Όπως αναμενόταν, η Subaru έδωσε και αυτή τις φωτογραφίες και τα χαρακτηριστικά του Toyobaru, του BRZ, το οποίο είναι το “δίδυμο” αδερφάκι του Toyota GT 86. Οι αλλαγές που έχουνε τα δύο μοντέλα, τελικά είναι καθαρά στιλιστικές αφού ο 2.0-λιτρος D-4S Boxer ατμοσφαιρικός κινητήρας, αποδίδει και στο BRZ 200 άλογα. O κινητήρας είναι της Subaru και διαθέτει την D-4S τεχνολογία της Toyota που συνδυάζεται με άμεσο ψεκασμό στην εισαγωγή των βαλβίδων. Αποδίδει 200 άλογα στις 7.000 σ.α.λ με 205 Nm ροπής στις 6.600 σ.α.λ. Ο κινητήρας στροφάρει έως τις 7.400 σ.α.λ, έχει συμπίεση 12,1:1., οι κύλινδροι του κινητήρα έχουνε διάμετρο/διαδρομή 86 mm x 86 mm, η μπροστά ανάρτηση είναι MacPherson και η πίσω διπλών ψαλιδιών.


Σε σχέση με το Subaru BRZ STI Concept, σαφώς και έχει ηπιότερο σχεδιασμό, αφού το επιθετικό bodykit του πρωτότυπου έχει αφαιρεθεί. Έχει μήκος 4.200 mm, πλάτος 1.770 mm, ύψος 1.270 mm, μεταξόνιο 2.570 mm, μπροστά μετατρόχιο 1.520 mm και πίσω μετατρόχιο 1.540 mm. Ο κινητήρας συνδυάζεται με δύο 6-τάχυτα κιβώτια, ένα μηχανικό και ένα αυτόματο με paddles στο τιμόνι. Εκτός αυτού, το πισωκίνητο αυτοκίνητο διαθέτει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Ζυγίζει 1.220 κιλά και έχει πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, 475 mm και μόλις 460 mm απόσταση από το έδαφος από το κέντρο του στροφάλου, χαμηλότερο από αυτό των Porsche Cayman, Nissan GT-R, Lancer EVO X, Subaru WRX STI. Η Subaru αναφέρει ότι το χαμηλό κέντρο βάρους του προσφέρει “αγνή οδηγική απόλαυση”. Έχει αναλογία βάρους 53:47 μπροστά πίσω και αεροδυναμικό συντελεστή 0,27 Cd. Πατά πάνω σε 17″ ζάντες αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 215/45, το ρεζερβουάρ του είναι 50 λίτρων. Έχει κατανάλωση 8.0 λίτρα/100 χλμ με την αυτονομία του να φτάνει τα 620 χιλιόμετρα ενώ έχει αναλογία κιλών ανά ίππο 6.15.

Δυστυχώς φωτογραφίες από το εσωτερικό του, δεν έδωσε η Subaru, οπότε περιμένουμε έως την Τετάρτη να δούμε αν το εσωτερικό του, διαφέρει από αυτό του GT 86.

Να θυμίσω ότι η Subaru έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα το βάλει να τρέχει το Ιαπωνικό πρωτάθλημα Super GT στη κατηγορία GT300 με το 2.0-λιτρο boxer κινητήρα να αποκτά turbo και να αποδίδει 300 άλογα. Αν θα βάλουν τον turbo κινητήρα και στο μοντέλο παραγωγής κάποια στιγμή, μόνο οι Ιάπωνες το ξέρουνε. Οι πωλήσεις του έχουνε προγραμματιστεί να ξεκινήσουν την άνοιξη του 2012.

Την Τετάρτη η Subaru θα το παρουσιάσει και επίσημα στο Τόκιο, γι’αυτό μείνε συντονισμένος, για περισσότερες φωτογραφίες. Ως τότε δες τις πρώτες φωτογραφίες που έδωσε η Subaru, καθώς και ρίξε μια ματιά στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Subaru]

Δελτίο Τύπου

Subaru Unveils “SUBARU BRZ”

Tokyo, November 30, 2011 – Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI), the maker of Subaru automobiles, announced its world premiere of “SUBARU BRZ (display model)” at the 42nd Tokyo Motor Show 2011. (Open to public from December 3 to 11 at Tokyo Big Sight)

SUBARU BRZ is a rear-wheel drive sports car featuring the Horizontally-Opposed Boxer engine. It was developed as a joint-project between Subaru and Toyota Motor Corporation, to bring to the world a sports car with superior steering response and driving pleasure that everyone can experience. The Subaru Boxer engine in the BRZ was positioned even lower than other Subaru models so that the BRZ has one of the lowest possible centers of gravity s on the market today. This low center of gravity produces astonishing handling character and combined with a light-weight chassis BRZ realizes Subaru’s aim for “Pure Handling Delight” — the driving experience taken to a new level.

Major Features

Concept

The product concept of BRZ is “Pure Handling Delight.” The Horizontally-Opposed Boxer engine has inherent qualities of low center of gravity, lightweight, and compactness. These attributes are maximized by placing this engine even lower and closer to the center of the chassis. These factors contributed to BRZ’s low center of gravity -one of the lowest possible. The BRZ is a fun sports car that any driver can enjoy driving with peace of mind.

Design

· “Ultra-low Center of Gravity Package”

The BRZ has a low-mounted Boxer engine on a specially designed sub-frame that forms an “ultra-low center of gravity package”. With this arrangement, BRZ achieved a low driving position typical of a sports car. Overall height of BRZ is 1,300 mm and it has a wide and low body of a stylish coupe at 1775mm. Yet, it allows for 2+2 seating and a trunk with ample space. Not only is the BRZ a sports car, but it can also be a suitable partner for long tours with its unexpected utility.

· Exterior

Subaru aimed for a sports car design that instinctively conveys the car’s fun-to-drive character. In addition, it was detailed to be instantly recognizable as a Subaru.

o Front fascia

The “ultra-low center of gravity package” also allowed a low hood design. This low hood and bulging front fenders raise expectations for the BRZ’s drivability. Also, to communicate the Subaru identity the Subaru six-star ornament, headlights and hexagon lower grille follow the Subaru design motif common across new Subaru models.

o Side

The low center of gravity enhances BRZ’s sensuous beauty with its shapely fender flares. The aesthetic beauty is combined with functional beauty that advances aerodynamics through such areas as the C-pillar shape, rear glass inclination, trunk lid layout. As would be expected from a sports car, the front and rear overhangs were shortened to express the BRZ’s liveliness. The front fender is accentuated with a distinctive garnish.

o Rear fascia

The projecting rear wheel arches sit by way of contrast to the compact cabin and emphasizes the beauty of the BRZ’s rear view.

· Interior

Details were carefully designed to allow a new level of fun-to-drive experience in which the driver and vehicle become one.

– The steering wheel was made smaller to achieve sports car maneuverability.

– A tachometer with digitally displayed speedometer is placed in the center of the gauges so that the driver can instantly see information without diverting attention from the road.

– Bespoke sports car seats were designed to hold the driver and passenger and feature lowered sitting positions to match the “ultra-low center of gravity package”.

Mechanisms

· Engine

Making full use of the design concept of the new-generation Boxer engine, the newly developed engine made exclusively for the BRZ is highly efficient with superior output and environmental friendliness. It realizes an exhilarating high revving nature of a naturally aspirated sports engine.

– It has square bore and stroke of 86 X 86 mm.

– Due to the joint development with Toyota Motor Corporation, Toyota’s direct injection and port injection technology “D-4S” was incorporated in the BRZ’s power unit.

– To achieve the “ultra-low center of gravity package”, the engine as a whole has been made more compact by such means as adopting the shorter intake manifold and the shallower oil pan.

· Transmission

The joy of sports car driving was realized through a transmission that focuses on shift feel and response.

– The 6-speed MT employs a short stroke shift lever. The lever was optimized in rigidity, shift quality and weight application in its pursuit of a superb shift feel.

– The 6-speed AT has “S mode” for better shifting response and “M mode” for optional shifting. Also, with the paddle shift and downshifting blipping control, this model can respond faithfully to the driver’s inputs.

· Body

The lightweight yet highly-rigid body was developed exclusively to maximize the advantages of the “ultra-low center of gravity package”.

– Low center of gravity and low driving position were achieved by the perimeter type body frame layout.

– The body has a rigid and durable frame structure that also works in balance with the vehicle’s light-weight. The rigidity is optimized for high drivability and appropriate durability is maintained for collision safety.

– High tensile steel was used in the body to contribute to weight reduction. Effective use of this material in the upper structure of the BRZ contributed to its low center of gravity.

– The front hood employs aluminum for lightness. The structure was fine-tuned for a low styling that also improves pedestrian protection performance.

· Chassis

Excellent maneuverability and stability of the “ultra-low center of gravity package” offers direct and sharp response to steering and enhances driver’s connection to the car

– The front suspension employs struts for light-weight and high rigidity, while a double wishbone layout is adopted at the rear for better shock absorption.

– To gain a low front hood from the “ultra-low center of gravity package”, the front strut mount was lowered while maintaining the stroke.

– The tires are 215/45R17 combined with lightweight and highly rigid aluminum wheels.

– All models are equipped with electronic stability control to provide both driving pleasure and safety.

  • ωραίο κ αυτό!!
    αν κ η ουσιαστική διαφορά είναι ένας ελαφρά αλλαγμένος μπροστινός κ μόνο προφυλακτήρας!!!

    κατι πρεπει να κάνουν πάντως για να διαφοροποιήσουν τα μοντέλα, δε γινεται να τα πλασάρουν το ίδιο ακριβως απλά με άλλο σημα!!!

    • mech.al.

      isws to kerdos na moirazetai isa, asxeta apo to posa komatia exei poulisei to kathe sima kai gi’auto na min yparxei megali diafora ekswterika…den kseroume tis leptomeries tis symfonias pou exoun.

    • pariah

      trezio/verso…ολόιδια….

      Το εσωτερικό δεν το βλέπω να διαφέρει αν και είδα φώτο στο νετ και αντί για 2din πηγή ήχουν είχε μια τριπλέτα οργάνων το gt86….

  • Αραγε τι τιμή θα έχει εδώ ?? 

    • mech.al.

      egw sta 32-33k ta perimeno opws itan to Celica as poume…

    • Μακάρι και πιο κάτω .

      Τοσο ψηλά έπαιζε η Celica ??

    • mech.al.

      i teleytaia ekdosi twn 1.8lt me 192 aloga tou 2005 ekei gyro itan.

    • Sokratis13

      πιο ψηλα θα ειναι.γυρω στα σαραντα το υπολογιζουν.βαλε 35-37 για να εισαι μεσα.

  • georgeiapwnas

    αν και διαφερουν ελαχιστα προτιμω το σουμπαρυ!!!ποσο μαλλον αν βγει και STI εκδοση!!!αυτο που εχω να πω παντος ειναι οτι και οι δυο εταιριες δωσανε και γαμο τα σχεδια και concept και βγαλανε στην παραγωγη τα πιο ακυρα αν εβγαινε και το τογιοτα και το σουμπαρου οπως μας ειχαν δειξει θα κλεγανε μανουλες ηταν πανεμορφα…

  • mech.al.

    o mprostinos profylaktiras tis subaru moiazei m’auto tou peugeot 308 i mou fainetai?? :D

    • pariah

      Scirocco φέρνει σε μένα…

    • Sokratis13

      σαν του RCZ ειναι που μοιαζει με του 308 που μοιαζει με του 207 που μοιαζει με του 107…

  • VanPerseF1

    Γιατι ρε Subaru;γιατι;το γ@μησε που το γ@μησε πισω το 86 η Τoyota γιατι εκανες ακριβως το ιδιο λαθος;μα ακριβως το ιδιο,ξεχωριστε τα λιγο την τυχη μου!

    • Sokratis13

      μην σου φανει παραξενο αν διαβασεις οτι θα βγαινουν απο την ιδια γραμμη παραγωγης…

    • μα ειναι σίγουρο αυτό…
      σιγά μη χτίζουν 2 διαφορετικές γραμμές παραγωγής!!!

  • funster

    Πολύ ωραια μοντελα και τα δυο. Πολυ προχωρημενα σχεδιαστικά. Οπως ακριβως αξιζει σε ενα καλο coupe. Νομιχω οτι θα ξεχωρισουν πολυ απο τον ανταγωνισμό.

    Ολα αυτα αν σημερα ηταν 29 Νοεμβριου 2005

  • Mika

    Ok, to katalabainw, pws den tha eixe to extreme bodykit tou STI concept..Profanws,gia na to prosferei san extra…
    Alla ta pisw fwta pou htan mia xara giati den ta ebalan,ki afhsan aytes tis ahdies apo to Toyota???
    Fail…Total fail..
    :-(

  • manos

    Τι να παω τζαμπα ενθουσιαστικα ενα GT 86 με εναν προφυλακτιρα (σχεδον) του Scirocco και ενα ελαφρος μεγαλιτερο πορτ παγκζ ολα τα ιδια ακομα και η ζαντα ειναι ιδια

    • georgeiapwnas

      οντως φιλε αλλα υποψιαζομαι οτι το κανανε για να μην ειναι π.χ το ενα πιο ομορφο απο το αλλο και να πουλαει πιο πολυ!!θελουν να πουλανε και τα δυο σχεδον το ιδιο!!σκεψου κατι σαν citroen saxo και peugot rallye δεν τα συγκρινω απλα λεω πως και αυτα ειναι ιδιο καλουπι με το ιδιο κινητηρακι να πουμε η διαφορα ειναι στο σημα και απο εκει και περα ο καθενας το περνει αναλογα με τη φιρμα που γουσταρει κατι τετοιο υποψιζομαι!!!εγω παντος ειμαι σε μεγαλο διλυμα αλλα θα διαλεγα το σουμπαρου!!

    • manos

      Aμα ειναι ετσι οπως το λες τοτε βγαζει νοημα αλλα και εγω θα ημουν σε μεγαλο διλυμα θα επερνα το subaru γιατι δεν εχει εκεινη την γελοια πισω αεροτομη που εχει το Toyota

    • pariah

      Kαλά τα saxo/106 είχαν διαφορές αρκετές εξωτερικές και εσωτερικές….Χώρια ότι και στο στήσιμο υπήρχε διαφορά…

      Δεν δικαιολογείται αυτή η τακτική αν δεν δω όφελος ΚΑΙ στην πλευρά του αγοραστή…

    • georgeiapwnas

      ενταξει υπειρχαν διαφορες αλλα προσπαθησα να φερω το πιο κοντινο παραδειγμα!!!επισης ειναι ειναι αλλο παραδειγμα το subaru justy νομιζω με το daihatsu sirion…ιδια ειναι!!!δεν μπορω να καταλαβω αυτη τη σκεψη τον ιαπωνων τελευταια!!!θα μπορουσαν να εχουν αρκετες διαφορες και εξωτερικα και μηχανικα και ο καθενας θα διαλεγε αυτο που γουσταρε αλλα τωρα να περνεις το ιδιο αυτοκινητο με αλλο σημα δεν ξερω που οφελει!!

  • vaggscoobys

    να τολμήσω να πω ότι το Τoyota έχει καλύτερο προφυλακτήρα μπροστά?μικρή η διαφορά αλλά για μένα μετράει..Τέλος πάντων!Αγαπάω Toyobaru!!Aντε να βρούμε λεφτά τώρα..:((

  • Jim Beam

    Φάουλ που τα εκαναν ιδια.
    Παντως καλη φαση αυτο το τοσο απλο κονσεπτ.
    Δηλαδη δυναμη οση χρειαζεται, τελειο στησιμο, ατμοσφαιρα (εν ετει 2011), καλη τιμη, κουπε.
    Γιατι ειλικρινα, ΠΟΙΟΣ χρειάζεται πανω απο 200-250 άλογα για να διασκεδάσει πισω απτο τιμονι???

    • pariah

      Aν έχει 37k δεν το λες καλή τιμή…

    • Sokratis13

      οπως εχουν διαμορφωθει οι τιμες με τα κερατιατικα που μας εχουν βαλει να πληρωνουμε,ουτε τα 6-7 χιλιαρικα του ΤΑΤΑ ΝΑΝΟ δε τα λες καλη τιμη…

    • pariah

      Καλά αν τα βάλεις κάτω μεγαλύτερη κλεψιά είναι τα 7k για nano από τα 37k για αυτό…

      Το tata είναι για όσο το κοστολογούν στην Ινδία…Με ελάχιστα παραπάνω παίρνεις supercar μπροστά σε εκείνο…Επ ουδενί δεν αξίζει αυτό το ποσό…

      Εδώ έτσι όπως το πάνε το πράγμα, απόσβεση κάνεις με κάτι τέτοιο:
      http://www.gunslot.com/files/gunslot/images/75779.jpg

      Παίρνεις και σκάγια για αγριογούρουνο και πάνω….

    • Sokratis13

      προσφατα αγορασα μια μπενελλι κριο και κατι δραμια αλλο πραμα! μονο που δεν τα πηρα για αγριογουρουνα… 

    • georgeiapwnas

      καταλαβα θα δουμε το Σωκρατη με το juke αρμα μαχης να εισβαλει μεσα στη βουλη και να τους εκτελει ολου εναν εναν …..χαχαχαχαχ..μαζι σου κι εω με το navara…

    • Sokratis13

      μπα ρε Γιωργη .εγω ειμαι φιλησυχος πολιτης.δεν προκειται να εισβαλω πουθενα (στην τελικη ακομα και αυτοι που φωναζουν οτι θα εισβαλλουν ειναι μονο λογια η απλα δεν χορτασαν το πηδημα ακομα).απλα ερχονται ασχημες μερες και καλο θα ειναι να καβατζωθουμε ολοι μας οσο μπορουμε.το navara μεγαλος ερωτας…το pathfinder ειναι αρμα.το juke μου φερνει περισσοτερο σε μανιασμενο ζουζουνι…

    • georgeiapwnas

      χαχαχα…ασε πολλεσ φορεσ το εχω σκεφτει να βαλουμε καμια σηδερια μπροστα στο ναβαρα και οποιον παρει ο χαρος!!!μην νομιζεις αρκετο πηδημα εχει φαει ο κοσμος αλλα θελει και αλλο για να καταλαβει οι περισοτεροι τωρα να πουμε χερονται που εχουμε τον παπαδημο λες και εμεις τον ψηφισαμε μας ρωτησε κανεις εμας… κανεις δεν λεει ποιος μας εφτασε εδω που φταιει και ο παπαδημος γιατι τον πιεζαν οι απέξω να βαλει την ελλαδα στο ευρω…γαμησετα σκατα και απο σκατα και περισοτερο φιλε την εχουμε βαμενη εμεισ η γενια μου που ειμαι στα 17 τη θα προτο κανω με ολα αυτα τα χρεη…αρχιδια ετσι οπως τα κανανε

    • Sokratis13

      για να χαιρεται καποιος οταν του κοτσαρουν για πρωθυπουργο εναν ΤΡΑΠΕΖΙΤΗ πρεπει να ειναι τρομερα ανοητος….