Μετά την teaser φωτογραφία, η Peugeot παρουσίασε το 208 Gti Concept, το οποίο θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο. Μηχανικά φορά τον turbo 1.600αρη που φορά το RCZ THP 200. Αποδίδει 200 άλογα με 275 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που του επιτρέπει τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 7 δευτερόλεπτα. Φορά μεγάλα φρένα 302 mm μπροστά και 249 mm πίσω με κόκκινες δαγκάνες.

Εξωτερικά φορά ένα νέο bodykit που αποτελείται από νέους προφυλακτήρες, πλαϊνά spoiler, αερoτομή και βουρτσισμένα αλουμινένια διακοσμητικά με λογότυπο GTi. Στο εσωτερικό έχει τοποθετηθεί κρυφός LED κόκκινος φωτισμός, κοφτό δερμάτινο τιμόνι, κόκκινα και μαύρα διακοσμητικά, τα καθίσματα είναι επενδυμένα με δέρμα Nappa, ενώ το ταμπλό είναι επενδυμένο με Alcantara.

H Peugeot στο δελτίο τύπου δεν επιβεβαιώνει ότι θα το περάσει στη παραγωγή, αλλά είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα γίνει αυτό. Λογικά, η έκδοση παραγωγής του θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στην έκθεση του Παρισιού.

[Πηγή: Peugeot]

Δελτίο Τύπου

GTi Concept: The re-generation of a legendary icon

The first sensations are completely visual and evident as soon as the GTi Concept is revealed. Instantly characterised by being the performance icon of the 208, it features chequered-flag motifs that embellish the metal mesh of the grille, and the lower bar proudly affirms its origin by displaying the French ‘Le Tricolour’ flag or the Union Jack when in the UK.

Other distinctive exterior features include: double chromed exhaust tailpipes, aero lower bodywork spoilers and lower sill skirt extensions that all capture the signature badging. Placed within the grille is the brushed aluminium GTi Concept logo that can also be found on the rear quarter panels, as a salute to its illustrious predecessor – the legendary 205 GTi.

On the inside, the passenger compartment is a true GTi environment, with a characteristic sports leather stitched steering wheel, the treatment of which is replicated on the sides of the gear lever, double stitching in the seats and enhanced with LED backlighting to the surrounds of the high-tech instruments. The sports seats are trimmed with Nappa leather on the outer section, and cloth in the centre with an embossed tartan motif, and a leather head restraint.

The red perforated leather steering wheel continues the check motif, and has a pronounced lower flat section, which carries the GTi Concept logo set in an aluminium ring. To complete the sports interior, the fascia capping is dressed in Alcantara with grey stitching, the roof lining is entirely black and the pedals are aluminium. The centre console architecture and ventilation vents all feature a graduated red to black effect, and the chequered-flag theme is also present on the aluminium door crossbars.

The GTi Concept takes its propulsion from the powerfully-compact RCZ THP 200 engine. Combined with a 6-speed manual gearbox, the 1.6-litre THP engine puts its driver at the controls of a machine that captivates the potential for a great driving experience. Like all 208s, a small steering wheel greets the driver and with the GTi Concept, this accentuates the dynamic capability of this car with the enhanced power available. With the raised instrument panel in line of sight, the information is clearly visible from the dials that have a brushed aluminium background and very precise graduations.

The GTi Concept also benefits from the improvements that characterise the 208, taking full advantage of its compactness and lightness, delivering road-holding that is both excellent and precise.  To enhance the dynamic experience, it has a 36mm wider track, at the front and at the rear, and a rear roof spoiler to generate down force at speed. For optimum braking performance, the GTi Concept is equipped with four discs; 302mm diameter at the front and 249mm at the rear, set off by red-painted brake callipers.

  • fatals

    me gusta!

  • JohnnyXP64

    τι μαλακες θεε μου!!!!
    τοσο ομορφη εξατμηση και την βαλαν στην ακρη??? παν καλα??? 

    τετοια σχεδια βαζουμε ή 2 δεξια αριστερα, ή κεντρο! τελος!

  • ilikeyourcar

    Πολυ ωραιο αμαξι και το εσωτερικο του μου αρεσει, ειδικα το τιμονι και αυτη η λωριδα υφασματος – αλκανταρα νομιζω ειναι – που διατρεχει το ταμπλο… Πολυ ωραιες λεπτομερεις, πολυ δυνατος και καλος κινητηρας, ελπιζω να βγει και σε μια detuned εκδοση, ας πουμε περιπου 170 αλογα, για να ειναι πιο προσιτο και οικονομικο στη χρηση…

    • JohnnyXP64

      συμφωνω σε ολα, αλλα γαμω αυτα τα γαλικα δεν ξερεις ποτε θα σε αφησουν απο ηλεκτρικα προβληματα! περασαν τοσες δεκαετιες και ακομα εχω φιλους που ταλεπορουντε με ολοκαινουργια αμαξια!!!!

  • MitsosDaBest

    Πολύ όμορφο και μέσα και έξω, αλλά το τιμόνι μου φαίνεται λίγο χαμηλό… Ελπίζω να ρυθμίζεται…

  • Anast_di

    εξαιρετικο design!!!

  • loeb

    Ακομα ενα ομορφο Γαλλικο μικρο μετα το DS3. Like…like…like

    • gkast79

      EMENA ME ΧΑΛΑΕΙ ΛΙΓΟ ΜΕΣΑ. ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΟ! ΤΑΜΠΛΑΔΟΥΡΑ
      ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ  ΠΟΥ ΤΗΝ ΨΑΧΝΑΝΕ ΜΕ ΠΑΘΗΤΙΚΕΣ ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΜΕ ΨΑΛΙΔΙΑ ΑΝΤΙ ΜΕ ΙΜΙΑΚΑΜΠΤΟ ΑΞΟΝΑ . ΞΑΝΑΦΕΡΤΕ ΤΟ 205 GTI ΤΩΡΑ!!!!!!!!

    • loeb

      Νομιζω οτι κανουν καλες προσπαθειες να ξαναβγαλουν ευχαριστα αυτοκινητα. Τωρα απο στησιμο θα δειξει καθως το DS3 ειναι πολυ καλα στημενο οποτε κατι αναλογο να περιμενουμε και απο την πεζο. Παθητικη τετραδειυθυνση λιγο δυσκολο πρεπει να πας σε κατι πολυ ακριβοτερο ( βλεπε GT-R) :P
      Μεσα ισως τα οργανα να σου δινουν την εντυπωση οτι τα εχουν τοποθετησει ψηλα εκτος κι αν εχουν τερμα κατω ρυθμισμενο το τιμονι. Αν ομως ειναι ετσι εχουν κανει λαθος καθως δεν ειναι μονο αισθητικο το προβλημα αλλα ισως να ειναι και θεμα προσοχης καθως τα οργανα και η οθονη πεφτουν πολυ ψηλα και θα σου αποσπουν την προσοχη. Ας ελπισουμε να μην ειναι ετσι γιατι οπτκα ειναι κουκλι…

    • gkast79

      ΟΝΤΩΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ CITROEN NA EXEI ΞΕΦΥΓΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ….ΠΑΝΤΑ ΗΜΟΥΝ FUN ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ .
      ΑΝ ΕΝΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ……… ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

    • ggarfe

      Πιστεύω ότι μέχρι το τέλος του 2012 θα έχουμε εξελίξεις.

  • ggarfe

    Γουστάρω που Ιταλοί καί Γάλλοι βάζουν τις σημαίες τους στα αυτοκίνητα τους!
    Θα ήθελα να δω καί αν ένας Γερμανός κατασκευαστής θα μπορούσε να κάνει το ίδιο σε έκδοση που πρόκειται να πουληθεί στο εξωτερικό…
    Ακόμα περισσότερο θα ήθελα να δω ποιός λακαμάς Έλληνας θα το αγόραζε…
    Ειλικρινά θα του έσφιγγα το χέρι…

  • Mika

    Exw thema me to tamplw tou, pragmatika einai apaisio kai adikei to aytokinhto..
    Ta organa fainontai panypshla,to timoni san na einai pesmeno anamesa sta gonata sou, einai periergh h aisthish pou pio poly armozei me mikro epaggelmatiko ki oxi mini GTI..
    Tha deiksei apo konta…
    Pantws opws einai twra, protimw xwris 2h skepsh to DS3 racing, ektos apo to timh tou,sta 28600 to exei enas emporos..To Peugeot logika tha einai arketa pio fthno…

  • Panagiotis Nikolaidis

    Προτιμώ το Corsa OPC (μου) :-)