Στην έκθεση του Detroit, η Hyundai είχε παρουσίασε το Veloster Turbo το οποίο στην απέναντι μεριά του Ατλαντικού θα αποδίδει 204 άλογα με 265 Nm ροπής, αλλά στην Ευρώπη, οι Κορεάτες αποφάσισαν ότι ο νέος 1.6 T-GDI turbo κινητήρας άμεσου ψεκασμού με turbo τεχνολογίας twin-scroll θα αποδίδει “μόλις” 186 άλογα με 270 Nm ροπής.


Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 8.4 δευτερόλεπτα και στιλιστικά δεν υπάρχουν διαφορές σε σχέση με την αμερικάνικη έκδοση και έτσι συναντάμε ένα νέο επιθετικό bodykit, νέους προβολείς ομίχλης, φουσκωμένα φτερά, επανασχεδιασμένο καπό, διπλές απολήξεις των εξατμίσεων τοποθετημένες στο κέντρο, LED φώτα ημέρας, LED πίσω φωτιστικά σώματα καθώς και νέες ζάντες αλουμινίου 18″ με ελαστικά διαστάσεων 215/40.

[Πηγή: Hyundai]

Δελτίο Τύπου

HYUNDAI REVEALS VELOSTER TURBO FOR EUROPE

  • Veloster power output increases to 186 ps
  • Increase in low-end torque to best suit European driving tastes
  • First Hyundai application of new 1.6-litre T-GDI engine
  • Engine and handling tuned to suit European driving tastes
  • Cosmetic enhancements accentuate lively performance
  • Style, practicality and technology of normally-aspirated Veloster maintained

At the 2012 Geneva Motor Show, Hyundai will reveal a new turbocharged version of the 1+2 door Veloster sports coupe. Through the addition of a turbocharger, engineers at the Hyundai Motor Europe Technical Centre in Rüsselsheim, Germany, have boosted power output and increased low-end torque to best suit European driving tastes and enhance driver enjoyment.

The Veloster Turbo is the first Hyundai to feature the company’s 1,6-litre GDI engine with a high-compression, twin-scroll turbocharger. In European specification, this new T-GDI unit generates 186 ps and 270 Nm of torque. In non-turbocharged form, the Veloster offers 140 ps and 167 Nm.

Tony Whitehorn, President and CEO of Hyundai Motor UK, commented: “UK drivers tend to prefer more torque from a lower engine speed, so our European engineers have specified a set-up that still provides a substantial increase in power – up from 140 ps to 186 ps – while also delivering the desired low-end torque. The resulting package is very competitive against the performance of competitors such as VW Scirocco and Vauxhall Astra.”

“Veloster has quickly established itself as a fun car and a unique proposition,” Whitehorn added. “The enhanced performance will increase the Veloster’s appeal for drivers who want the perfect combination of stand-out design, a fun drive and the practicality of a hatchback.”

Maximizing fuel efficiency and performance, the new engine has an air-guided intercooler, direct fuel injection system and dual CVVT, with a bed plate and a serpentine auxiliary belt adopted for enhanced engine reliability. Accelerating from 0-60 mph, Veloster Turbo takes just 8.4 seconds (manual) compared to the 9.7 seconds (manual) of the regular Veloster*

Exact CO2 emissions and fuel economy figures for the new Veloster Turbo will be announced nearer to launch in the UK.

Veloster Turbo is fitted with a quicker-ratio steering rack and a revised steering calibration to match, which provide for precise cornering, feedback and control. As with the turbocharged engine, the front and rear suspension set-ups have been tuned to match the expectations of European drivers.

The driving experience is further enhanced by the sport-tuned engine intake and exhaust notes: the trapezoidal centre tailpipes of the normally-aspirated Veloster have been replaced with two larger free-flowing circular pipes, allowing for a more robust sound.

To handle the power enhancements, Veloster Turbo is paired with a standard six-speed manual transmission – developed in-house by Hyundai – featuring a wider gear ratio spread to handle the additional torque output.

The new Veloster Turbo has the same practical appeal as the original model, thanks to the innovative 1+2 door design. It also now features unique front and rear bumpers and foglights, new rear spoiler and grille, new 18-inch alloy wheels with chrome inserts, projection headlights with unique LED headlight accents, and unique LED taillights. These elements further accentuate the car’s eye-catching styling and add a greater emphasis on its performance.

The Veloster Turbo will come with Hyundai’s industry-best Five Year Triple Care assurance – a combination of a five-year unlimited warranty, five years of roadside assistance and five years of vehicle health checks. Pricing for the UK will be announced nearer launch.

  • fatals

    bravo hyundai!!!!!

  • Adadad

    Τι να το κανεις το τουρπο με τα 186 αλογα οταν τα αυτοκινητο ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΑΙ???

  • Tsou Kostas

    Σαν ροφος ειναι. Ειναι και γεματο αυτοκολητα TURBO, για να σε βγαλει απο τον κοπο να πας στην autoplus να παρεις.

    •  otan apo την ατμοσφαιρα πασ ξαφνικα στα TURBΟ….λογικο δεν ειναι να υπερηφανευεσαι σαν το γυφτικο σκερπανι?????  :-))))

    • Tsou Kostas

      οχι οταν πας τελευταιος…
      αραγε στην ελλαδα θα το φερει ο Δαβαρης ή το Jumbo?

    •  aaxaxxaxaaxxa
      ασε μωρε λιγο τουσ σχιστοματεσ και αυτουσ να χαρουν!!!!!!!
      στα JUMPO λεει !!!!!  LOL LOL LOL

    • Mika

      Idiws to kokkino turbo pisw,einai eleeino, thymizei palies epoxes pou empaine se kathe Hilux ths epikrateias…

  • synzeus

    Τουλάχιστον οι κορεάτες εκτός από αξιοπιστία, δοκιμάζουν σχεδιαστικά.. Δε θα έλεγα το ίδιο για το VW Group..

    • glazz

      signwmi re file alla ti dokimazoun sxediastika ftiaxneis ena montelo me 3 portes… se kapoia pragmata ekei pou stamatei to design mpainei i praktikotita…

    • GioKak

       Μα οι τρεις πόρτες ΕΙΝΑΙ πρακτικότητα σε σχέση με ένα τρίπορτο! Για ξαναβάλε κάτω τα πράγματα φίλε μου και μέτρησέ τα…τρίπορτο σημαίνει βγες για να μπω, ενώ τετράπορτο όπως αυτό σημαίνει ανοίγω και μπαίνω!

      ΥΓ: και είναι και στη δεξιά πλευρά (αυτή του πεζοδρομίου) η πόρτα…

    • glazz

      opws kai to kaneis gia mena proswpiki mou apopsi einai apotixia na valeis mono apo ti mia meria porta…opws kai to kaneis oi kaliteroi designers(evlepa an notikimanter gia tin one 77) vasizontai stin apoliti simmetria otan theloun na ftiaxoun montela pragmatika omorfa kai auto einai kanonas…

    • hellboy

       οταν βλεπεις εκτροματα δεν μιλαμε για συμετρια οσο για το one 77 μην ξεχνας οτι ειναι 77 οχηματα που πηγαν σε δισεκατομυριουχους και επρεπε να εχει ενα σχεδιο που να τους προσελκισει!αυτο ειναι ενα καθημερινο mass production πολυχριστικο οχημα!.απλα δες το σαν το ποιο gmt sporthatch γιατι συνδιαζει 2 τυπους οχηματος οικογενιακου με 2 πορτες απο την μια μερια και επειδη εισαι γκαζιαρης αλλανιαρης κλπ απο την αριστερη εχεις ενα απολυτος σπορτ χατσ!+οτι με αυτο τον συνδιασμο δεν χρειαζετε να το πουλησεις αν κανεις οικογενεια,γιατι η πισω πορτα δεξια μετραει.παιδικο καθισμα+ γιαγια+αλλος ενας χωρις να σπανε αλλατα για να μπουν!!!!!!

    •  sto xorio moy ilia to lene…DIXASMENI PROSOPIKOTITA !!!!!!  LOL LOL
      kai oxi xristiko…..

    • hellboy

       για αυτο μου αρεσει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ειναι περιεργο!!!!!επρεπε να το βγαλουν πριν 3 χρονια να το παρω!!!!!!

    •  axaxxaxaxa
      na arxiso na anisixo!!!????
      eftixos!!!! mia xara einai kai to colt!!!!! pio kala!!!!!!
      anti na les poy den pires to CZT…moy les gia afto???
      arnoyme na to diavaso!!!!!  :-PPPPP

    • οπα λιγα για το cz-t ειναι τ μωρο μου και ισως το νεο μου καρο ΟΤΑΝ παρω…χαχαχαχαχ

    •  an ειναι αυτο καρο…τοτε εγω εχω πατινι!!!!!  αχχααχαχα

    • με ξερεισ ρε συ για χαβαλε το λεω καρο.!!δν ξερω μου εχει κατσει!!τα εβαλα κατω και με το 200 αρχηκα δεν βγαινω με τπτ..αναβαλετε το ονειριο για αργοτερα….

    • hellboy

      καλα ειναι και το κολτακι,νιωθω οτι εχω φεραρι!!!!!!!(δεν κυκλωφορουν και πολλα!!!!χαχαχ!)
      αλλα τοτε περασε απο το μυαλο μου και το Ι10 και το Ι20 και κτο πικαντο και το c3 c4!!!!!!!!!!!!

    •  χαχαχαχαχχα
      με το C4 θα το επαιζεσ και ασφαλιτησ!!!!
      κανεισ δεν θα στεκοταν διπλα σου!!!!!
      ειδικα σε χρυσαφι χρωματακι!!!!!!  LOL

    • hellboy

      χρυσαφι?!!!!κοκκινο και σταχτι ειχε και ειχε με περιορισμενες επιλογες,εβγενε στα 14χιλιαρικα και ηταν το 4πορτο,πολυ μεγαλο για ενα ατομο αλλο ενα μειων ηταν 1,4 με 80 αλογα-ελεεινο-!!!!!!!!!!για αυτο αποκλειστικε!!!!!!

    •  akribvs γιαυτο επειδη σκεφτονταν ολοι σαν και εσενα!!!! εκλεισε συμφωνια κατω απο το τραπεζι…λιγο πριν βγουν οι κινητητρεσ TURBO toy PSA…kai phre h ενδοξη ΕΛ.ΑΣ ολα τα C4 !!!!  axaxxaaxxaxaaxxaxa

    • Tsou Kostas

      τι να παρεις ρε Λιακο απο αυτο? αυτο κανει μονο για να κανεις φαρσες, να περνας συνεχεια πανω-κατω μπροστα απο την καφετερια μια με 3πορτο και μια με 5πορτο, η να σου πουν οι φιλοι σου, “ρε Ηλια χωραμε?” και να τους πεις μισο λεπτο, παω να φερω το 5πορτο, να κανεις μια επιτοπια και να πεις μπειτε!!!

    • hellboy

       ειναι x-treme παντως!!!!!!χαχαχαχαχαχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    •  “ρε Ηλια χωραμε?” και να τους πεις μισο λεπτο, παω να φερω το 5πορτο, να κανεις μια επιτοπια και να πεις μπειτε!!!  …..χαχαχα εκλασα στο γελιο ρε μαγκα να σε καλα…χαχαχαχαχαχ!!!!
      Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Hyundai Veloster Turbo με 186 άλογα στην Ευρώπη – AutoBlog.gr

    • glazz

      pragmatika file isws kai na exeis dikio alla parolautadn kserw xtupaei sto mati..kai pisteuw pws autoi pou tha to agorasoun tha to agorasoun logw timis…idealws kata tn apopsi mou iparxoun arketa kalitera autokinita stin katigoria…aporw ekei stin hyundai pou exoun proodepsei toso gt to  xalan  me to design…dld re paidia parte ligo sovarous designers…pragmatika to genesis coupe einai gamato alla auto gia mena einai asximo opws kai na to kaneis…

  • redbull_junkie

    kales oi prospa8ies kai ontws poiotiko alma gia tous koreates alla kapoia pragmata den allazoun …einai i ”fimi” ..to onoma p exei mia etairia ..akoma kai an bgalei to kalutero mikromesaio duskola 8a to protimiseis giati apla einai hyundai..

    • hellboy

       αμα εχεις μπει σε χιουνται και εχει ζησει με αυτο πιστεψε με ειναι ευκολο να το αγορασεις να το εμπιστευτεις….απλα εδω στην ελλαδα βλεπουμε το ονομα.
      οταν θα βγει το ντατσουν ξανα στην αγορα-θα ξερεις οτι ειναι νισσαν-αλλα θα λες ντατσουν πηρες?!και ας κοστιζει 5000 ευρα και ας εχει τα παντα ακομα και ασφαλεια 4,5 αστερια.
      μονο στην ελλαδα η αυτο το σκαπτικο με το brand…..

  • 186 kai 0-100 8.4? apla tragiko!

    •  Vasili δεν ειναι λιγα τα αλογα….αλλα σαν κορεατικο που να εχει στησιμο για να βρει προσφυση και να ξεκινησει????? μονο απο ρεπριζ !!!!!!  ;-)

    • hellboy

       πορσε 924s του 1987 με 150 αλογα σε 2,5 λιτρα ειχε χρονο 0-100 8,2  και υποτιθετε οτι ηταν σπορ αλλη εποχη αλλα αλλος τυπος οχηματος,οχι πιστα οχι σπορ.αλλα σπορτιφ μικρομεσαιο οικογενειακο.

    • διαβολο αγορι..δν εχει καμια σχεση το τοτε με το τωρα..τοτε τα σουπερ καρ ηταν 160 αλογα…το θεμα στο χιουνται ειναι οτι το πολο σκεψου τα κανει σε 6,6 και αυτο σε 8??τραγικοτατο…ελεος δεν μπορουν να το στησουν λιγο παραπανω…επισης δν βλεπω το λογο για την πορτα απο δεξια…βαλε και μια απο αριστερα τσιγκουνιεσ θα κανουμε…τι να πω απο τι μια ειναι ομορφο και απο την αλλη μενεισ με το στομα ανοιχτο με τισ μακακιεσ που κανουν….με εχουν ξενερωσει τελευταια εκει που τους χηροκροτουσα..

    • hellboy

       αμα δεν τραβηξει εχουν στο σχεδιο να μπει και η 2ρη πορτα καθως επισης δεν εχει τελειωσει η παραμετροποιηση του ακομα,σκεψου οτι μας το διναν 200 αλλογα και το ριξαν για ευρωπη,οπωτε πιστευω οταν ερθει θα υπαρχει μια ρυθμιση να τα ξανα φτασει τα 200 αλογα και με λιγα χρηματα και γνισια μαμισια.οπωτε ειναι προσχεδιασμενα καπως τα πραγματα(στο μοτερ) για να μπορει να ειναι στο euro 5 και να μην εχει προβλημα,αλλα ξανα λεω ειναι αρκετα καλο που εχει μια πορτα,χωνεις το παιδι μεσα και δεν φοβασε μην σου ανοιξει την αριστερη και εχεις θεμα-απο την αλλη εχεις την γιαγια,χεχε- η ιστορια θα μας διξει αν θα πουλησει και αν ειναι αποδεκτο απο το κοινο για την ωρα ικεσιες!!!!!!!

      οσο για την πορσε σαν παραδειγμα την εφερα και τιποτα παραπανω-ειναι απο της αγαπημενες μου πορσε,αντισυγκαταβατικη σε σχεση με την 911-οτι πριν απο 23 χρονια τα 150αλογατα ηταν για ακριβο σπορ αυτοκινητο !!!!!!!!!

    • ναι ρε συ δν λεω πεσ το χαβεισ και το 3πορτο ενταξει δν γαμιεται..αλλα οι χρονοι του ειναι απαραδεκτοι!!ακομα και 200 να το κανεισ δν εχει νοημα με 180 το πολο το περναει απο πανω να πουμε θα μου πεισ dsg αλλα κατι πρεπει να κανουν και αυτοι..

    • hellboy

       και για αυτο θα υπαρχουν ρυθμισεις,οπου τουρμπο υπαρχει και ρυθμιση για να το στησεις στα θελο σου!!!!εξαλου δεν παει για κοντραδικο!!!!!!!!!:P

    • για κοντραδικο δεν παει αλλα υποτιθεται οτι εχει σπορ χαρακτηρα που θα πει οτι θα το παρει καποιος που της κανει πολακις της μαλακιεσ του!!!δν εχει τοση σημασια το αν θα ρυθμισης πιο ψηλα το τουρμπο οσο με το τι αμορτισερ φοραει..αν εχουν σκεφτει να κουμποσουν κανα μπλοκε καμια μπαρα θολου βρε αδερφε..κατι τελος παντων…:P

    • glazz

      opws kai na to kaneis o xronos tou einai aparaktos se sigkrisi me ta scirocco kai megane akoma kai me liga ligotera aloga..

    • to polo einai 1,4 kiolas! 180 aloga kai kanei se 6.9  oute 0.2 oute .05 alla milame gia 1,5 defterolepto diafora! edw re paidia 9.2 kanei to polo me ta 105 aloga!