Επίσημη ανακοίνωση για το νέο Ford Focus RS δεν υπάρχει από αρμόδια χείλη. Όμως, σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες το project βρίσκεται σοβαρά υπό σκέψη και η ομάδα μηχανικών ξέρουν ακριβώς τι θέλουν. Θα είναι σίγουρα εκπληκτικά γρήγορο και με εκπληκτικά κρατήματα όπως το προηγούμενο με την ιπποδύναμη του όμως να ανεβαίνει και να είναι σίγουρα κοντά στους 320 ίππους, όπως αναφέρει μια πηγή που συνδέεται άρρηκτα με το ειδικό τμήμα μηχανολογίας Team RS.

Μηχανικά η μεγάλη αλλαγή θα είναι ο κινητήρας, μιας και δε θα είναι ο 5-κύλινδρος 2.5 λίτρων της Volvo αφού οι δεσμοί με τους Σουηδούς έχουν διακοπεί. Αν και οι μηχανικοί τον αγαπούσαν, τον θεωρούσαν πολύ διψασμένο για βενζίνη. Στη θέση, το νέο RS θα φορά ένα 4-κύλινδρος 2.3 λίτρων turbo με άμεσο ψεκασμό και balance shafts. Είναι ο ίδιος που έχει προγραμματιστεί να μπει στο Mustang περίπου 2014, με τη διαφορά ότι αυτός του Focus RS θα είναι πιο δυνατός. Η Ford έχει αναπτύξει ένα σύστημα ακύρωσης θορύβου αλλά και ψεύτικο σύστημα ήχου του κινητήρα στο εσωτερικό του για την ευχαρίστηση του οδηγού, παρόμοιο με αυτό της Μ5, για το νέο Mondeo και θα τοποθετηθεί και στο Focus.H δύναμη του κινητήρα θα συνεχίσει να μεταφέρεται στο μπροστινό άξονα.

Τα ερωτήματα γιατί το νέο RS εξακολουθεί αυτή τη λύση παρόλο που υπάρχει η πλατφόρμα και η τετρακίνηση του νέου Kuga, έρχεται να τα απαντήσει ο Jost Capito, διευθυντής των Παγκόσμιων Αγωνιστικών και Αυτοκινήτων Επιδόσεων της Ford, λέγοντας ότι η τετρακίνηση ναι μεν δε χωράει στο χαμηλωμένο sport πλαίσιο του αυτοκινήτου χωρίς να κοπεί το πάτωμα αλλά προσθέτει και περιττό βάρος. Εξάλλου η μπροστά ανάρτηση RevoKnuckle βελτιώνεται χρόνο με το χρόνο και θα τοποθετηθεί και στο νέο μοντέλο. Φυσικά θα συνδυάζονται με φαρδιά ελαστικά και ευμεγέθη φρένα κάνοντας πάλι τις δυνατότητες του τεράστιες.

Δυστυχώς, σύμφωνα με τις φήμες το νέο RS, σε αντίθεση με το προηγούμενο, θα διατίθεται μόνο ως πεντάθυρο. Αναμένουμε λοιπόν εν καιρώ για περισσότερες λεπτομέρειες.

[Πηγή: Top Gear]