H Renault έχει στο περίπτερο της στη Γενεύη και ένα Twingo Gordini R.S  αλλά και ένα Twizy. To Twingo Gordini R.S διαθέτει 17″ ζάντες, δερμάτινες επενδύσεις και αυτόματο κλιματισμό. Εξωτερικά διαθέτει τις χαρακτηριστικές λωρίδες και θα είναι διαθέσιμο σε 4 χρώματα (ματ μπλε, λευκό, μαύρο και κόκκινο. Το Twingo R.S φορά νέο bodykit, λογότυπα RS, πατά πάνω σε 16″ ζάντες αλουμινίου ενώ θα είναι διαθέσιμο και με το κίτρινο Sirius Yellow χρώμα. Στο εσωτερικό το τιμόνι, το ταμπλό και τα καθίσματα είναι δίχρωμα και διαθέτουν κίτρινες ραφές, ενώ στα προσκέφαλα είναι ραμμένο το λογότυπο Renault Sport.

Μηχανικά φορά έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.600 κ.εκ. απόδοσης 133 ίππων με 160 Nm ροπής με μέση κατανάλωση 6.5 λίτρα/100 χλμ και 150 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Στο επιπλέον εξοπλισμό υπάρχει το Cup Chassis το οποίο χαμηλώνει το αυτοκίνητο κατά 4 mm. Φορά μεγάλα φρένα 280 mm μπροστά και 240 mm πίσω ενώ στο επιπλέον εξοπλισμό υπάρχει και μια R.S. οθόνη η οποία προβάλει στοιχεία τηλεμετρίας του αυτοκινήτου.

Το Twizy έχει ξεκινήσει τις πωλήσεις του στα τέλη του 2011 με αρχική τιμή στη Γαλλία τα €6.990. Η entry-level έκδοση Twizy 45 θα διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 4 kW (5 ίππων) που θα μπορεί να του δίνει τελική ταχύτητα της τάξεως των 45 χλμ/ώρα. Η μπαταρία δεν συμπεριλαμβάνεται στην τιμή αφού θα κοστίζει €45 τον μήνα.

Η επόμενη έκδοση, Twizy ξεκινά από τις €7.690 για την έκδοση Urban και €8.490 για την έκδοση Technic και φορά έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 13 kW (17 ίππων) που μπορεί να πιάσει τα 80 χλμ/ώρα. Και εδώ η μπαταρία δεν συμπεριλαμβάνεται στην τιμή, και κοστίζει €49 τον μήνα.

Σε όποια έκδοση και αν το πάρεις, η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει αυτονομία 100 χλμ και φορτίζει πλήρως μέσω οικιακής πρίζας μέσα σε 3.5 ώρες. Να θυμίσω ότι το αυτοκίνητο έχει διαστάσεις 2.32μ μήκος, 1.19μ πλάτος και 1.46μ. ύψος. Φορά ζάντες 13″ και διαθέτει χώρο αποσκευών 31 λίτρων ο οποίος μπορεί να φτάσει έως και τα 55 λίτρα. Ζυγίζει μόλις 450 κιλά με τα 100 από αυτά να προέρχονται από τις μπαταρίες.

[Πηγή: Renault | Live Photos: Autoblog.nl]

  • pugS16

    ωραιο μοτερακι, μικρο σβελτο…ο κωλος ομως ειναι…τραγικος  :( 

  • Το swift νομίζω είναι πολύ καλύτερο 

    • gkast79

      SWIFT SPORT- CLIO RS -TYPE R  ΟΛΑ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΠΑΤΑΝΕ ΤΕΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ  ΣΤΡΟΦΑΡΟΥΝ ΨΗΛΑ  ΕΧΟΥΝ ΘΕΟΚΟΝΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ           ΚΟΙΝΩΣ ΜΙΛΑΝΕ ΣΤΟΝ ΟΔΗΓΟ …….

    • Τα Type-R ειναι αλλη κλαση, πολυ ανωτερα στην κατηγορια αυτη (hatchbacks) και θα παραμεινουν απο την στιγμη που στα ατμοσφαιρικα μοτερ δινεται ολο και λιγοτερη σημασια στις επιδοσεις, στην ποιοτητα και στην αντοχη. Οσο αναφορα το twingακι ομως ειναι ασχημο, αρκετα μικρο και απο επιδοσεις δεν τα παει και τοσο ασχημα.

  • Κώστας

    μακραν το καλυτερο στην κατηγορια του,ασε που ριχνει στο swift 1.5 δευτερλ στην πιστα…..
    παρτε το χαμπαρι οι Γαλλοι ειναι οι πρωταγωνιστες σε στησιμο πιστας και οχι μονο

    • επιτέλους κάποιος αναγνωρίζει την αξία των γάλλων…

    • όσα βίντεο έχω δει με αυτά τα δύο το swift βγάζουν καλύτερο..Το καινούργιο από μέσα είναι καλύτερο,κινητήρα καλύτερο έχεις μπει σε swift να δεις πως στρίβει? και τα δύο καλά είναι αλλα στις λεπτομέρειες το swift κερδίζει

  • giannis1309

    ξερουμε ποτε θα ειναι διαθεσιμο στην Ελλαδα το twingo rs?

    • hellboy

      απριλιο θα ειναι στην Αγγλία οπωτε υποθετικα θα ειναι τον σεπτεμβριο εδω .στειλε την φορμα επικοινωνιας(http://www.renault.com.gr/contact/contact_form2.html) για να εχεις επισημη ενημερωση και ποιο σωστη.αλλιος περασε απο καποια αντιπροσοποια κατι θα ξερουν παραπανω.

    • giannis1309

      Σ ευχαριστω πολυ φιλε μου!