Αν είσαι από αυτούς που βιάζονται να αποκτήσουν την γρήγορη μορφή του νέου Focus τότε θα πρέπει να περιμένεις μερικά χρόνια ακόμη (που ξέρεις, μέχρι τότε μπορεί στην Ελλάδα να είναι καλύτερα τα πράγματα), αφού ο διευθυντής παγκόσμιας γραμμής παραγωγής της C κατηγορίας της Ford, Gunnar Herrmann, σε πρόσφατη συνέντευξη του στο Car Advice δήλωσε ότι η Ford θα καθυστερήσει την ανάπτυξη του Focus RS αφού θέλει να επικεντρωθεί αρχικά σε άλλα μοντέλα.

Ο Herrmann δήλωσε ότι το νέο Focus RS έχει μπει σε δεύτερη μοίρα αφού τα μεγάλα κεφάλια της μπλε οβάλ εταιρίας έχουνε θέσει ως αρχικό στόχο να κατασκευάσουν αρχικά εκδοχές των νέων Kuga/Escape και του Focus Electric. Με απλά λόγια κοιτάνε περισσότερα σε πιο “ευρείας παραγωγής” αυτοκίνητα, αφήνοντας τις ειδικές εκδόσεις για αργότερα.

Παλαιότερα είχαμε διαβάσει ότι το νέο Focus RS θα παρουσιαστεί το 2015 και μηχανικά θα φορά ότι τον 5-κύλινδρος 2.5 λίτρων της Volvo αλλά έναν νέο 4-κύλινδρο 2.3 λίτρων turbo με άμεσο ψεκασμό και balance shafts απόδοσης κοντά στα 320 άλογα. Είναι ο ίδιος που έχει προγραμματιστεί να μπει στο Mustang περίπου 2014, με τη διαφορά ότι αυτός του Focus RS θα είναι πιο δυνατός. Η Ford έχει αναπτύξει ένα σύστημα ακύρωσης θορύβου αλλά και ψεύτικο σύστημα ήχου του κινητήρα στο εσωτερικό του για την ευχαρίστηση του οδηγού, παρόμοιο με αυτό της Μ5, για το νέο Mondeo και θα τοποθετηθεί και στο Focus.H δύναμη του κινητήρα θα συνεχίσει να μεταφέρεται στο μπροστινό άξονα.

Τα ερωτήματα γιατί το νέο RS εξακολουθεί αυτή τη λύση παρόλο που υπάρχει η πλατφόρμα και η τετρακίνηση του νέου Kuga, έρχεται να τα απαντήσει ο Jost Capito, διευθυντής των Παγκόσμιων Αγωνιστικών και Αυτοκινήτων Επιδόσεων της Ford, λέγοντας ότι η τετρακίνηση ναι μεν δε χωράει στο χαμηλωμένο sport πλαίσιο του αυτοκινήτου χωρίς να κοπεί το πάτωμα αλλά προσθέτει και περιττό βάρος. Εξάλλου η μπροστά ανάρτηση RevoKnuckle βελτιώνεται χρόνο με το χρόνο και θα τοποθετηθεί και στο νέο μοντέλο, μειώνοντας την υποστροφή. Φυσικά θα συνδυάζονται με φαρδιά ελαστικά και ευμεγέθη φρένα κάνοντας πάλι τις δυνατότητες του τεράστιες.

Δυστυχώς, σύμφωνα με τις φήμες ,το νέο RS, σε αντίθεση με το προηγούμενο, θα διατίθεται μόνο ως πεντάθυρο. Αναμένουμε λοιπόν εν καιρώ για περισσότερες λεπτομέρειες.

[Πηγή: Car Advice | Rendering Photos: Lil-k Amaru]

  • cfu

    oooooo thats fucking hot !!!!!!!!!!!!!!!!!

    alla den peirazei kai to ST einai kayto !!!!

  • Mika

    Gia na bgei 3 door Focus RS, prepei prwta na bgei 3 door Focus!!Apla ta pragmata!
    Ki exoun pei pws triporto Focus den tha bgaloun…
     

    •  einai omos idiki ekdosi…kai stis idikes panta iparxoyn kai eksereseis !!!!!  :-P

    • Mika

      Kai ta alla eidikes ekdoseis htan, trythyrwn omws amakswmatw!!!
      :p
      Les na katsoun na ftiaksoun 5-10000 3-door mono gia ta Focus RS pou tha poulhsoun???Xlwmo to kobw, an kai pote den ksereis…
      :-)))))

    •  η SUBARU  με το coupe IMPREZA  to 98” to ειχε κανει !!!!!
      γιατι οχι και η ford ????  :-P
      ποτε δεν ξερεισ !!!  :-))))

    • Mika

      Mporei…Alles epoxes omws tote…Yphrxan lefta…!!!!
      Twra, koitame to kerdos panw apo ola!!
      :p

    •  axaxaxa svstos !!
      στην τελικη θα μπει και αυτο στην κατηγορια 4door car !!!!
      mazi me EVO k IMPREZA !!!!
      απλα θα ειναι FWD !!!!!!
      αλλαζουν οι καιροι…αλλαζουν και οι μοδεσ !!!!!  :-)

  • Vaggelisr8

    kali kapota einai….

  • ωραίο αλλά θα προτιμούσα πιό άγρια την μούρη…

    • gkast79

       ΠΑΡΕ SUBARU EAN ΘΕΛΕΙΣ ΑΓΡΙΑ ΜΟΥΡΗ…. ΚΑΙ ΚΑΡΟΥΜΠΑΛΟ ΣΤΟ ΚΑΠΟ ΧΑΜΗΛΩΜΕΝΟ ΜΕ PRODRIVE ΖΑΝΤΑ ΑΝΘΡΑΚΩΝΗΜΑΤΟ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ενοείται θα προτιμούσα σουμπαρού…αλλα πάνε αυτοί οι καιροί!!!δυστυχώς….ήθελε φίλος να πάρει σουμπαρού τώρα αλλα δν βγαίνει με τπτ…σήμα ΒΕΝΖΙΝΕΣ..καίνε πολύ ρε γμτ για την εποχή και λογικό είναι…

    • gkast79

      ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟ 2.5 ΛΙΤΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙ MODE ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΟΝΟ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ  ΚΑΙ ΣΤΑ 9 ΛΙΤΡΑ…ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΠΑΣ ΚΥΡΙΛΕ!!!! ΕΓΩ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ  ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ!!!!!!

    • nikxan1

      αν ηθελες να πηγαινεις αργα οικονομικα και οικολογικα, θα επαιρνες νταεγου ματιζ.
      καλα το κανεις και πας με το διπλωμα στο στομα. ειλικρινα σου ευχομαι να χαιρεσαι το γκαζι σου παντου και παντα.
      ΚΑΝΕΙΣ δεν θα παρει ιμπρεζα και να βαλει το GAY-MODE που λες. ή αν το βαλει, θα το βαλει για 500 μετρα. ο ηχος του μποξερ σε φτιαχνει. εχει ο κολλητος μου ενα του 05. καιει σαν F16 αλλα αν το ειχα, ολη την ωρα κοφτες θα χτυπουσα!!!! το αμαξι βγαζει 305 βελτιωμενα αλογα, στριβει εξωπραγματικα σταθερα, παει την κωλαρα του, και σε πορωνει με τον ηχο του!!!! μονο τα προβλημματακια αξιοπιστιας να μην ειχαν, και θα μιλαγαμε για ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ αμαξι!!!!

    • κοίτα αρχικά ήθελε το 2λιτρο το παλιό και το βρίσκαμε αρκετά φθηνά..5 χιλιάρικα το πολύ φαντάσου..ο φίλος μου πορωμένος σουμπαράκιας μάζευε λεφτά χρόνια αλλα επειδή δεν είχε φορολογική δήλωση δεν μπορούσε να το πάρει…και πήρε το vw polo gti
      ε πρίν λίγο καιρό τον μπρίζοσα και εγώ και το έβαλε στο car ανταλαγή με impreza…τον πέρνει ενα παλικάρι με ένα ιμπρέζα μούνα…του 05′ 300 άλογα σφιριλατο μοτέρ και εξάτμιση…κάυλωσε τη ζώη του…αλλα…2,5 που να πληρώσει σήμα και ασφάλεια…όποτε έκατσε με το ταπίνο πόλο…
      ε και δεν λέει να το πάρεισ και να μην το πατάσ δεν μπορείς καταρχήν…να ξέρεις οτι έχεισ 300 μποξεράτα άλογα στο δεξί σου πόδι και να πηγαίνεισ σαν κυρία..εσύ πιο έχεισ το 05′??

  • gronholm89

    mlkia 8a einai emfnisiaka… akou pentaporto… oust lesa!!!

  • jim

    thelo to aftokinito na exi ton ixo tou kinitira tou opos kai na ine,KAI OXI PSEFTIKOUS