
Βλέποντας το μισό video λες δεν είναι δυνατόν να έζησε ο κάμεραμαν, αλλά ο τύπος είχε τύχη μεγαλύτερη από το SUV που έπεσε πάνω του, και βγήκε από κάτω του χωρίς ίχνος γρατσουνιάς.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=42QquqpDG7w
[Πηγή: YouTube]
