Η Audi έδωσε σήμερα τις πρώτες φωτογραφίες και τα χαρακτηριστικά του TT-RS Plus το οποίο θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης. Το TT-RS Plus αποδίδει 360 άλογα και 465 Nm ροπής, 20 περισσότερα και 15 Nm ροπής περισσότερα από το απλό TT-RS.


Είναι διαθέσιμο τόσο σε Coupe όσο και σε Roadster έκδοση και στιλιστικά διαθέτουν νέα γρίλια σε γυαλιστερό ανθρακί χρώμα με λογότυπο TT-RS Plus, η οποία περιβάλλεται από ένα ματ αλουμινένιο φινίρισμα. Οι καθρέπτες είναι κατασκευασμένοι από CFRP (carbon fiber-reinforced polymer) ενώ πίσω υπάρχουν διπλές απολήψεις των εξατμίσεων σε μαύρο χρώμα. Η εξάτμιση διαθέτει βαλβίδες ώστε να ρυθμίζεται από τον οδηγό το πόσο έντονα θα ακούγεται ενώ το καπάκι του κινητήρα είναι κατασκευασμένο από carbon. Πατάει πάνω σε 19″ μαύρες ζάντες με κόκκινες λεπτομέρειες με ελαστικά διαστάσεων 255/35. Στο εσωτερικό ο επιλογέας των ταχυτήτων διαθέτει ένα αλουμινένιο δαχτυλίδι όπου στην κορυφή υπάρχει το λογότυπο TT RS Plus.

Ζυγίζει 1.450 κιλά και με το S-Tronic τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4.1 δευτερόλεπτα ενώ με το χειροκίνητο σε 4.3 δευτ. Το Roadster επιταχύνει σε 4.2 δευτ. και 4.4 δευτ. αντίστοιχα. Και στα δύο, η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χλμ/ώρα με το Coupe S-Tronic να έχει μέση κατανάλωση 8.5 λίτρα/100 χλμ και το Roadster 8.6 λίτρα/100 χλμ.

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από την Γερμανία τον Απρίλιο με αρχική τιμή €60.650 με το χειροκίνητο κιβώτιο και €62.800 με το 7-τάχυτο S-Tronic για την Coupe έκδοση και €63.500 και €65.650 για την Roadster έκδοση αντίστοιχα.

[Πηγή: Audi]

Δελτίο Τύπου

Even more dynamic: the Audi TT RS plus

  • Coupé and Roadster boosted to 265 kW (360 hp)
  • Zero to 100 km/h in 4.1 seconds; top speed increased to 280 km/h
  • Average fuel consumption just 8.5 liters per 100 km

Even more powerful, even faster, even more dynamic: Early 2012 will see the launch of the Audi TT RS plus. This compact sports car, in both Coupé and Roadster versions, stands out for its awe-inspiring performance. Its power-boosted five-cylinder turbo delivers 265 kW (360 hp), sufficient for a top speed of 280 km/h (173.98 mph).

The 2.5-liter TFSI in the Audi TT RS plus is a high-performance engine. Compared with the engine on which it is based, this turbocharged direct-injection unit delivers 15 kW (20 hp) more power. It produces 465 Nm (342.97 lb-ft) of torque, 15 Nm (11.06 lb-ft) more than before. Customers can choose between a manual six-speed transmission and the seven-speed S tronic with its lightning-fast gearshifts. The dual-clutch transmission comes with a launch control function which optimizes acceleration from a standing start. The quattro permanent all-wheel drive system, which operates with a multi-plate clutch, transfers engine power to the road in supreme style.

The TT RS plus unites dynamics and efficiency in a most impressive way. Against the backdrop of the five-cylinder engine’s characteristic roaring and growling, the Coupé with S tronic catapults from a standstill to 100 km/h (62.14 mph) in 4.1 seconds (with manual transmission: 4.3 seconds). The Roadster completes the same exercise in 4.2 seconds (with manual transmission: 4.4 seconds). Top speed is limited to 280 km/h (173.98 mph) for all versions of the car. The Coupé with S tronic uses an average of just 8.5 liters of fuel per 100 km (27.67 US mpg); the Roadster uses 8.6 liters per 100 km (27.35 US mpg).

Alongside numerous efficiency-improving measures, these top figures are due primarily to the extremely lightweight Audi Space Frame (ASF) bodies made of aluminum at the front and sheet steel at the rear. The Coupé with manual transmission, including quattro drive, weighs just 1,450 kilograms (3,196.70 lb); its power-to-weight ratio is 4.0 kilograms (8.82 lb) per horsepower. The power-to-weight ratio of the Roadster is 4.2 kilograms (9.26 lb) per horsepower.

The high-performance brake system is able to cope with the engine’s power at all times. Four-piston fixed calipers in conjunction with perforated brake disks are installed on the front axle. The Audi TT RS plus is fitted with 19-inch cast wheels of five-arm “Rotor” design; they are painted black with contrasting red rim flanges. The wheels are fitted with 255/35 tires. The adaptive damping system known as Audi magnetic ride is available as an option. A large, fixed rear wing increases downforce at the back of the car.

The Singleframe radiator grille also sets the Audi TT RS plus apart visually: Its diamond-pattern mesh is in highly polished anthracite, its trim frame has a matt aluminum-look finish. The housings of the exterior mirrors are made of carbon fiber-reinforced polymer (CFRP). The dual-branch sport exhaust system has black oval tailpipe trims. A sound flap further intensifies the sound of the engine. The Carbon design package gives the engine compartment a more exclusive look. The knob on the gear or selector lever features an aluminum-look trim ring and a TT RS plus badge.

The TT RS plus Coupé with manual transmission costs €60,650 in Germany or €62,800 with the seven-speed S tronic . The TT RS plus Roadster has a list price of €63,500 or €65,650 respectively.

  • Panos225

    ΕΡΩΤΗΣΗ: Θα σου δινουν και λεφτα ή κουπονια για βενζινη με την αγορα;Γιατι αποκλειεται με 360ps να καιει ΜΟΝΟ 8.5l/100km!!!

    • Iceman_Kimi

      18,5 λ/100Κm μπορει.

    • an to ξεικνασ με 3η και αλλαζεισ σε 6η στισ 1300rpm και πασ με στα8ερα 60χλ/ω…ανετα χτυπασ στην μετρηση 8.5/100!!!!!!!!!!
      το 8εμα ειναι ποιοσ αυτο το κτηνοσ μπορει να το πηγαινει ετσι!!!!!????  ;-)

    • 8,5 θα πιασει ξερετε ποτε ομως???αν πας απο εδω μεχρι καστορια με 7ομη και 140 χλμ..τοτε θα κατεβει…

  • cfu

    de leo kalo
    alla h M1 to kseskizei apo oles tis apopseis

    • totally agree…!!!

    • Arch1t3kt

      Το ξεσκίζει;;;; Think again…

      Hockenheim    1M – 1:14″10   TTRS  – 1:14″30

      Contidrom       1M  – 1:34″56   TTRS  – 1:32″48
      Sachsenring    1M  – 1:40″18   TTRS  – 1:40″99

      Όπως βλέπεις η 1Μ ή βρίσκεται ελαφρώς μπροστά ή ακόμα και χάνει. Κι αυτη η σύγκριση με το απλό RS. Μάντεψε τι έχει να γίνει με το plus

    • ποιος θα πάρει την 1Μ σε πίστα και θα πάει για να γράψει χρόνους?
      ΚΑΝΕΝΑΣ!!!!
      όσοι την έχουν κ ξέρουν τι έχουν θα φύγουν με τα λινά!!

      με το Audi, θα κάνεις γύρω γυρω όλοι μέχρι να βαρεθείς…σε 2-3 γύρους δηλαδη!!

    • Arch1t3kt

      Δηλαδή την Μ1 αφού δεν την παίρνεις για πίστα την παίρνεις για να κάνεις παδηλίκια σε δημόσιους δρόμους; Αυτο μου λές ή εγώ δεν κατάλαβα καλά;

      Κάτσε και μέτρα πόσα άρθρα έχουν ανέβει με στουκαρισμένες Μ1 που αγοράσανε χωράφια επειδή οι ιδιοκτήτες τους νόμιζαν οτι ήξεραν με τι είχαν να κάνουν.

    • δε σου είπα αυτό…
      σου είπα ότι όσοι έχουν την 1Μ στις πίστες που ανέφερες πιο πάνω δεν θα πάνε για να γράψουν χρόνους αλλά για να παίξουν με τη πλαγιολίσθιση…
      όσο για τα άρθρα που λες…
      αυτά δεν έχουν καμία μα καμία σημασία!!

      γούστα είναι αυτά…
      εμένα μου αρέσει πολύ περισσότερο η 1Μ από το Audi…το αντίθετο εσύ…
      κ εγώ πιστεύω πάντως ότι είναι πιο ολοκληρωμέμο αυτοκίνητο το BMW!!

    • Arch1t3kt

       Τώρα σε κατάλαβα.
      Δεν διαφωνώ καθόλου με αυτο που λές. Κάθε άλλο. Και εγώ άμα την είχα σε πίστα με τις πάντες θα την πήγαινα. Θα κοιτούσα να παίξω και όχι να τρέξω.

      Απλά εκεί βρίσκεται το πρόβλημα για μένα με την 1Μ. Όσο ωραίο και αν είναι το “παιχνίδι” αν μπορείς να το επαναλάβεις μόνο σε ελεγχόμενο περιβάλλον όπως μια πίστα τότε ποιό το νόημα του αυτοκινήτου;

      Μου θυμίζει το όλο σκηνικό τα σχολικά μου χρόνια. Όταν πήγαινα Δημοτικό υπήρχαν πάντα κάποιοι συμμαθητές μου που αγοράζανε τα τελευταία Air Jordan ή τα τα τελευταία Pump (πανάκριβα παπούτσια τότε), λές και ήταν επαγγελματιες μπασκετμπολίστες που αγωνιζόταν σε κλειστό με παρκέ. Αυτα τα παιδιά όχι μόνο δεν αξιοποιούσανε αυτα τα παπούτσια αλλα κατάφερναν και να τα διαλύσουν μέσα σε κανα-δυο βδομάδες κλωτσόντας τόπια στις αλάνες.

      Ε κάπως έτσι αισθάνομαι και για την μπέμπα. Έχεις ένα τρομερό εργαλείο στα χέρια σου, σε τρώει να “παίξεις” μαζί του, να το απολαύσεις, να το διασκεδάσεις κλπ αλλα ξέρεις πως όταν βγείς στον δρόμο και πάς να το κάνεις αυτο είτε θα πάρεις στον λαιμό σου τους γύρω σου είτε θα κάνεις κακό στον ίδιο σου τον εαυτό. Έτσι μοιραία θα έχεις χάσει όλη την χαρά που μπορεί να σου προσφέρει αυτο το αμάξι.

    • cfu

      to exo pei 1000 fores sta @@@@ oi xronoi 
      den exoun kamia simasia
      osoi pernoun 1M to pernoun to kseskisoun stous dronous kai to nurburgring alla sto nurburgring oxi na grapsoun xronous na to apolaysoun

    • Arch1t3kt

       Έγραψες οτι είναι καλύτερο απο όλες τις απόψεις ενώ αυτο που εννοούσες είναι πως είναι καλύτερο απο όλες τις απόψεις που ΕΣΥ θεωρείς σημαντικές. Έχει τεράστια διαφορά το ένα απο το άλλο. Το ένα είναι πραγματικότητα το άλλο όμως είναι άποψη.

      Αλλιώς θα έρθει και ο άλλος και θα σου πεί στα @@ μου τα παδηλίκια και τα παιχνίδια εγώ θέλω χρόνους, αισθητική, άνεση, ασφάλεια, πρακτικότητα, οικονομία, αξιοπιστία κλπ κλπ τομείς στους οποίους η 1Μ σαφώς και υστερεί μπροστά στο Αουντάκι.

      Και οι δύο θα έχουν δίκιο…

    • cfu

      Ύστερη σε ασφάλεια 5 αστερων αυτοκίνητο? με esp kai 6 αερόσακους?

      πρακτικότητα για 4 ατομα και μεγαλο πορτμπαγκάζ? αξιοπιστία??? εδω ας γελασουμε η BMW ειναι πολυ πιο πανω απο τα Vw group, οικονομία αναλόγως πως του φέρεσαι.ανεση….πληρως ρυθμιζομενα ηλ.καθισματα,gps,μεγαλο ηχοσυστημα,γενικα απο ανεση τα εχει ολα εκτος ηλιοροφης,
      αν κοιτας χρονους και 0/400 sorry αλλα εχασες το νοημα της οδηγεισης,εκτος και πας σε track day η εισαι οδηγος αγωνον εκει οκ παω πασσο  

      κοιτα το ΤΤ μου αρεση ειναι παρα πολυ ωραίο αλλα την 1Μ,370Ζ,Cayman(ιδια τιμη) οτι και να κανει οσο και να κολο χτιπιεται θα ειναι ξενέρωτο μπροστά τους,

    • Arch1t3kt

      Ρε συ για τ’ όνομα. Ασφαλής η 1Μ; Απο πότε και σύμφωνα με ποιόν; Απλά έλεος. Απο τα πιο επικίνδυνα αμάξια που έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία χρόνια είναι.

      Οι μισές 1Μ που βγήκαν στους δρόμους τρακάρανε. Ακόμα και εδώ μέσα έχει αναφερθεί το θέμα.
      https://www.autoblog.gr/2011/07/31/car-crash-firsts-bmw-1-series-m-coupe-wrecked-in-korea-and-poland/
      Και εσύ τις θεωρείς ασφαλείς επειδή έχουν 6 αερόσακους; Τι να την κάνω την παθητική ασφάλεια αν δεν μπορούν να κρατηθούν στον δρόμο. Τι να τα κάνω τα 5 αστέρια αν σε κάθε γκαζιά θα ανησυχώ μην βρεθώ στο χαντάκι.

      Όχι σοβαρά τώρα αν είναι ασφαλές ένα “παιχνιδιάρικο” αμάξι με 340 άλογα στους πίσω τροχούς τότε τι πρέπει να πεί περι ασφάλειας η Άουντι με τα quattro ρε συ; Απλά για τ’ όνομα.

      Περι αξιοπιστίας τώρα γελάνε ακόμα και οι ίδιοι οι γερμανοί. Αν δεν με πιστεύεις πάρε και δές εδώ μέχρι και ανέκδοτο έχει γίνει:
      http://www.youtube.com/watch?v=ZtenM2hFTgE
      Επική η αναξιοπιστία του εν λόγω κινητήρα. Πιστεύω είναι προφανές οτι το εν λόγω βιντεάκι έχει φτιαχτεί απο φαν της BMW και όχι απο πολέμιό της.

      Άνεση; Πάλι έχασες την μπάλα. Ένα αμάξι φίλε μου δεν το κάνει άνετο το ηχοσύστημά του και το gps όπως γράφεις αλλα μάλλον η ανάρτηση και το στήσιμό του. Και απο στήσιμο η 1Μ μόνο άνετη δεν είναι. Δηλαδή αν περάσω πάνω απο λακούβα με την Μ και πάρω την σπονδυλική στο χέρι εγώ θα πρέπει να πώ “Δεν πειράζει ρε, το gps δουλεύει ρολόι άρα είμαι άνετος κι ωραίος”;

      Οικονομία; Τι είναι αυτό; Τρώγεται; Όχι φίλε μου δεν παίζει ρόλο πώς το οδηγείς και πώς του φέρεσαι. Μ με τρίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 340 αλόγων ΚΑΙΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ

      Στο μόνο που θα συμφωνήσω μαζί σου είναι στο μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ που έχει η μπέμπα (370 έναντι 300 λίτρων χωρητικότητας του Άουντι). Στο Άουντι όμως μπορείς να ρίξεις και τα πίσω καθίσματα μεγαλώνοντας τον χώρο. Το έκανα το περασμένο καλοκαίρι μεταφέροντας ακόμα και έπιπλα. Ακόμα και εκεί λοιπόν έχω τις επιφυλάξεις μου ως προς την υπεροχή της ΒΜW.

      Με συγχωρείς λοιπόν φίλε μου αλλα θεωρώ οτι είσαι τελείως μα τελείως λάθος όσον αφορά τα κριτήριά σου ως προς το τι είναι ασφάλεια, αξιοπιστία, οικονομία και άνεση. Αλλού βρίσκεται η ουσία και όχι φυσικά σε όλα αυτά που γράφεις

      Υγ – Κοίτα και εσύ λοιπόν. Με τις BMW δεν έχω τίποτα, καθε άλλο. Μάλιστα αν θές να ξέρεις μέχρι πριν απο 9 περίπου μήνες το αμάξι μου ήταν μια 320. Την λατρεύω την εταιρεία και τις Μ πάντα τις θεωρούσα εξαιρετικά αυτοκίνητα. Απο εκεί όμως μέχρι να ισχυριστώ πχ οτι είναι οικονομικά ή ασφαλή υπάρχει το χάος.

    • ilikeyourcar

      Δεν νομιζω η 1Μ να ειναι ανασφαλης… Απλα ειναι πισωκινητο αμαξι με 300+ αλογα και πρεπει να ξερεις που και πως να το πας… οπως καθε παρομοιο αμαξι!!! Οι οδηγοι παρασυρονται στην υπερβολη, δεν φταιει το αμαξι… μαλλον εσυ βρηκες αυτο το πατημα και το καταδικαζεις. Που να δεις και ποσο δυστροπα και αποτομα ειναι τα κεντρομηχανα πισωκινητα, αυτο σημαινει οτι δεν ειναι καλοστημενα; Απλα θελουν λογικη και χερια… πολλοι οδηγοι δεν τα εχουν, γινεται οτι γινεται και το διαβαζεις επειτα σε θεματακια στο autoblog. 

      Αν ειναι οντως λιγοτερο ανετη οπως λες αυτο θα εχει να κανει με το γεγονος οτι ειναι πιο σκληροπυρινικη οχι το οτι δεν μπορουσαν να την κανουν ανετη ενω θελανε… Προφανως ειναι θεμα επιλογης!

    • αν και εκανα LIKE πιο πανω στον ARCHI3kt θα κανω και σε σενα!!!!!!
      ακριβωσ οπωσ τα λεσ!!!!
      σε θεματα προσκρουσησ ειναι ασφαλαστετατη η 1Μ οπωσ και τα περισσοτερα αυτοκινητα αλλωστε!!!!!!!! απλα τωρα καμια φορα αλλοι τον ορο ”παιχνιδιαρικο” αυτοκινητο το μεταφραζουν και επικνδινο!!!!!!!!! ειναι κατι που δεν ξερω αν ειναι να συμφωνησω….η οχι!!!!!!!!

    • ilikeyourcar

      Νομιζω ειναι θεμα επιλογης…. η εταιρια σου λεει εγω θα στο φτιαξω τρελιαρικο, αν εσυ εχεις χερια διαβαινε… 

    • Arch1t3kt

       Φίλε μου να σου κάνω μια ερώτηση;

      Ποιά αμάξια που υπάρχουν αυτη την στιγμή στην αγορά έχουν τουρμπάτο κινητήρα και ταυτόχρονα κίνηση στους πίσω τροχούς πέρα απο την 1Μ;

      Μην κουραστείς άδικα να ψάχνεις θα δείς οτι πέρα απο κανα-δυό υλοποιήσεις (πάλι της BMW) δεν υπάρχουν. Μπορείς να μαντέψεις τον λόγο που ολόκληρη η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία αποφεύγει το συγκεκριμένο στήσιμο; Είναι ο προφανής. Αυτός ο συνδυασμός είναι ότι πιο επικίνδυνο, απρόβλεπτο και ασταθές υπάρχει.

      Και άλλα αμάξια έχουν πολλά άλογα στους πίσω τροχούς (περισσότερα απο την 1Μ), όπως Μ3, 911 κλπ αλλα παρόλα αυτά επικίνδυνα δεν τα λές ποτέ.  Έχεις αναρωτηθεί ποτέ το γιατί;

      Δύο λόγοι. Ατμοσφαιρικός κινητήρας και μακρύτερο μεταξόνιο.

      Το μακρύτερο μεταξόνιο σημαίνει πως το αμάξι πατάει καλύτερα στον δρόμο, νομίζω είναι προφανές, πράγμα που επιτρέπει καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου.

      Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας απο την άλλη έχει ομαλότερη απόδοση της ισχύος. Κοινώς ξέρεις τι να περιμένεις και πότε, καθώς τα άλογα βγαίνουν στον δρόμο πάντοτε γραμμικά και όχι με αυξομειώσεις ισχύος.

      Στην 1Μ όλα αυτά πήγαν περίπατο.

      Φαντάσου λοιπόν σκηνικό με το που πατάς το γκάζι. Εκεί που περιμένεις απλώς την επιτάχυνση με το που γίνεται η πλήρωση το αμάξι κάνει το μπάμ, σου στέλνει 340 άλογα στους πίσω τροχούς με τρόπο που θα κλωτσήσει και σε στέλνει αδιάβαστο. Το σασί του λόγω διαστάσεων και μόνο δεν επιτρέπει τα περιθώρια ελέγχου και επαναφοράς που επιτρέπει πχ μια Μ3 και γ@#$%#ται ο Δίας.

      Υπερστροφή, απώλεια ελέγχου, χωράφι, τα λέμε.

      Γι’ αυτό και στουκάρουν η μία μετά την άλλη. Καλά υλικά, κακή συνταγή.

      Ειδικά και συγκεκριμένα λοιπόν με την 1Μ το πρόβλημα δεν είναι μόνο ο οδηγός αλλα και το ίδιο το αμάξι

    • ilikeyourcar

      Δεν λεμε και πολυ διαφορετικα πραγματα…απλα τα λες με ορους τεχνικους. Επιμενω πως το αμαξι αυτο ειναι συνειδητη επιλογη… οποιος εχει τα γενια (turbo, πισωκινηση κλπ σε τιμη “προσιτη” και οχι μιας 911 πχ πραγμα που δικαιολογει και την υποδεεστερη συμπεριφορα) πρεπει να εχει και τα χτενια (χερια)… πιο επικίνδυνο το λες εσυ, πιο γοητευτικο το λενε αλλοι αυτο. Οποιος δεν ψαχνεται για υπερβολες λοιπον υπαρχουν πολλες επιλογες για να μην δει τον εαυτο του να αγοραζει κανα χωραφι στο youtube. Εγω προσωπικα αναμεσα στα 1Μ και ΤΤ θα αγοραζα… την cayman s.

    • gkast79

      ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ !!! ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΛΕΣΧΕΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ Η ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ TRACK DAY

  • ANESTISKALIOGLOU

    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ    Τ Τ   ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΟΧΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ. ΦΤΑΝΕΙ …………

  • MitsosDaBest

    Πολύ ωραίο και μέσα και έξω.

    Αλλά θα προτιμούσα να δω κι εγώ ένα νέο ΤΤ και όχι το παλιό με διαφοροποιήσεις…

  • Roxamis

    φοβερο εργαλειο και το μοτερ του ακρος βελτιωσιμο. ηδη στο εξωτερικο κλαινε πολλα r8.

  • fatals

    Eγω παντως θα ηθελα να δω audi r8 με αυτο το μοτερ!

  • Κώστας

    να υποθεσω οτι θα σου δινουν και δωρο 2 στρεμματακια οικοπεδο χιχιχι κακία….

    • χαλαρα..ειναι γνωστοσ οικοπεδοφαγος…

  • Constantine

    Σε 1 με 1.5 χρόνο βγαίνει το νέο ΤΤ , και να τα είχα δεν θα έδινα κανα 80-90000 που θα κοστίζει . 

    Τώρα το όνομα ΤΤ plus μου θυμίζει το Πασοκ Plus της Αννούλας της Λέσχης !!  Με αλλα λόγια κανενα λόγο ύπαρξης !!!

  • freedoom1013

    Με τόσες εκδόσεις ξέμειναν από ονόματα!! Άκουσ’ εκεί PLUS!!
    Πάντως, είναι κουκλί το άτιμο….Για άλλη μια φορά δείτε την τιμή! Από 60000 στη Γερμανία, εδώ με τόσα παίρνουμε μόνο τις ζάντες! Εδώ, κάνει 55000 το S3 και στη Γερμανία κάνει 60000 το ΤΤ-RS PLUS!!!Καλοί μαλάκες είμαστε σαν κράτος που δεν πουλάμε στους Γερμανούς το λάδι μας, προς 300€/λίτρο.

    • Sotiris2111

      χαααχχαχαχα! Εντάξει δεν έχει τίποτα και το όνομα! Plus είχε ονομάσει και η fiat το coupe που είχε 6ρι κιβώτιο και κάποιες άλλεσ διαφορές! Το συγκεκριμένο tt έιναι τέρας και το γουστάρω πολύ! Φαντάσου το καινούριο που θα είναι ελαφρύτερο με τον ίδιο κινητήρα! Κόλαση!!

  • ilikeyourcar

    Επιδοσεις supercar… ακομα και δυο απο τα πιο πιο πιο αγαπημενα μου supercar, f355 και f360 challenge stradale ειναι πιο αργα η απλα το ιδιο γρηγορα με ενα σημερινο ΤΤ…. 0-100 σε 4.1 και 280 τελικη…(!) Και που να βαλεις και κανενα προγραμμα σε αυτο το θηριωδες μοτερ. Η τεχνολογια εξελίσσεται απιστευτα γρηγορα… 

  • Stradale

    Αυτο έλειπε απο το ΤΤRS,η δύναμη..Δεν κοιτάνε να το ελαφρύνουν ή να φτιάξουν κανα τιμόνι…Αλλά τι περιμένεις,εύκολη δημοσιότητα-εύκολα λεφτά….