H Citroen έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι θέλει να βγάλει στη παραγωγή την Racing, γρήγορη έκδοση του DS4 όπου είδαμε και spy φωτογραφίες του πριν μερικούς μήνες. Τώρα οι Γάλλοι το ανακοίνωσαν επίσημα, ότι στη Γενεύη, θα παρουσιάσουν το  DS4 Racing Concept, το γρήγορο DS4 σε μορφή “πρωτότυπου”.

Όπως και το DS3 Racing, έτσι και το DS4, διαθέτει “100% αγωνιστικά χαρακτηριστικά” με την απόσταση από το έδαφος να έχει χαμηλώσει κατά 35 mm σε σχέση με το απλό μοντέλο, έχει φαρδύνει κατά 55 mm μπροστά και κατά 75 mm πίσω. Διαθέτει νέο bodykit με carbon γρίλια, νέο μπροστά προφυλακτήρα, νέα πλαϊνά spoiler, φουσκωμένα φτερά, LED φώτα ημέρας, αεροτομή και νέο πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη και διπλές απολήξεις των εξατμίσεων.

Μηχανικά, φορά τον 1.600αρη turbo κινητήρα απόδοσης 256 ίππων, με απόδοση 160 ίππους ανά λίτρο, ρεκόρ για αυτοκίνητο παραγωγής. Επιδόσεις δεν έδωσε η Citroen, εκτός του ότι το αυτοκίνητο έχει εκπομπές CO2 155 γρ/χλμ. Φορά τετραπίστονα φρένα με δίσκους 380 mm και πατά πάνω σε 19″ ζάντες αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 235/40 ενώ είναι βαμμένο σε ματ γκρι χρώμα και διαθέτει χρωμιομένα διακοσμητικά. Η λογική λέει, ότι η έκδοση παραγωγής του θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Παρισιού το φθινόπωρο.

[Πηγή: Citroen]

Δελτίο Τύπου

DS4 RACING CONCEPT: a hot-blooded concept car

Citroën has sold more than 180,000 DS line models worldwide since launch. The adventure continues at the Geneva Motor Show with the reveal of the DS4 Racing Concept. As with the DS3 Racing, the engineers at Citroën Racing and the styling team have firmly stamped the DS4 with the image of the Brand’s racing department.

Making its world debut at the Geneva Motor Show, the DS4 Racing Concept features “100% Racing” attributes. The chassis is 35 mm lower than the regular model and track is 55 mm wider at the front and 75 mm wider at the back. The concept car also sports an air diffuser, a front bumper panel, a lower-body belt line and wing extensions. Citroën Racing has tweaked the 1.6-litre turbo engine to develop 256 bhp, or 160 bhp per litre – a record for a series-production car. This spectacular performance comes hand in hand with controlled CO2 emissions of 155 g/km.

Citroën Racing engineers have also redeveloped the running gear with the utmost precision. The concept car is equipped with four-pot, fixed calliper brakes at the front, with special discs widened to 380 mm in diameter, and shod with larger, 19-inch wheels (235/40). Another stand-out feature of the Citroën DS4 Racing Concept is its matte grey, textured-effect paint – a first in the automotive sector. The grain of the paint catches the light differently and further enhances the body styling, while the colour is sober, modern and robust and ideally suited to a sports car. To refine the exterior aesthetic, the concept car gets a two-tone roof and specially-designed, twotone wheel rims.

  • Mika

    Entypwsiako se emfanish kai prodiagrafes, alla me timh kana 35ari kai (edw 28 exei to 200ari), mono gia na to blepeis tha einai…

    • funster

      Νομίζω οτι αμα πας σε καμια αντιπροσωπεια citroen να αγοράσεις το 200αρι, δε θα τολμήσουν καν να πουν οτι εχει 28 χιλιάρικα..
      Ισως, απλά να πουν 
      ” Και να ξέρετε οτι αυτό το μοντέλο κανονικά έχει 28χιλιάδες, αλλα για σας μόνο xxx € ”

      Οπότε, συνοπτικά, δε νομίζω να αυτό να έχει πάνω από 30.000..

    • Mika

      Isws na isxyei ayto pou les,ki h plaka einai pws skeftomoun na paw kapoia stigmh na to dw apo konta kai na rwthsw.Parola ayta,den nomizw na mhn exei paei kanenas, h na mh tou exoun kanei thn ekptwsh pou les..To thema einai, pws den thymamai na exw dei kanena na kykloforei, ektos apo test drive..Oute apola 120ari den exw dei….Ti sto kalo ginetai???
      Se antithesh, ena aytokinhto paromoio se timh kai xarakthra, kykloforei arketa, parolo pou einai dyskoles oi epoxes..Milaw gia to Countryman S…
      Sxedon kathe mera blepw 2-3…

      Kati mou leei loipon pws an to DS4 R erthei pote Ellada, tha meinei stis bitrines..

    • lefteris79

      ΑΜΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΜΟΙΑΖΕΙ ΣΑΝ 4Χ4 ,ΛΟΓΟ ΑΠΟΣΤΑΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ

    • Mika

      To exw dei,eksw apo th bitrina!!!
      :p
      LOL….

  • pariah

    Όμορφο….

  • cfu

    ayta einai 1.600 256 aloga !!!! latreyo tous neous kinitires
    bravo Citroen 

  • καλό αλλά εγώ περιμένω το wrx με τα 270!

    • cfu

      ooo yes mutch better

    •  katse na bgei prota!!!!!  ;-)

    • cfu

      de xreiazetai na bgei to ena einai Subaru kai to allo Citroen
      ayto ta leei ola, 

    •  kai to ena exei arxiki timi 45.000+!!!!!! to allo 30.000+…
      kai afto ta leei ola!!!!!
      pantos kai go me klista matia scooby!!!!!!
      alla einai telios diaforetika aftokinita!!!!!

    • όσο κ να μη χονεύω τη Citroen στο WRC, κάνει πάρτι εδώ κ χρόνια κ τη Subaru κ τη Ford κλπ

      το αυτοκινητάκι θα είναι υπερ του δέοντος καλό κ εξασφαλισμένα αξιόπιστο!!

    •  μια δεκαετια παρταρει!!!!!!!!!!
      και στην τελικη με BMW δεν συνεργαζεται στο μοτερ αυτο????
      δεν γινετια ολο να σπανε στη citroen kai sthn bmw ola meli gala!!!!!!  :-)
      αλλα και παλι αμα τα ειχα θα τα εσκαγα σε μια war machine …..scooby-evo for ever!!!!!!!  :-)))

    • Grekoum

      Φιλε cfu εντελως καλοπιστα απεναντι σου ,τι σημαινει το ενα ειναι subaru το αλλο citroen?  στερειτε η citroen απο αγωνιστικη εμπειρια πχ? επισης απο αξιοπιστια ειναι μεγαλη κουβεντα,ομως ας μν χαφτουμε οτι ακουμε οτι τα γαλλικα χαλανε,τα αλλα δε χαλανε και τετοια. αυτα ειναι στερεοτυπα που μεταδιδονται απο στομα σε στομα.Κατα τα αλλα τα 2 αυτοκινητα σαφως θα εχουν διαφορες μεγαλες αλλα αυτο δε σημαινειπως το ενα ειναι καλο και το αλο κακο. Παντα φιλικα….

    • cfu

      θα συμφωνήσω γιατι τα λες ωραία

    • CostasP

       “…ας μν χαφτουμε οτι ακουμε οτι τα γαλλικα χαλανε,τα αλλα δε χαλανε και
      τετοια. αυτα ειναι στερεοτυπα που μεταδιδονται απο στομα σε στομα…”Πόσο, μα πόσο δίκιο έχεις…

    • JohnnyXP64

      εγω μισω τα γαλικα κυριος για την αναξιοποιστια στα ηλεκτρικα, αλλα ρε μαγκες αυτο το ριμαδι, και με 180αλογακια μια χαρα θα ηταν! απιστευτο συμπαγες σχεδιασμο, μου αρεσει παρα πολυ και φυσικα αν ειχα τα φραγκα θα το επερνα.

      τα 255 (δεν μου αρεσει 256) τα βρισκω υπερβολικα για οποιαδηποτε χωρα και δρομους, αλλα το γαμημενο ειναι ΚΟΥΚΛΙ!

  • funster

    Πάντως φαινεται κλάσεις ανώτερο από αυτο στις spy photos !
    Ας ελπίσουμε οτι η πραγματικότητα θα είναι πιο κοντα στο “concept”

  • Matsablokos

    Polu kalo come back gia tin citroen ! Ante na erthei kai to Ds5 !

  • VanPerseF1

    Κουκλι παναθεμα το!

  • AB τελικα κυκλοφορει αυτο το μοτερ ????
    τωρα που το σκεφτομαι τησ FORD to 100raki me ta 180ps δεν ειναι το πιο δυνατο?????

    • ακόμη δεν βγήκε της ford ;) όταν βγει θα πάρει αυτό το ρεκόρ ;)

  • loeb

    Το αμαξι εχει μοναδικη ομορφια. Ανεκαθεν συμπαθουσα τη citroen καθως ειχα συμβιωσει μαζι της τα πρωτα βηματα μου ως οδηγος ενος GS δεκαετιας του 70. Σαν αυτοκινητο της εποχης του ηταν κατι το μοναδικο. Η Citroen με την νεα σειρα DS εχει ξαναξεκινησει να προσφερει αυτοκινητα ομορφα με επιδοσεις ποιοτητα και τεχνολογια. Τωρα αν ημουν υποψηφιος αγοραστης τετοιας κατηγοριας θα το επαιρνα με κλειστα τα ματια. Με Κινητηρα 1600 για να γλιτωνεις τα πιο ακριβα τελη, να εχεις χαμηλη καταναλωση και αλογα υπεραρκετα δεν βλεπω να του λειπει κατι. Το μονο που με χαλουσε στο απλο ηταν το υψος του που και αυτο εξαφανιστηκε! Οσο για την ποιοτητα του εσωτερικου αλλα και τον σχεδιασμο του απλα δεν εχω λογια. Ειναι σιγουρο οτι θα ειναι τσιμπημενο πολυ αλλα πιστευω οτι θα αξιζει μεχρι το τελευταιο του ευρω. Και επειδη ειναι sport citroen θα εχει και κρατηματα στο θεο. :P

    • Grekoum

      Ακριβως οπως τα λες…πολυ υψηλη τεχνολογια ανεκαθεν,και παντα πολυ λιγοτερη προβολη απο τα μεσα….

    • gkast79

      ΦΟΥΛ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ!!!!!!!!! ΠΕΡΙΜΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ SUBARU …. ΙΔΩΜΕΝ !!! ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΟ CITROEN ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΑ ΑΥΞΥΜΕΝΑ ΜΕΤΑΤΡΟΧΙΑ ΚΟΙΝΟΣ ΤΟΥΜΠΑΝΟ… ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΠΡΑΒΟ!!!!!

  • HF_Turbo

    Κάποτε, πιστευά ότι ένα αυτοκίνητο παραγωγής χαμηλού ή μεσαίου κυβισμού, ποτέ δεν θα κατάφερνε να έχει τέτοια ιπποδύναμη. Μπράβο στη Citroen, που είναι ανταγωνιστική και έχει το δικό της “σταθερό” στυλ (ταυτότητα). Αν και ποτέ δεν ήμουν κάτοχος ενός Citroen, πλέον μου δίνει την ετνύπωση ότι είναι μία πολύ σοβαρή και σταθερή εταιρία. Το κυριότερο, για έμενα, είναι ότι ενώ είναι μέσα στα πράγματα διατηρεί τον χαρακτήρα της. Οπότε, υποθέτω ότι δύσκολα μπορεί να απογοητεύσει το αγοραστικό κοινό της, πράγμα που συμβαίνει σε πολλές άλλες εταιρίες (τα τελευταία χρόνια).

  • POLO R

    Παρότι δεν μου αρέσουν τα citroen,είναι ΚΟΥΚΛΑΡΑ!!!!

  • Constantine

    Πολύ ωραίο αμάξι , δυνατό και επειδη είναι citroen θα είναι προσιτό και θα έχει ανταλλακτικά σε λογικές τιμές . Τώρα για τις απόψεις που αναφέρονται στο Subaru , συμφωνώ πως το Subaru έχει πιο βαρύ όνομα στην αγορά σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα , αλλά …

    Το Sti και κοστίζει χαλαρά 50.000 και το citroen θα είναι λογικά 15-20.000 φθηνοτερο . Η Σιτροέν δεν στερείται ιστορίας και δυναμικής στο wrc οπότε έχει την ανάλογη εμπειρία . Όπως επίσης όλοι γνωρίζουμε πως η εταιρεία εχει εδώ και δεκαετίες απο τα καλύτερα συστήματα αναρτήσεων και συνεπώς κράτημα  

    Τέλος το Σουμπαρού κάθε φορά βγαίνει  μια σχεδιαστική πατάτα , με φθηνό ανθεκτικό πλαστικό σου λένε πως θα το πάρεις για την τεχνολογία και όχι τον σχεδιασμό . Μπορεί να λατρεύω το Σουμπαρού αλλα προτιμώ να δώσω κανα 20.000 λιγότερο και να πάρω ενα όμορφο πολυτελές αμάξι με την ανάλογη δύναμη παρά να φορτωθώ μια πατάτα ….

    • nikxan1

       τι τεχνολογια εχουν τα σουμπαρου ακριβως δηλαδη??

      πηρε ο  κολλητος μου ενα του 2005 με καμια 300 αλογα.
      ναι πολυ γρηγορο,
      ναι ΤΡΟΜΕΡΟ ΚΑΙ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΟ ηχο,
      αλλα τι τεχνολογια κουβαλαει ακριβως???
      εσωτερικα, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΕΝΑ ΤΟΥΟΤΑ HILUX.
      ουτε καν παραπανω εξοπλισμο δεν εχει. ενα ηλεκτρικο παραθυρο, εναν ηλεκτρικο καθρεπτη, ενα A/C και τελος.
      οκ εχει 2λιτρο τουρμπατο μοτερ. Ε ΚΑΙ ??? χεστηκε η φοραδα στ’αλωνι, και η κλουβα μου εχει 2λιτρο τουρμπο πλεον.
      οκ, εχει 4κινηση. ξαναχεστηκε η φοραδα στ’αλωνι. εχει μεσαιο διαφορικο που εχει ενα EVO???
      oκ, εχει ρυθμιζομενη κατανομη απο 50-50 σε 70-30. σιγα τα λαχανα.

      ΠΡΟΣΕΞΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      δεν το υποτιμω σαν αμαξι, ισα ισα. σε εμπειρα χερια, θα στεναχωρησει πολυ κοσμο, εκτος απο τους κατοχους EVO. αλλα δεν δεχομαι να πληρωσω 50 χιλιαρικα, για ενα αμαξι που ειναι φτηνη πλαστικουρα μεσα. θα μου πεις, οκ ρε, και το EVO φτηνη πλαστικουρα ειναι μεσα, οκ ναι συμφωνω.
      και το εβο 50 κανει, και μαλιστα πινει σαν JUMBO 747 στην απογειωση, διοτι στο εβο, σβουριζεις μονιμα 3 διαφορικα, αρα τριβες.ξερεις ομως κατι ???
      αν στησεις το σιτροενακι αυτο στην φωτο, σε μια κοντρα με ενα σουμπαρου και ενα εβο, τα 2 4κινητα θα φυγουν στην εκκινηση λογω 4κινησης, αλλα το σιτροενακι θα περασει απο πανω τους μολις κουμπωσει 2α-3η. διοτι ειναι μονο μπροστινη κινηση, δεν εχει τριβες, αρα θα φυγει, ενω στα 90 και πανω, η 4κινηση ρουφαει πολυ δυναμη για να νικησει τις τριβες.
      αρα, ποιο ειναι πιο καυλιαρικο και πιο πρακτικο αμαξι ???

    • Constantine

      Το συγκεκριμένο citroen νομίζω θα είναι τετρακίνητο . Κυκλοφορεί ήδη απο ότι είδα στο Αuto Τριτη το Ds4 με 1600 200 άλογα υβριδικό , μπροστινή κίνηση και είναι πάρα πολύ καλό !!!

      Φίλε Νίκο το Subaru και το Evo  το αγόραζες για το στήσιμο του , το fast & furious στυλ που σου έδινε , την αίσθηση πως περνάω απο όλους και απο όλα . Αλλα πλέον είναι πολλά τα λεφτά για αμάξι 2000 κυβικών και 2500 , που ρουφάνε βενζίνη αβέρτα, σε μαμαει η εφορία με το που παίρνεις το κλειδί στο χέρι και αδειάζει η τσέπη σου απο 50.000 για αμαξια που είναι μονοδιάστατα , αν και το Σουμπαρού είναι πιο εύχρηστο στην καθημερινή οδήγηση 

      Το συγκεκριμένο Citroen μου άρεσε πάρα πολύ , έχει μούρη επιβλητική και άγρια , δείχνει θηρίο και θα έχει λογικό κόστος , κανα 35000 το υπολογίζω .Αν υποθέσω πως θα είναι και αυτό υβριδικό , τότε θα έχει και λογική κατανάλωση . Ως Citroen θα συνδυάζει άνεση με επιδόσεις , σίγουρα θα του βάλουν κανένα ρυθμιστή ανάρτησης , οι Γάλλοι είναι μανούλες σε αυτά καθώς και θα έχει και την ανάλογη πολυτέλεια . Δεν με νοιάζει αν θα μαμαει το Sti & το Evo στην ευθεία , με νοιάζει να βγάζω γούστα απο την μια αλλα και να μπορώ να το κυκλοφορώ καθημερινά απο την αλλη χωρίς να μετανιώνω για την βενζίνη , το κόστος των ανταλλακτικών , την μεση μου που πονάει και το πλαστικό στο εσωτερικό  

    • nikxan1

      ναι και μενα μ’αρεσει το σιτροεν οπως το βλεπω στην φωτο.ενα εβο μτχ στην αγγλια, κανει κατω απο 12000 ευρω. το ιδιο και ενα STI. αρα βλεπεις οτι στην ελλαδα, ειναι πολυ μα πολυ υπερτιμημενο.
      ξερεις κατι?? οταν πηρα βολτα το σκουμπυ του φιλου μου, μου ψιλοαρεσε ο τροπος που εκσφενδονιζοταν στην εκκινηση. σηκωνες 4,5 χιλιαδες, αφηνες αποτομα συμπλεκτη, και εφευγες χωρις σπινιαρισματα, αλλα εφευγες σαν σφαιρα. αλλα ρε γμτ, μεσα ειναι πλαστικουρα. ψαχνεις να βρεις που στον διαολο πηγαν τοσα λεφτα, και δεν μπορεις να καταλαβεις.
      αν οντως το σιτροενακι ειναι 4κουνα, θα στεναχωρησει πολυ κοσμο.
      μην ξεχνας ενα πραμα:τα εβο, στις αναβασεις κερνανε πολυ τσαγακι. φτιαχνονται μεχρι 50.000 αλογα, εχουν τρομακτικο στριψιμο, τοσο οσο δεν αντεχει το κορμι σου. απλα θελεις 50 λιτρα βενζινα σε μια αναβαση 3,5 χλμ.
      τεσπα, ιδωμεν κωνσταντινε. σιγουρα απο εμφανιση, το σιτροενακι βαζει γκολ απο τ’αποδυτηρια.
      αντε να δουμε. προσωπικα, ξερεις οτι εγω προτιμω τα πισωκινητα, και ακομα καλυτερα αν εχουν και ενα μπλοκε. αλλα και τα πολλα αλογα, σε οποιοδηποτε εργοστασιακο αμαξι, δεν μ’αφηνουν ασυγκηνιτο. ξερεις ομως κατι ακομα ??? τοσα αλογα, απο ενα 16αρι μοτερακι, σημαινει οτι το ιδιο το μοτερ, θα εναι πουσαρισμενο οσο παει. θα εχει μεγαλουτσικη τουρμπινα, θα κανει κανα κλωτσιδι στις μεσαιες, οπου μαλλον θα εχει ωφαλιμη περιοχη στις υψηλομεσαιες, αρα χαμηλα θα ειναι σχετικα νεκρο.  και μαλλον θα εχει μπολικο TURBO LAG. δεν ξερω, εικασια κανω.

      οπως και να’χει, ας ειναι τοσο ομορφο οσο το βλεπω στις φωτο, και ας εχει λαγκ, δεν με νοιαζει.
      συμφωνεις???

    • Constantine

      Δεν ξέρω αν θα εχει υστέρηση λόγω τούρπο αλλα δεν νομίζω πως στην Σιτροέν θα είναι τόσο αφελείς για να αφήσουν ενα τέτοιο αμαξι να χαλάσει απο ….turbo lag . Απο την αλλη μην ξεχνάμε πως το αμάξι θα είναι υβριδικό και οι αρχικές πληροφορίες μιλούσαν για 1600 τούρπο με 200 άλογα μαζί με ηλεκτροκινητήρα που θα αποδίδει 95 άλογα . Δηλαδή σύνολο 295 και όχι 256 !!

      Οπότε με βάζει σε σκέψεις το ενδεχόμενο να βάλανε τον 1600 τούρπο με τα 156 άλογα σε συνδυασμό με το ηλεκτροκινητήρα των 95 ίππων . Ετσι κερδίζουν σε αξιοπιστία , δεν είναι τσιτωμένος στο φούλ , σε κατανάλωση αλλα και σε καλύτερη διαχείριση δύναμης . Βέβαια στην πράξη θα δείξει 

      Τέλος προσωπικά προτιμώ αν δεν είναι πισωκίνητο , τετρακίνητο . Οχι μπροστινή μετάδοση . Σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα θέλω να ξέρω πως θα έχω όσο το δυνατόν καλύτερη πρόσφυση . Γενικά με τους δρόμους που έχουμε …τετρακίνητο 

    • Mika

      Ksexnas omws kati poly shmantiko, th roph, pou th thes san trellos stis repriz….O 200arhs tou DS4 exei 28 kgm roph, katholou asxhmh  gia to megethos tou.. To Evo to normal omws exei 37 kai to STI 41.5…
      Na doume poso tha exei aytos o beltiwmenos 1600arhs,alla kai pali logw xwrhtikothtas den nomizw na xtypaei tous kalous dilitrous..
      An kai den nomizw pws ayto apasxolei ki idiaitera th Citroen…

    • συμφωνώ μαζί σου αλλά επειδή έχω μπει σε sti του 10 και σε evo x έχουν αναβαθμιστεί οι καμπίνες τους μην συγκρίνεις το εσωτερικό ενός αυτοκινήτου του 05 με αυτοκίνητο του 12 .Όσο για τα 50.000 που κοστίζει φταίει το ελλαδισταν γιατί στο εξωτερικό είναι πολύ φθηνότερα.Πάντως άποψή μου δεν πιστεύω ότι αυτά τα δύο να χάσουν από τo citroen (δεν το λέω υποτιμητικά)

    • nikxan1

      μικα, μπορει να εχουν και 100 κιλα ροπης. εχουν ομως τρομακτικα πιο πολλες απωλειες λογω 4κινησης. αυτος ειναι και ο λογος καινε υπερβολικη βενζινα.
      πες μου, ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΣΒΟΥΡΙΖΕΙΣ 3 Γ@ΜΗΜΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ αν δεν τρεχεις σε αγωνες???
      δηλαδη σε καθημερινη χρηση, χρειαζεται αυτο?? οχι. καλο θα ηταν να υπαρχει ενας απλος συνεκτικος συμπλεκτης σιλικονης, οπως εκεινον που ειχαν οι λαντσια του 88, να μην υπαρχει κινηση πισω ή μπροστα. τεσπα, οτι θελουν ας κανουν, δεν με απασχολει.

      φιλε Papobill δεν ξερω, σε 10αρι εβο δεν εχω μπει. οσο για το αν εχουν να χασουν απο το σιτροενακι, ναι δεν εχουν, εχεις δικιο. το μεν ειναι 16αρι ομως, τα αλλα ειναι 2λιτρα.
      το σιτροενακι βγαζει λιγοτερα αλογα. τεσπα, δεν ειναι ιδιες κατηγοριες. προσωπικα, ενα εβο δεκαρι με ενα BODY KΙΤ που εχω δει σε κατι φωτο, θα ηταν το καλυτερο γι μενα. ασε που υπαρχουν bolt on κιτακια, που πας την ιπποδυναμη (και την καταναλωση) σε δυσθεωρητα υψη….
      τεσπα, εικασιες κανουμε ολοι, ασε να κυκλοφορησει και τα ξαναλεμε. ξαναλεω ομως, απο εμφανιση τα παει πολυ καλα.

    • εγώ στο πρώτο comment αναφερώμουν στο wrx 1.6 με τα 270 που υπάρχουν φήμες ότι θα βγει.Συμφωνώ μαζί σου ότι δεν είναι ίδιες οι κατηγορίες με τα τωρινά μοντέλα

    • Mika

      Sto thema katanalwshs gia ta EVO kai STI, den exw na pw tipota…Einai gnwsta kai mh eksairetea..Otan meiwthike trella to telos taksinomhshs prin 3 xronia, gyroferna ena STI, eixe pesei se poly xamhla epipeda, 36 xiliarika,an thymamai kala, to EVO den epefte me tipota…Eixa paei, to eixa dei 2 kai 3 fores, den mou arese to souloupi tou,den mou aresan opws kai esena ta plastika tou,apla eixa mpei sto trypaki pws einai gamw ta aytokinhta s ayta ta lefta…
      Ta 2.5 litra kai h benzinh den m enoiaze tote, lew oti lefta glytwsw apo th timh agoras tha ta dinw se  benzines, asfaleies, klp…..Eytyxws pou den ekana th malakia tote, tha xtypiomoun shmera kai h tha to eixa skotwsei, h tha eixa katathesei pinakides ki egw!!!
      :-))))))))))))))))

      Twra, oso afora to DS4 R, opws eipa kai sto prwto mou post, kalo einai, fainetai super,alla tha to blepoume sto internet h se kana periodiko..To poly na doume kana dyo sto dromo..Ki an..
      Opote h olh koubenta pou kanoume einai entelws thewrhtikh…
      Edw, ksanalew, an kai kykloforw poly, to aplo 200ari den exw dei…
      Poios dinei 28 gia Citroen shmera, oso kalo kai na einai????Kanenas…Mono oi poly fanatikoi ap oti  fainetai, ki aytoi mallon einai elaxistoi, h den boltaroun sta notia proasteia!!!
      LOL…..

    • loeb

      Μικα εγω ειμαι Fan της Citroen αλλα δεν εχω ρευστο. Πραγματικα σου λεω αν ειχα και σκοπευα να παρω αμαξι τετοιας κατηγοριας σημερα θα το προτιμουσα χαλαρα! Αν ισχυει αυτο που λεει ο Κωσταντινος πιο πανω δηλαδη 1600 και ηλεκτροκινητηρα τοτε μπορει να δουμε ροπη κοντα στα 35 κιλα καθως ο ηλεκτροκινητηρας δινει πιο πολυ απο οτι ο βενζινοκινητηρας (καπου το εχω διαβασει δεν ξερω αν ισχυει 100%). Αλλα το θεμα δεν ειναι αν ειναι το πιο γρηγορο στην κατηγορια του το θεμα στις μερες μας ειναι να καταναλωνει λιγοτερο (εχει και συστημα ανακτησης ενεργειας) να εχει χαμηλοτερη τεκμηρια να εχεις το γκαζι αλλα προπαντων να γουσταρεις την εμφανιση του. Και απο αυτο σκιζει και εχει και το πλεονεκτημα του εσωτερικου που παραπεμπει σε ανωτερης κατηγοριας αυτοκινητο. Οσο για το DS4 το 200αρι ειναι λιγο υπερυψομενο αλλα θα μπορεις να βαλεις το πακετο DS4 R και θα εχεις και καλυτερο στησιμο και χαμηλοτερο αμαξωμα.

    • nikxan1

       ενας ηλεκτροκινητηρας εχει πολυ πιο πολυ ροπη απο εναν μεκ. εχεις δικιο, καλα το διαβασες.
      βρε’συ γιαννη μου, καλο μου παιδι, αν ειχες τοσα λεφτα που μπορει να κανει αυτο στην ελληνικη πραγματικοτητα, θα τα εδινες για σιτροεν??
      (αλλα και θα μου πεις, τι καλυτερο να παρεις ε ????)

    • loeb

      Αληθεια αν εχει τιμη κοντα στα 35000 τι αμαξι καινουριο μπορεις να παρεις που να μπορεις να βαλεις και 4 ατομα μεσα και να ειναι και τοσο ομορφο. Για μενα ειναι το παν να χαιρεσαι να το βλεπεις παρκαρισμενο και να απολαμβανεις την οδηγηση κατι που για citroen το εχει στο DNA της. Αληθεια μπες στο site της citroen και διαβασε να δεις τι εξοπλισμο κουβαλαει.
      Βαλε κατω στην κατηγορια του τι εχεις να διαλεξεις. Το citroen προσωπικα μου αρεσει περισσοτερο εμφανισιακα απο ολα τα παρακατω.

      Megane RS         2.0lt 250ps 34000 ( Τεκμηρια, τελη, καταναλωση )
      Opel Astra OPC  2.0lt 280ps αγνωστη ( Τεκμηρια, καταναλωση, τελη μπροστοκινητο)
      ΒΜW σειρα 1     3.0lt 265ps 40000 (Τεκμηρια, καταναλωση, τελη, Τιμη)
      Audi A3              2.0lt 200ps 44000 (τεκμηρια, καταναλωση, τελη, επιδοσεις,τιμη)
      Mini cooper         1,6lt 184ps 32500 (επιδοσεις πολυ κατω)
      VW golf               2.0lt 270ps 45000 (τεκμηριο, τιμη,τελη,καταναλωση)
      Honda civic type r  2.0lt 201ps 32000 (τεκμηριο, τελη, επιδοσεις, καταναλωση)

    • nikxan1

       με τοσα λεφτα, αγοραζεις μεταχειρισμενο απολλων 11. εχουν πεσει τρελα οι τιμες. εκτος και αν δεν σ’αρεσουν τα μτχ.
      ναι, δεν εχεις αδικο. απλα ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ δεν μου κολλαει. τοσα γκα-φρα για σιτροεν δεν θα τα εδινα….
      δινεις αλλα 12, και παιρνεις C CLASS με το σπορ πακετο της AMG, σε 18 κυβικα, και εχεις ενα ΑΜΑΞΙ!!!!!!!!! οχι σιτροεν!!!
      παιρνεις μπεμπε, με πολυ καλα χαρακτηριστικα.
      αλλα τεσπα, με το σκεπτικο σου δεν διαφωνω, δεν ΜΠΟΡΩ να διαφωνησω, γιατι εχεις δικιο.

    • loeb

      Νικολα αν ζουσαμε σε αλλη χωρα θα σου ελεγα μεταχειρισμενο, κυβικα και επιδοσεις απλα εδω στην Ελλαδα πρεπει να σκεφτεις τι αλλο θα σκαρφιστουν να φορολογησουν. Επειδη προβλεπω τα καυσιμα να χτυπησουν κοκκινο και να πληρωνουμε 2,5 ευρω το λιτρο την βενζινα ο συνδιασμος του citroen σου παρεχει καποια πραγματα που δυσκολα θα τα βρεις σε αλλο αυτοκινητο. Το μονο εμποδιο ειναι να εχεις το κεφαλαιο να το αγορασεις.
      Μπορει να ειχε χαλασει τον τελευταιο καιρο η Citroen το ονομα της αλλα παλια εβγαζε αμαξαρες. DS, XM, GS, ακομα και η Xantia ηταν αυτοκινητα που σου παρειχαν τεχνολογια. Τωρα κανει φιλοτιμες προσπαθειες και δεν εχω λογο να μην την εμπιστευομαι.
      Το GS που οδηγουσα ηταν μοντελο του 1971.
      ήταν τότε από τα αυτοκίνητα με την καλύτερη αεροδυναμική. Το συνολικό σχήμα του αμαξώματος, αν και θυμίζει έντονα hatchback 2 όγκων, στην πραγματικότητα είναι fastback, καθώς η γραμμή της οροφής κατεβαίνει ομαλά προς το πίσω μέρος, χωρίς αισθητή γωνία. Κερδισε τον τίτλο του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς για το 1971και γενικότερα θεωρήθηκε από τον Τύπο και το κοινό ως το τότε κορυφαίο σε άνεση, αεροδυναμική, καθώς και ενεργητική και παθητική ασφάλεια μοντέλο της κατηγορίας του. Από το πρώτο ακόμα έτος κυκλοφορίας του, σημείωσε μεγάλη εμπορική επιτυχία.Διέθετε στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις την κλασική υδροπνευματική ανάρτηση της Citroën, η οποία και εντυπωσίασε ιδιαίτερα με την οδική συμπεριφορά της και την άνεσή της, σε βαθμό που είχε περιγραφεί από τον Τύπο αυτοκινήτου και το κοινό της εποχής ως «μαγικό χαλί». Επιπλέον, όλες οι
      εκδόσεις του GS ήταν εξοπλισμένες με 4 δισκόφρενα, κάτι πολύ σπάνιο για την εποχή του. Όλα τα GS επίσης, έφεραν το κλασικό τιμόνι της Citroën με την μία ακτίνα, σε συνδυασμό και με ειδικά σχεδιασμένη κολώνα τιμονιού. Για την ακρίβεια, και τα τρία (στεφάνη, ακτίνα και εσωτερική κολώνα τιμονιού) είχαν σχεδιαστεί να καταρρέεουν σε πρόσκρουση, ώστε να μην τραυματίζεται ο οδηγός από το τιμόνι. Παράλληλα, προσφέρονταν και έξτρα προσκέφαλα στα μπροστινά καθίσματα, με τα οποία και κυκλοφόρησαν πολλά αντίτυπα.Είναι αξιοσημείωτο ότι τόσο η υδροπνευματική ανάρτηση, όσο και τα δισκόφρενα, καθώς και το κεντρικό υδραυλικό σύστημα που τα τροφοδοτούσε όλα αυτά, όπως επίσης και η προαναφερθείσα δομή ασφαλείας στο τιμόνι, είχαν μεταφερθεί αυτούσια από το θρυλικό Citroën DS (το γνωστό στην Ελλάδα ως «βάτραχος»). Αυτα τα λιγα γιατι οποιος εχει οδηγησει τετοιο αμαξι δεν το ξεχναει με τιποτα ακομα και αν εκαιγε με τερμα το γκαζι 13 lt με κινητηρα 1300κυβ και 60 αλογακια.

    • Constantine

      Εγώ παιδιά είμαι φανατικός Σουμπαρού , το βλέπω και τρελαίνομαι , το θεωρώ το τέλειο αυτοκίνητο για εμενα ως χαρακτήρας . Αλλα αν είχα τα λεφτά θα έπαιρνα το Σιτροέν πλέον .

      Για πολλούς λόγους . Οπως ανέφερε ο Loeb δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στην κατηγορία και απο την αλλη έιμαι σίγουρος πως θα είναι πιο φτηνό- οικονομικό – εύχρηστο – όμορφο – ποιοτικό – θα το χαίρεσαι στην οδήγηση σε καθημερινές συνθήκες  απο οποιοδήποτε Σουμπαρου αυτή την στιγμή . 

      Ακόμη και το νέο Ιμπρέζα να βγει με 1600 ,300άλογα θα κοστίζει 50.000, ενώ αυτό στα 35.000 . Οπότε ποιος ο λόγος να ξοδέψω 15000 παραπάνω για ενα αμάξι που θα μου προσφέρει στον δρομο ακριβώς τα ίδια και το Σιτροέν μπορεί και καλύτερα 

      Οσο αφορά το Μερσεντες…..Μποικοτάζ στους Γερμανούς πλέον

    • Grekoum

      Αγαπητε στα αμαξια τυπου ‘citroen’ συνηθως οτι δινεις παιρνεις,και ισως και περισσοτερα απο αυτο. Αυτο λοιπον δε τα κανει λιγοτερο “ΑΜΑΞΙ” απο ενα ακριβο γερμανικο,το οποιο σαφως και ειναι καλο σε ολα του ομως η σχεση τιμης-αξιας δεν ειναι και τοσο καλη.Φυσικα ολα ειναι σχετικα και για καθε λογο υπαρχει παντα ενας αντιλογος! Παντα φιλικα φυσικα….

    • Mika

      Loeb, profanws eisai enas apo tous elaxistous fanatikous ths firmas pou tha to ekanan ayto…To sebomai…Pragmatika
      Ki egw sympathw orismena montela tous, idiws to DS3, kai m aresei kai to DS4, alla opws leei ki o Nikos, 30 h 35 xiliarika gia Citroen den ta edina me tipota…Nai, to kserw pws prosferei perissotera,apo polla alla amaksia san ayta pou les pio katw,alla den mporw na to xwnepsw pws tha ta edina gia kati tetoio..Kai aneksarthta ti ginetai sthn Eyrwph, opou fainetai pws paei kala, to idio mallon nomizei ki o Ellhnas edw pera..
      Eilikrina, pera apo kati dhmosiografika,den exw dei kanena DS4 sto dromo…Den kserw poios to pairnei..Den einai pws einai mapa..Apla, kalws h kakws,einai akribo sth syneidhsh tou Ellhna..

      Emporos poulaei olokainourio leyko DS3 R me 28600, plhroforiaka… 

    • gkast79

      ΡΕ ΣΥ NIK !! OTAN ΜΙΛΗΣΑ  ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ SUBARU ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΖΑΝΙ. ΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ , ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ  ΟΜΩΣ ΤΗ ΖΗΤΑΣ. ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ MERCEDES KAI ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!! ΥΠΑΡΧEI ΑΛΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ.
       ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΥΘΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ  ΧΡΟΝΟ ΚΑΝΕΙ ΤΑ 0-100.
      ΓΙΑ ΤΑ EVO KAI TA STI ΗΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΟΠΟΥ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ.
      ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ SUBARU ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ EVO ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΤΙΖΕΛ ΥΒΡΙΔΙΚΟ !!
      ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΕΛΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ Α-CLASS TO ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΛΙΤΡΟ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ?????

    • nikxan1

      ΑΓΑΠΗΤΕ, ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΡΦΕ gkast79, αν βγαλει ντηζελοκινητο μοντελο η σουμπαρου, θα κλαψουν μανουλες, και θα λεισουν σπιτια. αν προσεξει λιγο την αποδοση, και την ωφελιμη περιοχη, και αν κρατησει το καλο και συμμετρικο συστημα 4κινησης, θα κλαψει πολυς κοσμος.
      αυτο θα σημαινει την εναρξη του ντηζελοκινητου ανταγωνισμου. θα το δεις!!!
      θα καιει πολυ λιγοτερο, θα εχει ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ-ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ-ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΗ ροπη, θα τραβαει σαν αεροπλανο, και στις αναβασεις, θα γραφει τρελους χρονους……δεν διαφωνω με τιποτα (σχεδον) με αυτα που λες, απλα οταν δινεις 50 χιλιαρικα, εχεις λιγο παραπανω απαιτηηση για ποιοτητα.
      να σε ρωτησω κατι απλο????
      αν σε βαλω σε ενα SUBARU IMPREZA (ή ενα EVO VIII) και μετα σε ενα ΤΟΥΟΤΑ HILUX, με κλειστα ματια, πως θα καταλαβεις την διαφορα??? οταν ΟΥΤΕ λιγο παραπανω εξοπλισμο εχει, ΟΥΤΕ λιγο καλυτερα πλαστικα, ΟΥΤΕ καλυτερη ποιοτητα κτλ εχει το ιμπρεζα???
      δεν το λεω με κακη προθεση, απλα ΘΑ ΗΘΕΛΑ ενα ενδοξο αμαξι, (και πανακριβο) να εχει λιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιγο καλυτερη ποιοτητα στο εσωτερικο του.
      συμφωνεις????

    • gkast79

      ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ . ! ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΤΟΥΣ .
      ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ..ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ ΑΥΤΗ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΕΝΑΙ ΙΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΟΥ…
      ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΨΑΚΣΩ!!!!
      ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ FORUM ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • nikxan1

      σ΄ευχαριστω για τα καλα σου λογια…..
      το προβλημμα ειναι οτι ΠΑΡΑειμαστε παθιασμενοι!!!!!
      και καποιος φορες ΜΕ παρωπιδες. και βαζω και τον εαυτο μου μεσα.
      μ’αρεσουν τα ιμπρεζα. πολυ!!! παρα πολυ!!!!αν ειχαν πιο καλο εσωτερικο, και αν δεν ειχανε κακη φημη αξιοπιστιας, ισως ειχε αλλαξει η πορεια της ιστοριας μου. πηρε ο κολλητος μου ενα, με καμια 300 αλογατα, και το εκανα βολτα.
      παραμιλουσα 2 μερες!!!!!!
      αλλα ετριζε ρε φιλε……δεν το δεχομαι αυτο σε ενα αμαξι 50 χιλιαδων……