Η Toyota ανακοίνωσε σήμερα τις τιμές πώλησης του GT 86 στην Ιαπωνία, με τις πωλήσεις να ξεκινούν στις 6 του Απρίλη. Το GT 86 (86 στην Ιαπωνική αγορά) παρουσιάστηκε στην έκθεση του Τόκιο τον περασμένο Νοέμβριο και ξεκινά από τα 1.990.000 yen (€19.850) και φτάνει έως τα 3.050.000 yen (€30.410). Η Toyota έχει βάλει στόχο να πουλά 1.000 GT 86 τον μήνα ενώ οι πωλήσεις του στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι με αρχική τιμή κοντά στις €30.000, με στόχο τις 15.000 πωλήσεις ετησίως.


Η Toyota δηλώνει ότι αυτή η διαφορά στην τιμή είναι επειδή η αρχική έκδοση του αυτοκινήτου στην Ιαπωνία διαθέτει πολύ λιγότερο αρχικό εξοπλισμό σε σχέση με την αρχική έκδοση της ευρωπαϊκής αγοράς, η οποία διαθέτει ζάντες 17″, ηλεκτρονικό κλιματισμό και πιο πλούσιο εξοπλισμό.

Να θυμίσω ότι το Toyota GT 86 φορά τον ατμοσφαιρικό τετρακύλιδρο 2.0-λιτρο (1998 κ.εκ) Boxer της Subaru που διαθέτει την D-4S τεχνολογία της Toyota που συνδυάζεται με άμεσο ψεκασμό στην εισαγωγή των βαλβίδων. Αποδίδει 200 άλογα στις 7.000 σ.α.λ με 205 Nm ροπής στις 6.600 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6.8 δευτ. με τελική ταχύτητα 230 χλμ/ώρα.

Ανανέωση: H Toyota Αγγλίας ανακοίνωσε ότι το GT 86 θα είναι διαθέσιμο από τον Ιούνιο με αρχική τιμή τις £24.995 (€30.200)

[Πηγή: Toyota]

Δελτίο Τύπου

TOYOTA GT 86: PASSION FROM JUST £24,995

 Competitive price for Toyota’s most exciting car

Speculation about the price tag on one of 2012’s most keenly anticipated new cars can end: the new Toyota GT 86 will cost from £24,995 when sales start in June. That is the entry, on-the-road price for the all-new sports coupe; further pricing and specification details will be announced nearer the time of launch.

Unveiled at last year’s Tokyo motor show, the GT 86 marks a return to the pure enjoyment of driving. Designed to be entirely driver-focused, it offers a classic front-engine, rear-wheel drive set-up in a light, compact and nimble chassis.

The power plant is a 2.0-litre flat-four “boxer” unit that delivers a maximum 197bhp (147kW), matched to a six-speed manual or automatic transmission. Power is distributed to the rear wheels via a limited slip differential to give the best possible grip in all driving conditions.

Advance orders are being taken for the GT 86, with many UK customers already signed up to be among the first to take ownership of the car when it arrives here this summer.

TMC to Launch Compact Sports Car ’86’ in Japan in April

‘Area 86’ Shops to Provide Place for Car Enthusiasts to Chat and Enjoy Cars

Toyota City, Japan, February 2, 2012—Toyota Motor Corporation (TMC) will launch the “86”1 compact rear-wheel-drive sports car, which was exhibited at the 42nd Tokyo Motor Show 2011 as a production prototype, on April 6 throughout Japan.  In step with the launch of the 86, TMC will open “Area 86”2 specialty shops, where car enthusiasts can get together to talk about automobiles and where shop specialists can support car-owner activities aimed at helping give sports-car culture local roots.

The 86 was developed as a unique rear-wheel-drive vehicle, with intuitive handling, that embodies the essence of driving enjoyment and features the world’s first3 horizontally opposed D-4S (direct injection four-stroke gasoline engine, superior version) engine installed front mid-ship.  Adoption of a package consisting of the world’s only4 horizontally opposed engine coupled to an ultra-low-center-of-gravity (460 mm) rear-wheel-drive system offers fun driving at a level unprecedented in earlier sports cars.

The newly developed horizontally opposed D-4S engine provides a maximum output of 200 horsepower (PS), and the synergistic effect of an aerodynamically superior form and light weight (1,190 kg, RC grade), result in fuel efficiency of 13.4 km/L under the JC08 test cycle outlined by the Japanese Ministry of Land, Infrastructure, Transport and Tourism.

The line-up includes the standard G grade; the luxury GT grade, which includes projector-type discharge headlights, 17-inch aluminum wheels, a leather-wrapped steering wheel, shift knob and parking brake lever, and an aluminum pedal; the GT “Limited” grade, which adds seat coverings made of leather and Alcantara®5 (and heated driver and front-passenger seats), and a rear spoiler; as well as the RC grade, which is suitably customizable for serving as a base vehicle for racing.  Seven body colors to accentuate the elegantly aesthetic beauty of the vehicle and a choice of either black or red for the interior are available.

The 86, with numerous dealer-installed interior and exterior customization and tuning parts, carries on the spirit of the AE86 in its aim to be a car that evolves with its owner.

Area 86 In step with the launch of the 86, TMC will set up 283 Area 86 shops at dealer locations throughout Japan, where specialists will provide comprehensive, expert advice and services to car enthusiasts.  Designed as a place where sports-car enthusiasts can gather, Area 86 shops will exhibit the 86, provide it for test-driving, and distribute information related to sports cars, with the aim of becoming places where people can be immersed in the fun of automobiles.

In collaboration with Area 86 shops, TMC will help owners fully experience their 86s by providing various materials on 86 mountain passes in Japan deemed most suitable for enjoyable driving of the 86. TMC also plans to undertake activities together with sports-car enthusiasts to aid in further building sports-car culture over the long term, such as setting up an 86 owners website, producing merchandise featuring the 86 logo in collaboration with companies from other industries and holding an 86-only race (targeted for 20136).

TMC has combined the numerals “8” and “6” to create a symbolic “intuitive handling” 86 monogram, and will use the monogram on 86-specific merchandise and at promotional events.

Monthly sales target for Japan: 1,000 units

Assembly Plant: Main Plant, Gunma Manufacturing Division, Fuji Heavy Industries Ltd.

Manufacturer’s Suggested Retail Prices

Grade Driveline Engine Transmission Price*1
RC Rear-wheel drive FA20 (2-liter) 6-speed manual 1,990,000 yen
G 2,410,000 yen
6 Super ECT*2 2,480,000 yen
GT 6-speed manual 2,790,000 yen
6 Super ECT 2,870,000 yen
Limited 6-speed manual 2,970,000 yen
6 Super ECT 3,050,000 yen
*1Includes consumption tax, does not include recycling fees and differs in Hokkaido and Okinawa; *2Super Intelligent, Electronically-controlled, Six-speed Automatic Transmission

1Named hoping it will become cherished by people in the way people cherished the AE86 model Corolla Levin/Sprinter Trueno (1983-1987), commonly referred to as the “86”. 2Named hoping the shops will develop into places where all people interested in cars, chiefly but not only the 86, can gather. 3As of February 2, 2012 4Among existing commercially available cars (as of February 2, 2012) 5Alcantara is a world-leading brand of interior covering and a registered trademark of Alcantara SpA of Italy. 6Unless otherwise noted, the years mentioned are from April 1 to March 31.

  • Tsou Kostas

    αρα σε εμας 40.000, αρα κατεβαστε καμια φοτο του γιατι στον δρομο δεν θα το δειτε ποτε.

  • Ablaoublas

    gia kanena logo 30.000, kalytera na ta dwsw gia tin alfa romeo 4C… Gia ta gousta mou!!!

    • nikxan1

      giati, h alfa romeo 4C nomizeis oti tha einai fthnoterh???
      sthn ellada zeis koumpare…

    • ούτε το μισό αμάξι της 4C δε θα πάρεις με 30.000€…
      πάνω από 65.000 υπολόγισε στην ελλάδα!!

    • Ablaoublas

      panw apo 40 timi ekinisis gia tin pio ftwxi ekdosi poly dyskola to kovo…

    • MitsosDaBest

      Ο φόρος πολυτελείας όμως καταργήθηκε… =)

    • Sokratis13

      η 4C θα κοστιζει πανω απο 70 χιλιαρικα φιλε μου. Το Τογιοτα λογικα αν δεν πουλησει και κανουν και καμια προσφορα ,μπορει να το δεις και κατω απο τα 40.Στα 38 π.χ.

  • Lefteris,Chania

    να μαζευτούμε να το πάρουμε ΄-(….

    • nikxan1

      ΠΑΤΡΙΩΤΑΚΙ!!!!!!!!!!!!!
      ΚΑΙ’ΓΩ ΧΑΝΙΑ!!!!!
      ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ????
      εγω στο bowling κοντα!!!!!!!!

    • Lefteris,Chania

      Κι’ εγώ στο bowling κοντα είμαι , αν λέμε το κάτω στους Αγίους..

    • nikxan1

      οχι, εγω ειμαι στο mega place πανω στον βλητέ.

    • nikxan1

      απο “Σ” αρχιζει το επιθετο σου??παιζει και να σε ξερω κιολας…..:)

    • Lefteris,Chania

      Οχι απο “Π”….ο “Σ” είναι φίλος ΄-)

  • nikxan1

    αρα, συμαινει το εξης:
    στην αγγλια, μετα απο 1-2 χρονια σαν μεταχειρισμενο, θα κανει καμια 18αρια χιλιαρικα, την ιδια ωρα που στην ελλαδα, δεν θα κανει κατω απο 40-45.
    ασε που ειναι και 2λιτρο, και θα το παρουν πολυ λιγοι…..

  • η τιμολογιακή πολιτική της Toyota μου θυμίζει τα διαμάντια τους πολιτικούς της ελλάδας…
    επειδή όλοι ξέρουμε ότι η ευρώπη έχει μια οικονομική στενότητα στη ρευστότητα χρήματος το βαράει πανάκριβα…
    κ στην αμερική-ιαπωνία που δεν ειναι τόσο σκατά το έχον τσάμπα!!

    • nikxan1

      μην ξεχνας κατι γκαζο-δολοφονε.
      κατασκευαζεται ιαπωνια, πωλειται ιαπωνια.ουτε μεταφορικα ιαπωνια-ελλαδα, ουτε δασμοι, ουτε φοροι, ουτε τελωνεια, ουτε ελληνικο κρατος.σωστος ο νικος??

  • Constantine

    Οι ιάπωνες την βρήκαν την ακρη …Ο λακαμας ο Ευρωπαίος να πληρώσει τις ζημιές της Φουκοσίμα . 

    Τι σοι εξοπλισμό έχει παραπάνω που κοστολογίται 10.000 !! Ζάντες ? Θερμαινόμενα καθίσματα ? Δονητή για τις γυναίκες ? Κουμπάκι turbo boost σαν τον Κιτ να περνάει πάνω απο τα μπλόκα της Αστυνομίας ?? 

    Βρε αντε και γα…… γιαπωνεζάκια !! Αν είναι να πληρώνω 2000 κυβικά χτυπάω με 15000 ενα S2000 με 240 αλογάκια να γουσταρω ή παίρνω ενα Rx με μισά λεφτά να πληρώνω και λίγα στην εφορία και να μαμαω τα Τογιοτάκια !!! 

    • nikxan1

      den einai toso aplo kotso.
      dasmoi
      metaforika
      teloneia
      foroi-telh
      den einai mono o exoplismos.
      na ypothesw oti edw tha kanei kapoy 40 xiliarikakia…..

    • Constantine

      Αντε στην Ελλαδα με την υπερβολική φορολογία ενταξει . Αλλα και σε ολη την Ευρώπη 10.000 !!! Δηλαδή το Κορόλα ,αν το αγοράσω με 20.000 εδω πέρα εκει κάνει 10.000 ?? Δεν νομίζω …Απλά ρίξανε πολύ διαφήμιση για αυτό το αμαξι που προσωπικά δεν θεωρώ πως αξίζει τόσο , ενα μέτριο σπορ κουπε θα είναι και προσπαθούν να βγάλουν λεφτά . Καλά κάνουν αλλα οχι να μας λένε για εξοπλισμο και χαζά … 

    • VICTH0R

      Όλα τα αυτοκίνητα είναι φτηνότερα κατά 1/3 στην Ιαπωνία και στις ΗΠΑ, δεν σημαίνει όμως πως πρέπει να αρχίσουμε να κράξουμε τη Toyota επειδή η Ευρωπαική Ένωση βάζει υψηλές τιμές και μας κοροιδεύει.

    • gkast79

      Δεν νομίζω να ειναι κακό αυτοκίνητο  μπορεί να μην βγάζει τα τρελά άλογα λογω ατμόσφαιρας αλλα το ζητούμενο  δεν ηταν αυτό για τους ιάπωνες.Προσπαθησαν να δημιουργήσουν ενα γνήσιο σπορ αυτοκίνητο με χαμηλό κένρτο βαρος  boxer μοτέρ  πολυ καλη αναλογια μπροστινού και πίσω άξονα ελαφρύ αμάξωμα  Παντος για drift challenge θα κάνει πάταγο!!!!!!!

    • Constantine

      Προσωπικά αυτό το αμαξι μου θυμίζει ποδοσφαιρικές ομάδες … Βγάζουν ενα παίχτη απο τον πάγκο ,κανει 1-2 καλά παιχνίδια και μιλάνε μετα για “μεταγραφή” η αναγέννηση του παίχτη !!!

      Αμαξια τέτοιου τύπου υπάρχουν και υπήρχαν εδω και πολλά χρόνια στην αγορά και καλύτερα μαλιστα . Τι καινούργιο να μου προσφέρει ενας 2λιτρος κινητήρας με 200 άλογα σε πισωκίνητο αμαξι ?? θα πούνε πως ειναι ελαφρύ , στρίβει σαν τρένο κτλ…. 

      Μα αυτό το κανει το λένε για το καθε κουπέ ή roadster που υπάρχει στην αγορά . Το honda s2000 εχει 240 αλογα εδω και 10 χρόνια και είναι ελαφρύ , στριβει κτλ .. Τα mazda mx5 , rx κάνουν ακριβώς το ίδιο . Μέχρι και το bmw z4 με τον 2λιτρο 150 αλόγων πασάρονταν ως τέτοιο αμαξι … Τόσα χρόνια το evo και το impreza για drifts τα προωθούν και βγαζουν 300 άλογα οχι 200 !! 

      Δεν εκανε τίποτα νεο η Τογιότα , δεν τόλμησε , απλα καλύπτει το γεγονός αυτό μεσο μάρκεντιγκ 

    • VICTH0R

      Γιατί δεν βλέπουμε τα αμάξια που ανέφερες στα πρωταθλήματα ντρίφτ? Άρα δεν είναι όλα καλά στημένα και δεν κάνουν. Το ότι είναι πισωκίνητα και μπορούν να κάνουν donuts δεν σημαίνει πως πάνε πολύ καλά και με το πλάι. Κανένας δεν είπε ότι η Toyota έβγαλε κάτι καινούργιο, το ίδιο έκανε και το ’83 όταν έβγαλε το AE86. Και δεν ξέρω για πιο λόγο έβαλες στον ίδιο καζάνι το EVO και το Impreza.

    • nikxan1

      διοτι τα ΜΧ5, S2000, Ζ4 ειναι καμπριο, και θελουν πολλα λεφτα στο στησιμο και στα ROLL CAGE.
      καλα λεει αμα το σκεφτεις λιγο.

    • Constantine

       Γιατι το s2000 δεν το βλέπεις σε drift ?? Tα RX δεν τα βλέπεις σε drift ?? Απο τα πρώτα είναι !! Ασε που με τα λεφτά που θα δώσεις για να φτιάξεις το Τογιότα για drift παίρνεις έτοιμο ενα Evo και ενα Impreza που έχουν στησιμο , αλογα και εξοπλισμό μανίσιο !! Για αυτό τα εβαλα στην ιδια κατηγορία

    • VICTH0R

      Φίλε εγώ αυτά που βλέπω είναι Silvia, SX, AE86, RX7, μπέμπα 3άρα, Z350, Skyline R33-34, Supra.  Όπου πάνω από τα μισά θέλουν αντικαταστάτη!

    • Constantine

       Φυσικό είναι να θέλουν αντικατάσταση αφού τα έχουν λιώσει !! Πριν 2-3 χρονια καλοέβλεπα μερικά RX-7 . Ακόμη το κάνω  . Αλλα φοβάμαι να πάρω τετοιο αμαξι διότι πάνω απο όλα ανησυχώ για το γεγονός πόσο “ξεζουμισμένο” θα είναι απο τον ιδιοκτήτη !!

      Οσο αφορά το Τογιότα θα βγάλουν σίγουρα έκδοση με 300 άλογα , στημένο και πισωκίνητο για drift και πάω στοίχημα πως θα το έχουν και στο επόμενο fast and furious . Αλλα αν κοστίζει 60.000 χαλαρά , εκει τότε θα έχεις το τρίλημα , evo – impreza ή toyota και ευτυχώς ή δυστυχώς τα πρώτα 2 θα κερδίζουν ( για μενα τουλάχιστον ) 

    • οπως τα λεσ αλλα οχι μονο για ντριφτ το αυτοκινητο ειναι πολυ στημενο και εχει νευρο…

    • nikxan1

      αν εννοεις το toyota, δεν ξερουμε ουτε ποσο στημενο μπορει να ειναι, ουτε ποσο νευρο μπορει να εχει. για να βγαλεις 200 αλογα απο 2 λιτρα, χωρις υπερτροφοδοτηση, θα πρεπει να σηκωσεις 50.000 στροφες. που σημαινει οτι ακομα και αν εχει μεταβλητο χρονισμο στις βαλβιδες, μην περιμενεις και πολυ νευρακι. χαμηλα ισως να μην λεει και πολλα πραματα. εικασιες κανω, ετσι??
      ισως αν ειχε πιο πολλα κυβικα, ή καμια τουρμπινιτσα, να μιλαγαμε για νευρο.
      τωρα το στησιμο:
      το οτι εχει μποξερ μοτερ, παει να πει οτι θα εχει πιο χαμηλο κεντρο βαρους, αλλα και πιο καλυ κατευθυντηκοτητα μπροστα. αλλα το να ειναι ready-to-drift μαλλον θα πρεπει να φαει πολυ ψωμι ακομα. κοιτα, απ’οπου και να το πιασεις, ειναι ακριβο. αλλα το περιμεναμε ολοι, ετσι??
      ασχετα με αυτο, ειναι εξαιρετικο αμαξι. απλα το FT-86 για μενα, ειναι και πολυ πιο ομορφο!!!!

    • ναι δικιο εχεις αλλα διαβασα κατι κρητικεσ που λενε ολοι για το στησιμο του..ενταξει ενοειτε οτι βγαζει δυναμη ψηλα και ελεγαν οτι ξηρηζει πραγματικα!!!οσο για την ομορφια και τα δυο μου αρεσουν πολυ το κονσεπτ ηταν κατι εξωπραγματικο αλλα και αυτο που βγηκε το γουσταρω παρα πολυ δεν με χαλαει καθολου…!!

    • Sokratis13

      σ’αυτο δεν εχεις κ αδικο….

  • VICTH0R

    Η τιμολόγηση αυτή έχει και κάτι καλό – θα το κάνει συλλεκτικό στην Ευρώπη :) θα το πάρει μόνο αυτός που έχει λεφτά και το γουστάρει.

  • Marios Georgiades

    παντως εδω κυπρο με 10-12.000 βρησκεις supra….

  • Evan_T

    Και 4C και GT 86 “αμαξαρες” θα είναι.. Απλά στην ελλάδα σεβόμενοι τον πελάτη το πουλάνε ακριβότερα για να υπάρχει το αίσθημα ανωτερότητας.. Μιλάς στο chat με ένα γιαπωνέζο.. Το δικό μου είναι καλύτερο GT 86 απ το δικό σου… Είναι ακριβότερο άλλωστε.. Όλα γίνονται για κάποιο λόγο…

  • R.I.P GT-86 :(…εμενα παντος οι ιαπωνεσ με το νεο pach μου το εκαναν δωρο στο GT5 και εχω κ@υλοσει ειναι τοσο στημενο το αυτοκινητο..:P:P..χαχαχ…

    • babinos1983 add me!!!! :-)

    • VanPerseF1

      Ρε Μπαμπινο θα τρεξουμε εμεις ποτε;;;;

    • axaxax
      na to anoikso gia ligo???
      etsi 2-3 race????

    • VanPerseF1

      Τωρα;;;;;δυσκολα μου βαζεις,εχουν κανει καταληψη στην τηλεοραση και αν παω να τους πω οτι θελω να παιξω GT5 θα φαω πολυ ξυλο!!!!
      Εχουμε μια διαφορα φασης 5-10 ωρων περιπου συνεχεια!!!

    • axaxaxaxaxxaaxxaaxxa
      e avrio tote pistevo to mesimeraki  pros apogema na se petixo!!!!!!!
      ase den leei vradiatika na soy dimioyrgiso efialtes!!!!!!  :-PPP

    • nikxan1

      που εισαι εσυ ρε ουρακοταγκε ολη μερα??
      παλι σε ειχε βγαλει βολτα η γυναικα???
      δεν ντρεπεσαι ρε, να εισαι εξαφανισμενος??
      σου θυμιζω, σε ενα μηνα να εισαι αθηνα. μην πεις οτι δεν σε προειδοποιησα!!!!

    • axaxaxxaxaxaaxxaxaaxxaaxaxaxxaaxxaxa
      e ligo doyleia….ligo i ginaika!!!!
      ebala kai benzini kai eipa na pao kamia kali gira!!!!!!
      tora sto kavoyki moy pali!!!
      oso gia thn a8ina…
      agorase sferes…..giati ua aneveis na moy kaneis soyrotiri to golfaki!!!!!! 
      poli diskola me kovo……

    • VanPerseF1

      Ελα ρε Νικολα,τι κανεις;….Ασχετο αλλα σημερα στο FB σε βρηκα πολυ ορεξατο!!!

    • VanPerseF1

      χαχααχαχαχαχαχ!!!!
      ασε ασε θελω να κοιμηθω και θελω ονειρα γλυκα!!!!!!!
      το ελπιζω και γω περιπου εκει ελεγα!

    • ρε Μπαμπη ευχαριστως αλλα παιζι εν απροβλημα δεν ειναι δικο μου το play το δανειζομαι απο το θειο μου και δευτερον πως κανω log in??απλα βαζω e-mail και κωδικο??η χρειαζεται να κανω καποιο αλλο λογαριασμο??απο καποιο φιλο ακουσα οτι πρεπει να πληρωσεισ κατι??για ενημερωσε με για να μπορεσουμε να τρεξουμε καποια στιγμη..

    • oxi re!!!! apla kaneis ena account kai mpeneis online!!!! μην ακουσ κανεναν!!!!! ολα τζαμπα ειναι στο play!!!! στο xbox einai που πληρωνεισ!!!!!
      αμα ειναι να κανεισ λογαριασμο!!!! θα πασ στο αρχικο μενου toy paly του θειου σου!!!! θα κανεισ ενα ”λογαριασμο” στη συσκευη USER που λεει (τερμα αριστερα κατω απο κει που λεει να κλεισεισ το play) kai meta kane enan logariasmo!!!!!!! ολο 5 λεπτα θα σε παρει!!!!!!!!! αυτο μετο user στο λεω για να μην μπερδεψεισ τα save toy θειου!!!!! allivs kaneis logariasmo amesvs!!!!!!!

    • οκ ευχαριστω ρε συ…θα το παρω αυτες τις μερες και θα το κανω…θα σε καν add μετα και μια μερα θα κανονισουμε να παιξουμε…;)…

    • einai αρκετοσ κοσμοσ!!!!!!!! CFU VANPERSE NIkGTO rikos89……ante ela kai sy na kanoyme xavale!!!!!!
      esy me gt86 kai go me golfaki!!!!!!!!! na deis ti simainei german power!!!!!!!  LOL LOL

    • ωραια….κατσε εσυ με μαμα γκολφακι η φτιαγμενο??..:P…εχω παρει και ενα GT-R V-SPEC…:P

    • VanPerseF1

      και μενα SonGokuF1

  • Monder

    gamw thn europh mou gamwwwwwwwwwww pote 8a paw asia

  • vaggscoobys

    τι 30 τι 40 τι 50…άκλαφτο θα πάει στην Ελλάδα δυστυχώς!και γαμώτο είναι πανέμορφο(κατ’ εμέ τουλάχιστον)..φτού!!!κλήρωνε το τζόκερ σήμερα! :P :DD

  • Tan-tax

    mexri 24.000 edina….i mallon xrewnomoun….oute 25!!! oute dekara tsakisti parapanw!!! kai etsi opws to vlepw stis foto!!! krima gt einai ena ap ta pooolu liga iapwnika pou tha mporousa na parw,thumizei AE86 kai auto einai pou me kavl**nei…alla..lalakes iapwnes!!! nomizoun pws oloi oi eurwpaioi tha tre3oun na ta paroun kai etsi tha xtupisoun tis eurwpaikes etairies alupita!!!
    k epeiseis den uparxei thema sugrisis me tin 4c…mono to anthrakonimatino plaisio tin kanei aaaaaallo autokinito kai aaaaaallo stin timi…

  • gkast79

    Καταρχην τα evo και τα impreza που κανουν drift ειναι ειδικές μετατροπές Σιγουρα οταν πρωτοβγήκε πριν απο τρια χρόνια το project ft-86 με κοινοπραξία με την subaru ηταν ενα αυτοκίνητο fun to drive με μια πολλη καλή τιμή.Δυστυχως υπολόγιζαν χωρίς το ΓΙΕΝ ενα νόμισμα που ειναι σήμερα στα ύψη .

  • Demetris

    O μόνος τρόπος να γίνει προσιτό αυτό το αμάξι είναι να περιμένουμε 2-3 χρόνια και να το πάρουμε μεταχειρισμένο από κυπριακή μάντρα αυτοκινήτων.
     ΟΚ, καλό αμαξάκι, αλλά τόσα λεφτά για ευρώπη δεν τα αξίζει.

  • paidia i alfa romeo 4c exei anakoinw8ei oti 8a pwleitai mono stin amerikaniki agora!!

    • λάθος κάνεις. Θα πωλείται ΚΑΙ στην Αμερικάνικη αγορά

  • ανανεώθηκε το άρθρο : Τιμές Αγγλίας από £24.995 (€30.200)

  • Rabican

    wake up you japanese morrons!!!!!!!!! ακου εκει 30.000 ευρω αρχικη τιμη… δε λεω, καλο χρυσο και αγιο αλλα ΕΙΔΙΚΑ στην ελλαδα δεν προκειται να πουλησει. και ειδικα σε ατομα που το γουσταρουν γιατι ειναι ΕΡΓΑΛΕΙΟ (πισωκουνα). το περιμενα, αλλα μολις επιβεβαιωσα πως αλλο ενα αμαξι που πραγματικα μου αρεσει (τουλαχιστον βαση specs) θα παραμεινει ονειρο απατηλο..