Ίσως να το έχετε καταλάβει από τα άρθρα και τα σχόλια μου αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα να το παραδεχτώ δημόσια: “Είμαι μεγάλος fun του customizing, της μετατροπής, της βελτίωσης, της μόντας.” όπως θέλετε πείτε το αρκεί να γίνεται σωστά! Μία από της μεγαλύτερες σκηνές στον χώρο της βελτίωσης είναι φυσικά η γιαπωνέζικη. Ώρες-ώρες όμως μισώ τους γιαπωνέζους. Μία από αυτές τις ώρες είναι τώρα και ο λόγος είναι αυτό το αμάξι.

Το συγκεκριμένο αμάξι θα μπορούσατε να το βρείτε στο περίπτερο της Forgiato στην Auto Messe της Οζάκα. Είναι το πρώτο βελτιωμένο Pagani που βλέπουμε και ίσως να είναι και το πρώτο που υπάρχει γενικά! Αυτό το Pagani λοιπόν ξεκίνησε την ζωή του ως ένα απλό ασημί Zonda S, με μπλε εσωτερικό. Πρώτο στη λίστα των αλλαγών ήταν το χρώμα. Τώρα όπως βλέπετε άλλωστε είναι λευκό. Μέχρι εδώ καμία αντίρρηση καθώς μου αρέσει το λευκό σε αυτό το αμάξι. Μετά από την αλλαγή χρώματος, σειρά είχε το bodykit. Μπροστά έχει νέο skirt στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα με ενσωματωμένα LED φωτάκια ενώ και οι καθρέφτες άλλαξαν θέση και πήγαν από το παράθυρο –σχεδόν- που είναι εργοστασιακά στο φτερό, όπως στο Zonda F. Στα πλάγια, παρατηρούμε ότι το skirt που είδαμε μπροστά συνεχίζεται σε όλο το μήκος του αυτοκινήτου ενώ έχει τοποθετηθεί και ένα επιπλέον κομμάτι στους θόλους που “γεμίζουν” με τις Vizzo-M της Forgiato.

Φυσικά δεν γίνεται να μην δει κανείς και το τεράστιο roof scoop στην οροφή του Zonda. Πίσω όμως είναι που γίνονται όλα τα ωραία! Πρώτα απ’ όλα υπάρχει μία τεράστια αεροτομή –κάτι σαν Zonda R αλλά όχι ακριβώς αφού στο Zonda R η αεροτομή στηρίζεται στο κέντρο ενώ σε αυτή την απομίμηση μάλλον φοβήθηκαν μην φύγει στις υψηλές ταχύτητες και στην στήριξαν και στα πλάγια-. Έπειτα είναι ο διαχύτης, τεραστίων διαστάσεων φυσικά και τέλος είναι ο πίσω προφυλακτήρας που όπως ο μπροστά ενσωματώνει LED φωτιστικά σώματα που δίνουν μία κόκκινη χροιά στο μέσο! Μηχανικά το αυτοκίνητο δεν πρέπει να έχει διαφορές από το εργοστασιακό εκτός από την εξάτμιση που απλά πρέπει να περιστράφηκε κατά 90ο οπότε από 2+2 που ήταν τώρα έχει σχήμα ρόμβου.

Ο ιδιοκτήτης, ο κύριος Anija, ονόμασε το αυτοκίνητο Anija Z αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ γιατί κάτι τέτοιο μπορεί να σας ενδιαφέρει…

[Πηγή: GTspirit]

  • cfu

    το χαλάει,δεν μου αρεση,αυτο το αμαξι ειναι αριστούργημα απο μονο του,δεν χρειαζεται τιποτα εξτρα
    ειδικά απο πισω ειναι σαν φτηνή καγκουριά,

  • κοιτα οχι οτι ειμαι τζαπανακιασ…αλλα μου αρεσει εκτος απο τον κολο..στο κολαρακι τα χαλασανε…απο μπορστα και γυρω γυρω δεν εχει κατι ενοχλητικο και μη αισθητικο…

  • GiorgioValoValkanos

    ένα θα πω εγώ.. κάντε το σταυρό σας που δεν το έκανε χειρότερο.. πάλι καλά που είχε την αξιοπρέπεια και σταμάτησε εκεί.

  • γενικά μ’αρεσει…
    αν αφαιρεθούν τα κοκκινα LED κ ενας πιο διακριτικός διαχυτης, όλο το υπόλοιπο ειναι μια χαρα!!

    •  mazi soy filos!!!!!!
      xoris tin fteroyga ua itan kai diakritiko 8a elega!!!!!
      LIKE

  • GioKak

    Αν είναι και λειτουργικό, έχει καλώς!

    Κατά τα άλλα, πάλι καλά που δεν βρέθηκε σε έμπνευση!….

  • Κάποια αμάξια ΑΠΛΑ δεν πρέπει να τα ακουμπάνε !
    Ενα απο αυτά είναι τα Pagani !