Η Audi Αγγλίας ανακοίνωσε την τιμή για τη συλλεκτική πολυαναμενόμενη γρήγορη έκδοση του Α1, το Α1 Quattro στις 41.020 λίρες (€49.300). Μόλις 19 από τα συνολικά 333 αντίτυπα που θα κατασκευαστούν συνολικά θα εισαχθούν στο Ηνωμένο Βασίλειο χωρίς καμία διαφορά με τα υπόλοιπα, όντως όλα αριστεροτίμονα. Οι παραδόσεις τους αναμένονται να αρχίσουν στο δεύτερο μισό του τρέχοντος έτους.

Είναι σαφώς επηρεασμένο απο το Audi A1 Clubsport Quattro Concept, και φορά τον 2.0-λιτρο TFSI κινητήρα ο οποίος αποδίδει 256 άλογα. Όπως προδίδει και το όνομα του, είναι τετρακίνητο, είναι κατασκευασμένο πάνω στο 3-πορτο μοντέλο και ο 2.0-λιτρος κινητήρας παράγει 350 Nm ροπής με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 5.7 δευτ. και να έχει τελική ταχύτητα 245 χλμ/ώρα. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και έχει μέση κατανάλωση 8.5 λίτρα/100 χλμ.

Το αυτοκίνητο φορά σύστημα τετρακίνησης Haldex με ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό EDL και κατά την διάρκεια κανονικής οδήγησης, ο συμπλέκτης στέλνει το μεγαλύτερο ποσοστό της ισχύος στον μπροστά άξονα, αλλά μόλις χρειαστεί, αυτόματα το σύστημα μεταφέρει την ροπή στον πίσω άξονα μέσα σε ms του δευτερολέπτου.

Στιλιστικά φορά νέο επιθετικό bodykit που αποτελείται από μπροστά προφυλακτήρα, πλαϊνά spoiler, αεροτομή και διαχύτη με διπλές απολήξεις των εξατμίσεων διαμέτρου 100 mm. Είναι βαμμένο στο λευκό μεταλλικό χρώμα Glacier White, με την οροφή να είναι βαμμένη σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα. Τα πίσω παράθυρα είναι φιμέ και πατά πάνω σε λευκές ζάντες 18″ με σχεδιασμό παρόμοιο με αυτό των turbo και φορά ελαστικά διαστάσεων 225/35. Τα μπροστά αεριζόμενα δισκόφρενα είναι διαστάσεων 312 mm και το αυτοκίνητο διαθέτει ESP με Sport ρύθμιση, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως για όποιον θέλει να το ξεζουμίσει μέσα σε κάποια πίστα. Έχει διαστάσεις 3.987 mm μήκος, 1.740 mm πλάτος, 1.416 mm ύψος με τον χώρο των αποσκευών να ανέρχεται στα 210 λίτρα και με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει έως τα 860 λίτρα.

Το εσωτερικό του είναι είναι πλήρως εξοπλισμένο, κυριαρχούν οι μαύρες δερμάτινες Nappa επενδύσεις με κόκκινες ραφές, τα bucket ηλεκτρικά καθίσματα, με το λογότυπο S να βρίσκεται στα προσκέφαλα, ενώ το λογότυπο quattro στην πλάτη. Υπάρχουν μαύρα γυαλιστερά και αλουμινένια διακοσμητικά, αλουμινένια πεντάλ, πατάκια με κόκκινες ραφές και μαρσπιέ στις πόρτες με το λογότυπο A1 quattro. Ο πίνακας οργάνων διαθέτει λευκές βελόνες, κόκκινο στροφόμετρο, έγχρωμη οθόνη ενώ υπάρχει και τριάκτινο σπορ κοφτό πολυλειτουργικό τιμόνι, με την λαβή του επιλογέα των ταχυτήτων να είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο.

Το Audi A1 Quattro θα είναι διαθέσιμο από το δεύτερο εξάμηνο του 2012 και θα βγει στη παραγωγή σε μόλις 333 μονάδες. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχουν Bi-Xenon Plus φωτιστικά σώματα με high-beam assistant, προσαρμοζόμενα φώτα φρένων, LED πίσω φωτιστικά σώματα, LED εσωτερικός φωτισμός, αισθητήρας βροχής και φωτός, αυτόματος αντιθαμβωτικός εσωτερικός καθρέπτης, βοηθός παρκαρίσματος στο πίσω μέρος, αυτόματος κλιματισμός,συναγερμός, cruise control, πακέτο αποθηκευτικών χώρων, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI Navigation Plus και 14 ηχεία της Bose απόδοσης 465 watt, με τα woofer στις πόρτες να διαθέτουν LED. Το ΜΜΙ διαθέτει σύνδεση Bluetooth ενώ μπορεί να συνδεθεί και στο Internet με τους επιβάτες να μπορούν να συνδέσουν τα κινητά τους τηλέφωνα στο WLAN hotspot που υπάρχει.

[Πηγή: Audi UK]

Δελτίο Τύπου

LIMITED EDITION 256PS AUDI A1 QUATTRO IS GOING RAPIDLY

UK Product Communications – Milton Keynes

Nineteen examples of high performance, high specification all-wheel-drive A1 are destined for the UK and most are already spoken for

  • Exclusive left-hand-drive-only all-wheel-drive A1 model limited to 333 examples worldwide, just nineteen of which will be imported to the UK
  • OTR price confirmed at £41,020 – deposits to be converted by Audi Centres into stock orders when ordering officially opens in March
  • Deliveries to begin in the second half of 2012
  • Powered by 2.0-litre TFSI engine delivering 256PS at 6,000rpm and 350Nm of torque between 2,500 and 4,500rpm, 0-62mph in 5.7 seconds, top speed 152mph, combined mpg 32.8, CO2 199g/km
  • Unique and extensive exterior and interior specification, over 600 components either reworked or replaced

Audi UK has confirmed that the ultra-exclusive 256PS A1 quattro will be priced at £41,020 OTR when an extremely limited quota of just nineteen UK-bound, left-hand-drive examples officially becomes available to order in early March. UK Audi Centres already have deposits for the vast majority of these exceptional high performance subcompacts, which are not only unique in featuring quattro all-wheel-drive, a larger capacity 2.0-litre TFSI petrol engine and rally-inspired styling, but also an all-encompassing specification including equipment upgrades to the value of over £11,000.

More than 600 components have been either reworked or replaced in the creation of the A1 quattro, one of the most prominent of which is the engine. The turbocharged and directly injected 2.0-litre four-cylinder unit has been adopted from the TTS, and delivers its specially tuned 256PS output at 6,000rpm, and its punchy 350Nm torque peak between 2,500 and 4,500rpm. It enables the A1 quattro to power from rest to 62mph in 5.7 seconds and on to a top speed of 152mph, while also returning up to 32.8mpg according to the combined cycle test.

Power is channelled via a quick-shifting six-speed manual transmission to the quattro permanent all-wheel drive system, the heart of which is an electronically controlled, hydraulically actuated multi-plate clutch whose package of plates rotates in an oil bath. The clutch is mounted on the rear axle in the interest of optimum weight distribution. Handling precision and adjustability are also enhanced by an XDS selective differential lock and a specially configured Electronic Stability Program (ESP) which offers a sport mode with a higher threshold for intervention and can be switched off entirely for track use.

The chassis of the Audi A1 quattro also borrows heavily from the TTS, particularly the advanced multi-link rear set-up. Responsive and efficient electrohydraulic power steering with a direct 14.8:1 steering ratio complements this taut and well balanced configuration, as do ventilated disc brakes with high performance 312mm front discs.

Unique specification

With its Glacier White metallic paint, Glacier White 18-inch turbine design alloy wheels, high-gloss black roof complete with prominent spoiler and deep-set bumpers with 100-millimetre tailpipes at the rear the A1 quattro looks fresh from the rally stage. The quattro badges on the grille, roof arch and rear hatch further reinforce this.

Purposeful black dominates the interior, a focal point of which is the multi-adjustable Silk Nappa leather-upholstered S sport seats with their pronounced bolsters, integrated head restraints, red stitching and quattro insignias. Eye-catching features also include white needles, the red-faced rev counter and the flat-bottomed multi-function sports steering wheel with contrasting red stitching and an inset limited edition plaque.

As befits its standing at the pinnacle of the range the A1 quattro will be suitably lavishly equipped with virtually the full complement of equipment, which if added to a standard series production A1 would boost its price by over £11,000. Features include xenon plus headlights, the high-beam assistant, adaptive brake lights, an LED interior lighting package, light and rain sensors, the acoustic rear parking system, automatic air conditioning, a storage package, the convenience key and cruise control.

Online services

Entertainment and information features will be even more exceptional, with a CD changer, DAB digital radio, Audi Music Interface iPod connection, hard disk-based MMI navigation plus, a 465-watt 14-speaker BOSE sound system with illuminated woofers in the doors and Mobile Phone Preparation High with Online Services all included as standard. The Mobile Phone Preparation High system enables a Bluetooth-equipped online car phone to connect to the Internet and deliver special web services, including Google Earth, to the car. Passengers can also connect their mobile devices to the integrated Wi-Fi hotspot.

Picture caption

Audi A1 quattro is inbound – Audi UK has confirmed that nineteen examples of the high performance, left-hand-drive-only A1 quattro are destined for the UK. OTR pricing has been confirmed at £41,020, and Audi Centres already have deposits for almost all the allocation even before ordering officially opens in March.

  • pariah

    Ευκαιρία….

  • sofokles5 (ex sofokles)

    50.000E? E de pane kala…

    • ε δεν περνουν τα παπαρια μου λεω εγω…!!!με 50 παω να παρω evoX και αντε γεια quattro…

    • sofokles5 (ex sofokles)

      θυμααι οταν το 2000 αγόρασα το 106 rallye. 12.000 (se euro. se drahmes 4.200.000). και 6 χρόνια μετά για να παρεις ενα αντίστοιχο χοτ χατσς πχ μιτσουμπισι κολτ czt, 207 rallye, ford fiesta st, (kala mini cooper s de to anaferw kan) ήθελες minimum 20.000 ευρω! γιατι ρε παιδια? επειδή βάλετε abs και 3 παραπανω αεροακους απο το ραλλυε ανεβηκε η τιμη 6-7.000?? και τωρα παρτα! a1 quatrro (poy xesthkame kiolaw dld) 50.000!!! ειναι για γελια οι τυποι!!

    • μονο γελιοι???..μολισ ειδα το αρθρο γελαγα απλααα..!!!

  • apla γελαω με την τιμη!!!!!!!!!!!!!
    οποιοσ το παρει δεν πα να εχει και 1000000000000μυρια εισ το τετραγωνο……
    αν δεν παρει ενα EVO ειναι λιγοσ!!!!!!!!!!
    θα γινει το πιο γκει εβερ αυτοκινητο τησ αουντι αφου θα το παρουν παλι κατι μοδιστροι και σαπιεσ για να ξεχωρισουν!!!!!!!! γιατι απλοσ petrolead δεν πιστευω καν να το κοιταξει με τον ανταγωνισμο να καραδοκει…. EVO-WRX-RS3-FOCUS RS-GOLF R……

    • pariah

      Το RS3 έχει 80k ρε συ….Βέβαια από αυτά που είπες ποιο έχει wifi hotspot;;;;;;;;

      Πέραν της πλάκας, να κάνω μια επισήμανση….Αυτή η τιμή είναι στην Αγγλία. Θέλω και τιμή Ελλάδος (αφού θα επαναφέρουν κανά άλλο νόμο στη θέση του πολυτελείας τα φυντάνια μας) έτσι για να ολοκληρωθώ…

    •  axaxaxxax
      kala bgale ena R kai ase to S3…e tora den epese i timi kana 15.000ro????

    • gkast79

      ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΕΙΣ ΕΝΑ  S3 MATAXEIRIMENO 2ΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ  ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ TUNING +STAGE 2 .
      ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ AUDI ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΦΕΛΗΣ. ΕΔΩ ΤΟ 1.4 ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΟΛΗΤΑ  ΤΟ ΔΙΝΟΥΝ 27+EYRO  KAI A/C ΠΑΡΑΚΑΛΩ ……….. ΣΟΥΠΕΡ ΑΓΟΡΑ

    • sofokles5 (ex sofokles)

      για να μη σου πω, οτι φιλος που η μανα του εμενε μονιμα γερμανια ειχε αγορασει το s3 (1.8T 225hp) to 2003 me 33.000 euro (sti gerania , καινουριο, και το ειχε ελλαδα με γερμανικές). θελω να σ πω για τη τιμή. haldex eixe to s3 vevaia, alla to a1 k auto ti tha exei?

  • SevenDeuce

    ΧΑΧΑΧΑ!εδω γελαμε!

  • elaspre

    Ευκαιρια,πραγματικη επενδυση!οποιος προλαβει,θα γινει χαμος με αυτο το αυτοκινητο!
    προτεινω να μαζεψουμε χρηματα να παρουμε και εμεις ενα!
    Προσπαθω να μπω στο μυαλο αυτων που διοικουν την AUDI,και μαλλον θα σκεφτηκαν οτι δεν μπορει,καπου θα υπαρχουν 330 βλαμενα να πεταξουν τα χρηματα τους!

  • an kai fora ton idio kinhthra me R20, S3 ktl pistevw se thema tuning tha einai ena mikro teras apodoseon logo xamilou varous!

    P.S1: to RS3 katw sth kupro 3ekina apo 63k euro 
    P.S2: akomi 2 mhnes mexri na erthei to R mou :))
    P.S3: sugnwmh gia ta greekglish :p

  • gkast79

    ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ !!!

  • Arch1t3kt

    50.000 ευρώ;;;; Έτσι είσαι μωρή Audi; Οκ άκου λοιπόν κι εγώ τι θα κάνω για να σου την φέρω.

    1) Πρώτα θα αγοράσω την απάτη Α1 που πουλάς με τα 50.000. (τιμή Αγγλίας υπενθυμίζω, φανταστείτε Ελλάδα)
    2) Μετά θα πάω και θα αγοράσω το πιο φθηνό Α3 που έχεις στην αγορά με 19,900 ευρώ
    Συνολικό κόστος μέχρι τώρα 70.000

    3) Βγάζω απο το Α1 τον κινητήρα με τα 265 αλόγατα, το quattro κλπ. ενώ ταυτόχρονα κάνω τα αντίστοιχα  στο Α3 (βγάζω τον 1.2 tsi κλπ)
    4) Αντικαθιστώ τα μηχανικά μέρη ανάμεσα στα αμάξια
    5) Τώρα βρίσκομαι με ένα Α3 που έχει κινητήρα 265 αλόγων τετρακίνηση και λοιπά καλούδια. Κοινώς έχω ένα χειροκίνητο S3 στα χέρια μου (nikxan για πάρτη σου)
    6) Απο την άλλη έχω ένα Α1 με έναν κινητήρα 105 αλόγων
    Ωραία μέχρι εδώ;

    7) Πουλάω το S3 για 55,000 και το Α1 για περίπου 20-24.000 (σύμφωνα με τις τρέχουσες τιμές αγοράς)
    8) Συνολικό κέρδος 75-79,000 ευρώ
    9) Πληρώνω τον μηχανικό που έκανε την μετατροπή
    10) Τσεπώνω τα υπόλοιπα

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΜΩΡΗ AUDI, ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ

    • αν βρεις κορόιδα να τους τα πουλήσεις…

    • Arch1t3kt

       Η ευκολία με την οποία θα βρώ κορόιδα να τους τα πουλήσω είναι ανάλογη της ευκολίας με την οποία και η Audi θα βρεί κορόιδα να πουλήσει το συγκεκριμένο Α1

    • pariah

      Πέραν του χιουμοριστικού της υποθέσεως, αυτό δεν γίνεται….

    • Arch1t3kt

       Ε ναι ρε συ προφανώς και δεν γίνεται.

      Χαβαλέ κάνουμε για την αιωνίως απαράδεκτη πολιτική τιμολόγησης της Audi

    • gkast79

       ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΟΙΤΑΝΕ ΜΕ ΕΝΑ ΥΦΟΣ ΜΠΛΑΖΕ ΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΧΡΥΣΟ!!!!!!!!!!! ΒΡΕ ΟΥΣΤ!!!!

    • AΛΛΟΥ

      ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΚΟΙΤΑΕΙ ΜΕ ΜΠΛΑΖΕ ΥΦΑΚΙ Η ΠΩΛΗΤΡΙΑ ΤΩΝ 800 Ε..

    • ilikeyourcar

      Και νομιζα οτι ηταν δικη μου ιδεα μονο… και το στυλακι πολλες φορες αυτων που αγοραζουν ενα Αουντι η κατι αντιστοιχο status symbol ειναι εξισου ασχημο…

    • loeb

      χαχαχαχαχαχα
      +1 για την σκεψη :P

    • nikxan1

      omorfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaantra mou!!!!!!!!!

  • Kopidi

    αυτη η χαζομαρα ετσι και αλλιως θα πουλησει σε αυτους που τα εχουν,σαν συλλεκτικο,για αυτο και θα υπαρχει κανονικο s1,τι να πουμε δηλαδη για την aston martin με αυτη την αηδια που βασιζεται στο iq και εχει τα 15πλασια? μαρκετινγκ και αγιος ο θεος,ξερουν ποιοι θα το παρουν και σε αυτους το πουλανε,ειναι σαν κατι special edition που βγαζουν καποιες εταιρειες ρολογιων,

  • Tsou Kostas

    βαζετε στοιχημα οτι δεν θα πατησουν εκθεση ποτε? θα πουληθουν ολα απο τις φωτογραφιες, και 60κ, και 70κ να εκαναν. Σιγα μην δεν βρουν 300 μαλακες να τα πουλησουν σε ολο τον κοσμο, εδω εμεις τους εχουμε στο ιδιο κτιριο….

    • λολ!!!!!! πέθανα στο γέλιο|!!! :D

  • MitsosDaBest

    1 λεπτό να σκεφτώ τι παίρνεις πάνω-κάτω σε αυτά τα λεφτά:

    “Mitsubishi Lancer Evolution, BMW 3 & 5 & X1, Volvo S60, Mercedes C-Class, VW Passat, Audi A4, Chrysler C300 και πολλά άλλα οικογενειακά…”

    Και θα δώσει κάποιος 40.000€+ για να πάρει ένα “σκατούλι” Α1;;;

    Η Audi έχει ξεπεράσει τις τιμές της BMW εδώ και χρόνια και τώρα πάει να περάσει και αυτές της Mercedes…

  • Constantine

    Οι Γερμαναράδες την είδαν πως όλοι ειναι κορόιδα εκτός απο αυτούς . Θα βρούνε 333 κορόιδα που θα δώσουν τόσα λεφτά για ενα κουτάκι με ρόδες , αντι να πάρουνε ενα S3 ή ενα EVO , STI ή ενα μεταχειρισμένο Μ3 ….

    Βρε δεν πάτε να βάλετε ενα λουκάνικο Φρανκφούρτης στον πισινό σας να συνηθίζεται απο τώρα γιατί δεν  αργεί η ώρα που θα σας βάλουμε το Ελληνικό Χωριάτικο !!!!!!!!!

  • to oti tha kikloforisei se 333 komatia kai einai silektiko den dikiologei tin timi tou?

  • Panos9_6

    me 15 xiliarika pernw ena corsa opc , vazo filtroxoani, eksatmish programma , to kano tetrakinhto kai opou ton petuxw tou gamo th mana

    • ilikeyourcar

      Αλλο η εργοστασιακη μετατροπη… κααααμια σχεση η ποιοτητα της δουλειας. Επισης το corsa κατα 99% δεν δεχεται τετρακινηση (και τι τετακινηση θα ειναι αυτη, απο ποιο αμαξι θα την παρεις για να ειναι πισταδικη και οχι suv φαση;) και αν τυχον εβαζες ολα αυτα μαζι θα κοστιζαν πολυ πολυ περισσοτερο… Και το corsa δεν κανει 15.000… :)

  • Mika

    Exete xasei pantelws to nohma ths kinhshs ayths…
    Ta aytokinhta ayta einai hdh poulhmena apo th mera pou anakoinwthike to amaksi ayto..Kai to koino tou DEN einai o Mhtsos h o Takhs h o Kwstas, (tyxaia ta onomata) pou skeftontai ti na parw me 50000 eyrw??
    Evo, STi, h th kourada ths Audi????
    Ayta ta A1, tha ta paroun hdh katoxoi kai fans ths firmas pou exoun sth katoxh tous hdh kamposa RS4-5 -6 montela,kai zhtoun mia mikrh mpompa apo thn etaireia tous pou na tous dinei ola ayta ta gnwrismata, syn to quattro, se mikrh syskeyasia….
    Ki efoson to montelo den einai kanonika diathesimo,alla periorismeno se elaxista kommatia,exei fygei hdh…
    Einai panakribo???Ma fysika kai einai…Plhrwneis to ksexwristo,allla den einai mono frou frou ki arwmata, exei eksoplismo kai tetrakinhsh kai epidoseis..Kamia sxesh me to Aston Cygnet dhladh, pou kanei 30000+ sthn Agglia, dinontas mono kalytera dermata ki alla tampelakia apo to iQ…

    An htan kanonika diathesimo se paragwgh, s ayth th timh, ki egw tha to ethaba…H Audi omws den einai toso kouth osoi orismenoi theloun na pisteyoun..Kserei ti kanei..Dinei ayto to montelo stous fan ths firmas, komple me ola ta kaloudia pou mporei na parei..
    Ki apo ekei kai pera, emeis kratame ousiastika th tetrakinhsh kai to sthsimo, pou to anamenoume sto S1, to opoio tha einai pio prosito, kai eyrews diathesimo sto koino pou mporei na diathesei kati parapanw gia na to apokthsei…Den tha kathotan gia na xwresei th tetrakinhsh sto A1 gia 300 kommatia mono!!!!Th stigmh pou den mpainei pouthena allou sto group,oute kan sto Polo.
    Aytos einai o proaggelos tou S1…Akoma kai to RS1 den einai sigouro pws tha bgei…Giati tha einai panakribo, opws ayto edw pera,gia na exei kerdos..To S1 omws einai gegonos..
    Eyelpistw, me kinhthra 1600 Tfsi..

    • cfu

      συμφωνο απολυτα ετσι ειναι