χρωματα στο εσωτερικο.
      καινουρια αυτοκινητα, φορτωμενα με τεχνολογια, ειναι και κατιμαυρα σαν ψυχειατρειο!!!!
      δηλαδη ειλικρινα εχω αδικο??
      μπαινεις με χαμογελο, και βγαινεις καταθλιπτικος.
      καλα λενε μερικοι οτι τα αουντι ειναι τα ιδανικα αυτοκινητα για αντιπροσωπους τσιμεντων!!!!

    • cfu

      eytixos einai xeirokinhto no problem

    • nikxan1

      αυτοματο ειναι!!!!
      δες το καλυτερα!!!

    • cfu

      oxi!!!! einai kai manual  4h photografia apo th proth grammi,eksalou a3 einai
      palio ratsistes omos me to aytomato ebalan 3 photografies kai me to manual 1 !!!!!!

      einai alles 2 pou fenetai pou pataei to koumpi,alla ekei den to ksexorizeis katholou…epitides to kanoun

    • ΔΝ

      και ναι μου αρέσει! κυρίως γιατί είναι απλό.
      Τα αυτόματα σασμάν είναι πέραν του ενδιαφέροντος σου γιατί έμεινες σε αυτά που κυκλοφορούσαν 20 χρόνια πριν… Τα σύγχρονα όπως τα διπλού συμπλέκτη TCT της Alfa ή της VW και Audi, και κυρίως το 8τάχυτο steptronic της BMW είναι ταχύτατα στις αλλαγές και από οικονομικά ως sport ανάλογα με το mode που επιλέγει ο οδηγός.
      Πάντως αν έκανες τον κόπο να κοιτάξεις και τις υπόλοιπες φωτογραφίες θα έβλεπες και το χειροκίνητο κιβώτιο.
      ΔΝ

    • nikxan1

      φιλε, παιζει να εχω ακουμπησει τα χερια μου, στα πιο εκπληκτικα χειροκινητα σασμαν που μπορεις να φανταστεις. δεν υποτιμω τα αυτοματα, απλα τα θεωρω περαν των ενδιαφεροντων μου. αυτα που μπορεις να κανεις με τα χειροκινητα, τα αυτοματα δεν μπορουν να τα βαλουν ποτε στην ECU τους.
      και οσο για το θεμα οικονομιας, μπορει να εχεις δικιο, αλλα αμα ειναι για απολαυση, ΧΕΣΤΗΚΑ για την οικονομια.
      το απλο-λιτο, ειναι σεναριο σε διακοσμηση σπιτιου!!! οχι σε νεανικο αμαξι το ετος 2012!!!!
      και προς θεου, οχι μαυρα χρωματα!!!
      αμα ειναι να θελεις να δυναμωσεις το αιρκοντισιον, και να πρεπει να μπαιενις σε 60 υποκαταλογους σεμ ια οθονη, να θες να κανεις κατι απλο και να παιζεις σαν 14χρονος με μια οθονη, με συγχωρεις, παρε PLAYSTATION!!!! εγω αμαξι θελω. ουτε απλο λιτο θελω να ειναι, ουτε χωρις καυλα, ουτε με μαυρες επιφανειες. ειμαι νεος ακομα, και δεν ειμαι και εργολαβος τελετων για να καυλωνω με το μαυρο….
      πιστευω να καταλαβες τι εννοω.
      με τιμη και σεβασμο

    • cfu

      enoeitai +1
      eidika me ayto pou eipes gia to playstation!!!!!

    • cfu

      exei ginei moda me ta aytomata,kai oloi nomizoun pos tha ginoun Vettel epidei exoun to idio systima,ti kavla pou sou dinei to xeirokinito den sti dinei kanena ma kanena aytomato

    • den εχει γινει μοδα…ισαι ισα …οι καθημερινοι ρυθμοι στισ μεγαλουπολεισ πλεον τα επιβαλουν!!!!!!!
      10000000 καλα!!!
      οκ τωρα στην επαρχια ειναι αχρηστα…αλλα σασ τρωει η μαζα……

    • nikxan1

      μην πηγαινουμε την κουβεντα παλι στα σασμαν. τα εχουμε ξαναπει χιλιαδες φορες.
      γουσταρετε αυτοματα?? πατε κια τα αγοραζετε, και ολα καλα. αλλα αυτο το εσωτερικο, ειναι τοσο μιζερο, που ουτε με 2 χειροκινητα σασμαν μαζι δεν σωνεται.
      αυτο ρε μπαμπη, δεν ειναι γερουλιστικο?? τιγκα στην μαυριλα?? θες να ψαξω να βρω το εσωτερικο στο δικο μου να στο ποσταρω να δεις?? πουθενα μαυρο!!! πουθενα ομως!!!
      ουτε κενες επιφανειες, ουτε ελλειψη καυλας!!!

    • ama δειτε ολα τα νεα μοντελα πλεον θα εχουν κεντρικη κονσολα μονο μια ο8ονη αφησ!!! ολα τα μπιμπιλικια απλα πλεον θα χαθουν!!!!!  δεν εχει σχεση με τον σχεδιασμο..απλα με την εργονομια!!!!! οσο για το μαυρο σε λεω μην κολλασ!!!!! ειναι προμο πιστευω για να κανει αντιθεση με τα φωτακια και την οθονη!!!!! αμα βγει σαν βασικη εκδοση τοτε πασο!!!! so simple!!

    • nikxan1

      τοτε ξερεις κατι??
      αν ολα τα καινουρια μοντελα βγουν με μια οθονη αφης, και καταργησουν τα κουμπακια, τις υποδοχες για CD, και εχουν κουμπακια για χειροφρενα, τοτε συγγνωμη, αλλα θα γερασω με το C και το cinquecento μου.
      διοτι αν ολα τα μοντελα ιεναι σαν και αυτο εδω το Α3, με συγχωρεις, δεν με καυλωνει κανενα.
      και σε αμαξι που δεν καυλωνω ειτε εσωτερικα, ειτε εξωτερικα, δεν δινω λεφτα για να το αποκτησω.
      κενες επιφανειες, δεν εχει ουτε η κλουβα μου. και ποσο νεοτερισμος θεωρειται που δεν εχει εισοδο για CD??? καινοτομια ειναι?
      οι μαυρες επιφανειες απο την μια μερια στην αλλη, ειναι για να κανουν αντιθεση το βραδυ με τα φωτακια?? δηλαδη το Α3 ειναι μονο για βραδυνη οδηγηση??
      το δικο μου το βραδυ που αναβουν τα κουμπακια, ειναι σαν αεροπλανο, αυτο θα ειναι σαν ενα απλο DVD σπιτιου!!!! 5 κουμπακια, μια οθονη που απο τα πολλα ανοιξε-κλεισε θα χαλασει ο μεντεσες της, και ολα καλα.
      οχι αδεφε μου, εμενα δεν μ’αρεσει. στην εικονα του S5 ειχα μεινιε με το στομα ανοικτο, αλλα με αυτο εδω ειλικρινα ξενερωσα.

    • αχαχαχχαχχαχχ
      αμα θεσ κανεισ την οθονη και φενετε σαν 10 αεροπλανα!!!!! τι αεροπλανο!!! σαν διαστημοπλοιο ειναι το βραδυ!!!
      νικο το 2012 ειμαστε!!!! ερωτηση!!!ποτε αγορασεσ τελευταια φορα CD???? σιγουρα πανε χρονια!!!!! ποτε κατεβασεσ το τελευταιο κομματι των  RED HOT????μπορει και πριν μισο λεπτο!!!! ποιο ειναι το νουμερο ενα κινητο??? σιγουρα οχι το νοκια 3310 ουτε το σονι εριξον Τ610….αλλα το iphone!!!!! opote ola me dedomena ginonte πλεον!!!!!! το CD πεθανε!!!!!!!!

    • nikxan1

      τι λες ρε κουμπαρε??? εγω πεταω ενα DVD μεσα, και ή βλεπω καμια ταινια, ή ακουω καμια 50.000 ΜΡ3.
      iphone δεν εχω, διοτι με περιοριζει το περιβαλλον δουλειας μου. αρα μαλλον δεν μπορω να εχω και Α3.
      μην το υποστηριζεις μπαμπη. επειδη σε εχω ψυχολογησει, και’συ το βλεπεις οτι ειναι χωρις φαντασια και καυλα…..
      ακομα και το γκολφ σου, ειναι πολυ πιο ομορφο απο αυτο.

    • epeidh  θα εχει θυρα usb τα 50.000 που λεσ ειναι λιγα!!!!! εγω το εχω με στικακι 16GB και απλα εινι απειρα τα κομματια!!!!! σκεψου πλεον μπορεισ να το συνδεεισ με το κινητο σου και να ακουσ μουσικη μεσω αυτου απο το αυτοκινητο!!!!!!
      νικο!!!! η τεχνολογια παει μπροστα!!!!!
      σε λιγο καιρο θα εισαι ρετρο merc lover!!!!!!!  :-)))))

    • nikxan1

      μην μου λες εμενα για τεχνολογια, διοτι την παρακολουθω σαν τρελος!!!
      την θυρα usb την ειδες πουθενα??? οχι!!!! παιζει και να μην εχει δηλαδη!!!!
      και αν συνδεεται με το κινητο μου, θα πρεπει να μου ξεφορτιζει το κινητο??
      στο δικο μου, εχω και ντιβιντι, και εισοδο USB και μαλιστα καποιες φορες, αναζηταω την ποδοχη MMC που δεν εχει!!
      θεωρω απαραδεκτο να μην εχει απλο CD.
      ασε την τεχνολογια, και πες μου με απλες κουβεντες, αλλα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΡΙΚΕΣ πως αξιολογεις εσυ αυτο το κοφινι!!!! οπως το βλεπεις, τι σκεφτεσαι???

    • hellboy

      τι να το κανεις το στικακι οταν μπορεις να χωσεις ολοκληρο σκληρο δισκο 500+++γιγα???+ οτι καλυτερα λιγα πραγματα παρα πολλα.πραγματικα ειχε γινει η μοδα(το 2008 πεζο) να λενε εχει και θυρα για usb + ipod(διναν δωρο το μικρο τετραγωνο)τι να το κανω?να ακουω στερεο μουσικη οταν με παει βολτα ο γερανος?η οταν τον περιμενω??πραγματικα αστοχα πραγματα!!ενα dvd/cd player  πρεπει να ειναι οσο ποιο απλο και καλεσθητο σε ενα αυτοκινητο!!στο ρενο ειχα ενα cd/mp3(σε σιντια τα επαιζε)  αξιας 99 ευρο σε συγκριση με το παιονιρ που φοραγε το αμαξι αλλαζε ολο το εφε την νυκτα!ηταν λιγο διαστημικο!!!(μπλεδακι διακριτικο οχι να σου βγαζει τα ματια!)

    • cfu

      εν μερη θα συμφωνησω ειναι αρκετα μαυρο,αλλα δεν εχουμε δει ακομα αλλες πληροφοριες,γιατι θα υπαρχουν πολλοι συνδυασμοί,οσο για εκεινο το κενο ειναι εντος λιγο fail
      τη mercedara pandos den ti ftanei !!!!! 

      http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2004-c220_cdi_avantgarde/1600×1200/wallpaper_1c.htm 

      http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2001-c-class/1280×960/wallpaper_09.htm 

    • ε τωρα θα γινω κακοσ αν πω οτι αυτο ηταν ενα εσωτερικο απο μια γκλαμουρ νεκροφορα??????
      αχαχαχαχαχ

    • nikxan1

      το δευτερο λινκ, ειναι απο το δικο μου. προσεξε:
      οι επιφανεια (το φιλετο) στην κεντρικη κονσολα, ειναι LOOK CARBON στο δικο μου, αλλα απο το εργοστασιο. τα κουμπακια και τα μπλιμπλικια ειναι αρκετα, το βραδυ θυμιζουν αεροπλανο, και δεν υπαρχει πουθενα μαυριλα!!! ειλικρινα, το βραδυ επικρατει μια πανεμορφη ατμοσφαιρα. μπροστα απο τον λεβιε, ειναι το μεγαλο τασακι, που μολις εβαλα την μεγαλη οθονη, φυλαω εκει τις σφαιρες!!!
      διπλα απο το αλαρμ, βγαζεις ESP ανοιγοκλεινεις κλειδαριες, αναβεις τα θερμαινομενα καθισματα, με λιγα λογια, ενα σωρο κουμπακια, που εμενα μ’αρεσει αυτο!!!
      η μονη ατελεια που εχει, αν θελω να ειμαι αντικειμενικος, ειναι τα οργανα του. υπαρχουν λυσεις παρα πολλες, απλα υπαρχει ενα θεματακι στην μεταφορα των χιλιομετρων του χιλιομετρητη.
      συγκρινεις τωρα το μερσεντες, με αυτην την παπαρια που βλεπεις πιο πανω???

    • apla καμια φορα και τα πολλα κουμπακια ειναι πιο δυσκολα η εξισου με την οθονη!!!! αν θεσ δεσ το νεο οπελ αστρα!!!!! μιλαμε πανικοσ!!!!!!!
      απλα νικο μεγαλωνουμε!!!!! εχεισ μαθει με αυτα που μεγαλωσεσ!!!!!!  ;-)

    • nikxan1

      και τι παει να πει οτι μεγαλωσα??? θα μεγαλωσω οταν το θελω εγω!!!
      μπορει να ειμαι 34, αλλα κανω ακομα κωλιες, οπως τοτε που ημουν 17. αρα δεν εχω μεγαλωσει.
      ας εχει ενα αμαξι 400 κουμπακια!!! μεσα σε ενα μηνα το πολυ, θα εχεις εξοικειωθει, και θα απλωνεις το χερι σου χωρις να βλεπεις, και θα ξερεις τι πατας.
      οχι να ψαχνεσαι 1 ωρα σε μια οθονη, και να κανεις κατι που θα το εκανες με ενα απλο κλικ.
      οχι φιλε. η γενικοτερη εικονα του εσωτρικου, ειανι χαλι μαυρο!!!

    • nikola!!!! το οτι μεγαλωσεσ δεν σημαινει οτι σου εγυγε η ταυλα για το αυτοκινητο!!!!!! ισα ισα τωρα που λεσ κανεισ και πιο ωραιεσ και μεγαλεσ κωλιεσ!!!!!!!! πειρα λεμε!!!!!!!  :-)
      απλα οπωσ και να το κανουμε καθε γεννια εχει τα δικα τησ!!!!!!! εσυ εμεινεσ απλα στα κουμπακια!!!!! ο πατερασ μου και ο πατερασ σου πχ θα πουν σαν το καρμπιρατερ δεν εχει….δεν ξερω αμα με πιανεισ….
      οσο για τα κουμπακια που εξοικιωνεσαι σε ενα μηνα που λεσ…..πιστεψε με πανω κατω το ΙΔΙΟ θελει και μια οθονη!!!!! τιποτα παραπανω …..τιποτα λιγοτερο…..

    • hellboy

      απλα αλλαζουν το ρευμα θελουν να κανουν το αντιθετο απο οτι κανουν στην αμερικη,χειροκινητα μονο εκει αυτοματα στην ΕΕ..μοδα φτιαχνουν επι της ουσιας!!!

    • Iceman_Kimi

      Πες μου ρε nik τι διαφερει το εσωτερικο του απο το Α1? Εκτος απο το λεβιε ταχυτητων ολα τα υπολοιπα ειναι ιδια.

  • poly καλοοοοοο!!!! απλα στην απλη εκδοση το Α3 θα εχει μια μεγαλη θεση για μικροαντικειμενα….ενω στην πλουσια εκδοση οπωσ τισ φωτο …8α κανει και κανα 3.000 παραπανω!!!!!!!!

  • micra challenge

    απο κει που ειχαμε ενα αμαξι να παμε στην δουλεια μας με ενα ραδιο μεσα μονο τωρα το μονο που δεν μπορεις να κανεις ειναι να μαγηρεψεις μεσα

  • cfu

    mou aresi,arketa omorfi sxediasi eidika oi aerogogh,genika mou aresi oloi h sxediash, kai ayta ta hight tech systima einai kai gamo,Nvidia rules!!!!

    • Mika

      …poso tha kanoun omws….
      :-((((((

    • cfu

      oraia mera simera!!!!!! 

    • nikxan1

      χαχχχαχαχαχα αλλα λογια ν’αγαπιομαστε ε ???

    • cfu

      dystixos kati tetoia sytimata einai panakriba,anaksartita kataskeyasti,kai sigoura ayto tha einai poly psila,opote as miliso gia to kairo pou simera itan poly kalos !!!!! 

    • Mika

      mpa, kryo eixe….
      LOL…

  • Mika

    M aresei, einai evolution tou twrinou (kai dikou mou), opws anamenotan..Omorfoi oi turbine aeragwgoi, lith sxediash einai h alhtheia,pou omws deixnei oikeia..
    Den kserw,alla h photo to deixnei arketa pio fardy mesa, h konsola fainetai na apomakrynei odhgo apo synodhgo..LOL..
    Profanws einai h sport Ambition ekdosh Nikxan, blepe Avantgarde ala Mercedes,eksou ki h mayrila mesa…Stis alles ekdodeis tha paizoun dixrwmies, opws kai twra allwste..

    Eimai periergos na dw pws tha deixnei xwris to MMI systhma,giati ayto tha einai panakribo dystyxws…

    • nikxan1

      μικα Avantgarde ειναι η δικη μου. σου δινω τον λογο μου, τοση μαυριλα δεν επικραΤΕΙ, και ας την λεμε ολοι γερουλιστικη.
      τα φιλετα γυρω-γυρω ειναι γκρι, με λουκ ανθρακονηματως, τα πλαστικα ειναι γκρι, και γενικα αν και οι γραμμες ειναι μουντες, τα χρωματα δεν ειναι τοσο μαλακια οσο εδω.
      και στην τελικη, μιας και ειναι και εξελιξη, επρεπε να ειναι τοσο μονοτονο και χωρις φαντασια?
      ετσι ηταν και τα προηγουμενα, επρεπε και αυτο να ειναι το ιδιο??
      με συγχωρεις, μπορει να σε πειραζωω ποτε-ποτε, αλλα σεβομαι τις αποψεις σου.
      δεν συμφωνω με αυτο το εσωτερικο. αν μπω να παω ταξιδι, θα γυρισω και θα χρειαζομαι λεξοτανιλ.
      δεν το λεω για να σε πειραξω, αλλα ειναι ΜΟΝΟΤΟΝΟ, ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΛΑ!!!!
      χωρις καυλα!!!! ειναι νεανοκο αμαξι, και δεν εχει καυλα!!!!!
      αν ειναι δυνατον!!!!!
      πιο καυλα εχει το δικο μου, που την κοροιδευετε νεκροφορα, παρα αυτο το κομοδινο!!!

    • νικο μην ξεχνασ πωσ αυτο ειναι προμο !!!!!απλα για να κανουν αντιθεση τα μπιμπιλικια πιστευω ειναι αυτο το χρωμα!!!!!
      αλλα μην ξεχνασ υπαρχουν και πολυ καταθλιπτικοι-ΕΜΟ που θα το προτμησουν!!!!!

    • nikxan1

      ρε’συ μπαμπινο, τα γουσταρω τα αουντι, και το εχω πει πολλες φορες.
      αλλα αυτο το εσωτερικο, ασςχετα αν μπαινει στο ιντερνετ, ειναι χωρις καυλα!!!!!
      το καταλαβαιενις??? ΧΩΡΙΑ ΚΑΥΛΑ!!!! μπορει να εχει τα καλυτερα υλικα, αλλα ειναι μαυρα!!!
      γαμω το κερατο μου, ΜΑΥΡΑ ΥΛΙΚΑ ΣΕ ΝΕΑΝΙΚΟ ΑΜΑΞΙ!!!!
      το δικο μου που το κοροιδευεις, δεν εχει καμια μαυρη επιφανεια, και ειναι και 2002!!!!!
      ουτε κουμπακια, ουτε γραμμες, ουτε καυλα!!!
      κραζω τοσο καιρο την αλφα, αλλα για δες το εσωτερικο της τσουλιετας, και δες και αυτη τη μαλακια στην φωτο, και συγκρινετα.!!!!
      αν το βγαλουν ετσι, ειναι τρομερο φαουλ για μενα!!!!

    • Mika

      Tha mas trellaneis??H Giullieta MONO se mayro eswteriko bgainei!!!!Apla exei fardy alouminio kai spaei kapws!
      Ayto,tha exei ki alles epiloges, dixrwmies klp!!

    • ΑΝ!!!! γιατι οπωσ ειπα αυτο ειναι προμο!!!!! αν βγει….απλα ο μικα θα κρυφτει!!!!!  :-P

    • Alfista147_Creta

      Ασε τη Giulietta….. για πηγαινε 11 χρονια πισω και πες μου….  ;)  
      http://wallpapers-diq.org/wallpapers/17/Alfa_Romeo_147_T_Spark_Interior.jpg

    • nikxan1

      συντεκνε, ειναι η πρωτη φορα που βαζω ενα αλφα ρομεο πανω απο αλλο αμαξι, και ειδικα αουντι.
      οποτε ειμαστε συμμαχοι!!!
      ακομα και το τσινκουετσεντακι μου, εχει πιο καυλιαρικο εσωτερικο απο αυτο, και ας μην εχει οθονη και να μπαινει στο ιντερνετ.
      αληθεια!!!
      το 145 του κολλητου μου, μπορει να ετριζε, μπορει να ηταν το ταμπλω στερεωμενο με συρμα, αλλα το βλεπες και σ’αρεσε σαν εικονα!!!
      αν του πεταγε γυαλιστικο ομως, φαινοντουσαν τα ξεφτυσματα, και αν το γυαλιστικο ειχε και σιλικονη, ετριζε ακοοοομα πιο πολυ!!!
      μην ξεχνιομαστε δηλαδη!!!!!

    • Alfista147_Creta

      Ναι αλλα η φωτο απο πανω δεν ειναι απο 145  ;) ..+ αν ο κολλητος σου εχει απο τις πρωτες 145 με τα boxer μοτερ δεν υπαρχει προβλημα με τα τριξιματα..κατεβασε το τζαμι και ακου τη μουσικη που βγαινει απο το μηχανοστασιο…  ;) 

       Υ.Γ:(Χανιαααά ρεεεε!!!!)

    • nikxan1

      ειχε βαλει ενα SEBRING τελικο, νταξει αδερφε, μιλαμε απο τους πιο ωραιους ηχους που μπορει να εχει ενα αμαξι. (τωρα εχει ιμπρεζα, τυχαιο???)
      πολυ τριξιμο φιλε, δεν φανταζεσαι τωρα. το ταμπλω, απο την δεξια μερια, ηταν δεμενο με συρμα και δεματικα. χωρις πλακα τωρα!!!
      δεν το πηγαινε ποτε σε πλυντηριο, διοτι φοβοταν να μην του κανουν ζημια. το αμαξι ομως, οταν δουλευε, ειχε ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΗΧΟ!!!!
      μολις ζεσταινοταν το τελικο, ειχε ενα υπεροχο μπασο, και απο κατω ακουγες τον μποξερ….
      ηταν και 1600, ειχε 122 αλογα, και ακουγε στο γκαζι.
      αλλα λεμε, το εσωτερικο, ηταν απο φτηνο πλαστικο, και ετριζε απιστευτα!!!

    • Alfista147_Creta

      Για τον ηχο σε πιστευω απολυτα…πολυ πριν βγαλω διπλωμα και πολυ πριν κολλησω το μικροβιο της Alfa με ειχε παει βολτα ενα παιδι με 145…ακομα το θυμαμαι φαντασου…παντως κριμα για τα τριξιματα..πιστευω οτι το θεμα τριξιμο μπορεις να το καταπολεμησεις αμα κατσεις λιγο και το ψιρισεις..ευτυχως το δικο μου την παλευει ακομα σε αυτο το θεμα παρα τα 100.000 χλμ του…

    • Mika

      Niko, ki edw tha exei diafores epiloges…Hdh fainetai to alouminio pou trexei sto tamplo, kai sth bash ths konsolas, se kapoies photos an deis, fainontai ta “nera” sto yliko pou exoun dialeksei, enw sto xeirokinhto pou einai kai pio basiko,einai mayro mat..Tha exei piano black, aluminium, pithanon carbon look sta S-line montela ki isws kapoio skouro ksylo opws einai to birch wood pou bazoun…Ara mhn krineis apo mia mono photo..Kai fysika me kokkino h kafe derma s ena mayro eswteriko kaneis ktyphth kai gamath antithesh..
      To all black kai mena pote den m arese…
      Den perimenw na s aresei, ki oute exw ayth thn apaithsh…
      Gousta einai ayta..
      Epeidh omws exw to twrino montelo, mporw na diakrinw arketes allages, ki as einai paromoies oi basikes grammes..
      Allos pinakas organwn, me kathetes belones, kai megalyterh othonh leitourgeiwn..Aeragwgoi sto idio motivo alla emfanws pio turbine sxediash..
      Pio minimal sxediash sto clima, pou mallon oi perissoteres rythmiseis tha fainontai sthn othonh pia..
      Kai kyriws, efyge olo ayto to Navi kai phge se anadiploumenh othonh pou proswpika m aresei apeirws kalytera apo tis typou I-pad gkoumoutses pou pane na baloun h BMW se seira 1 alla kai 3, ki h Mercedes sth B class, gia xarh entypwsiasmou..Mporei na eksyphretoun allous skopous giati einai megalyteres se diastaseis alla fainontai parataires kai aftermarket, se tetoia aytokinhta..
      Den kserw, exw fetix me tis motorised anadiploumenes se opoiodhpote montelo…
      Kai fysika entelws nea konsola, efyge to Z xeirofreno kai pame se koumpakia,megalyteres thikes, klp..

      Ayta ta oliga pros to paron,wra gia ypno, gia mena…

    • θα εχει μια μεγαλη τρυπα-θηκη για να βαζεισ τα γυαλια σου….. ετσι 8α ειναι!!!
      οπωσ εμασ που δεν πηραμε με το ενσωματωμενο ραδιοφωνο!!!!

    • Mika

      O bro mou to exwse, giati den hthele me tipota to keno!!
      LOL…

    • aaxaxxaxaxax!!! egv eixa mexri prin 2+xronia thn 8iki!!!!!
      tvra exv balei mia aftermarket 2din!!!!!  ;-)

    • Mika

      E ma!!!!kala ekanes!!!!
      LOL….

    • nikxan1

      και’γω το ιδιο εχω κανει. εχω καταργησει το εργοστασιακο, και την θηκη για τις σφαιρες απο κατω, και εχω στριμωξει μια οθονη με τηλεοραση 2 ντιν!!!
      τι μαρκα εχεις βαλει??

    • mia φτηνιαρικη απο το internet!!!! FELIX… 150 ευρω και τα κανει ολα!!!! +35 ευρω τα περαστικα με την θηκη για να μπει γαντι στην τρυπα!!!!!
      απλα μου την ειχε δωσει η τρυπα!!!!!!
      αχαχαχααχ σφαιρεσ λεει!!!! αχαχαχχαχαχαχαχα

    • nikxan1

      οταν λες “τα κανει ολα”????
      αν εχει κανει και εμβολια και εξετασεις αιματος, τοτε μολις τωρα καταλαβα γιατι γουσταρεις τοσο πολυ το γκολφ σου!!!!

  • Γιώργος Μ.

    δείτε τον εξωτερικό σχεδιασμό του νέου Α3 στη φωτο 13 στην οθόνη των ρυθμίσεων του αυτοκινήτου!!!

  • Tsou Kostas

    δεν εχει CD player?

    • cfu

      tha exei alla. kai ti na to kaneis to cd ?20 xronon texnologia
      sto diko oute kan ksero pos douleyi h an douleyi
      h AUX exei parei fotia kai mlk ekana pou den edosa 50 eyro parapano gia tin usb

    • Tsou Kostas

      ακομα σε cd βγαινουν οι δισκοι ρε συ, και εγω δεν εχω βαλει ποτε στο δικο μου αλλα υπαρχει κοσμος που βαζει.

    • Mika

      Swsth parathrhsh, mallon sto ntoulapaki to kobw..Opws palia!!
      LOL….

  • Phaethon

    ugly ugly ugly….

    εδώ έχει κουμπάκι για χειρόφρενο.

    • nikxan1

      πες τα….

  • nikxan1

    κοιταξτε ποσο μαλακας ειναι αυτος που το σχεδιαζε:
    προσεξτε το σημειο που ειναι ο αναπτηρας: μια λεια επιφανεια απο αριστερα του. ενας κενος χωρος.
    φτηνια, προχειροτητα, και ελλειψη καυλας. ΒΑΛΕ 2 ΚΟΥΜΠΑΚΙΑ Ή 2 ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΕΚΕΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙΣ ΤΟ ΚΕΝΟ!!!! ή μηπως το εχουν αφησει επιτηδες, για να κολλησει την φιρμα του ο αντιπροσωπος των τσιμεντων???
    εχω ξαναπει, οτι το DESIGN του S5 ειναι δυσκολο να το φτασουν πολλες εταιρειες. ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ!!!
    αυτο εδω, ειναι ΦΤΗΝΟ, ΜΟΥΝΤΟ, μαυρο, και στις θηκες, εχει χωρο για τα λεξοτανιλ.
    με συγχωρειτε, αλλα απο μια εταιρεια που εχει σχεδιασει τετοια εσωτερικα σε S5 και R8, θα περιμενα κατι πολυ καλυτερο απο αυτο. ο λεβιες του χειροκινητου στο R8 ειναι φετιχ!!! θα τον εβαζα στο σαλονι μου, πανω σε ξυλινο υποβαθρο. και κοιτα τι πηγανε και σχεδιασανε εδω!!!!
    δεν μειωνω το ιδιο το αμαξι, ετσι και αλλιως ουτε το εχω δει, ουτε το εχω οδηγησει, ουτε και θα το αγορασω ποτε. αλλα το εσωτερικο, ειναι ο χωρος που βλεπει ο οδηγος, και πρεπει αν μη τι αλλο να ειναι καυλιαρικο, και να προκαλει συναισθηματα. με συγχωρειτε, αλλα αν πατε ταξιδι με αυτο, μολις βγειτε, θα θελετε να ψηφισετε παλι πασοκ!!!
    αν μπορεσετε να δειτε λιιιιγο αντικειμενικα, θα δειτε οτι εχω δικιο.
    εχω κατηγορησει την τζουλιετα πιο πολυ απο τον καθενα. αλλα το εσωτερικο της, εχει πολυ πιο πολυ καυλα απο αυτο εδω. και επειδη μαντευω οτι το Α3 θα ειναι τουλαχιστον 6 φορες ακριβοτερο, προσωπικα σαν νικος, δεν ανεχομαι να βλεπω κενες επιφανειες στο ταμπλω μου!!!
    ουτε η κλουβα μου δεν εχει κενες επιφανειες. και ειναι ΚΛΟΥΒΑ, και μοντελο 2000!!!!!

    • Tsou Kostas

      εκει θα ειναι το τασακι ρε Νικο, στο πακετο καπνιστη. παλι επινες?

    • nikxan1

      χαχαχαχαχα!!!!
      στο πακετο καπνιστη λεει!!!!
      χαχαχχαχαχαχα!!!!!!

  • ilikeyourcar

      Το συναισθημα που μου δημιουργει ειναι ακριβως το ιδιο με οταν μετακομιζεις πρωτη νυχτα σε ενα καινουργιο ψευτοντιζαινατο σπιτι… που ομως ειναι ακομα καπως αδειο και αψυχο, μυριζει ασχημα και γενικα κατι του λειπει… Ασχημο δεν το λες αλλα οχι πια αλλο απο τη λογικη του δεν εξιταρει, αλλα απο την αλλη δεν χαλαει και κανεναν…  

      Πραγματικα μπορω να φανταστω ανετα τον Κιμωνα Κουλουρη να περνα κοκκινα φαναρια με αυτο, φαντασμενος πως οδηγα κατι χλιδατο που δεν το εχει ο μεσος Ελλην. Αυτο το ηλεκτρικο χειροφρενο δεν το συμπαθησα ποτε, αν δεν κανει κρακ το συρματοσχοινο μεσα στη παλαμη μου να το αισθανθω και να το ακουσω δεν νιωθω οτι παρκαρα… σαν να εισαι μουγκος Παλαιστίνιος και να μη μπορεις να βρισεις οταν περνας εξω απο την Ισραηλινή πρεσβεια.  

    • nikxan1

      χαχαχαχαχαχαχαχα εχεις +1 απο μενα. ειπες την καταλληλη λεξη: “αψυχο”…..

    • ilikeyourcar

      Giulietta… δεν χρειαζεται καν να το πω αυτο. Αισθηση, στριψιμο, σχεδιασμος και καμια διαθεση να το παιξεις φραγκατος. Δε μπα να χαλαει, να αναβοσβήνουν λαμπακια σαν χριστουγεννιάτικο δεντρο στο καντραν και να κατεβαινω να ξαναβιδωνω τη πορτα σε καθε φαναρι… καλυτερα απο το να παιζω με το ΜΜΙ μου το φοβερο παιχνιδι της Αουντι “βρες τις διαφορες απο το προηγουμενο Α3” . 

    • nikxan1

      ειναι Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ που υπερασπιζομαι μια αλφα ρομεο!!!!
      σκεψου ποσο αηδια ειναι αυτο το Α3!!!!!!

    • ilikeyourcar

      Η μετριοπαθεια και η ελειψη εμπνευσης – τολμης οπως θες πες το, ειναι πολυ πιο ενοχλητικη και απο το ασχημο. Κριμα γιατι ξερουν σιγουρα πως να το κανουν γαματο, απλα στη κατηγορια που πουλα πιο πολυ θελουν να ειναι συντηρητικοί μάλλον για να αρέσει σε πιο πολλούς. Και οπως βλεπεις αρεσει… 

    • nikxan1

      αυτο σκεφτομαι ρε φιλε…
      σκεφτομαι οτι θα μοσχοπουλησει, και τελικα, οπου μας πανε το καροτο, παμε σαν τα γαιδουρια!!!
      αλλοι πανε τυφλοσουρτης, και αλλοι (μεσα και’γω) παμε με την καυλα.
      οποτε ας εχει ο καθενας οτι γουσταρει.

  • Sotiris2111

    Εγώ από αυτά που είδα είναι ότι ακολοθούν μια πορεία ΞΕ-κυρίλας! Το έχουν κάνει πιο λιτό στην κονσόλα, έχουν βάλει καντράν με κάθετους δείχτες, έχουν βάλει οθόνη με και καλά πολλαπλές λειτουργίες(σε κανα turbato θα δουμε τίποτα του στυλ πιεσεις θερμοκρασίες) και άλλα στοιχεία που μου κάνουν λετσι λίγο πιο νεανικό από το προηγούμενο! Οσο για τα κενά Νίκο είναι όντως λίγο άκυρα μέσα εκεί καθώς ήθελαν να του δώσουν τα απαραίτητα τα οποία τα χώρεσαν διακριτικά και σχετικά όμορφα και τους έμεινε ο χώρος κενός! Δεν πειράζει audi είναι τα καλύπτουν με ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ!! LOL!!

    • nikxan1

      ποιοτητα ΣΙΓΟΥΡΑ θα εχει, και σιγουρα δεν θα τριξει τιποτα ποτε!!!
      τα υλικα σιγουρα θα ειναι υπερανω κριτικης. δεν το συζηταμε, AUDI ειναι, και οχι PIAGGIO!!!!!
      ξαναλεω: πολλα κακα μαζεμενα μαζι:
      -μαυριλα σαν γραφειο τελετων.
      -απλοτητα και λιτοτητα, που δεν ταιριαζει σε νεανικο αμαξι.
      -ελλειψη καυλας.
      -κουμπακια και μπλιμπλικια δεν εχει.
      -το CD μπορει να το βαζεις απο καμια παραξενη θηκη πισω απο τον 3ο κυλινδρο, για λογους χωροταξιας.
      -γιατι χειροφρενο με κουμπακι?? με ρωτησε κανεις εμενα? (αν και ξερω οτι το επιβαλλει η ΕΕ)
      -γιατι θα πρεπει να παιζω με εναν περιστροφικο διακοπτη και καταλογους-υποκαταλογους, για να κανω κατι, που σε ενα αλλο αμαξι θα το εκανα με ενα απλο “κλικ” ???
      τεσπα, αρκετα ειπα. το συμπερασμα, ειναι οτι οσο με ερεθισε το S5, τοσο με ξενερωσε αυτο.

    • Sotiris2111

      Σε ένα μόνο θα διαφωνίσω…Προσωπικά νομίζω πως ένα νεανικό αμάξι ας πούμε για μένα θα ήθελα να είναι λιτό πρακτικό και διακριτικό! Ούτε με πολλά λαμπάκια φωτάκια και πολύχρωμους συνδυασμούς (π.χ crz)! Να το gt86 ου έχει το ρολογάκι της casio του 90 δεν με χαλάει! Σε αυτό που η οθόνη πετάγεται σαν παπαρία στην μάπα μου να μου πει που πάω ε το γράφω στα α… μου! Οσο για το χειρόφρενο είναι ξενέρωτο! Αλλά κα πάλι σε μια clk230 coupe που χε ενας φίλος ξενέρα είναι και εκέινο που το χε στο πόδι εκέι που κλασσικά υπάρχει το κουμπί για το καπό! Εχω καταλήξει ΄το σε αυτά τα αυτοκίνητα οι γερμανοί γίνονται απλοί με στοιχεία τελευταίας “τεχνολογίας” και οι ιάπωνες το τραβάνε από τα μαλλιά να τα κάνουν σαν τα παλιά κυριλάτα ευρωπαικά και τα κάνουν σαν χαλασμένο λούνα παρκ της κάτω παλιοπετινίτσας! οσο πάμε και το χάνουμε…

    • nikxan1

      το χειροφρενο που λες, ειναι σε ολα τα μερσεντες ετσι.
      ξερεις ποσες φορες εχω παει να τραβηξω χειροφρενο στην κλουβα μου με το αριστερο ποδι, και κλωτσαω αερα πριν κοπανησω την αρβυλα με δυναμη στο πατωμα??? με τον καιρο το συνιθιζεις ομως, και δεν ενοχλει.
      αλλο λιτο και πρακτικο, αλλο μουντο, κρυο, αψυχο και χωρις καυλα. μιλαμε για Α3 και οχι για Α8. το Α3 απευθυνεται σε νεο κοσμο. ο νεος κοσμος, σαν και μενα και σενα, θελει πρακτικοτητα οπως το λες, αλλα και ΚΑΥΛΑ!!!! μπλιμπλικια, κουμπακια, σκατουλακια, αλλα ολα αυτα σε ενα λογικο πλαισιο.
      μην υπερβαλλουμε κιολας.
      αλλα το συγκεκριμενο Α3, αγγιζει την υπερβολη ΑΝΑΠΟΔΑ ομως.
      και μενα με ξενερωνει αφορητα αυτο. αν ειναι και το Α4 ετσι, ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ!!! ξερεις γιατι??
      ο πατερας μου, εχει ενα απλο οκταβια πρωτης γενιας. μια ολοκληρη μερα εφαγα να του εξηγω πως θα αναβει αιρκοντισιον!!!!
      σκεψου εδω:
      ανοιγεις το μενου, πας κλιματισμος, πατα εντερ, πηγαινε στο ΟΝ, και μετα ανοιξε το αλλο μενου απο διπλα, και επελεξε θερμοκρασια και που θες τον κρυο αερα. μετα πατα ESC για να γυρισεις στο κυριως μενου, κτλ.
      κυκεωνας λεμε!!!!

    • Sotiris2111

      Και σκέψου να πατήσεις κάτι λάθος! Θα κατεβάζεις ονόματα αγίων όλη την ‘ωρα!!
      Οσο για το εσωτερικό πολύ απλά για μένα! Προτιμώ αυτό http://www.sharkwerks.com/forum_photos/2007_Porsche_997_GT3RS_SharkWerks_Exhaust_EVOMSit_software/2007_Porsche_997%20GT3_RS_Orange_RS430_sharkwerks_exhaust_02.jpg από αυτό http://homeautodesign.com/wp-content/uploads/2011/03/Lamborghini-Aventador-LP-700-4-interior.jpg και το τελειο είναι φυσικά αυτο http://files.conceptcarz.com/img/Ferrari/90_Ferrari_F40_DV_06_CC_0INT-01.jpg

    • nikxan1

      μημ μου δειχνεις πορσε φιλε, διοτι δεν εχω υπογλωσσια. εχω παθος με τα πορσε.
      και ειδικα με 3 πεταλια.
      η φερραρι, ειχε φιλοσοφια που ηταν ετσι! το βαρος και οι αγωνες.
      η λαμπο ομως, εχει τρελο εσωτερικο, χωρις 2η κουβεντα!!!

    • cfu

      θα σε κανω να τα χρειαστείς  η 964 αλλα ειναι,…..
      http://www.youtube.com/watch?v=VqZO-xURLqc&list=FLfmLV53WivSWXlfp_pjpIHQ&index=7&feature=plpp_video 

    • Sotiris2111

      Και εγώ που λέω πως δεν έχω καρδιακά γτ τα κάνεις αυτά βραδιάτικα που λείπουν και οι καλές παρέες!! Θα αποκτήσω σήμερα κανα πρόβλημα! Καταπληκτικό βίντεο από την ruf!! Απίστευτα αυτοκίνητα εκέινες της ruf !!

    • cfu

      kai eytixos yparxei mia xara akoma h RUF,kanei apisyteytes beltioseis
      edo gia paradeigma 750 ipppoi!!!!! polla kardiaka episodeia vradyatika
      http://www.ruf-automobile.de/en/RUF-CTR-3.29fe7.php 

    • Sotiris2111

      Δεν
      το ήξερα καν ούτε το χα ψάξει αν υπήρχε ακόμα! Πλέον κάτι 9ff και
      κάποιες άλλες που λόγω ώρας δεν τις θυμάμαι ξερω και τις έχω ξεχάσει τις
      παλίες αιτίες καρδιακού….

      Δεν το ήξερα καν ούτε το χα ψάξει αν υπήρχε ακόμα! Πλέον κάτι 9ff και κάποιες άλλες που λόγω ώρας δεν τις θυμάμαι ξερω και τις έχω ξεχάσει τις παλίες αιτίες καρδιακού….

    • ilikeyourcar
    • Sotiris2111

      Η alfa romeo πάντα είχε όμορφα αυτοκίνητα για μένα!! Στην ομορφιά πάντα το είχε και θα το έχει! Respect! Μέχρι εκει όμως!

    • ilikeyourcar

      Ως προς την ομορφια μιλαω και εγω… τα αλλα ειναι ενα αλλο κεφαλαιο, δυστυχώς λιγο πικρο.

    • hellboy

      να με συνχωρεις αλλα το μπλεδακι που ειχε στο ραδιοφωνο και οπου αλλου το ειχε ξεχνατο εχει φυσιολογικα κουμπακια!κυριαχει το πορτοκαλι στο καντραν και στο ραδιο,δηλαδη τα βασικα.πουτε καν η κολονα διαφερει!!αμα ειναι θυμισε μου να τραβηξω μια φωτο το δικο μου αυριο

    • Sotiris2111

      Σε πιο αυτοκίνητο αναφέρεσαι απο όλα γιατί τα χω χάσει τέτοια ‘ωρα που ναι και με κάτι πορσικα που ποστάρονται!!!

    • hellboy

      μπερδεμα στον αναγραματισμο!λαθος κουρασης!!!czt οπως το ειδα βιαστικα!συγνωμη για το μπερδεμα!!

    • ilikeyourcar

      Αν περνας 2 ωρες την ημερα κολλημενος στη κινηση της Αθηνας θα θελες πραγματικα να βλεπεις αυτο το εσωτερικο; Εγω οχι…  

    • Sotiris2111

      Αν αναφέρεσαι στου audi προφανώς όχι!! Καλά προσωπικά λόγω γούστων τέτοιο audi δεν θα το είχα καν στις επιλογές μου!

  • nikxan1

    εχει 73 σχολια. μεχρι την τεταρτη το μεσημερι που θα σχολασω, θα εχει φτασει τα 800.
    θα μαζευτουν οι γκρουπακηδες και θα υποστηριζουν το φανταστικο εσωτερικο, και ολοι οι υπολοιποι νορμαλ ανθρωποι, θα προσπαθουμε να τους ανοιξουμε τα ματια!!!
    παω να ξαπλωσω, δεν μου παει να ξενυχταω για ενα τοσο ασχημο εσωτερικο!!

    • hellboy

      μετα τον δικο μου σχολιασμο θα αρχισει το παρτι!!!!!!!!!!!!

  • hellboy

    πρωτα απο ολα ειναι αισχος το εσωτερικο,κακη διαταξη,δεν θα μεινω στα κακα χρωματα-κοκκινο που χτυπαει στο ματι ελεος,την νυχτα θελεις γλυκα χρωματα οχι να σε τυφλωνουν…
    μετα η ποπ απ οθωνη υπερβολικα περιτη τι την χρειαζετε την οθωνη εκει???εκτως οτι χανει κατα την οδηγηση ο οδηγος ενα σημειο ορατοτητας.κεντρικη κονσολα τρομερα χαλια.δεν σχολιαζετε.
    οι εισαγωγες του αερα γιατι ειναι σαν να τις πηραν απο αλλο αμαξι και τις κολησαν να μην φυγουν??καλα εκει στην αυντι δεν ξερουν οτι το νικελ μεσα στο εσωτερικο ηταν του 2005??και ιδιετερα στις εισαγωγες…χωρια που οι ερημες ειναι λες και τις πηραν  απο λεωφορειο μερσεντες των αρχων του 90!!!!ποσο βιασμος???καλα για τον κλιματισμο? δεν θα πω ποιο χαλια δεν γινετε ,ποιο τονισμενο,ποιο μικρο με 3 πραγματα να προεξεχουν σε μπλεδακι.και κοκκινο.για την ιστορια το μπλεδακι ειναι το χρωμα ου ειχε το κολτ στα πληκτρα του ραδιοφωνου την περιοδο του 2004 και κακο σχολιαστικε(προσοχη μονο το συγκεκριμενο σημειο!μονο τα κουμπια)http://www.autoevolution.com/image/mitsubishi-colt-cz3-2004/22168.html
    με λιγα λογια ειναι απο τα χειροτερα σε εμπνευση.100000000000000000000να μην το πειραζαν καθωλου!!!!!!!!!!!!απλα αυτη ειναι η γνωμη μου.θα μπορουσαν να κανουν κατι ποιο καλεσθητο.

    • Sokratis13

      εγω το μονο που θυμαμαι να εχει κακοσχολιαστει στο mitsu ειναι το μπλε καθετο τμημα στην βαση της κονσολας επειδη δεν ηταν και πολυ ακαμπτο.Κατα τ’αλλα τα χειριστηρια του κλιματισμου σε αυτο το ταμπλω της αουντι ειναι μικρα.Η οθονη που αναδυεται σιγουρα ειναι ωραιο κολπο αλλα δεν ειναι πρακτικο γιατι θα κοβει απ το οπτικο πεδιο του οδηγου αλλα και θα χρειαζεται να τεντωνεις το χερι σου για να την φτασεις.Κατα τη διαρκεια της οδηγησης δηλαδη θα πρεπει να ειναι υποχρεωτικα κλειστη.Η ποιοτηττα κατασκευης σιγουρα θα αγγιζει το τελειο.Ομορφο δεν θα το ελεγα.Το πιο ομορφο ταμπλω της αουντι για μενα ειναι του R8.

    • hellboy

      γενικα ειχε κατακριθει ολο το συνολο του γαλαζιου με το νικελ στο εσωτερικο απο πολλους κατοχους κυριως,δεν ηταν τοσο ωραιο.στο δικο μου εχουν μεινει μονο μερικα νικελακια,πουλανε εξτρα τα νικελ πανω στις εισαγωγες,αλλα για κανενα λογο δεν βαζω πλαστικο βαμενο με νικελ στο ταμπλο αφου μου αρεσει σκετο!
      οσο για το αουντι ζηλεψα πολυ τα καθισματα!!!!!!

  • Γιώργος Μ.

    Ούτε εμένα μ’αρέσει αλλά με τον καιρό όλα συνηθίζονται κάτσε να βγάλει καμιά RS έκδοση με φοβερά χαρακτηριστικά και να δείτε πως όλα θα τα ξεχάσουμε….

  • freedoom1013

    Σπορ ή μη, ένα εσωτερικό σε ένα καλό αμάξι, οφείλει να σέβεται τον οδηγό και τους λοιπούς επιβάτες. Εγώ είμαι φαν της τεχνολογίας στο αυτοκίνητο και του αυτοματισμού, μόνο όμως σε επίπεδο multimedia, air-condition, φωτισμός κτλ. Ηλεκτρικά χειρόφρενα, αυτόματα κιβώτια, τιμόνια που στρίβουν με την παρανυχίδα του μικρού δαχτύλου δεν τα μπορώ. Εδώ η Giuietta μου, έχει hill assist και νιώθω μαλάκας που ενεργοποιείται αυτόματα σε κάθε ανηφόρα! Πού πήγε το παραδοσιακό χειρόφρενο στο συμπλεκτάρισμα της 1ης;;
    Στα του θέματος, έμεινα κάπως έκπληκτος με αυτό που είδα. Πολύ μίνιμαλ το εσωτερικό για γερμανικό και μάλιστα Audi. Κι αν αυτό είναι ο εξοπλισμός με οθόνες και αυτόματο κλιματισμό, τότε οι βασικοί εξοπλισμοί τι θα είναι? Ένα τιμόνι κι ένας λεβιές;;;