Επίσημη ανακοίνωση για το νέο Ford Focus RS δεν υπάρχει από αρμόδια χείλη. Όμως, σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες το project βρίσκεται σοβαρά υπό σκέψη και η ομάδα μηχανικών ξέρουν ακριβώς τι θέλουν. Θα είναι σίγουρα εκπληκτικά γρήγορο και με εκπληκτικά κρατήματα όπως το προηγούμενο με την ιπποδύναμη του όμως να ανεβαίνει και να είναι σίγουρα κοντά στους 320 ίππους, όπως αναφέρει μια πηγή που συνδέεται άρρηκτα με το ειδικό τμήμα μηχανολογίας Team RS.

Μηχανικά η μεγάλη αλλαγή θα είναι ο κινητήρας, μιας και δε θα είναι ο 5-κύλινδρος 2.5 λίτρων της Volvo αφού οι δεσμοί με τους Σουηδούς έχουν διακοπεί. Αν και οι μηχανικοί τον αγαπούσαν, τον θεωρούσαν πολύ διψασμένο για βενζίνη. Στη θέση, το νέο RS θα φορά ένα 4-κύλινδρος 2.3 λίτρων turbo με άμεσο ψεκασμό και balance shafts. Είναι ο ίδιος που έχει προγραμματιστεί να μπει στο Mustang περίπου 2014, με τη διαφορά ότι αυτός του Focus RS θα είναι πιο δυνατός. Η Ford έχει αναπτύξει ένα σύστημα ακύρωσης θορύβου αλλά και ψεύτικο σύστημα ήχου του κινητήρα στο εσωτερικό του για την ευχαρίστηση του οδηγού, παρόμοιο με αυτό της Μ5, για το νέο Mondeo και θα τοποθετηθεί και στο Focus.H δύναμη του κινητήρα θα συνεχίσει να μεταφέρεται στο μπροστινό άξονα.

Τα ερωτήματα γιατί το νέο RS εξακολουθεί αυτή τη λύση παρόλο που υπάρχει η πλατφόρμα και η τετρακίνηση του νέου Kuga, έρχεται να τα απαντήσει ο Jost Capito, διευθυντής των Παγκόσμιων Αγωνιστικών και Αυτοκινήτων Επιδόσεων της Ford, λέγοντας ότι η τετρακίνηση ναι μεν δε χωράει στο χαμηλωμένο sport πλαίσιο του αυτοκινήτου χωρίς να κοπεί το πάτωμα αλλά προσθέτει και περιττό βάρος. Εξάλλου η μπροστά ανάρτηση RevoKnuckle βελτιώνεται χρόνο με το χρόνο και θα τοποθετηθεί και στο νέο μοντέλο. Φυσικά θα συνδυάζονται με φαρδιά ελαστικά και ευμεγέθη φρένα κάνοντας πάλι τις δυνατότητες του τεράστιες.

Δυστυχώς, σύμφωνα με τις φήμες το νέο RS, σε αντίθεση με το προηγούμενο, θα διατίθεται μόνο ως πεντάθυρο. Αναμένουμε λοιπόν εν καιρώ για περισσότερες λεπτομέρειες.

[Πηγή: Top Gear]

  • αχχ…ερωτας..αυτοκινηταρα μιλαμε αλλα τρελη ρουφηχτρα..πολυ βενζινη…και επισης ειναι ΜΑΛΑΚΕΣ που δεν το κανουν 4κινητο.. θα εκανε πολλα 4κινιτο…και δν μπορω να καταλαβω εκει που λεει δεν χωραει η 4κινηση του kuga…γιατι δν μπορουν να φτιαξουν κατι αποκλειστικα για το rs πρεπει να τα δανειζεται ολα απο εδω και απο εκει??σιγουρα σε 2,5κυβικα προτιμω σουμπαρου…αλλα να δουμε τι θα κανει ο νεος κινητηρας..

  • gkast79

    ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΤΩΡΙΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΣΑΝ SAFETY CAR ΣΤΟ RALLY ΠΑΛΛΑΔΙΟ KAI TO ΠΕΝΤΑΚΥΛΛΙΔΡΟ ΜΟΤΕΡ ΕΙΧΕ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΗΧΟ .ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΗΣ MAZDA? ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ !!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΑΛΟΓΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ 2.0 ECOBOOST!!!?

    • nitropower

      το 2.3 δεν είναι μοτερ της Mazda αλλά της Ford! πρωτοφορεθηκε στο Maverick και από εκει το πήραν και το τούρμπισαν και το έβαλαν στο Μazda αν θυμάμαι καλά… εμένα πιο πολύ με χάλασε αυτό με το 4πορτο

  • MitsosDaBest

    Για να γλιτώσουν λίγη κατανάλωση, θα μπορούσαν να βάλουν κινητήρα κάτω από 2000cc και να του βάλουν κάνα Turbo…

    Π.χ. ένα 1800άρι με Turbo θα έβγαζε άνετα 190-200 άλογα…

  • Mika

    5 door Focus RS…
    Tha einai kai praktiko dhladh!
    Mia xara,oti prepei!!!!
    :p

  • Constantine

    Εδω η Σουμπαρού ρίχνει τον κινητηρα σε 1600 με 300 άλογα , θα είναι και τετρακίνητο ,εκει στην Φορτ δεν μπορουν να κάνουν κάτι ανάλογο ??

    Καλό το Rs αλλα σαν το Sti και το Evo δεν είναι 

    •  υπάρχει η σοφή ρήση που λέει μη προσπαθείς να αντιγράψεις κάποιον που έχει μια επιτυχία γιατι δε πρόκειται πο΄τε να πετύχεις κ θα έχεις το στίγμα του αντιγραφέα…
      άποψη μου καλώς η Ford δε μπαίνει στα λημέρια των ιαπώνων γιατί ακόμα κ έτσι με το RS τους κοντράρει στα ισα…
      όσο για το μοτέρ μέχρι στιγμή φήμες έιναι τα 320, αν κ προσωπική άποψη μέχρι εκεί μπορεί να αντέξει ο μπροστινός άξονας, αλλά δε θα μου έκανε έκπληξη να βγάζει περισσότερα…
      επίσης no replacement for displacement…!!!

  • cfu

    Βαστάτε Ford τα άρματα!!!!το καλοκαίρι ειχα δει το σημερινό RS σαν πολεμική μηχανή σε θεση μάχης ηταν !!!

    ο κινητήρας καλος ακούγεται πολυ ενδιαφέρων και σίγουρα θα θερίζει,αλλα πολλα κυβικά
    θα μπορούσαν να το κανουν 1.800 με 320-350 αντε στη χειρότερη 2.000 κυβικα

    Like που θα ειναι μονο με 4 πορτες
    μουφα αηδία ο ψέυτικος ηχος 
    Εμπρός κίνηση γιατι μπορεί και σηκώνει τοσα άλογα εμπρός!!!!
    όλα τα Ford εχουν μια αισθησει εμπιστοσύνης που δεν τη βρισκεις ευκολα αλλου,οση εχουν Ford καταλαβαίνουν τι λεω 

  • Thankarastathis

    πόσο με εκνευρίζει όταν άσχετοι ανεβάζουν άρθρα με ανακρίβειες και παραπληροφορούν το κόσμο.
    απευθύνομαι φυσικά στο topgear από όπου και το άρθρο.
    (Εξάλλου, το ηλεκτρονικά σύστημα ροπής RevoKnuckle ….),αυτό το είπε ο Capito να υποθέσω σύμφωνα με τα λεγόμενά σας…
    μάθετε τι είναι το RevoKnuckle και μετά μιλήστε …άκου εκεί ηλεκτρονικό σύστημα ροπής. ασχετοι!

    • pariah

      Ήθελα να δω αν θα το παρατηρούσε κάποιος ;)

      Αλλά αν δεις την πηγή δεν είπαν εκεί ότι είναι ηλεκτρονικό σύστημα:

      “Besides, electronic torque-steer compensation is improving all the time (they claim it’s effective on the ST) and the RS will revive the excellent RevoKnuckle front suspension from the old RS. ”

      Λέει ότι το RS θα έχει το revoknuckle και το st ηλεκτρονικό διαφορικό, τύπου XDS κοκ….Ο καθένας όπως θέλει το μεταφράζει….

      Πάντως το βάρος του προηγούμενο focus ήταν μεγάλο για αμάξι χωρίς τετρακίνηση. Απλώς αν θέλουν να βάλουν με haldex ας βάλουν τύπου XWD. Δεν θα πει κανείς γιατί έκαναν εκπτώσεις και δεν έβαλαν κανονική τετρακίνηση…

    • Thankarastathis

      λάθος μετάφραση..τι να πω το φαντάστηκα ,λίγη προσοχή ρε παιδιά δεν είναι μετάφραση lifestyle περιοδικού θα τρελαθεί ο capito αν το διάβαζε..χαχαχα
      πάντως συμφωνώ μαζί σου , είναι μεγάλο το κόστος εξέλιξης νεας τετρακίνησης και επίσης και το κόψε-ράψε …ας μην ξεχνάμε ότι το πρώτο focus rs το οποίο ήταν απίστευτο αυτοκίνητο απετυχε εμπορικά καθώς το κόστος παραγωγής του ήταν υψηλό λόγω του ότι δεν φτιαχνόταν in-house οπως το σημερινό.
      δεν πειράζει ότι και να είναι θα είναι καλό πιστεύω.δεν μας έχει απογοητεύσει η ford μεχρι σημερα.

    • κρεμάστε με κ στηστε με στο τοίχο…
      δεν είμαι μηχανολόγος μηχανικός για να ξέρω κάθε λεπτομερής εφαρμογή…
      αν δε σας αρέσει, ελάτε στη θέση μου…
      κ γράφτε εσείς…
      μετά χαράς!!!

    • Thankarastathis

      εντάξει δεν σας κρεμάσαμε κιόλας..η αλήθεια είναι οτι τα έχω ψιλομαζέψει με κάποια περιοδικά και καλά ειδικά του χώρου που αναπαράγουν ειδήσεις.δεν τα εβαλα μαζί σου.keep going

    • pariah

      Χαλάρωσε gazo….Δεν είπαμε ότι το έκανες ηθελημένα ή ότι είσαι μηχανολόγος…Αν και δεν είναι θέμα ειδικών γνώσεων η μετάφραση. Άλλωστε οι περισσότεροι δεν ξέρουν καν τι είναι το revoknuckle πόσο μάλλον ότι δεν είναι το μοναδικό και από που το εμπνεύστηκαν…Πράγμα που η πηγή το αναφέρει….

      Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που γίνονται λάθη και αυτά επισημαίνονται.

    • gkast79

      ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΕΙΣ ΑΡΚΕΙ !!!!!!!!!!!!!!!

    •  λαθάκι ;) edited!

    • konstantinos

       σταθη μη ξεχνας πως με καθε mk1 η ford “εμπαινε μεσα”. και ολο αυτο για να το κανει το αμαξι πιο προσιτο. αλλα χρονια..

  • nikxan1

    με ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ:
    σ’ενα μπροστινοκινητο, στους μπροστινους τροχους, επιδρουν 3 δυναμεις:η ροπη του κινητηρα, τα φρενα και η αναρτηση.
    το revoknuckle ουσιαστικα, ειναι ενα πολυ απλο σε συλληψη συστηματακι, που βασιζεται σε εναν βασιλικο πυρρο, ο οποιος κατα καποιον τροπο ξεχωριζει τις δυναμεις μεταξυ τους, ουτως ωστε να δουλευει πιο σωστα η αναρτηση την ωρα που σφυροκοπας τα 6000 αλογα, ή την στιγμη που τσαλοπατας τα φρενα. αυτος ειναι και ο λογος που αν αφησεις το τιμονι την ωρα που πατας μια 1η, αυτο παραμενει σχετικα σταθερο, αντι να στριφογυριζει σαν ανεμιστηρας δεξια-αριστερα.δεν εχει ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχεση με ΚΑΝΕΝΑ ηλεκτρονικο συστημα, ουτε το ελεγχει καμια ECU ουτε τιποτα.