Απαιτήσεις για την εξέλιξη των ελαστικών του 2013 έχει η Pirelli, καθώς ζητά ένα μονοθέσιο του 2011. Για το 2011 και 2012, η ιταλική εταιρεία χρησιμοποιούσε την Toyota TF109, το μονοθέσιο της Toyota το 2009, διότι οι Ιάπωνες αποσύρθηκαν από τη Formula 1 το 2009, οπότε δεν υπήρχε κίνδυνος να κερδίσουν πλεονέκτημα από τις δοκιμές των ελαστικών. Ωστόσο, ο Αγωνιστικός Διευθυντής των Ιταλών, Paul Hembery, υπογραμμίζει ότι μ’ ένα μονοθέσιο του 2011, οι ομάδες μπορεί ν’ αντιδράσουν, διότι η ομάδα που θα δώσει το μονοθέσιό της για δοκιμές μπορεί ν’ αποκτήσει πλεονέκτημα στον τομέα των ελαστικών.

Θέλουμε ένα αυτοκίνητο του 2011, αλλά δεν μας ενδιαφέρει ποιος θα μας το δώσει. Θέλουμε να κάνουμε τις δοκιμές μας με ακρίβεια, και όσο πιο παλιό είναι το μονοθέσιο, τόσο είναι μέρος της τέχνης του αυτοκινήτου. Υπάρχει μια πρόταση που θα μπορούσαμε να τροποποιήσουμε την Toyota του 2009, αλλά το μονοθέσιο είναι πλέον για το μουσείο, δεν είναι μια ρεαλιστική πρόταση. Ακόμα δεν έχουμε την κατάλληλη επιλογή.

Κατανοούμε τη θέση των ομάδων, ότι δε θέλουν να δώσουν πλεονέκτημα σε κανέναν, αλλά κάποια στιγμή πρέπει ν’ αποφασίσουμε, να πετύχουμε αυτά που θέλουμε, διότι κανείς δε θα μας δώσει πίστωση αν το μονοθέσιο που θα χρησιμοποιήσουμε δεν είναι το κατάλληλο, και τα πράγματα δεν πάνε καλά.

Μία λύση που εξετάζει η Pirelli είναι η αγορά κάποιου μονοθεσίου, όπως τόνισε ο Βρετανός.

Είναι αρκετά πιθανό, ναι. Δε μας ενδιαφέρει να βοηθήσουμε κάποια συγκεκριμένη ομάδα, αλλά πρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας. Έχουμε κάποιες ενδιαφέρουσες ιδέες για το 2013, μα χρειάζεται να δουλέψουμε γι’ αυτές. Θα κάνουμε πολλά στον προσομοιωτή και, πιθανόν, θα δουλέψουμε με τις ομάδες στην προσομοίωση, δίνοντας 20 προδιαγραφές και ζητώντας να τις δοκιμάσουν. Είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσουν.


[Πηγή: AutoSport | Photo Copyright: Pirelli Tire North America/Flickr]