Η νέα γενιά του Audi A3 θα κάνει ντεμπούτο σε λιγότερο από 40 ημέρες, στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο και όσο πλησιάζουμε προς το επίσημο ντεμπούτο του, όλο και περισσότερες λεπτομέρειες για διαρρέουν στον τύπο. Το Γερμανικό Auto Motor und Sport δηλώνει ότι το νέο A3 θα κατασκευάζεται πάνω στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα MQB “Modular Querbaukasten”, την ίδια που θα φορά και το νέο Golf VII, και θα είναι κατά 10% ελαφρύτερο από την τωρινή γενιά.

Μηχανικά θα φορά μια μεγάλη γκάμα TSI και TDI κινητήρων αποτελούμενη από τον 1.200αρη TFSI απόδοσης 105 ίππων, τον 1.400αρη TFSI απόδοσης από 122 έως 180 άλογα και τον 2.0-λιτρο TFSI απόδοσης 211 ίππων. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων θα υπάρχει ο 1.600αρης TDI των 105 ίππων καθώς και ο 2.0-λιτρος TDI απόδοσης 140 και 180 ίππων.

Θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο του VW Group το οποίο θα φορέσει τον νέο 1.400αρη TSI με τα 140 άλογα με το σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων. Το σύστημα θα λειτουργεί σε μεσαία φορτία και με ταχύτητες έως 50 χλμ/ώρα. Όταν το A3 θα κινείται με 50 χλμ/ώρα με τρίτη ή τετάρτη ταχύτητα, θα εξοικονομεί περίπου στο 1 λίτρο/100 χλμ. Επίσης το A3 θα φορέσει και τρικύλινδρους κινητήρες καθώς και κινητήρες κατανάλωσης υγραερίου.

Σε ότι αφορά το νέο S3. Αυτό θα φορά μια αναβαθμισμένη έκδοση του 2.0-λιτρου TFSI ο οποίος θα αποδίδει 280 άλογα ενώ αν δεν σου είναι αρκετά, τότε το RS3 με τον πεντακύλινδρο 2.5-λιτρο TFSI των 380 ίππων, θα αρκεί ώστε να ικανοποιήσει κάθε επιθυμία σου. Αργότερα θα υπάρχουν υβριδικές, plug-in και ηλεκτρικές προτάσεις.

Το νέο A3 θα έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από αυτές της τωρινής γενιάς. H 3-πορτη έκδοση και η Cabriolet θα έχει μήκος 4.26 μέτρα με μεταξόνιο 2.595 μέτρα, ενώ η 4-πορτη sedan και η 5-πορτη Sportback θα έχει μήκος 4.44 μέτρα και μεταξόνιο 2.630 mm. Το νέο Α3 θα είναι φυσικά φαρδύτερο και κοντύτερο από την τωρινή γενιά. Οι πωλήσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν το φθινόπωρο του 2012, ως μοντέλο του 2013.

Στη Γενεύη θα παρουσιαστεί τόσο η 3-πορτη hatchback όσο και η sedan έκδοση ενώ στο μέλλον το A3 θα είναι διαθέσιμο σε ακόμη δύο εκδόσεις, 5-πορτη Sportback και cabrio, έτσι ώστε να ανταγωνιστεί τα BMW 1-Series, BMW 2-Series (η coupe Σειρά 1), Mercedes Α-Class και B-Class.

[Πηγή: AMS]

  • MitsosDaBest

    Δεν είναι άσχημο, αλλά δε διαφέρει και πολύ από το τωρινό Α3…

  • Mika

    To neo S3 tha einai super,alla allo toso super tha einai ki h timh tou…Opote na boleytoume me kana twrino, mtx!!!

  • cfu

    ναι δυστηχως μονο αυτοματο,το S3 ομως βγαινει κανονικα χειροκινητο,επισης και ευτηχως βγαινει και το TTRS χειροκινητο

  • Mika

    To kibwto einai to thema,kai oxi ta 77500, ontws!!!
    :-)))))))))))))

    • Killer88

      Σιγά βρε παιδάκια ( ξέρω βγαίνω offtopic ) τα ίδια ακριβώς έλεγα με εσάς, και τώρα οδηγάω σειριακό και έχω πάθει την πλακάρα μου, σίγουρα το μηχανικό άλλη φάση αλλά και το αυτόματο επίσης ;)

    • nikxan1

      φιλε, εχω οδηγησει και’γω ενα σειριακο, και δεν με ερεθισε τοσο. απο την αλλη παλι, ενα καλο, ακριβες και κοφτερο χειροκινητο, ειναι ΟΟΟΟΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.
      οσο εχω 2 γυμνασμενα ποδια, δεν νομιζω να ξεφυγω ποτε απο την επιθυμια για το τριτο πεταλι, και την επιθυμια να ανακατευω την φασολαδα.
      μπορει στην ευθεια και την πιστα, να ειναι σαφως καλυτερο το σειριακο, αλλα στην καμερινη ζωη και στα ινδιανιλικια, το χειροκινητο, ηταν ειναι και θα ειναι OLD TIME CLASIC καλυτερο για παντα!!!!!

    • Killer88

      Δεν διαφωνώ καθόλου, έχω οδηγήσει μερικά από τα καλύτερα χειροκίνητα, και πάλι θα έπαιρνα χειροκίνητο αν μου έκανε τόσο καλή εντύπωση, αλλά στην Αθήνα ειδικά με τόση πολύ κίνηση υπάρχουν φορές να έχω κολλήσει κανά 2ωρο στην κίνηση και να έχει μουδιάσει το πόδι από το πολύ πάτα-άσε του συμπλέκτη, αν έμενα επαρχία το συζητούσα άνετα για χειροκίνητο.

    • Mika

      Akribws ta logia mou, opws eixa grapsei se allo post…
      Mia bolta sth paraliakh to prwi me kinhsh h Kyriakh apogeyma,einai arketh gia na sou sparaliasei ta neyra..

    • εγω νικολα θα στο πω αλλη μια φορα!!! στο συγκεκριμενο ειμαι αντι8ετοσ!!!!
      προτιμω στην καθημερινοτητα μου σειριακο (αμα ζεισ σε αθηνα-θεσσαλονικη κυριωσ) που μου κανει την ζωη μου 1000 φορεσ πιο ευκολη!!!!! και σην πιστα που μπαινω για χαβαλε αντε ενα κοφτερο χειροκινητο!!!!!!! αλλα ξεχασα…. με το σειριακο στην πιστα θα κερδιζω και τα χαμενα δεκατα του χειροκινητου!!!!! οποτε σειριακο με κλειστα ματια!!!!!!!!!!!!!!!!  :-PPPPP

    • nikxan1

      ακου:
      για καλη μου τυχη, και το μερκ, αλλα και το φιατακι, εχουν τρομερα μαλακους συμπλεκτες, οποτε αληθεια σου λεω, ποτε δεν εχω κουραστει σε μποτιλιαρισμα. με τιποτα δεν θα αλλαζα τα χειροκινητα.
      απεναντιας, στην κλουβα, θα εδινα 3 ποντους απο το πουλι μου, αν γινοταν να ειναι αυτοματη.
      πιο πολλα χλμ, πιο βαρυς συμπλεκτης, πιο ορθια θεση οδηγησης, και δεν βολευει τοσο ευκολα να σηκωνεις ποδι, να γερνεις το κορμι σου, να τραβας τον μοχλο και να αλλαζεις τχτ.
      τωρα τελευταια, εχω δει και κυκλοφορανε πολλα TOYOTA HIACE αυτοματα.
      η ΤΟΥΟΤΑ βγαζει τα πιο τελεια επαγγελματικα. και προχτες που το ειδα και αυτοματο, ομολογω οτι ψιλοερεθιστηκα. απλα δεν ξερω πως θα συμπεριφερεται αν το φορτωσω σαν το γαιδουρι.

    • τωρα που το σκεφτομαι εσενα εχει και ροπη που δεν χρειαζεται καν να αλλαζεισ ταχυτητεσ!!! κουμπωνεισ μια 4η και τελειωσεσ!!!!! ενω οι δικοι μασ κουβαδεσ θελουν συνεχεια αλλαγεσ!!!!!!  :-PPP
      δεν ξερω απο την ημερα που οδηγησα dsg το ζαχαρωνω συνεχεια!!!!!!!! απλα ΤΕΛΕΙΟ !!!!!
      το μονο μειον..αν μπορει να πει κανεισ μειον…ειναι οτι και με το αυτοματο καποιοι κουλοι δειχνουν μαγκεσ!!!!! αλλα στο αυτοματο η μαγκια τελειωνει εκει που τελειωνει η ευθεια..και αρχιζουν οι στροφεσ!!!!!! :-))

  • Fireboy
    •  και φυσικά γίνεται ξεχωριστό θέμα ;) thanks!