Χθες η VW παρουσίασε τη νέα MQB πλατφόρμα και η Audi την ίδια ώρα, δοκίμαζε το νέο A3 στη Σκανδιναβία, με ακόμη λιγότερο καμουφλάζ, μιας και ντεμπούτο θα κάνει στη Γενεύη σε ένα μήνα από σήμερα. Από τις νέες φωτογραφίες βλέπουμε ότι το A3 διαθέτει ένα μπροστά μέρος παρόμοιο με αυτό των A4 και Α5. Το αυτοκίνητο των φωτογραφιών διαθέτει μια μικρή αεροτομή καθώς και LED φωτιστικά σώματα.

Το εσωτερικό του το είδαμε στην CES και η Audi δηλώνει ότι έχει χρησιμοποιήσει καλύτερης ποιότητας υλικά. Η κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό, υπάρχει κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, ηλεκτρικό χειρόφρενο, MMI οθόνη 7″ στη κορυφή του ταμπλό η οποία βυθίζεται μέσα στο ταμπλό, με τον επιλογέα του να βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα πίσω από τον λεβιέ των ταχυτήτων, με το κεντρικό κουμπί να είναι τεχνολογίας αφής. Κατά τα άλλα οι αεραγωγοί και τα υπόλοιπα είναι παρόμοια με το εσωτερικό του πρωτότυπου A3 e-tron concept.

Η Audi περιγράφει το νέο σύστημα MMI ως “όταν η Γερμανική μηχανολογία, συναντά την Silicon Valley”. Έχει κατασκευαστεί με την βοήθεια της Nvidia και χρησιμοποιεί έναν διπύρινο επεξεργαστή Tegra 2 1.2 GHz και είναι μέρος του ΜΜΧ (Multi-Media eXtension) το οποίο δίνει την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να συνδεθεί στο internet, να χρησιμοποιεί το σύστημα πλοήγησης αλλά και το σύστημα τηλεφώνου. Αργότερα, το σύστημα θα αναβαθμιστεί με τον τετραπύρινο Tegra 3 στα 1.4 GHz. Το νέο A3 θα έχει επίσης Head-Up Display το οποίο μπορεί προαιρετικά, μπορεί να συνδεθεί με πολλά κινητά τηλέφωνα μέσω του πακέτου “Phone Box”.

Μηχανικά θα φορά μια μεγάλη γκάμα TSI και TDI κινητήρων αποτελούμενη από τον 1.200αρη TFSI απόδοσης 105 ίππων, τον 1.400αρη TFSI απόδοσης από 122 έως 180 άλογα, τον 1.800αρη TFSI απόδοσης 180 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με το αυτόματο S-Tronic κιβώτιο και με το σύστημα τετρακίνησης quattro και με τον 2.0-λιτρο TFSI απόδοσης 211 ίππων. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων θα υπάρχει ο 1.600αρης TDI των 105 ίππων καθώς και ο 2.0-λιτρος TDI απόδοσης 140 και 180 ίππων. Το νέο S3 θα φορά μια αναβαθμισμένη έκδοση του 2.0-λιτρου TFSI ο οποίος θα αποδίδει 280 άλογα ενώ αν δεν σου είναι αρκετά, τότε το RS3 με τον πεντακύλινδρο 2.5-λιτρο TFSI των 380 ίππων, θα αρκεί ώστε να ικανοποιήσει κάθε επιθυμία σου. Αργότερα θα υπάρχουν υβριδικές, plug-in και ηλεκτρικές προτάσεις. Thanks for the tip, Fireboy.

[Πηγή: TeamSpeed]

  • άλλαξε ο Μανωλιός κ έβαλε τα ρούχα του αλλιώς!!

  • Constantine

    Δεν μου έκανε καμμια εντύπωση το αμαξι …..Αδιάφορο 

  • Goodfellas

    Δειχνει απογοητευτικα απλοικο το προφιλ του.κοιταζοντας το απο το πλαι δεν ξεχωριζει εστω μια γραμμη,κατι που να κανει την διαφορα ως σχεδιο,ναι μεν αλλα…το αποτελεσμα.

  • Γιώργος Μ.

    Αυτό δεν είναι το νέο Α3 αλλά το facelift του παλιού A3…πάω στοίχημα πως επειδή καινοτόμησε σε αυτή τη γενιά την καινουργια πλατφόρμα, καινούργιο μοντέλο θα δούμε απο την επόμενη γενιά. Πουλώντας τα ίδια και τα ίδια έτσι βγάζουν οι Γερμανοι λεφτά….

    • μα το νεο Α3 βασίζεται στη νέα πλατφόρμα!!!
      είναι ολοκαίνουριο αμάξι!!!

    • gkast79

      ΣΩΣΤΟΣ Ο ΠΑΙΧΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!! ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ MINIMAΛ ΜΕ ΕΝΑ ΦΟΒΕΡΟ ΠΙΑΝΕΛΟ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΟΥΑΟ!!!!! ΜΑΣ ΚΑΚΟΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗ SEAT ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΤΗΝ AUDI  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • freedoom1013

    Διακρίνω κώλο εφάμιλλο με του Α1. Τι θα γίνει με την Audi, όλα της τ’ αυτοκίνητα ίδια θα είναι;
    Επίσης: 
    1.4 TFSI -> 180 PS
    1.8TFSI -> 180PS
    AB, μήπως στην 1η γκάμα κινητήρων είναι TSI; Και να είναι όμως, πάλι προκαλεί ένα δίλημμα στον αγοραστή!!

    • ναι υπάρχουν κ οι δυο!!
      https://www.autoblog.gr/2012/01/31/audi-rs4-avant-and-tt-rs-plus-for-geneva/
      κ η Audi ονομάζει όλους τους κινητήρες της TFSI…

    • Mika

      Nomizw pws einai lathos ayto..Mallon,eimai sigouros pws einai lathos..
      O 1.4 tha bgainei me 122ps kai 140 me to cylinder on demand, o 1.8 anabathmismenos sta 180 ps… Den tha mpainei o ditourbinos 1.4 sto A3.

    • takis

      mika o kinitiras pou tha apenergopoiei tous 2 kilindrous einai o diplotourbinos 1.4 kai to leei ksekathara oti tha mpei sto kainourgio a3

    • Mika

      Oxi, aytos pou apenergopoiei tous 2 kylindrous einai aplos turbo, oxi diturbinos, eimai apolyta sigouros gi ayto…
      ;-)

    • ggarfe

      E όχι καί ολόιδια ρε συ.
      Μερικές φορές διαφέρει το εσωτερικό σχέδιο των εμπρόσθιων φώτων.
      Κάποια led κάνουν αυτό το σχέδιο ___/
      Καί κάποια άλλα κάνουν αυτό το σχέδιο ___

    • Tan-tax

      xaxaxaxaxaxaxaxaxaxa theos o ggarfe

  • sofokles5 (ex sofokles)

    θα συμφωνήσω με Γιώργο Μ. το παλιό πιστεύω πως είναι απλά σε φασελιφτ μπρος πίσω κ φαντάζομαι κ μέσα. στο πλαι ειναι σα να βλεπεις το παλιο.

    υ.γ. αισχος ειναι. οπως ήταν φυσικά και το υπάρχον μοντέλο.

  • ggarfe

    Eιλικρινά τώρα, υπάρχει λόγος να δοκιμάζονται καμουφλαρισμένα τα αυτοκινητα της φάουβε;;;
    Αφού το μόνο που αλλάζει είναι το σχέδιο στα φώτα…

  • Ak

    Oti dn 8a exei megales diafores to perimena. As mhn biazomaste na bgaloume sumperasmata mexri na parousiastei to montelo paragwghs.
    Nomizw h ekdosh “1.8T 180HP Quattro + S-Tronic” teriazei ganti gia ellada!

    • ilikeyourcar

      Οχι οικονομικα ομως…

  • Fire_the_laser

    Με μυωπια 2 οποιο αυτοκινητο της audi και να δω νομιζω οτι ειναι παντα το ιδιο.

  • Fireboy

    First Official Photo of All-New 2013 Audi A3 Leaked?