Η Caterham CT01 μάς έδωσε μία γεύση για το πώς περίπου θα είναι τα φετινά μονοθέσια στο εμπρός τους μέρος, κάτι που δεν τα… κολακεύει καθόλου. Η CT01 ήταν το πρώτο μονοθέσιο που είδαμε για φέτος, ενώ τη σκυτάλη θα πάρει η McLaren, με την παρουσίαση της MP4-27, στο McLaren Technology Center του Woking, στη 1 Φεβρουαρίου, στις 11:00 για την Αγγλία, δηλαδή 13:00 για εμάς στην Ελλάδα. Ωστόσο, οι φίλοι των Βρετανών, και όχι μόνο, θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν την παρουσίαση μέσα από το επίσημο site της ομάδας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος, της McLaren Racing, Jonathan Neale, έχει επισημάνει ότι παίρνουν ελεγχόμενα ρίσκα με την MP4-27, ενώ η ομάδα, μέσα από το Twitter της, TheFifthDriver, γράφει ότι “το μονοθέσιο είναι όμορφο”, με τις φήμες να το θέλουν με χαμηλό ρύγχος. Φυσικά, αν ισχύει αυτό, οι τεχνικοί στο Woking δεν το κάνουν για να βελτιώσουν την αισθητική, αλλά για την καλύτερη διαχείριση του αέρα και τη διοχέτευση κατά μήκος του αυτοκινήτου.

Οι φήμες για την MP4-27 δεν είναι όσες για τη Ferrari F12, αλλά λέγεται ότι δε θα υπάρχει το σχήμα “U” ή “L” στα sidepods, ενώ οι εισαγωγές του αέρα θα είναι όσο το δυνατόν μικρότερες, ώστε να βελτιωθεί η αεροδυναμική απόδοση. Συνεχώς, φημολογείται ότι θα δούμε μια επαναστατική πίσω πτέρυγα, η οποία θα βελτιστοποιεί την απόδοση του Drag Reduction System, δηλαδή το DRS. Επιπροσθέτως, γίνεται λόγος και για κάποια αντίστοιχη λύση της F12 στα sidepods, με στόχο να συμβάλει κι εκείνη η περιοχή στην παραγωγή κάθετης δύναμης.

Αναφορά γίνεται και στα ελαστικά, καθώς κάποιοι υποστηρίζουν ότι ο Paddy Lowe, Τεχνικός Διευθυντής, εργάζεται πάνω στη μείωση της φθοράς τους, ειδικά των εμπρός. Ίσως, η πιο υπερβολική φήμη που ακούγεται είναι ότι η MP4-27 έχει φτάσει τα επίπεδα κάθετης δύναμης της MP4-26. Προσωπικά, θεωρώ ότι είναι αρκετά δύσκολο, αν σκεφτούμε ότι η απαγόρευση του φυσητού διαχύτη θα μειώσει περίπου το 25% της συνολικής κάθετης δύναμης που παράγει το μονοθέσιο. Μιας και αναφέρθηκα στο σύνολο εξατμίσεων-διαχύτη, υπάρχει η φήμη ότι οι απολήξεις των εξατμίσεων θα έχουν τέτοια θέση, ώστε να αλληλεπιδρούν με την πίσω πτέρυγα.

Σημείωση: Το “μονοθέσιο” που είναι σκεπασμένο κάτω από το σεντόνι, στην παραπάνω φωτογραφία, δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα, οπότε μην προσπαθήσετε να εξάγετε συμπεράσματα για την MP4-27.

[Πηγές: McLaren, Twitter]

  • JohnnyXP64

    μου αρεσει παρα πολυ αυτη η εικονα! η γραμμες διχνουν εξαιρετικες! (kai as min einai kai kala i 27ara)

    ευχομαι να ειναι και ομορφη και γρηγορη κ σταθερή!
    να δω louis vs alonso και απο πισω να τους προσπερνα ο Schumacher λεμε τωρα, με μια Merchedes οπως η Brawn GP! :P

  • Sadukios

    οπως ειναι στην φωτο παραπανω μου φερνει στο μυαλο το Χ1 απο το gt5

    • JohnnyXP64

      auto tha elega molis tin xanada!
      les oi vlakes na piran to x1 tis redbull kai kana auti tin eikona?
      auto tha einai poly lame LOL

  • GiorgioValoValkanos

    για να δούμε, για να δούμε..

  • Mika

    Opws leei ki o Pascal, den exei kamia sxesh ayth h photo me to kanoniko, ena digital rendering einai…

    Den mas noiazei toso na einai omorfo..kai to fetino panemorfo htan,alla poio to apotelesma???
    Mas noiazei na einai kalo eksarxhs kai grhgoro gia na parei nikes, kai ton titlo..

  • MitsosDaBest

    Ωραίες γραμμές…

  • stadi

    Παντα ομορφο ηταν. Αντε να ερθει η Τεταρτη ….!
    Θελω να δω τι εχουν κανει στην πισω αεροτομη.
    Μαλλον θα στελνουν τα αερια της εξατμισης πανω της.
    Το τι θα καταφερουν θα το μαθουμε στις δοκιμες.
    Go McLaren!!!!!!!!!!!

  • σασ θέλουμε δυνατούς γιατί είναι μεγαλύτερη η ικανοποίηση να κερδίζεις έναν αντίπαλο με την ιστορία τς McLaren παρά της Red Bull…
    Ferrari for eva…

    • αλλεσ 2 τετοιεσ χρονιεσ να κανουν οι ταυροι……..και μετα θα ειναι κατορθωμα για τουσ αλλουσ!!!!!!  :-))))

  • Να είναι αυτ/το νικητής, go go McLaren