Η Renault ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του ανανεωμένου Twingo το οποίο θα ξεκινά από τις 9.650 ευρώ (€8.960 με απόσυρση). Θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες, έναν βενζίνης και έναν πετρελαίου και σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού (Trend και Dynamic) με πενταετή εγγύηση Το ανανεωμένο Twingo παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον περασμένο Σεπτέμβριο και κάτω από το καπό του υπάρχει ένας 1.200αρης κινητήρας βενζίνης με 75 με μέση κατανάλωση 4.5 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές CO2 105 γρ/χλμ. Επίσης υπάρχει και ένας 1.500αρης κινητήρας πετρελαίου dCi απόδοσης 85 ίππων με 3.4 λίτρα/100 χλμ μέση κατανάλωση και 90 γρ/χλμ εκπομπές CO2, απαλλάσσοντας το από τα τέλη κυκλοφορίας.

Η έκδοση Trend διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό μεταξύ άλλων τέσσερις αερόσακους, ABS με EBD και σύστημα υποβοήθησης σε απότομο φρενάρισμα AFU καθώς και υποδοχές Isofix για παιδικά καθίσματα. Η έκδοση Dynamic, διαθέτει επιπλέον την Trend, υπολογιστής ταξιδιού, στροφόμετρο, το ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος κάθισμα οδηγού, δύο ανεξάρτητα πίσω καθίσματα, χρωμιομένα διακοσμητικά, δερμάτινο τιμόνι και δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων. Αναλυτικά τα χαρακτηριστικά του, τις τιμές και τον εξοπλισμό μπορείς να τα βρεις σε αυτό το pdf.

Renault Twingo 2012 1.2 16V 75 hp

  • Renault Twingo 2012 Trend €9.650
  • Renault Twingo 2012 Dynamic €10.790

Renault Twingo 2012 1.5 dCi 85hp

  • Renault Twingo 2012 Trend €12.990
  • Renault Twingo 2012 Dynamic €13.990

[Πηγή: Renault]

  • πολύ όμορφο αμαξάκι αλλά θα προτιμούσα το Panda…
    πάντως απορώ πως η RS έκδοση μπορεί να δικαιολογίσει τα 7-8.000 παραπάνω!!

    • Kostas

      εχει αλλο μοτερ,αναρτηση,φρενα,καθισματα,ζαντες 16 ή 17 και body kit, απλα δεν εχει επιτυχια στην Ελλαδα γιατι δεν ειναι trendy-lifestyle 

  • MitsosDaBest

    Καλή η τιμή του και ούτε άσχημο το λες…

    Αλλά σιχαίνομαι που έχει τα όργανα στο κέντρο του ταμπλό…

    Εγώ θα προτιμούσα Fiat 500 και ας έδινα 3-4 χιλιάρικα παραπάνω…

  • Mika

    Outre kan gia mprelok den tha to thela!

  • ggarfe

    Aγαπητή RENAULT έχει έρθει η ώρα να αλλάξεις δραματικά τον εσωτερικό σχεδιασμό.
    Κάνε ένα ταμπλό που να μην μπαίνει τόσο στο εσωτερικό καί φρόντισε ώστε να φαίνονται πιο γεμάτα.
    Είχα ένα renault clio στην εταιρία που δούλευα καί είχα την εντύπωση ότι πίσω από το τιμόνι δεν υπήρχε τίποτα.
    Τα ίδια χάλια ισχύουν καί για το kangoo.

  • ilikeyourcar

    Ως twingo gt με το τουρμπακι του θα ηταν η επιλογη προς το παρον μου αναμεσα στη μικρη κατηγορια. Περιμενω το panda sport.