H Subaru έφερε στη Γενεύη το BRZ ώστε αυτό να κάνει ευρωπαικό ντεμπούτο, μετά το παγκόσμιο ντεμπούτο που έκανε στο Τόκιο τον Νοέμβριο του 2011. Μηχανικά φορά τον 2.0-λιτρο D-4S κινητήρα απόδοσης 200 ίππων στις 7.000 σ.α.λ με 205 Nm ροπής στις 6.600 σ.α.λ. Ο κινητήρας στροφάρει έως τις 7.400 σ.α.λ, έχει συμπίεση 12,1:1., οι κύλινδροι του κινητήρα έχουνε διάμετρο/διαδρομή 86 mm x 86 mm, η μπροστά ανάρτηση είναι MacPherson και η πίσω διπλών ψαλιδιών.

Έχει μήκος 4.200 mm, πλάτος 1.770 mm, ύψος 1.270 mm, μεταξόνιο 2.570 mm, μπροστά μετατρόχιο 1.520 mm και πίσω μετατρόχιο 1.540 mm. Ο κινητήρας συνδυάζεται με δύο 6-τάχυτα κιβώτια, ένα μηχανικό και ένα αυτόματο με paddles στο τιμόνι. Εκτός αυτού, το πισωκίνητο αυτοκίνητο διαθέτει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

To BRZ ζυγίζει 1.220 κιλά και έχει πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, 475 mm και μόλις 460 mm απόσταση από το έδαφος από το κέντρο του στροφάλου, χαμηλότερο από αυτό των Porsche Cayman, Nissan GT-R, Lancer EVO X, Subaru WRX STI.

Η Subaru αναφέρει ότι το χαμηλό κέντρο βάρους του προσφέρει “αγνή οδηγική απόλαυση”. Έχει αναλογία βάρους 53:47 μπροστά πίσω και αεροδυναμικό συντελεστή 0,27 Cd. Πατά πάνω σε 17″ ζάντες αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 215/45, το ρεζερβουάρ του είναι 50 λίτρων. Έχει κατανάλωση 8.0 λίτρα/100 χλμ με την αυτονομία του να φτάνει τα 620 χιλιόμετρα ενώ έχει αναλογία κιλών ανά ίππο 6.15.

[Πηγή: Subaru | Live Photos: Autoblog.nl]

Δελτίο Τύπου

SUBARU BRZ AND NEW IMPREZA MAKE EUROPEAN DEBUT AT 2012 GENEVA MOTOR SHOW

Japanese manufacturer, Subaru, will exhibit the hotly-anticipated Subaru BRZ and Impreza five-door at the forthcoming 82nd Geneva International Motor Show (8 to 18 March), marking the European debut for both models.

The 200PS Subaru BRZ – developed as a joint-project between Subaru and Toyota – is a sports car designed to offer maximum driver engagement. Featuring a front-engine, rear-wheel-drive layout, and powered by Subaru’s trademark horizontally-opposed 2.0-litre Boxer engine, this exciting model will deliver impressive levels of grip and handling thanks to the lowest centre of gravity of any production car.

The fourth-generation all-new Impreza, which will also be on display at the Swiss expo, has been designed to offer high levels of refinement and value. The C-segment model will provide superior reliability, handling and safety features, with Subaru’s Symmetrical All-Wheel-Drive system and horizontally-opposed Boxer engine at its core.

In addition, Subaru will also be celebrating the 40th Anniversary of its unique Symmetrical All-Wheel-Drive platform at this year’s Geneva show. The technology was first introduced on the Leone estate in 1972 and Subaru’s stand will showcase a number of products from four decades of All-Wheel Drive, including the history of Symmetrical All-Wheel-Drive, a distinct new logo and a 3D virtual game.